Muke prevoznika: Da bi održali red vožnje zapošljavaju i penzionere, a vozačima iz unutrašnjosti plaćaju smeštaj

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika milos
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • milos

    01. septembar 2018 | 00:05

    laz da je 40 casova nedeljno kad je 48 i to bez pauze.turaze su jako male prevelike guzve losa vozila i jos mnogo toga zato ljudi beze plus plate.sve su nam smanjili a povecali radno vreme.kad obolis niko da te pozove samo smo broj

  • Nesha

    30. avgust 2018 | 22:47

    Obicno moih komentara nema, ali poslacu ga opet. Penzioneri su radili i pre, to im je dodatni prihod i rade za sitne novce pa se prevoznicima isplate kao jeftina radna snaga, te su ubili i cenu rada, ali jednog dana nece biti toga pa cu se i ja vratiti u gsp(naravno ako sve bude kako treba) . Trenutno kakve su cene i ostalo plata bi bila normalna 150.000, ja toliko u proseku zaradim od povremenih poslova kao vozach, ali i to ubijaju vozaci gsp jer rade za 30€ dnevno dok su na bolovanju u gspu, ali jednog dana ce sve doci na svoje, kad inspekcija postane ozbiljna...

  • Od ovog nema dalje

    29. avgust 2018 | 20:48

    Ako je tako stanje u Gsp sa autobusima pitam : kako se onda takvi registruju i voze putnike a meni na tehničkom pre par dana traže sve živo? Ko onda odgovara za putnike ukoliko se nesto desi! Znači niko? Voze se na svoju odgovornost

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA