Muke prevoznika: Da bi održali red vožnje zapošljavaju i penzionere, a vozačima iz unutrašnjosti plaćaju smeštaj

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Zoran Veteran
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • milos

    01. septembar 2018 | 00:05

    laz da je 40 casova nedeljno kad je 48 i to bez pauze.turaze su jako male prevelike guzve losa vozila i jos mnogo toga zato ljudi beze plus plate.sve su nam smanjili a povecali radno vreme.kad obolis niko da te pozove samo smo broj

  • Nesha

    30. avgust 2018 | 22:47

    Obicno moih komentara nema, ali poslacu ga opet. Penzioneri su radili i pre, to im je dodatni prihod i rade za sitne novce pa se prevoznicima isplate kao jeftina radna snaga, te su ubili i cenu rada, ali jednog dana nece biti toga pa cu se i ja vratiti u gsp(naravno ako sve bude kako treba) . Trenutno kakve su cene i ostalo plata bi bila normalna 150.000, ja toliko u proseku zaradim od povremenih poslova kao vozach, ali i to ubijaju vozaci gsp jer rade za 30€ dnevno dok su na bolovanju u gspu, ali jednog dana ce sve doci na svoje, kad inspekcija postane ozbiljna...

  • Od ovog nema dalje

    29. avgust 2018 | 20:48

    Ako je tako stanje u Gsp sa autobusima pitam : kako se onda takvi registruju i voze putnike a meni na tehničkom pre par dana traže sve živo? Ko onda odgovara za putnike ukoliko se nesto desi! Znači niko? Voze se na svoju odgovornost