Muke prevoznika: Da bi održali red vožnje zapošljavaju i penzionere, a vozačima iz unutrašnjosti plaćaju smeštaj
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
milos
laz da je 40 casova nedeljno kad je 48 i to bez pauze.turaze su jako male prevelike guzve losa vozila i jos mnogo toga zato ljudi beze plus plate.sve su nam smanjili a povecali radno vreme.kad obolis niko da te pozove samo smo broj
Nesha
Obicno moih komentara nema, ali poslacu ga opet. Penzioneri su radili i pre, to im je dodatni prihod i rade za sitne novce pa se prevoznicima isplate kao jeftina radna snaga, te su ubili i cenu rada, ali jednog dana nece biti toga pa cu se i ja vratiti u gsp(naravno ako sve bude kako treba) . Trenutno kakve su cene i ostalo plata bi bila normalna 150.000, ja toliko u proseku zaradim od povremenih poslova kao vozach, ali i to ubijaju vozaci gsp jer rade za 30€ dnevno dok su na bolovanju u gspu, ali jednog dana ce sve doci na svoje, kad inspekcija postane ozbiljna...
Od ovog nema dalje
Ako je tako stanje u Gsp sa autobusima pitam : kako se onda takvi registruju i voze putnike a meni na tehničkom pre par dana traže sve živo? Ko onda odgovara za putnike ukoliko se nesto desi! Znači niko? Voze se na svoju odgovornost