≫ 

Idem ulicama Leskovca i plačem: Posle 35 godina braka muž je odlučio da ostavi Snežanu, a sud ju je isterao na ulicu (VIDEO)

 ≫ 

Žena mora da napusti kuću, gde živi sa bivšim mužem, decom i unucima

Komentari

  • Suza Debeljaca Vojvodina

    26. avgust 2018 | 00:50

    Cuvaje see bori do kraja.

  • Suza Debeljaca Vojvodina

    26. avgust 2018 | 00:44

    Sneki verujem da CES bit pobednik ti znas Mon slucaj isto je kao tvoja Ali ja idem dalje nemoj da se okreces ostavila proslost jer treba da se Boris a ja znam da SI veliki borac.

  • Suza Debeljaca Vojvodina

    26. avgust 2018 | 00:34

    Zasto sud donosi takve odluke da li nemoguce da posle 40 godina nemas nista nije tvoje a turkey SI zivela svarala rodila deci ulagala u kucu radila na sto mesta I sada na ulicu mislim da zakon Mora da se menja a toliko pricaju o zastiti zena to je samo bajka I pricaju Ali nista nerade.Sneki moras se boriti protov svojih nije lako Ali sta da radis to su Sami trazili, imas podrsku of tvoje prijateljice is Debeljace Vojvodina

    • 26. avgust 2018 | 09:04

      Snjezana Jovic

      @Suza Debeljaca Vojvodina

      Hvala Suzo,bice sve dobro!

  • Srbija brale

    25. avgust 2018 | 13:45

    odma se nagadja dal je bilo preljube?!? preljube ima u jako puno brakova pa se ne razvode, ako pogledate statistiku najmanji je procenat razvoda iz tog razloga. Zajedica pravi najvece probleme!!! Svako je odgovoran za sebe i roditelji nikad ne mogu decu da osramote decu preljubom. Podrska gospodji! Ne bih joj bila u kozi ni sada pogotovu tih 35 god koliko je tu zivela. U svemu losem nesto i dobro pa se ona i spasila bede i sada, ako je zdrava treba da iznajmi negde sobicu i da malo raditi, ima penziju i DA UZIVA, NAPOKON!

  • Cveta

    25. avgust 2018 | 07:19

    To je tako kad udjes u tudju kucu i kucis Druga stvar su deca.Nije njihovo da ocenjuju i procenjuju brak svojih roditelja iako je bilo i preljube to nije njihova stvar vec problem iskljucivo njihovih roditelja.majka je majka i otac je samo otac Ako su normalni tu se zadrzavaju.To su roditelji i njihovo je samo da ih postuju i vole jer su im oni dali zivot i gajili Ako je i bilo gresaka u vaspitanju,sigurno nisu ucinjene sa namerom Roditelji su roditelji i tu se svaka polemika zavrsava.

    • 26. avgust 2018 | 13:45

      Snjezana Jovic

      @Cveta

      Cveto,hvala Vam na komentaru,ne zbog mene vec zbog mnogih zena,ima i muskaraca,koji su u slicnim problemima jer su nam zakoni rategljivi,slobodna sudijska ubedjenja i td.Elem,NIKAKVE LJUBAVNE PREVARE SA MOJE STRANE NIJE BILO. Cak su to nebitne stvari za ovaj prices,ja se samo borim za svoj DOM koji mi Ustav garantuje i Evropska konvencija za zastitu ljudskih prava i sloboda.Sud je sve to pogazio,jedino imam pravo na ........ULICU.Vama svako dobro!

  • Slicna prica...

    25. avgust 2018 | 00:19

    Na zalost nas sistem sudstva nema izgradjene zakonske normative za razvedene supruznike. Naime, Zakon koji se dan danas primenjuje odnosi se na period davno proslog socijalizma. Ja sam zena koja je od strane bivseg supruga, dece i roditelja bivseg supruga, izbacena iz kuce i iz firme koje sam gradila zajedno sa svojim bivsim suprugom, sve iz temelja, sve od nule! Na zalost, vaspitavana sam u patrijarhalnoj porodici, gde su bile jasno bile izgradjene vrednosti porodice. Nije imao ko da me poduci da je materijalizam danas vazniji od porodicnih vrednosti. Samim tim nisam bila upisana u Apru kao suvlasnik u privrednom drustvu iako sam bila i inicijator osnivanja istog, kao ni suvlasnik na svim nekretninama koje smo sticali rame uz rame! Zbog mladje raspustenice sa decom koja je usvojila sve principe plasticne hirurgije, prezivela sam PAKAO u pravom smislu te reci! Bivsi muz nije imao m..a da prizna da se zaljubio... Nije imao m..a da kaze da hoce da se razvede, a sve u cilju da sacuva samo za sebe, imovinu koju smo sticali rame uz rame!!! Pribegao je visemesecnom mentalnom zlostavljanju, javnom ponizavanju, decu je finansijski potkupio-najefikasniji nacin, fizickim nasrtajima, mentalno dovodeci me stadijuma da samnom nesto nije u redu, pravi majstor manipulacije, a sve u cilju toga da ja samoinicijativno, za njega bezbolno, ja napustim kucu! Posto njegov trud nije urodio plodom, FIZICKI SAM IZBACENA IZ KUCE !!! U njegovom posedu su ostale sve nepokretnosti, sav novac koji je sakrio od mene! Na ulici sam zavrsila kao napusteni olindrani pas!!! Dobila sam OTKAZ UGOVORA O RADU u nasem privrednom drustvu!!! Od Mupa kom sam se obratila, nisam dobila podrsku, vec savet DA SE JA ISELIM IZ KUCE !!!!! Na Sudu vec nekoliko godina vodim spor za supruzansko izdrzavanje, a za koje me je isti Sud odbio iako nemam ni posao ni nepokretnosti na svom imenu!!!! Spor vezan za privredno drustvo zavrsen je na prvom rocistu! Razlog: nisam upisana u Apru i privredno drustvo je subjekt za sebe i ne spada u bracnu tekovinu!!!! Spor vezan za deobu bracne imovine poceo je pre nekoliko godina i jos uvek nismo stigli dalje od pripremnog rocista iako su se obe strane izjasnile o vremenskom okviru trajanja ovog sudskog spora. Pocetkom naredne godine istice vremenski okvir predvidjenog trajanja ovog sudskog spora, a mi jos uvek nismo ni saslusani kao stranke postupka, a gde su svedoci!!!! Kazu... Pravda je spora, ali dostizna! Da, mozda u nekoj uredjenoj zemlji gde se postuju zakonske odredbe, gde zakoni nisu zastareli, gde javni organi nisu potkupljivi...

    • 25. avgust 2018 | 00:40

      priglup

      @Slicna prica...

      sve mi se nesto cini da je ovo bas Snezana ispricala pod samo drugim imenom...hmmm

    • 25. avgust 2018 | 06:27

      Znms

      @Slicna prica...

      Strasno blago receno. Zelim vam svu srecu ovog sveta.😢

    • 26. avgust 2018 | 09:02

      Snjezana Jovic

      @Slicna prica...

      Hvala Vam sto ste izneli svoju pricu,ja Vam preporucujem da angazujete SVE MEDIJE,borite se, ne odustajte,na taj nacin cete kako tako ostvariti neku pravdu a i podstaci druge osobe, jet ima i muskaraca i dece koji su u slicnim problemima,da krenu u ZASTITU SEBE I SVOJIH PRAVA.Zelim Vam svu srecu ovog sveta!

  • EL...

    24. avgust 2018 | 22:43

    Neljudski je zabrana Baki kontaktirati sa unučad ! To bi trebalo prijaviti starateljstvu , deca vole svoju baku , i zabranom psihički maltretiraj decu i navlače tugu ! Posle roditelja , baka je najbliža deci , tako da i baka zakonski ima prava na kontakt , kao kod razvedenih roditelja . Interval svake dve nedelje . Grešno je detetu oduzimati baku , baka će bolno razumeti , a dete će biti tužno !

  • Maja

    24. avgust 2018 | 19:28

    Kako sam shvatila deda(svekar) je prepisao kucu unuku - sinu od ove zene i njen muz fakticki nikad nije bio vlasnik kuce i zato nema pravo. Ali nije sporno ni da ce on(muz) uskoro ostati na ulici jer ako je sin mogao majku da izbaci, zasto bi tu stao?

  • Ja

    24. avgust 2018 | 18:55

    Osnovno pravilo Saslušati obe strane

    • 24. avgust 2018 | 19:50

      Snjezana Jovic

      @Ja

      Druga strana,stoji u tekstu nije htela da da izjavu....

    • 24. avgust 2018 | 20:28

      Snjezana Jovic

      @Ja

      Druga strane nije zelela da razgovara sa novinarima

    • 24. avgust 2018 | 20:31

      Snjezana Jovic

      @Ja

      Druga strana nije htela da razgovara sa novibarima,stoji u tekstu

    • 24. avgust 2018 | 20:34

      Snezana Jovic

      @Ja

      Druga strana nije htela da razgovara,stoji u tekstu

  • Ana

    24. avgust 2018 | 16:02

    Vi svi koji komentarisete da ima pravo na kucu ocito ne poznajete zakon. Dakle, po zakonu, kuca u kojoj su ziveli je kuca od svekra, sto znaci da to nije zajednicka imovina niti imovina stecena u braku. Nakon svekrove smrti imovinu nasledjuju njegova deca ili ukoliko oni nisu zivi, onda unucad. Zene, pamet u glavu i potpisivanje predbracnom ugovora i da se osigurate u slucaju moguceg razvoda ako vec zivite sa njegovim roditeljima.

  • Xyz

    24. avgust 2018 | 15:33

    Nešto se tu ne uklapa...ili sud nije doneo pravičnu ptesudu,ili nemamo sve činjenice da bismo komentarisali i nagadjali...u svakom slučaju, ona ima pravo bar na novčano obeštećenje...po veštačenju i utvrdjivanju njenog udela i ulaganje u tom braku! A deca neka se stide svog ponašanja,šta god da je razlog razvoda,ona ih je rodila i život im dala!

  • Nena

    24. avgust 2018 | 14:58

    Sta je ovo jer Srbija jedina zena bez zakona gde smo mi i sta se desava sa pravdom?

  • Aman

    24. avgust 2018 | 14:04

    Sta god da je ta zena "zgresila" kao sto kazete, pa deca ne pricaju s njom, ona IMA PRAVO na pola svega sto je steceno u braku ukljucujuci i na taj stan u koji je ulagala svoje pare i sredjivala ga i u kom je zivela 40 godina. Imovina nema veze sa svadjama u kuci. Ali ovo je Srbija, gde se zene izgleda tretiraju kao imovina, kad ti ne treba ili dosadi izbacis je napolje.

    • 24. avgust 2018 | 21:25

      Snjezana Jovic

      @Aman

      Hvala!

    • 24. avgust 2018 | 22:24

      iva

      @Aman

      Isto tako i deci ako sve das na kraju ce ti okrenuti ledja a nije iskljuceno i da te izbace napolje na neki nacin. Licno poznajem osobu koja je povecu imovinu prepisala deci i sada je niko ne uvazava. Strasno vreme ili ljudi neznam ali zato nikome ne treba nista davati samo im dozvoliti da zive sa vama ukoliko vas uvazavaju i postuju, ako toga nema sam treba uzivati.

  • Mara

    24. avgust 2018 | 13:44

    Nesto ovdje ne valja.

  • Majka i baba

    24. avgust 2018 | 13:37

    Jadna je ta zena! Tolike godine ulozila u svoju porodicu, a sada je odbacili! Kako ce sebi pogledati u lice posle takvog postupka? Sta im je smetala majka da sedi u prizemlju i ima svoj dom? Jednom ce se kajati. Valjda nece biti kasno! Svaki zivot je bitan. Svet se spasava spasavajuci jedan zivot. Osvestite sebe

  • Miki

    24. avgust 2018 | 13:17

    Mora biti veliki razlog po stare dan da je iistera i jos i deca protiv nje trebsl je navesti razlog nije eto iz cisa mira

  • Znsm

    24. avgust 2018 | 13:13

    Hajde da cujemo i drugu stranu ne mozemo samo jednu. Kazem zato sto mi je sve cudno jer koja deca bi se odrekla tako svoje majke.?

    • 24. avgust 2018 | 22:57

      Zoran

      @Znsm

      U srbiji dosta mladih neradi ili ne zeli da radi i umara se da bi svoje porodice izdrzavali Pa ako imaju dobro situirane roditelje (a po slici ove zene ne izgledaju bas siromasni) onda im roditelji daju novac. I upravo taj novac ih napravi ne ljudima pa tako im je bitnije bilo novac da uzimaju od oca a majka -koga briga. Nazalost tako je u nasoj zemlji. Na zapadu deca mora sama da rade od punoletstva i imaju odgovornost i izdrzavaju se zato ovakvih problema nema.

  • Jasna

    24. avgust 2018 | 13:06

    Ovde mi nesto nije jano rastali se pa rastali nevole se a sto su deca protiv mame ?

  • @ Kiki

    24. avgust 2018 | 12:52

    Treba čuti i drugu stranu I onda doneti zaključak Svako priča svoju priču!

  • Alisa

    24. avgust 2018 | 12:36

    Samo u Srbiji ovo može! Smešno! I da je sedela i gajila decu ima PRAVO! Svakodnevno se krše Ustavna prava, ali Srbi su izglasali....jadno

    • 24. avgust 2018 | 13:03

      Eer

      @Alisa

      A on stari prdonja kod mame i tate

    • 24. avgust 2018 | 15:55

      Ix

      @Alisa

      Ima pravo na sve sto je zaradila u bracnoj zajednici, po pola. Ali koliko sam procitao ovde nista od nekretnina nije steceno u zajednici vec je u pitanju nasledstvo, na sta ona nema prava.

  • Zoran Veteran

    24. avgust 2018 | 12:27

    Čim se i deca odrekla debelo je nešto zgresila pod stare dane, žene se uhvatile novih prava ali sud drugacije sudi, komšinica do mene non stop zove policiju za bivšeg muža koji živi ispod nje a ona iznad sa novim mužem, čovek je ne dira ništa, policajac je rekao ako još jednom pozove napisace joj prijavu, toliko o današnjim ženama...

  • Kojot

    24. avgust 2018 | 12:25

    Imovina stečena pre braka i nasleđena imovina je lična imovina a imovina stečena u braku je zajednička imovina tj. Zakon je jasan ona ima pravo samo na uloženo za renoviranje i neznam šta je tu sporno . Neulazim u razloge razvoda ali zakon je tu jasan.

  • glupost

    24. avgust 2018 | 12:20

    Žene neke su bas glupe!!!! Dok su u bračnoj zajednici grade, titraju, ne gledaju sebe da imaju sigurni posao...ne osiguravaju se da u slučaju razvoda sve bude advokatski rešeno po principu pola pola. I kad se ovako nešto desi onda drž nedaj!!!!!

  • Zoran

    24. avgust 2018 | 12:15

    Ljudi poznajete li vi zakone. Ovdje je koliko vidim sve čisto , šta si donela to i nosiš. Ništa. Oni su tu bili podstanari, on nasledjuje ocevinu svoju i ona nema s tim nista. Svi koji su podstanari moraju ponešto uložiti u prostor u kojem žive , okrecit promenit zavese i slično i kad izlaze ne znaci da imaju pravo na pola stana. Ovi dvoje su živeli 40 g sa tudje grbače i malo se svalerisali i sad bi da dijele tudju imovinu , on ima sreću otac mu je bio imućan pa ima nešto i naslediti. A sto deca ne žele kontakt sa roditeljem ne verujem da je to bez razloga i da je taj roditelj sve davao za tu decu a oni ga sad ne gledaju.

  • Mika

    24. avgust 2018 | 12:08

    Ne bi to dzabe tako bilo da su je se i deca odrekla... Ova teta prica samo ono sto njoj pase i odgovara a drugu stranu price ne pominje i razlog zbog kojeg je doslo do svega toga..

  • pamet u glavu

    24. avgust 2018 | 11:35

    Nedržim ničiju stranu samo se pitam kako bi bilo u slučaju da je preljuba u pitanju i nevažno ko je od dvoje supružnika.Uzmimo primer da su oboje zajednički gradili imovinu i imaju potomstvo i sad neko od njih zatekne ono drugo da ljubavnikom ili ljubavnicom.E sad da li taj koji je zatečen ima pravo da dovede novu treću osobu bez saglasnosti u zajednicku imovinu posto oboje podjednako imaju ravnopravan deo u imovini.interesuje me kako bi to zakon protumačio a da nije bilo nasilja u navedenom slučaju.Ili može svako da se švalera do mile volje jer nema posledica i zakon nepropisuje sankcije.Ovo napominjem jer može svakom da se desi a ljudi decenije ulože u zajednički život.

  • Lili

    24. avgust 2018 | 11:26

    Sve zene po zakonu imaju sva prava da dobiju pola imovine bez obzira radile ili ne...zena koja je brinula o muzu,djeci,domacinstvu ima sva prava i to mora da svaki sud uzeti u obzir ...njen zivot nije besplatan....

    • 24. avgust 2018 | 11:43

      ...

      @Lili

      Naravno da nije i nije da branim coveka ni nez ga... Al treba joj nesto dati... Al opet ako je usla sa jednim malim koferom nemoze puno ni da trazi...

    • 24. avgust 2018 | 11:45

      RSK

      @Lili

      Ma jel? A ako upropasti brak? Deci živote...? I tad jel?

    • 24. avgust 2018 | 12:09

      Sanja

      @Lili

      A ko je izdrzavao nju za to vreme ? To je najgori deo zakona . Ne radi nista , trosi nemilice pare , jos kad resis da se otarasis bede , moras i dalje da placas. Zao mi je muskaraca u takvim slucajevima .

    • 24. avgust 2018 | 12:37

      Liki

      @Lili

      To ako je imovina na muza ali ako je na svekra onda ne verujem da ima pravo na suvlasnistvo,ali mozda je mogla da dobije stanarsko prvo da zivi u jednom delu bez prava na vlasnistvo.Pouka za zene da vode racuna u ciju imovinu ulazu i pare i svoj rad,drugo nema

    • 24. avgust 2018 | 12:54

      Nikkola

      @Lili

      Po zakonu mozda, u praksi nista. Nisam verovao dok se nisam licno uverio na primeru svastike. Posle 25 godina braka, bez socijalnog osiguranja, bez ves masine, sa troje dece ( koja su na njenoj strani), bez posla, jer muz nije dozvoljavao, ostala je bez ista. Sud presudio - nista. Sad je drugi put na drugostepenom, ali bez obzira, kako nista?

    • 27. avgust 2018 | 18:58

      aleks

      @Lili

      Sram te bilo Sanja, sram! Pa vidis da je radila i ostvarila penziju. A i da nije, gde ti zivis? Zena ima 64 godine i muskarci ranije dobrom procentu nisu dali zenama da rade. Otud su te zene i ugrozene danas. Srbija je puna i prepuna sigurnih kuca. Uostalom, to je dogovor supruznika, sta i kako ce da rade. Nisu sve zene starlete i sponzoruse, zne su ugrozene u Srbiji po svim parametrima....Sram te bilo! i ovo ti kaze neko ko je za tebe "marsovac"...

  • Boki

    24. avgust 2018 | 11:25

    Verovatno je bila u javnoj preljubi pa su je se i deca odrekla. Osramotila ih sve.

    • 24. avgust 2018 | 12:54

      Sta mislis?

      @Boki

      Ili je tata nasao svalerku, a deca da ne odu sa mamom na ulicu, "drze" tatinu stranu. Moguce, zar ne?

    • 24. avgust 2018 | 21:09

      Snjezana Jovic

      @Boki

      Ne zameram,pisete sta zelite,ali osnovni red je da pitate ako ne znate cinjenice,ali evo idgovoricu kao da ste pitali NIKAKVA PRELJUBA...SMESNO....Sacuvaj me Boze!!!

    • 24. avgust 2018 | 22:12

      Tanja

      @Boki

      Pa i kod mene je isti slucaj.Tata nasao svalerku, a bolesno dete sa mnom na ulicu!Ali, dete je izabralo ulicu uz majku, jer joj je majka posvetila zivot!

  • Asko

    24. avgust 2018 | 11:20

    E sad lepo sudu u Strsazburu pa će videti šta je presuda kad nema kod nas sudstva onda tamo ima sigurno i plus oštetu od države čim postavila te nepismene sudije

  • Milos

    24. avgust 2018 | 11:05

    Kucu ne moze ni da ocekuje. To je vlasnistvo svekra bilo, i ostalo sinu u nasledje. To se ne deli prosto. Ona ima pravo na deo imovine od tog ortackog drustva, u delu koji sud proceni da je korektan. pritom ako su deca odrasla i muz moze da dokaze odakle mu novac, i tu ce slabo sta dobiti. Ima pravo na naknadu za ulozen novac u renoviranje kuce ali ce opet morati da se dokazuje...Ono sto meni bode oci jeste da niko ne prica sa njom. Dakle ili su deca olos pa su podlegla pritisku oca ili je ona losa osoba ako su svi prekinuli kontakt

    • 24. avgust 2018 | 11:22

      Millle

      @Milos

      Ko si ti, nisi ni cuo za pravni fakultet, mozda si prosao pored ali nisi znao. Sto zbunjujes ljude?

    • 24. avgust 2018 | 23:40

      tamo neko

      @Milos

      Ne mora da znaci da je zena losa, vise ovo drugo da su deca olos jer su zbog para nastavila s ocem. I nije problem sto su ostala u kuci s ocem vec sto su majku tako otpisali (naravno ukoliko je majka bila kako treba)Imam slucaj u porodici gde su deca zbog para s jednim clanom porodice s tim sto nisu prekinula potpuni kontakt, ali igraju kako im on svira jer im stalno novac daje a isto tako i uputstva kako da rade, pa iako je to lose po njih! A i to mu nije dosta pa svuda omalovazava i prica sve i svasta. Sto je najgore i ostali ljudi, van porodice su toliko glupi i podlezu tim pricama iako znaju da je osoba o kojoj prica izuzetno korektna i pametna, ali on se stalno pokazuje parama. Znate ono, para vrti sve. Ljudski bezobrazluk i glupost!

  • Neko

    24. avgust 2018 | 11:05

    Da je nacin na koji su se rastali zalostan posle toliko godina jeste,takodje jos gore je to sto deca ne pricaju sa njom mada se postavlja i pitanje koliko je ona nevinasce u celoj prici .Ne odlucuje se tek tako da na rastanak iz cista mira posle toliko godina braka , takodje je indikativno da su i deca naglo prekinula komunikaciju sa njom,mislim da je dobar deo price preskocila i ispricala samo deo koji njoj odgovara. Ne razumem kakvu imovinu ona trazi kad se ocigledno ''udala'' i sve je bilo i ostalo u vlasnistvu svekra ?Brako-razvodnom parnicom se deli samo imovina koja je stecena tokom bracne zajednice sto ovde nije slucaj. Ona je ocekivala i razocarala se ujedno u nadi da ce dobiti deo tudje imovine.Ovkvih i slicnih slucajeva ima na stotine godisnje , ne znam zasto je bas ovaj zasluzio da zavrsi u novinama.

  • S.s.

    24. avgust 2018 | 11:03

    Prvo na svakom koraku vidimo da deca vise nisu deca. Ako pokusas nesto tu da ispravis I popravis oni dizu nos pa Sidra pa I ruku na roditelja Majku. A drugo. Ova Drzava samo blebece a totalno smo zrtve bez ikakvog prava Nikakve institucije . Svi zive na tudjoj grbaci a nista se ne drzi slova zakona nista nee rade kradu bogu dane..tesko zeni. A ovi snazni kvazi muskarcu njima su sva vrata odskrinuta da se izmigolje. Fuj Zaomi je stop zivim u ovakvoj drzavi. Kupljenoj korumpiranoj I obezglavljenoj. Gledam da pibegnem Iz nje sto pre.!!! Jedna Majka.

    • 24. avgust 2018 | 11:13

      Delija

      @S.s.

      Aj ti kreni samo požuri što pre kreneš pre ćeš i da stigneš

  • Deca

    24. avgust 2018 | 11:02

    Deca su vam danas nenormalna i idu na onu stranu ko da VIŠE. PARA NE MARE NI ZA OCA NI ZA MAJKU LOVA CALE! LOVA KEVO TAKO NAZIVAJU RODITELJE. JADNA TA ZENA, taj probisvet od oca nek ide dođavola.

  • Srboljub

    24. avgust 2018 | 10:57

    Kakva je to osoba sa kojom ni deca neće kontakt? A kakvu imovinu očekuje? Pa 40 godina živela u tudjoj kući a nije plaćala? Šta, ako negde živim 40 godina fraj stičem pravo na nepokretnost? Kako? Nešto da dobije? Pa ona duguje da plati? Ali sud je tu da odluči po zakonu a ne po suzama? Ali deca da te neće?

    • 24. avgust 2018 | 11:55

      plavi safir

      @Srboljub

      Šta znači nije plaćala?? 40 godina radila puno radno vreme plus kuća, deca i sve ostalo. Zar stvarno mislite da je ona taj novac ostavila samo sebi? Ja pre mislim da je platu davala u kuću a i da nije radila, sve žene a i muževi bi trebalo da znaju koliko žena u domaćinstvu radi. Ja lično mislim da je ovde preljuba u pitanju i da su je zato svi isterali iz kuće.

    • 24. avgust 2018 | 13:08

      Inkvizitor

      @Srboljub

      Zbog takvih kao ti, koji ženu doživljavaš kao roba, zavisnu od tvojih hirova i objekat na kome ćeš istresti svoju frustraciju smo dočekali sigurne kuće a i sve manji broj brakova a sve veći rastava. Bolje bi bilo da ti je otac koristio kondom jer jedan balvan manje.

  • Nina

    24. avgust 2018 | 10:50

    Ne ulazeći u njihove porodične odnose i kakav je ko kao osoba, žena ima pravo na svoj deo pa da i nije radila nego bila domaćica. To što je kuća na ime svekra ne menja ništa, jer je i taj svekar bio deo iste porodice.

  • gari

    24. avgust 2018 | 10:49

    nije tu sud pogresio, cinjenice govore tome u prilog a zasto rodjeni sin nece da mu majka zivi u kuci je za razmisliti

    • 24. avgust 2018 | 12:09

      Mimi

      @gari

      Mozda se boji, ako stane na majčinu stranu, da i njega otac ne izbaci iz kuće. Mozda ga otac izbaci iz nasledstva. Mozda... Bezbroj razloga za mozda.

    • 24. avgust 2018 | 13:01

      Realno

      @gari

      Sin nije sudski organ da odlucuje o nasledstvu. A sto se tice pravosudja, korumpirano je na svakom nivou. Zar o tome ne citate svaki dan i ostavljate upravo takve komentare?!

    • 24. avgust 2018 | 23:50

      neko

      @gari

      zato sto i on zivi kod oca. to je oceva kuca

  • Kizza

    24. avgust 2018 | 10:46

    Gde su tu deca da zastite majku. Podigla odgaila i sada je pustili niz vodu.

  • Inkvizitor

    24. avgust 2018 | 10:44

    Jadno i žalosno, rekao bi i osobe pomračenog uma učesnici zajedničkog udruženog poduhvata u cilju ugrožavanja nezaštićene osobe gde se i pravni sistem ove banana države poneo krajnje bukvalno i bez imalo tolerancije. Pravda za ženu , majku i snahu koja provede četrdeset godina u društvu psihopata , imela kojima je bila potrebna dok im je bila sluškinja a kad prestane interes i reše svoja lična zadovoljstva odbace je kao neku krpu. Ej ljudi, da li smo uopšte ljudi ili u našim ljudskim oblicima boravi neko zlo uzevši ljudski kalup. Ej deco bolje da vas je abortirala nego što je doživela ovo od vas . Kakva da je , ona je vaša majka a majka je samo majka koju život gazi od brige za vama i ostalim oko nje i vi joj vratiste i poneste se gore nego prema psu. E teško zemlji sa ovakvim porodičnim rešenjima .

  • BIKI

    24. avgust 2018 | 10:40

    SVE SE VRACA SVE SE PLACA..NEK MUZ TO UPAMTI. SAMO NERAZUMEM NJENU DECU DA SU TO TAKO PRIHVATILI..SRAMOTA.

  • Cika Velja

    24. avgust 2018 | 10:39

    Pa sta uradi draga zeno kad te komplet porodica izbacila iz zivota...krov nad glavom ces nekako naci!

    • 24. avgust 2018 | 23:58

      zena

      @Cika Velja

      nesto slicno se i meni desilo od strane dece. To mi je kao hvala sto sam godinama radila i odgajala. prosto sam mnogo puta pozelela da ih nikada nisam rodila. I nisam im nista lose ucinila verujte vec naprotiv radila ceo zivot da im sve omogucim i svu imovinu koju sam stekla sam im prepisala i od tog dana je nastao pakao..sve ovo sto sam rekla je istina.

  • Cika velja

    24. avgust 2018 | 10:38

    Moj jedini komentar bi bio:"Smucilo mi se..."!

  • Mira

    24. avgust 2018 | 10:23

    Upotpunosti se slazem sa navodima ove jadne zene zato sto slicno prezivljevam samo posle 50. God. braka . Tacni je da u javnosti postoji jedna prica a u stvarnosti je to jedna duga mukotepna i vema skupa borba za zrtve . Ako imas pare uspecs a ako ne sve si izgubio .

  • Pera

    24. avgust 2018 | 10:23

    Mislim da je gospodja nesto veliko zabrljala po stare dane … cim se cela porodica distancira od nje.

  • Boki

    24. avgust 2018 | 10:22

    E vidite, mebe bas interesuje zbog cega su se razveli... Sta ako je recimo, ona varala muza, sta ako je to koren problema a sve ostalo posledice.. Kucu ocigledno nisu pravili zajedno vec samo ulagali po malo pa je resenje suda da joj se to isplati skroz korektno. Ne znam sta bi doticna, da zivi u tudjoj kuci posle razvoda?! Zajednicko je sve sto se stekne u braku a ne nesto sto su svekar i svekrva gradili i odvajali od svojih usta. I zasto li deca nece da pricaju sa njom niti da joj daju da vidi unucice.. bice da su i oni zli kao i svi ostali.. ne bas, zar ne...

    • 24. avgust 2018 | 11:37

      Eh

      @Boki

      A, mozda su mogli 100puta stvoriti svoj dom a ne biti tu? Zna se kakav je zivot u zajednici. Izvolite, probajte, ziviti u danasnje vreme kod svekra. Lako je pametovati.Povuci, potegni, istrpi zbog dece zbog muza. Odose zivci bre.

    • 25. avgust 2018 | 01:48

      zvocara

      @Boki

      Da je najgora na svetu, rodila je decu, kuvala, prala i ko zna sta jos celih 35 godina. I to nista ne vredi ni coveku ni sudu? Ja bi na medjunarodni sud za ljudska prava pa da vidimo da li je to tako.

  • Realno

    24. avgust 2018 | 10:16

    Bruka sramota Srbije!

  • Vukodlak

    24. avgust 2018 | 10:11

    Zene,zene;pa sta misle,pa naslede u bracnoj zajednici ne podpada u deobu,a kava je to licnost sa kojom najmiliji nece da pricaju. Nije ni sud IMUN na takav presedan.I sada je kriv zakon i drzava.

  • Vukodlak

    24. avgust 2018 | 10:04

    Sto je trazila to je i dobila!!@@??????

  • Miloske.srbija

    24. avgust 2018 | 10:04

    Ni zbog jednog razloga ne bih mogao da ne prucam sa majkom,koja me je dovela na svet i nosila 9 meseci da bi ja ziveo.sta god da je razlog nema opravdanja za decu,a sa muzem jbg ako je kuca od svekra ja mislim da ona tu nema nista nemama pojma nisam pravnik

  • Čika Jova

    24. avgust 2018 | 09:59

    Ajde što je sa mužem pokarabasila odnose, možda njenom a možda i njegovom krivicom, pa i sa svekrom i svekrvom, ali kako sa svojom decom? To bi ona trebala da se presabere i zapita i to ozbiljno.

  • EL...

    24. avgust 2018 | 09:53

    Žena koja u kuci živi ulagala i stvara 40 god . Ima stanarsko pravo i ne mže se isterati na ulici Šta je sa novcem koji je ulagala , to mora muž da joj isplati ! Zar se tako postupa sa osobom sa kojom je 40 god. Živeo i familiju stvarao ? Iz kog razloga su joj i deca okrenula leđa ? Otrovana protiv nje zbog nasledstva ? Gde je ovde ljudska zaštita i pravo ?

  • Lili

    24. avgust 2018 | 09:46

    Ko ima koga ima i Boga

  • Mici

    24. avgust 2018 | 09:39

    Na osnovu cega sve pripada njemu? Sramota za "pravnu" drzavu Srbiju.

    • 24. avgust 2018 | 11:49

      ...

      @Mici

      Ne njemu nego nkegovom ocu!!!! Zato nema ona nista , nem da deli imovinu od svekra...

    • 24. avgust 2018 | 21:37

      Snjezana Jovic

      @Mici

      Hvala

  • Bannne

    24. avgust 2018 | 09:38

    Evo vam slucaj iz Zrenjanina, odnosno okolnog sela. Muz je nasao drugu, zena nikad nije radila jer muz nije dozvoljavao zbog poslova u domacinstvu, preko 20 krava, 50 lanaca zemlje, ali sve na svekra. Posle 25 godina braka i troje dece, vratila se kod majke, sud je presudio da joj ne pripada nista, ni imovina ni novac, cak u obrazlozenju pise da je pusila cigarete, i tako potrosila.

  • Ana

    24. avgust 2018 | 09:36

    Ista prica i kod mene samo sto sam ja na ulici sa decom a svekar svekrva i sin ostali u kuci.30 godina braka,ulaganja ,rada i sud kaze da nemam nista a sto se dece tice ako im ostane posle smrti babe dede i oca mozda ce dobiti nesto.NE TRAZIM TUDJE, samo zelim da pitam ovu drzzvu gde je sve moje za te godine jer sam svo vreme radila i unosila novac u tu imovinu

  • Pravnik

    24. avgust 2018 | 09:35

    Gospodjo nakon 35 godina braka, imate pravo na polovinu cele imovine. Sud traljavo odradjuje svoj deo posla, jer sve ide u korist Vaseg supruga. Angazujte dobrog advokata i dobicete deo koji Vas sleduje. Verujte, postoje takvi slucajevi cesto u Srbiji, ali pravda i zakon na kraju sudjenja ipak budu na strani ostecenog, u ovom slucaju Vaseg.

    • 24. avgust 2018 | 11:08

      Neko

      @Pravnik

      Ne moze zahtevati pravo na deobu tudje imovine jer su ziveli svi u kuci koja je u vlasnistvu svekra.Svekar svakako ne moze biti deo brako-razvodne parnice niti imati udela u podeli imovine brako-razvodnom parnicom.

    • 24. avgust 2018 | 11:31

      Millle

      @Pravnik

      Iz vaseg komentara proizilazi da treba naci dobrog advokata, jer ne postoje dobre sudije. Slazem se sa vama, svedoci smo katastrofalnih i nerazumnih presuda. Organizacije za zastitu prava zena samo postoje da bi sebi obezbedile dobre plate, zakoni su ni nalik zapadnim, a zene obespravljene. Iz primera znam, da kad se jedna poznanica obratila za pomoc, dobila je vizit kartu advokata, ne znam da li je dobar, ali je skup.

  • Liki

    24. avgust 2018 | 09:35

    Ko zna sta stoji iza ove price!!!To znaju samo ukucani.Da sa majkom ne pricas...to je vec neka ozbiljna prica.

  • Ns

    24. avgust 2018 | 09:26

    Nemam komentar. Samo bi se zapitao kakva je osoba neko sa kim ne pricaju vlastita deca.... O imovini nemam reci....Mislim da je trebala da dobije bar nesto....

    • 24. avgust 2018 | 09:48

      Milan

      @Ns

      Ajde sad budi pametan,dobro muz ne prica sa njom ali djeca koja su odrasla i imaju svoju djecu e sad tu nesto ne stima i ima nesto jako ajde znadi da teta nije malo setala.

    • 24. avgust 2018 | 10:22

      Bojcica

      @Ns

      Kako bar nešto? Pa zena je kucila kucu sa ovim covekom i decom? I sada ispada kao da nikada nije postojala

    • 24. avgust 2018 | 10:26

      Gradjanka

      @Ns

      NAzalost, deca umeju da budu surova! Cim se osnaze zaborave na sve zrtve sto ste zbog njih podneli..

    • 24. avgust 2018 | 10:45

      Caca

      @Ns

      Deca znaju da budu jakooo pokvarena!mnogi gaze preko roditelja samo za svoju korist

    • 24. avgust 2018 | 10:55

      Zena

      @Ns

      Pa normalno da je trebala da dobije nesto, zena je radila, a i da nije sigurno im je kuhala, spremala, itd., a to sto deca ne pricaju sa njom, verovatno su stala na tatinu stranu jer tata je imucnij, to tako biva. Nazalost takvih slucajeva imate koliko hocete.

    • 24. avgust 2018 | 11:00

      Vesna

      @Ns

      Kakav uzasan i olako dat komentar, o broju lakova da i ne govorim! Da li i kada procitate vest o nasilju u porodici pomislite: "Pitam se kakva je to osoba kada je rodjeni sin/cerka ubio/pretukla"?!

    • 24. avgust 2018 | 12:48

      VladimirR

      @Ns

      Nije uvek sreća kada se udaš na gotovo i useliš u već gotovu nečiju očevinu. Sad može jedino da izveštači kolika su bila zajednička ulaganja u tekuće održavanje pa da traži povraćaj onog što je njeno učešće u tome.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA