Izvođači radova koji rade tu deonicu dali su dorasli tom zadatku kada im se to već treći put dešava dali će ikada biti siguran put prlazio sam tuda 45 god.vozeći kamione i autobuse n stari put tunel uvek je bilo sve OK poštovao uslove vožnje i puta a sada bih se zamislio dok neprođem tu deonicu .
Masine I 500 radnika/dobrovoljaca/ vojnika da u tri smene u narednih sedam dana uklone pola brda. To bi dobrim delom olaksalo sanaciju I sprecilo da se ovako nesto ne ponovi.
Zašto džabe kad je izvodjač radova plaćen?Njegov problem, samo udarac po džepu a on nek se snalazi dok ne uradi kako treba i potpiše da je sigurno kako bi sutra bio odgovoran u slučaju da se nešto desi.
Poštovana gospodo inženjeri i izvođači radova na koridoru 10 kod Predejana,
pre nego što ste počeli izgradnju na toj strani obale reke J. Morave trebali ste da pročitate izveštaj francuskog inženjera iz 1886. godine koji je projektovao prugu kroz Grdeličku klisuru
i ispitivao kvalitet zemiljišta s obe strane reke Morave. On je rekao "PRUGA NIKAKO SA ONE STRANE MORAVE". I tako je i bilo. Pruga prolazi jednim delom s one strane Morave ali nije ukopavana.
Kvalitet zemljišta na levoj obali reke Morave je takav da će uvek biti problema sa potpornim zidovima, sa putem, a može se očekivati da "krenu" i tuneli. Jer to brdo, Koraćevsko brdo "nije stabilno".
Potražite te zapise i uverite se sami. Pozdrav, Predejančanin.
Prošao sam pored Predejana ove godine dva puta i video posledice prvog obrušavanja i već onda sam odlučio da kad završe put, ja ću se pre te deonice isključiti sa autoputa kad god budem išao za Grčku jer nemam poverenja u kvalitet izgradnje, a sad posle drugog puta pogotovo
Vaš 150 baš je bolesno kad lupa minuse, imam samo jedan život i dve predivne ćerke ne postoji ništa zbog čega bih rizikovao da budemo žrtve odrona. Nego da je kojim slučajem put završen i da je neko od ova dva obrušavanja odnelo život jel biste opet lupali minuse?
Zamislite da je angazovan strucnjak kao i strucni ljudi prije svega ovoga, prije nasipanja betonske posteljice, prije prokopavanja svega. Koliko bi se para poreskih obveznika sacuvalo, zamislite da je neko kompetentan nadgledao radove umjesto ministarke u pink sljemu?! Mislim sta ona zaista zna oko izgradnje i zastite zemljista koje je klasifikovano kao kliziste? Sad ste se sjetili posle 10 godina zakasnjenja i ko zna koliko bacenih para, super!
kako nije anganzovan gospodin sa saobracajnog fakulteta pa gospodin ovaj pa onaj strucnjak vidim opleti po narodu a zoki uziva li uziva kad je vide svi nbezu sa koridora
Domaci doktori nauka i arhitekture ,,sve moj do mojega,,svi zajeno znaju kao jedan vk zidar ,,ako neznate nie strasno platite VINCI da vam napravi kako valja i nece se ni obrusavati ni tonuti ,,a kostace vas jeftinije ,,z ovaj nerad treba da ogovaraju svi redom ,,jer je to bacane para i podrzavanje nesposobnih kadrova
Ne vredjaj domaće gradjevince i arhitekte. Oni su uspešno sagradili pola Rusije i Dubaia. Ovo ne grade ti, ovo “gradi” jagnjeća (čitaj: dolarska) brigada
Čoveče u ovoj firmi iz Španije rade naši ljudi. Ovom geološkom terenu nema pomoći, jer to je klizište i onaj koji je uradio studiju za izgradnju auto puta debelo je pogrešio ali nije zaboravio i nije mu bilo mrsko da to debelo i masno naplati. Tako je to u državi u kojoj niko nikome ne veruje.
Jovan
Izvođači radova koji rade tu deonicu dali su dorasli tom zadatku kada im se to već treći put dešava dali će ikada biti siguran put prlazio sam tuda 45 god.vozeći kamione i autobuse n stari put tunel uvek je bilo sve OK poštovao uslove vožnje i puta a sada bih se zamislio dok neprođem tu deonicu .
Podelite komentar
Lala
Masine I 500 radnika/dobrovoljaca/ vojnika da u tri smene u narednih sedam dana uklone pola brda. To bi dobrim delom olaksalo sanaciju I sprecilo da se ovako nesto ne ponovi.
Podelite komentar
xyz
@Lala
Kakvi bre dobrovoljci, vojnici!? Plati pa klati. Tito je davno umro. Nema za džabe ni kod babe.
Podelite komentar
R line
@Lala
Zašto džabe kad je izvodjač radova plaćen?Njegov problem, samo udarac po džepu a on nek se snalazi dok ne uradi kako treba i potpiše da je sigurno kako bi sutra bio odgovoran u slučaju da se nešto desi.
Podelite komentar
Radosavljević Milorad
Poštovana gospodo inženjeri i izvođači radova na koridoru 10 kod Predejana, pre nego što ste počeli izgradnju na toj strani obale reke J. Morave trebali ste da pročitate izveštaj francuskog inženjera iz 1886. godine koji je projektovao prugu kroz Grdeličku klisuru i ispitivao kvalitet zemiljišta s obe strane reke Morave. On je rekao "PRUGA NIKAKO SA ONE STRANE MORAVE". I tako je i bilo. Pruga prolazi jednim delom s one strane Morave ali nije ukopavana. Kvalitet zemljišta na levoj obali reke Morave je takav da će uvek biti problema sa potpornim zidovima, sa putem, a može se očekivati da "krenu" i tuneli. Jer to brdo, Koraćevsko brdo "nije stabilno". Potražite te zapise i uverite se sami. Pozdrav, Predejančanin.
Podelite komentar
Nebojša Pešić
@Radosavljević Milorad
Bravo komšija,a da vidiš tek ostalo.Poz.
Podelite komentar
Brale
Prošao sam pored Predejana ove godine dva puta i video posledice prvog obrušavanja i već onda sam odlučio da kad završe put, ja ću se pre te deonice isključiti sa autoputa kad god budem išao za Grčku jer nemam poverenja u kvalitet izgradnje, a sad posle drugog puta pogotovo
Podelite komentar
Brale
@Brale
Vaš 150 baš je bolesno kad lupa minuse, imam samo jedan život i dve predivne ćerke ne postoji ništa zbog čega bih rizikovao da budemo žrtve odrona. Nego da je kojim slučajem put završen i da je neko od ova dva obrušavanja odnelo život jel biste opet lupali minuse?
Podelite komentar
Ja gnu
"Posle drugog puta, angazovan je i strucnjak".
Podelite komentar
Krle
Kvalitetna izgradnja, nema sta. Za sve pare.
Podelite komentar
CQ
@Krle
Narod kaže -drzi bure vodu dok majstori ne odu.
Podelite komentar
Misko
Bice bezbedna deonica samo kupis loz i pun gas tuda
Podelite komentar
MATORI
Za tolike godine izgradnje i toliko bačenih,naših para i para naših budućih generacija,mogli su da naprave tunel od Niša do Sofije!!!
Podelite komentar
xyz
@MATORI
Ma za sve to je kriva vlast do 2012, ali ne i SPS deo tadašnje vlasti.
Podelite komentar
Momir
Zamislite da je angazovan strucnjak kao i strucni ljudi prije svega ovoga, prije nasipanja betonske posteljice, prije prokopavanja svega. Koliko bi se para poreskih obveznika sacuvalo, zamislite da je neko kompetentan nadgledao radove umjesto ministarke u pink sljemu?! Mislim sta ona zaista zna oko izgradnje i zastite zemljista koje je klasifikovano kao kliziste? Sad ste se sjetili posle 10 godina zakasnjenja i ko zna koliko bacenih para, super!
Podelite komentar
Pera
Zidanje skadra!!!
Podelite komentar
poks
kako nije anganzovan gospodin sa saobracajnog fakulteta pa gospodin ovaj pa onaj strucnjak vidim opleti po narodu a zoki uziva li uziva kad je vide svi nbezu sa koridora
Podelite komentar
!!!
Sta kaze Zorana Mihajlovic...kriva je opozicija
Podelite komentar
Vlajko
A sto nine odmah angazovan STRUCNJAK nego se cekao ,,DRUGI PUT,,!!!
Podelite komentar
bager
Domaci doktori nauka i arhitekture ,,sve moj do mojega,,svi zajeno znaju kao jedan vk zidar ,,ako neznate nie strasno platite VINCI da vam napravi kako valja i nece se ni obrusavati ni tonuti ,,a kostace vas jeftinije ,,z ovaj nerad treba da ogovaraju svi redom ,,jer je to bacane para i podrzavanje nesposobnih kadrova
Podelite komentar
istorija
@bager
Ne vredjaj domaće gradjevince i arhitekte. Oni su uspešno sagradili pola Rusije i Dubaia. Ovo ne grade ti, ovo “gradi” jagnjeća (čitaj: dolarska) brigada
Podelite komentar
Duki
Mora da je kriva bivša vlast,reče ministarka Mihajlović.
Podelite komentar
ANTIROM
Sve ove firme treba najuriti I dovesti nekoga ko moze da uradi jer ovo stvarno vise nema smisla!!!
Podelite komentar
Djanni
@ANTIROM
Ti si neki strucnjak?
Podelite komentar
Inkvizitor
@ANTIROM
Čoveče u ovoj firmi iz Španije rade naši ljudi. Ovom geološkom terenu nema pomoći, jer to je klizište i onaj koji je uradio studiju za izgradnju auto puta debelo je pogrešio ali nije zaboravio i nije mu bilo mrsko da to debelo i masno naplati. Tako je to u državi u kojoj niko nikome ne veruje.
Podelite komentar
xyz
@ANTIROM
Nema najurivanja dok se kinta ne podeli
Podelite komentar