Ponovo se obrušio potporni zid na Koridoru 10 ispred tunela Predejane: Održani hitni sastanci svih nadležnih učesnika u projektu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ANTIROM
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Jovan

    20. avgust 2018 | 09:21

    Izvođači radova koji rade tu deonicu dali su dorasli tom zadatku kada im se to već treći put dešava dali će ikada biti siguran put prlazio sam tuda 45 god.vozeći kamione i autobuse n stari put tunel uvek je bilo sve OK poštovao uslove vožnje i puta a sada bih se zamislio dok neprođem tu deonicu .

  • Lala

    20. avgust 2018 | 09:14

    Masine I 500 radnika/dobrovoljaca/ vojnika da u tri smene u narednih sedam dana uklone pola brda. To bi dobrim delom olaksalo sanaciju I sprecilo da se ovako nesto ne ponovi.

  • Radosavljević Milorad

    20. avgust 2018 | 09:02

    Poštovana gospodo inženjeri i izvođači radova na koridoru 10 kod Predejana, pre nego što ste počeli izgradnju na toj strani obale reke J. Morave trebali ste da pročitate izveštaj francuskog inženjera iz 1886. godine koji je projektovao prugu kroz Grdeličku klisuru i ispitivao kvalitet zemiljišta s obe strane reke Morave. On je rekao "PRUGA NIKAKO SA ONE STRANE MORAVE". I tako je i bilo. Pruga prolazi jednim delom s one strane Morave ali nije ukopavana. Kvalitet zemljišta na levoj obali reke Morave je takav da će uvek biti problema sa potpornim zidovima, sa putem, a može se očekivati da "krenu" i tuneli. Jer to brdo, Koraćevsko brdo "nije stabilno". Potražite te zapise i uverite se sami. Pozdrav, Predejančanin.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA