Ako jednom nasednete na Viber prevaru, neće vas ostaviti na miru: Varalicama se omile vaše pare, pa uporno pokušavaju da vam uzmu još
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boban
Naj jednostavnije ne otvaraš nikakvu poruku koja traži ažuriranje dok ne proveriš u Play prodavnicu jer ako oni ne traže ažuriranje (vlasnici bilo koje apk) onda je to na neki način prevara.
Zoka
Tako je to sa Androidom :-))
acomirija
Na sve, pitanje: zar nemamo nadlezno ministarstvo, ministra koji se sepuri zvanjem? Zar pri MUP-u nema nadlezna sluzba? Zar provajderi nisu u obavezi da (za)stite "dragog korisnika", a ne da se cerekaju na reklamacije ostecenih korisnika? Jer, ovo je na Srpskom - ili iz Srbije, ili iz "bratskih republika", u svakom slucaju je izuzetno lako otkriti ove kriminalce: pratiti put novca, KOME (svom?!) saradniku provajder mobilnog telefona uplacuje "skinute iznose".