Šta obavezno morate da imate u kolima ako idete na more da biste izbegli ogromne kazne (TABELA PO ZEMLJAMA)
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Transporter
Medjunarodna dozvola je najveca prevara za otimanje para od strane AMSS. Obisao sam evropu uzduz i popreko. Zaustavljali su me svuda i legitimisali. Nikada ali nikada nisu trazili medjunarodnu. I svaki put kada sam je dao vracali su mi je i trazili orginal. Ona neznaci apsolutno nikom nista. I kada smo imali stare vozacke ni tada nisu ni hteli da pogledaju medjunarodnu. Zadnjih 8 godina putujem bez nje i nikakav problem nisam imao nigde.
minja
U Francuskoj netreba medjunarodna vozačka niti upaljena svetla.
nije reklama
Treba nam veliko članstvo u AMS i ništa više. Jedina pametna stvar. Verujte ljudi.