Hrvati su moju porodicu proterali iz Knina, mislili su da sam mrtva, granate su padale, a krvavi ljudi ležali pored puta: Moji su se vratili u zapaljenu kuću. Želim da znam šta tačno "gospoda" slavi?

 ≫ 

Komentari

  • Neutralac

    5. avgust 2018 | 22:35

    Ljudi moji, zar ste svi toliko zaluđeni i ograničeni? Zar vi ne shvacate da he Knin prodan Hrvatima isto kao sto je prodana Posavina Srbima? Isto tako kako su Hrvati protjerivali Srbe, Srbi su protjerivali Hrvate. Zar ste svi toliko glupi i ne shvacate da taj rat nitkome nije donjeo dobro? Tko je pobijedio? Nitko!!! Razjebala se mocna drzava, narodi se pozavadjali i sada svi zive u bijedi... Oluja nije za slavlje, ali isto tako se zapitajte da li ne normalno da u BiH postoji Republika Srpska? Zar ne shvacate da ne postoje dobri i losi... Zar ne shvacate da smo svi isti? Da smo od krvi i mesa? Da pricamo istim jezikom? Zar ne shvacate da smo svi prodani? Zar ne shvacate da mi onima koji su nas prodali dajemo glasove na izborima? Zar ne shvacate?

  • Ivan

    4. avgust 2018 | 21:46

    Sad oni što navijaju za Hrvatsku slave...

  • Jovan Ktć

    4. avgust 2018 | 20:12

    Hrvati su danas slavili "briljantnu" vojnu akciju protiv vojske koja nije pružila nikakav otpor, i golorukog naroda, koji je spašavao živu glavu. Bezdušno ubijanje starih ljudi, koji nisu mogli ili hteli, da beže sa kućnog praga, i granatiranje kolona izbeglica iz aviona, deo su te zločinačke vojne alcije. Slavljenje proterivanja 250000 i ubistvo preko 2000 njihovih građana srpskog porekla, neće ni njima doneti sreću. Sipaju nam so na ranu svake godine, bez imalo stida. Dobro je rekao Dučić.

    • 7. avgust 2018 | 08:33

      robert

      @Jovan Ktć

      Problem je što se uvijek gleda jedan segment koji vam odgovara. Ne spominjete da ste na početku protjerali Hrvate koji su bježali s kesicama a s njihovim traktorima su u otvorenim koridorima po nalogu vaših vlasti bježali srbi. Na slici ubijenih civila u Vukovaru se vide žute čizme po kojima su se prepoznavali hrvatski branitelji.

    • 4. avgust 2019 | 23:20

      Перун

      @Jovan Ktć

      Zaboravio si da su Srbi izbačeni iz ustava Hrvatske. Tako je sve i počelo.

  • Ime

    4. avgust 2018 | 19:18

    Nema pravde ni suze za Srbe! Zašto?

    • 11. avgust 2018 | 12:58

      ratko

      @Ime

      Pa kad pricas koje,koga prvi poterao, dacu samo jedan podatak:Po popisu iz 1991 Srba u Hrvatskoj 581.000,00(u gradu= 300.000 ; na Selu=280.000 i Jugoslovena 110.000,00(80.000,00 u gradu i 20.000 u selu);po popisu iz 2011 Srba ima 160.000,00 (50. 000 u gradu) u tom broju su Srbi koji zive u Srbiji, a prijavljeni u Hrvatskoj(oko 50.000,0). Sad mi reci gde nestade preko 300.000 Srba iz gradova Hrvatske gde nije bilo rata.Pa proterani su od 1991.Prvo izbaceni iz Ustava,potom sa posla,a posle I iz stana

  • Mladic

    4. avgust 2018 | 18:07

    Meni je nekad zao ovih hrvata zaludjeni su ustaslukum kao mi Srbi komunistima i nama je se obilo o glavu a i oni ce doci na red kad tad sad im je sve po volji zato sto je fasizam u EU ali nije nicija gorela do zore pa nece ni njihova

  • M.K.

    4. avgust 2018 | 16:38

    😔 tuga .....laka im zemlja svim nevinim ubijenim Zrtvama Oluje ☦️🔥 .

  • Belfagor

    4. avgust 2018 | 16:23

    Hrvati su hrabar narod, ali ne zato što se ničeg ne boje, već zato što se ničeg ne stide.

  • Tisuculjetna

    4. avgust 2018 | 16:10

    Dosta Hrvata zna svoje Srpsko poreklo, naucnici im to sada uveliko prikazuju. Iznenadjeni, izgubljeni sada znaju da su nacija bez istorije. Dobar deo laze sebe ili zivi u neznanju. Kako je to onda Hrvatska zemlja? Dokazi na svakom koraku da se tamo pisalo cirilicom a njima na brzinu napisana istorija. Najveci "Hrvati" nose Srpska prezimena. Hrvatska pocinje Jasenovcem a zavrsava olujom. Na krvi je stvorena i drzava i nezavisnost. Slavite oluju ali znajte svoje poreklo i da je oteto kratkog daha.

  • Draškić

    4. avgust 2018 | 15:08

    @poštovani Ivane ustaški teroristi nisu prezali ni od čega da zapale ovo prodručje i izazovu rat. Bacali su bombe u diskoteke, vršili atentat na JU ambasadora, otimali putnički avion, ubacivali naoružane i obučene svoje teroriste kao `72... Nisu ni naše vlasti u BG a nii ekstremi bili cvećke, daleko od toga, ali mislim da je i mnogim Hrvatima jasno ko je najviše želeo ratom da dođe do neovisnosti. I ko g9d da je sa srpske strane bio na vladti svelo bi se na isto. Jer krvavi radpad zajedničke države je već davno bio pripremljen od strane prvenstveno neoustaša. A mnoge ustaše su želele i obnovu NDH. Rat su neoustaše namerno izazivale upravo da bi mogle opravdati etničko čišćenje Hrvatske od Srba. To je bio nastavak započetoga zločina od strane Pavelića i jedan od glavnih ciljeva Tuđmana i finansijera neovisnoti. Uostalom i sam je priznao da je poželjan procenat Srba u Hrvatskoj 3% a sve preko toga višak.

  • Ivan

    4. avgust 2018 | 14:31

    Čitam tekst ove cure, meni kao hrvatu je žao što se to sve tako dogodilo, i sama piše da su se svugdje selili, tata se vratio u kuću u kojoj su živjeli, koja je bila zapaljena, nadam se da će je država obnoviti. Sad se čovijek upita čemu sve to? Jesmo li mogli živjeti normalno bez rata, ali neko je te ljude gurao u rat.

    • 4. avgust 2018 | 14:52

      Novica.

      @Ivan

      Imam utisak da ste dobronamjeran čovjek ali taj neko su prvenstveno ustaška emigracija i njihovi domaći igrači plaćenici. Srbima je rat najmanje odgovarao jer smo ipak malobrojniji u Hrv od vas. Ali vašim glavešinama i njihovim mentorima je trebao što krvaviji rat. Da niko od Hrvata ni slučajno ne zaželi ostati u Jugoslaviji. I da niko od Hrvata ne pokaže razumijevanje prema Srbima. Proustaškim glavešinama je najviše trebao što veći zid i što dublji jaz između naroda. Nisu oni želili miran, dostojanstven i civilizivan razlaz.

    • 4. avgust 2018 | 14:52

      RIO

      @Ivan

      E moj Srbine, da si Hrvat napisao bi to velikim slovom a da si covjek napisao bi ispravno, a ne covijek... Koji su ti to folovi😃

  • Novica

    4. avgust 2018 | 14:29

    Postoji dosta srpskih porodica koje su DVA puta protjerivane u istome ratu. Čim je HDZ pobjedio na izborima ustaše su se potpuno osilile znajući da su se njihovi sljedbenici dočepali vlasti. Već tada počele su pretnje Srbima, pritisci, ispisivanja pogrdnih naziva na vratima stanova Srba, po poštanskome sandučetu itd. Bacane su i bombe u lokale vlasnika Srba, imovina prljanja ostaccima iz. mta, srpska djeca su šikanirana u školama, počele su pretnje preko telefona, okretanje glave na ulici od "četnika" jer su u očima neoustaša svi Srbi bili četnici itd. Neki Srbi nestajali su u po bijela dana i tek poslije nalaženi ubijeni... Sve se to dešavalo pod prećutnom ili nekada i otvorenom podrškom uspostavljene HDZ vlasti. Zato su se mnogi Srbi sa porodicama morali iseliti na područja sa srpskom većinom a kasnije u RSK jer samo nam je ona mogla garantovati sigurnost od povampirenih ustaša. A poslije UZP Oluje morali smo izbjeći dalje...

  • Nina

    4. avgust 2018 | 14:23

    Pa ovo je strasno i da neko ovo slavi ....pa treba ga staviti iza resetaka bolnickih.

  • Ivan

    4. avgust 2018 | 14:13

    Mišo Kovač je rekao; nisu svi hrvati cviječe, kao ni svi srbi smeće, ima ljudi na jednoj i drugoj strani, kao o govana, poštuj druge pa će te i drugi poštovati, ako nečeš poštovati druge, nemoj očekivati ni od njih poštovanje.

  • DD

    4. avgust 2018 | 14:12

    Gađati granatama kolonu izbeglica punu dece i žena mogu samo zveri koje ništa ljudsko nemaju u sebi.

  • Cika Velja

    4. avgust 2018 | 14:09

    Slavili bi Hrvati iz loze sa Kolindom i Dan Pobede nad fasizmom kod Putina,u bili u Puku Besmrnih, ali ne mogu???

  • Bakičica

    4. avgust 2018 | 14:03

    Nisu svi Hrvati isti. Ali onaj deo ludaka koji grade sreću na tuđoj nesreći, bolje reci, na sopstvenom zločinu, nisu normalni. Neće im to na dobro izaći.

  • Srba

    4. avgust 2018 | 13:48

    Ma mi srbi smo debili nevidjeni ne volim hrvate Ali Ih postujem radili su da dobiju svoju drzavu I dobili su ko je nama kriv sto smo razjedinjeni glupi I zaboravmi imali smo priliku nevidjenu da objedimo sve srpske teritorije I jaku vojsku jna a mi pukli ko balon

  • Fudbaler

    4. avgust 2018 | 13:09

    Znam najmanje 20 porodica koji su proterani iz Hrvatske,i koji su u tom ratu izgubili najmilije.

    • 4. avgust 2018 | 13:57

      mojbeograde

      @Fudbaler

      znam i ja mnoge Hrvate koji su tamo ubijeni u svojim kucama

    • 4. avgust 2018 | 14:03

      Ivan

      @Fudbaler

      A neznas stotine tisuca slavonaca koji su potjerani iz slavonije?

  • мама

    4. avgust 2018 | 12:41

    О овоме треба писати сваки други дан ме само кад је годишњица

  • sima Zulu

    4. avgust 2018 | 12:11

    A bogami mogao bi da de G-din Ivan shorty Ivanović da se javno izvine na njegovoj emisiji zbog navijanja za Hrvate jer smo uvredjeni više nego maloletne trudne bosanke...

  • mama

    4. avgust 2018 | 12:00

    Ljepotice moja rode moj. Meni je otac Krajisnik od Ljubije kod Prijedora, uvjek sam bila ponosna na njega. On je kao djete morao otici znas kakva je vlast onda bila ostavi imanje i sve a jedva ga moja baba sacuvala u ratu da prezivi. U selu mog oca nije bilo svadbe 18 godina jer ustase su svu djecu pobili sto su nasli. Ovo sto je ostalo Tito rastjerao mog oca otjerao na zanat ko da on nihe mogao da bude poljoprivrednik jer je bio jedini nasljednik svoje zemlje. Neke je odveo u Vojvodinu tako da imam familije i u Sloveniji i u Vojvodini. Srecu ti zelim i da radjas male Krajisnike samo onakve kakvi su cvrsti u stavu i ponosni casni i posteni.

  • sima Zulu

    4. avgust 2018 | 11:58

    I sad navijajte za njih na SP ... baš ste vrh I in...

  • Vlada

    4. avgust 2018 | 11:51

    Ni nama nije jasno sta tacno slave.

  • Predrag

    4. avgust 2018 | 11:45

    Bravo Kristina, divan tekst,suza mi je krenula.I ja sam bijo u toj koloni sa svojim sinom starijim od tebe 2 god.ženom,majkom,ćaćom i babom.Pozdravi roditelje i ponosno hodaj ovim svetom punim nepravde.Mi Krajišnici nemamo čega da se stidimo i kome da se pravdamo.

  • Круг

    4. avgust 2018 | 11:43

    Затвориће се круг, ослободиће Срби Книн опет...то је усуд, константа, хтели Срби или Хрвати, или не, пита се неко много моћнији и трајнији од свој нас...само, молим Бога да Срби имају милости и не буду као своја браћа те 1995.

    • 4. avgust 2018 | 13:30

      Srbija

      @Круг

      Tako je oslobodicemo i vraticemo sve Srpske zemlje! Istorija nas je tome naucila, oteto je kratkog veka!

    • 4. avgust 2018 | 14:43

      Ivan

      @Круг

      Nikad više!

  • Marko

    4. avgust 2018 | 11:32

    Vi Srbi mate amneziju o onome sto se dogadjalo od 91. do 95.u kad je 91. na teritoriju SAO krajine uz pomoc JNA, Seseljavaca, Arkonovaca idr. protjerano 100 hiljada Hrvata a njihove kuce spaljene.Te izbjeglice niste žalili.Niste pisali o tome kada je etnički ociscena SAO krajina trebala biti u sastavu Velike Srbije a Milosevic je se na kraju odrekao u dogovoru sa Tudjmanom. Svakom normalnom čovjeku zao je ljudi koju su nastradal i otisli sa svoga ognjista. I nitko normalan ne opravdava mrznju i kretene kao sto su Thoampson isl. A to je vec stvar popitike sa jedne i druge strane koji sire mrznju. U HR se slavi oslobadjanje Hr teritorija a ne iseljavanje Srba. To iseljavanje mozete zahvaliti Milosevicu koji je prodao taj nesretni narod

    • 4. avgust 2018 | 12:15

      mama

      @Marko

      Nije iseljavanje nego protjerivanje...pazi kako ses o hrvatimada su protjerani a srbi se iselili oh taj tvoj dupli arsin koji dolazi iz tvog mentalnog sklopa

    • 4. avgust 2018 | 12:42

      Vuk

      @Marko

      U redu slavite vi oslobadjanje od nase okupacije, ali zasto treba nekom politicaru da pominje nekakve "vojne akcije,ciste vojne pobede" i tako dalje,kad sad i ti sam priznajes da nije tako i da je to bilo klasicno etnicko ciscenje civila! Dakle vas premijer ili predsednik ,koga vec imate ,treba da kaze lepo, da se slavi "dan oslobadjanje Hrvatske" i da se ograde od nekakvih to boze vojnih akcija i etnickog ciscenja kojeg je svakako bilo,ako vi sami sebe lazete ne lazu slike i snimci izbeglica!

    • 4. avgust 2018 | 12:53

      Wien

      @Marko

      Svaki normalan covjek zna da te entnicki ociscene teritorije koje nazivate svojima nikada do aprila 1941-e i NDH (inace prve hrvatske drzave u istoriji ) nikada nisu bile hrvatske.....svaki normalan covjek ....ali Hrvate ne mozemo ubrajati u iste...

    • 4. avgust 2018 | 12:54

      Fotograf

      @Marko

      U pravu si da su proterani Hrvati iz Sao Krajine ali ne možeš onda da prećutiš da je 1991. isterano mnogo više Srba iz hrvatskih velikih gradova Zagreba, Karlovca, Zadra, Osijeka... i da je veliki broj prebegao u tadašnju SAO Krajinu. Uporno se krije da je sve i počelo prvo pritiskom, posle i ubistvima Srba u gradovima gde je i živeo najveći deo od preko pola miliona predratnih Srba u Hrvatskoj

    • 4. avgust 2018 | 13:06

      Vukac

      @Marko

      Kojii hrvati protjerani ? dje su sad ti hrvati sto su navodno protjerani zasto stalno glumite zrtvu .Nicega se ne stidite jer da se stidite nebi slavili protjerivanje i ubijanje Srba ,oslobadjali ste tritoriju od golorukog naroda zena i djece samo zato sto su Srbi i sad lricate da ste islobadjali teritorije ti definitivno nisi normalan kad slavis oluju

    • 4. avgust 2018 | 13:50

      Roko

      @Marko

      Vukac! Svi hrvati protjerani iz tzv. sao krajne, iz sela i gradova, nijedan hrvat nije ostao u tzv. sao krajni, to je trajalo skoro pet godina, tako da znaš, a vidim da neznaš.

    • 4. avgust 2018 | 13:56

      Ivan

      @Marko

      Wien! vi uvijek u povijest, gledaj sadašnjost i budučnost, hrvatska kao i srbija imaju svoje granice koje se ne mogu mijenjati, a vi ste ih na silu mijenjali, to vam nitko neće odobriti niti priznati to je bila glupost u kojoj je nevin narod stradao sa obe strane, shvatite to!

    • 4. avgust 2018 | 14:28

      Realnost

      @Marko

      @Marko nije amnezija nego realnost. To je bio rat, izbeglica je bilo na obe strane. Razlika je u tome sto su se hrvatske izbeglice vratile u svoje domove a srpski narod ne. Srbe, goloruki narod je Vasa " mocna vojska" naoruzana do zuba proterala, bombatdovala izbeglicke kolone, kamenovala da bi imala etnicki cistu drzavu. To niukom slucaju nije bla cista pobeda, pa nije za slavlje na muci drugog naroda.

    • 4. avgust 2018 | 14:32

      Biljka

      @Marko

      Au bre Marko ti lupi pa ostade ziv!

    • 4. avgust 2018 | 14:59

      Ivan

      @Marko

      Marko! 100% istina.

    • 4. avgust 2018 | 19:48

      Suza

      @Marko

      Prvo etničko čišćenje nad Srbima je bilo iz hrvatskih gradova. O tome se ćuti.

    • 4. avgust 2018 | 23:15

      Jadranka

      @Marko

      Slavite oslobađanje,od koga, od Srpskog naroda koji tu živi vijekovima. Moje ognjiste oslobađate od mene samoga i ko je tu agresor, ja koji sam svoj na svome ili ti koji me tjeraš sa moga.

  • Miki

    4. avgust 2018 | 11:30

    Dosta bre ljudi

  • Cika Velja

    4. avgust 2018 | 11:25

    Kako nam je Milojko Pantić...jel dobro raspolozen?

    • 4. avgust 2018 | 13:23

      tt

      @Cika Velja

      gradjanska srbija ce za ovaj dogadjaj imati razumevanja, a ona druga srbija ne

    • 4. avgust 2018 | 19:56

      Pravopis

      @Cika Velja

      tt Srbija se piše velikim slovom!

  • Marko

    4. avgust 2018 | 11:16

    Najveca njihova tj Hrvatska tragedija i agonija je u tome sto i oni sami znaju da ovo nije bila nikakva vojna pobeda, akcija nego cisto etnicko ciscenje srba iz Krajine, koja bi sigurno sad imala Autonomiju da se vodila malo bolja politika u Srbiji.. Da se definise "Oluja" -dakle vojska Krajine se povukla,onda su hrvati usli sa oruzijem u zubima i proterivali zenu i decu,starce i sve srpsko i to je to,prosto jel! Koliko god se hrvati trudili da pokazu drugu istinu,ova ih prava najvise boli ,jer sta bi da nemaju tu Oluju,koji bi oni vojni podvig imali u svojoj istoriji,mozda Jasenovac? 😉 Hvala

  • danilo

    4. avgust 2018 | 11:16

    ne mogu da shvatim da neko kao Hrvati mogu da slave progon jednog naroda, mrtvu decu, nečijeg oca, majku

    • 4. avgust 2018 | 14:04

      Ivan

      @danilo

      Danilo! Šta je sa progonom hrvata od 91 do 95 kad su bile blokirane ceste, kad se išlo iz Dalmacije za Zagreb trajektom preko Paga, pa kad su loši vremenski uvijeti bura, čekalo se na Pagu nekoliko dana, kad je bio granatiran i paški most, da se i taj jedini prolaz zatvori, vi to očito neznate, ali sad znate.

  • curcija

    4. avgust 2018 | 11:14

    samo polako, pamti pa vrati duplo

  • Nenad

    4. avgust 2018 | 11:10

    Ma koga vise briga sta je bilo, ceo zivot gledate sta je bilo umesto da uradite nesto pametno za buducnost, jel proslost ne mozes da menjas

    • 4. avgust 2018 | 12:17

      mama

      @Nenad

      Bez proslosti i spoznaje sebe svojih korjena i svega ostalog nema buducnosti

    • 4. avgust 2018 | 19:58

      Dana

      @Nenad

      Istorija je učiteljica života.

  • Sramota

    4. avgust 2018 | 10:59

    Jesu pozvani Djokovici,Karleusa,Ivan i ostala gospoda?

  • Neverovatno

    4. avgust 2018 | 10:43

    Ovo je treci milenijum! Bilo bi normalno da je fasizam sasecen u korenu! Naprotiv on sve vise i vise uzima maha a sto je najopasnije, fasizam se tolerise i cak podrzava. Narodi se zrtvuju zbog profita velikana koji se drze duplih arsina, arsina po potrebi, istina i pravda se gaze nogama.

  • Jimy

    4. avgust 2018 | 10:41

    Stvarno Mije žao. Ali ako gledate N drugo stran. Ja tu vidim branite samo srbe.ali svi vi znate gdo je počeo rat u čelom rsfj. A znate štasu uradili srbi u Bosni. Kosovo. A. Znate normalani ljudi to ne počnejo.

    • 4. avgust 2018 | 12:01

      sima Zulu

      @Jimy

      Počao je na Plitvico jezerjov od Ustašio napukali na JNA :::... vi u Slovenijo ne učitao Istoriao ... ne?

    • 4. avgust 2018 | 12:22

      Đed Đuro

      @Jimy

      Kad ti bude rvat otimao piranski zaljev, samo ćeš moći da se nervirao, kužiš?

  • CH

    4. avgust 2018 | 10:41

    A vi posle navijajte za hrvate u bilo kom sportu.

  • Cika Velja

    4. avgust 2018 | 10:39

    Slave milion ubijenih i malo manje proteranih,koje su opljackali i zapalili do zemlje! To je zbir zadnjih 70 godina njihove nepromenljive politike!!!

  • Danilo

    4. avgust 2018 | 10:38

    Raznih tragedija ima iz tog nesrećnog rata. Ali ne zaboravite jednu stvar. Ja sam izbeglica iz Knina. Ljudi, mi smo izdani! Mi i dalje imamo pismenu naredbu vojske RSK koju smo dobili tog 4.avgusta poslepodne da moramo krenuti iz Knina! Izdani smo! Totalni kolaps i izdaja se desila tog dana, jer vojska Republike Srpske nije želela da nam pomogne, o vojsci Jugoslavije da ne pričam. Do poslednje sekunde smo verovali u njihovu pomoć. Radovan Karadžić i Slobodan Milošević su već imali unapred dogovor sa Tuđmanom, mi smo za njih bili sitna moneta za podkusurivanje. Budimo realni, hrvatska vojska je 5.avgusta ušla u prazan Knin! I sami kažu da nikada nisu videli tako sablasno prazan grad.

    • 4. avgust 2018 | 12:16

      ZD

      @Danilo

      Evo konačno pametan komentar iz prve ruke. Dakle nije bilo nikakvog protjerivanja, naredba došla iz Beograda da se povlači. Isto ka što je bila naredba nekoliko godina ranije da se bacaju balvani po cesti

    • 4. avgust 2018 | 14:46

      Ivan

      @Danilo

      Danilo! 100% točno, nemam komentar.

    • 4. avgust 2018 | 14:54

      Ivan

      @Danilo

      Danilo! 100% istina.

  • Gledajte

    4. avgust 2018 | 10:37

    Gledajte ovo i citajte veliki navijaci hrcatske na svetakom prv.ovo su eazlozi zasto nam ustase nikad nece biti prijatelji..i ne znate koliko je ovakvih slucajeva.

  • TP

    4. avgust 2018 | 10:34

    Ali hrvati igraju lep fudbal..

  • djape ja

    4. avgust 2018 | 10:30

    Srbi jel vam ovo nije dovoljno.Pa vi slavite s krvatima njihove sportske pobede.Sramota nikad ama bas nikad vise sa njima,ni u dobru nit u zlu,nit u raj nit u pakao

  • Dulu

    4. avgust 2018 | 10:26

    A htjeli ste republiku u suverenoj drzavi?? Nece moci! Nikad!

  • Mila

    4. avgust 2018 | 10:21

    Strasno !

  • Mariola~014

    4. avgust 2018 | 10:20

    Ziva bila majci... Plakala sam dok sam citala!!!!

  • anika

    4. avgust 2018 | 10:18

    ovakav dan mogu da slave samo bezdusni i maloumni, svako normalan bi minutom cutanja odao postu stradalima...

  • Mislim

    4. avgust 2018 | 10:18

    Pa ,,slavi" klanje i ubijanje, od ranog srednjeg veka Evropa je zazirala od njih jer su takvi bili i poznati bas po tome, i nastavili su tu ,,tradiciju", i to je za njih vecinu normalno ponasanje, i drugi narodi su bili osvajaci i ratom dobijali teritorije i svoje drzave ali ne na takav nacin

  • Ljubica

    4. avgust 2018 | 10:10

    I ja sam prezivela pokolj ali dva moja brata nikola i dusan i sestra vera nisu.moj otac je pokupio koske svoje dece i sahranio na groblju i stavio krst od betona a neko od nasih bio mu je potreban za njegove poklane i odneo ga.moji su znali muku tog coveka i nisu se ljutili samo su se pomolili bogu i prekrstili sa tri prsta

  • Veka

    4. avgust 2018 | 10:08

    Bravo za vas!!!! Niste nista izgubili nego ste mnogo dobili. Zato sto vas je otac i ona baka sa pocetka price UCILA da mrznja ubija, zato ste pobedili je sejete LJUBAV. Oni ce znjeti u paklu, a vi u rajskim naseljima. Samo ljubav. Ponosna sam na takve Srbe kao sto ste vi!!!! Zivi bili do vjeka!

  • Ivica

    4. avgust 2018 | 10:02

    Citam ovo i placem jesam hrvat ali nikada nisam bio zlotvor i ubica izvini djevojko i ziva bila ti i tvoja obitelj i svi ljudi dobri.

    • 4. avgust 2018 | 10:21

      Krajisnik

      @Ivica

      Druze bog te dragi cuvao i tebe i tvoju porodicu i sve ljude sirom sveta bez obzira koje vere nacije bili.

    • 4. avgust 2018 | 10:37

      Cika Velja

      @Ivica

      Ljudi su samo ljudi...a ostali nesvet se deli po svemu i svacemu...ali su i vecina!!!

    • 4. avgust 2018 | 11:05

      Ne zaboravi junake sa Kosara

      @Ivica

      Ne prihvatamo izvinjenja vec samo dela pokajanja

    • 4. avgust 2018 | 11:44

      mama

      @Ivica

      Ti sigurno imas srpske korjene cim si tako suosjecajan. Mozda si i potomak onih srba koji su pokrsteni u drugom svjetskom ratu za uzvrat nisu bili ubijeni. I bili su taj o usvojeni u hrvatske pirodice

    • 4. avgust 2018 | 11:45

      mama

      @Ivica

      Neznam koliko godina imas a sta su tvoji radili u ovom ratu zapitas li se?

    • 4. avgust 2018 | 15:59

      Marie

      @Ivica

      Koliko vidim njeni roditelji su se vratili kao i mnogi drugi Srbi koji su to zeljeli, ta cinjenica se ne apostrofira, maliciozno

  • Dragan R

    4. avgust 2018 | 10:02

    Nečija veličina meri se uspomenama, a nečija rđa proslavom. Večna slava svim žrtava sramne akcije zvane "Oluja".

  • dragan mb

    4. avgust 2018 | 10:00

    Hocu nedto da napisem.....jednostavno ne mogu.... grozno se osecam svake godine na danasnji datum. Ja sam Slovenac i na odmoru sam na moru u Hrvatskoj sa porodicom.Gledam slavi se “Oluja”....imam prijatelje hrvate i ne mogu da verujem da su toliko otrovani mrznjom... Omladina pogotovo jer jih to izgleda njihova propaganda tako uzgaja... Oni mrze i nas Slovence isto mi nije jasno zasto?! Poslednji put sam bio pre tri godine i opet izgleda necu dolaziti par godina dok mi sve to ne izbljedi u mislima,,to njihovo lazno gostoprimstvo i njihov sovinizam. Samo ljubav moze pobediti zlo i tako uzgajam svoju decu,nemam tih predrasuda ko je ko ali kad sam na godisnjem i to na danasnji dan onda znam ko su oni!!! Pohvala za text i objavite sto vise takvih textova

    • 4. avgust 2018 | 11:38

      Marina

      @dragan mb

      Sljedeće godine dođite u Srbiju na odmor, na primjer Zlatibor i biće vam divno. Osecacete se kao kod kuće.

    • 4. avgust 2018 | 11:47

      mama

      @dragan mb

      Slovenac sa srpskim imenom

    • 4. avgust 2018 | 12:19

      MK

      @dragan mb

      Oni su uvek bili takvi! U Vodicama pre 37 godina nisi mogao u prodavnici da kupiš hleb ako ne kažeš kruh.... bili na letovanju...nikada ali nikada više ne bi otišla tamo kada bi mi gratis letovanje ponudili, daleko im lepa kuća. Kolone izbeglica koje su prošle kroz Beograd nikada neću zaboraviti...

    • 4. avgust 2018 | 12:26

      Đed Đuro

      @dragan mb

      Skokni do Grčke, tamo su dobrodošli svi ljudi....

    • 4. avgust 2018 | 14:48

      Ivan

      @dragan mb

      Ti si Slovenac kao i ja.

    • 4. avgust 2018 | 14:51

      Ivan

      @dragan mb

      Kako to kad Šešelj kaže da je to sve Srbija do Karlobaga.

  • Mile

    4. avgust 2018 | 09:57

    Slave ono što jedino mogu i znaju; tuđu muku, stradanje i smrt!

  • srbin iz srbije

    4. avgust 2018 | 09:44

    Pitanje sta gospoda slavi je ne smisleno, pa jasno je da slave proterivanje Srba sa teritorije Hrvatske i njihovo zatiranje na tom prostorima.

  • Emil

    4. avgust 2018 | 09:42

    Bravo Kristina!

  • Sandra

    4. avgust 2018 | 09:39

    Ljudi kazu, ono cega se pametan stidi time se budala ponosi.

  • Pit

    4. avgust 2018 | 09:39

    Ništa, pa Vi opet navijajte za njih....

  • Igor

    4. avgust 2018 | 09:38

    Kako ih samo nije sramota da slave najvece zlocine pocinjene na ovim prostorima posle drugogo svetskog rata.

  • Anja

    4. avgust 2018 | 09:38

    Ne ponovilo se nikad... A za ove zlocine ce kad tad odgovarati!

  • Milan

    4. avgust 2018 | 09:38

    Zlocinci slave zlocine.

  • Dragana

    4. avgust 2018 | 09:37

    Srce da ti se stegne kad citas ovakav tekst...

  • Kaća

    4. avgust 2018 | 09:34

    Čega se pametan stidi budala se ponosi pa tako i dotična gospođa Kolinda.

  • Filip

    4. avgust 2018 | 09:34

    Samo psihopate mogu da slave ovoliku nesrecu 250000 ljudi...

    • 4. avgust 2018 | 14:19

      Ivan

      @Filip

      Filipe! hrvati neslave nesreču, nisu htjeli nesreču, ali morali su osloboditi svoj teritorij, koji je bio okupiran skoro pet godina, raznim pregovorima, nikako se nije moglo riješiti mirnim putem.

    • 4. avgust 2018 | 14:24

      Mirjana

      @Filip

      100 % potpisujem

  • Djuka

    4. avgust 2018 | 09:29

    Oni koji su navijali za hrvatsku na mundijalu neka lepo i danas slave ovaj slocin!!

  • Jana Zemun

    4. avgust 2018 | 09:27

    Dubok naklon!!! ❤

  • Sinke

    4. avgust 2018 | 09:26

    Ne desilo se nikada više...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA