Izmena Zakona o prevozu putnika znači kraj za taksije i "kombi od vrata do vrata"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
zoran
U Krnjači preko puta Metroa, kod OMV pumpe je početna stanica tzv "linijskog taksija" za Zrenjanin. Voze "po ceni autobuske karte" i uglavnom kreću par minuta pre prolaska redovnog autobusa. Interesantan je visok vozač koji kao kamikaza put Zrenjanina leti 170-190 km. Sva sreća je da još niko nije stradao. Sve se to ponavlja iz Zrenjanina, kreću pre autobusa i usput im "pokupe" putnike. Svi znaju za njih, ali niko ne reaguje.
Danijel
Gledajte to malo i sa realne strane, svuda i u svakom poslu ima i ovakvih i onakvih ljudi ne treba ocrniti 100 ljudi zbog jednog.
Pera
Pre nekoliko dana sam se vozio taksijem čiji je vozač rezervisao sledeću vožnu preko aplikacije. Ali sam platio po taksimetru. A aplikacijom su bili umreženi vozači njegovog udruženja i dispečer. Cela ta priča se svodi na gubitak kontrole ko i kako vozi i koliko sa poreza plaća.