Posle 28 godina nazire se kraj: Započeti radovi na levoj traci obilaznice oko Beograda (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zoki
Interesuje me koliko kpstaju oni auto-putevi po Austriji po onim planinama i imi grdni tuneli. "Mada normalno nisu kvalitetni kao nasi njihove stene su mekse nego nase". Bacamo se ciframa od 10 miliona po kilometru a okolina Bg. Katastrofa. Ko ce bre da vrati te pare i kako . Trebaju nam auto putevi ali nam je najbitnije da se dovedu strane investicije dobre i kvalitetne koje ce radnicima da ponude dobre plate da narod moze da zivi normalno i da nam pametna deca ne beze iz zemlje .I jos jedno treba nam prirodni prirastaj ili nas uskoro biti nece.