Pešaci smeju da prelaze magistralu, ulicu i prometne saobraćajnice van pešačkog prelaza pod jednim uslovom

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Đorđije
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • duca

    15. jul 2018 | 02:11

    Sveznajuci i u Srbiji,verovatno,jedini i nezamenljivi strucnjak po pitanju bezbednosti saobracaja DAMIR OKANOVIC.Majko moja ovoj, zemlji nema spasa dok se za misljenje struke konstantno pitaju razni OKANOVICI.

  • Vesna Rovčević

    15. jul 2018 | 01:30

    Šta vrede propisi kada su sudovi "legalizovali ubistvo u saobraćaju", gde pijani i bahati vozači dobjijaju smešne kazne za kalsično ubistvo sa predumišljajem. Šta misli pijani ili bahati vozač, kada sedne u kola šta će se desiti? Osudiće ga na smešnu kaznu, a pijane koji još nisu nikoga ubili, vode da sklopi dogovor da što pre izađe pijan na ulicu i ubije nekog. Vozač koji je zaštićen i oklopljen limom, ako je normalana osoba uvek će prilagoditi svoju vožnju uslovima saobraćaja. Da li je to kiša, sneg, rupa na putu ili pešak, šta je u glavi čoveka koji je spreman da ubije ili teško povredi osobu koja jeste ili nije pogrešila u saobraćaju. Činjenica je da ogroman broj osoba, postaju mahnite, kada sednu u svoje "oklopno vozilo", zato nam se i dešava toliki broj nesreća i žrtava u saobraćaju. Šta bi se desilo kada bi se "vozačka pravila" o "pravu na ubistvo ili teško povređivanje" primenjivala u svakodnevnom životu?

  • Đorđije

    14. jul 2018 | 22:02

    Kako da izmerimo da li izmedju pesackih prelaza ima vise od 100 metara?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA