≫
Pešaci smeju da prelaze magistralu, ulicu i prometne saobraćajnice van pešačkog prelaza pod jednim uslovom
≫
Samo na jedan način pešak sme da bude na putu van pešačkog prelaza
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
duca
Sveznajuci i u Srbiji,verovatno,jedini i nezamenljivi strucnjak po pitanju bezbednosti saobracaja DAMIR OKANOVIC.Majko moja ovoj, zemlji nema spasa dok se za misljenje struke konstantno pitaju razni OKANOVICI.
Vesna Rovčević
Šta vrede propisi kada su sudovi "legalizovali ubistvo u saobraćaju", gde pijani i bahati vozači dobjijaju smešne kazne za kalsično ubistvo sa predumišljajem. Šta misli pijani ili bahati vozač, kada sedne u kola šta će se desiti? Osudiće ga na smešnu kaznu, a pijane koji još nisu nikoga ubili, vode da sklopi dogovor da što pre izađe pijan na ulicu i ubije nekog. Vozač koji je zaštićen i oklopljen limom, ako je normalana osoba uvek će prilagoditi svoju vožnju uslovima saobraćaja. Da li je to kiša, sneg, rupa na putu ili pešak, šta je u glavi čoveka koji je spreman da ubije ili teško povredi osobu koja jeste ili nije pogrešila u saobraćaju. Činjenica je da ogroman broj osoba, postaju mahnite, kada sednu u svoje "oklopno vozilo", zato nam se i dešava toliki broj nesreća i žrtava u saobraćaju. Šta bi se desilo kada bi se "vozačka pravila" o "pravu na ubistvo ili teško povređivanje" primenjivala u svakodnevnom životu?
Đorđije
Kako da izmerimo da li izmedju pesackih prelaza ima vise od 100 metara?