Od 1. jula se ukida Glavna stanica u Beogradu: Nova organizacija železničkog saobraćaja
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Saša
Stanica "Prokop"je zaista prelijepa. Jedino mora biti bar 4 linije GSP-a koje bi polazile maksimalno na 10 minuta, ne bi bila loša jedna kružna linija do BAS i nazad.
PETAR 1
Glavna stanica, i njen vek je prosao, zaomije, sa nje su putnici odlazili ili dolazili a sada je kraj. Dakle sve ima svoj kraj osim na RTSu " Bolji zivot" i " Slagalica".
Neko
Ceo most preko Ade je projektovan spram tih šina i hipodroma. Sad kad izmeste vozove, dva tobogana od Sajma ka Čukarici postali su bespotrebni kao i kružni tok koji je nad zemljom i još neki delovi petlje Radnička. Takođe kad izmeste hipodrom, deo petlje do požeške ima bespotrebne dve ogromne krivine koje su opasne za saobraćaj. I generalno i taj deo petlje je projektovan tako zbog šina i sve je bespotrebno na stubovima.