Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
slađa
Uprkos mrziteljima, srpka železnica će preskočiti svaku prepreku. Dokazala je da je vitalna, jedinstvena, spremna za rekonstrukciju pruge, za nabavku novih lokomotiva, za poboljšanje saobraćaja i usluga. Taj napredak, iza koga stoji tradicija duža od jednog veka, ujedno je pokazatelj da ni Srbiju ni njenu Železnicu ne treba potcenjivati. Gde se izvrši rekonstrukcija pruge, tu će se vratiti život u Srbiji. Srbija nije samo Beograd.
Stanovnik
Mora dasve si nesto zaboravila,mnogo je uradjeno ...ali na recima.
Putin R.S
U 80% Srbije je prosecna brzina 30km kao pre 60 godina. Pa sada vidite koliko zaostajemo u tom sektoru za svetom.