Na ovim deonicama će biti dozvoljena brzina 130 kilometara na sat

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ABV
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mladen

    18. maj 2018 | 17:05

    Upoređivanje auto-puta u Srbiji sa bilo kojim auto putem u evropi(izuzetak su zemlje balkana) je smešan, zato sto su naši putevi očaj.

  • Dex

    18. maj 2018 | 08:03

    Sa 120 na 130 a u vremenu se dobija 6 min....eto za toliko vremena je bio problem...sve sami japiji i biznismeni a vecina izađe 2-3 puta na autoput.

  • Kovač

    18. maj 2018 | 07:29

    Nekad se fića vozio preko 100 na Ibarskoj magistrali. Uporedite puteve i vozila tog vremena i sadašnjeg. Jedini motiv ograničenja brzine je deranje vozača od strane države .Kad se počelo sa kažnjavanjem svi koji su prekoračili brzinu su huligani i bahati i naslovi štampe ove podaničke su takvi. Pa valjda je trebalo sačekati pa uporediti da li je smanjen broj nesreća zbog ograničenja brzine zbog čega je mera uvedena a ne hvaliti se kaznama. Najopasniji su spori vozači a nikad nisam imao problem sa nekim ko me obišao. Kad vozim brzo uvek sam aktivniji i pažljiviji posebno noću.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA