Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mladen
Upoređivanje auto-puta u Srbiji sa bilo kojim auto putem u evropi(izuzetak su zemlje balkana) je smešan, zato sto su naši putevi očaj.
Dex
Sa 120 na 130 a u vremenu se dobija 6 min....eto za toliko vremena je bio problem...sve sami japiji i biznismeni a vecina izađe 2-3 puta na autoput.
Kovač
Nekad se fića vozio preko 100 na Ibarskoj magistrali. Uporedite puteve i vozila tog vremena i sadašnjeg. Jedini motiv ograničenja brzine je deranje vozača od strane države .Kad se počelo sa kažnjavanjem svi koji su prekoračili brzinu su huligani i bahati i naslovi štampe ove podaničke su takvi. Pa valjda je trebalo sačekati pa uporediti da li je smanjen broj nesreća zbog ograničenja brzine zbog čega je mera uvedena a ne hvaliti se kaznama. Najopasniji su spori vozači a nikad nisam imao problem sa nekim ko me obišao. Kad vozim brzo uvek sam aktivniji i pažljiviji posebno noću.