Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marinkovic
Pa neka ministarka objavi koj su to uslovi za Car Go, pa da pocnemo i obicni gradjani da to koristimo. Dosta nam je klasicnog taxija, postali su ruglo grada.
vladimir^
Godinama u Srbiji postoji identicna aplikacija "CarGo-u" i "Uber-u", a naziv joj je "Taxify", samo sto ona spaja legalne taksiste sa strankama za razliku od ove dve... Takodje i tri taxi udruzenja u Bg-u rade i pomocu aplikacije, "Plavi, Naxis i Bg poslovni"... Citajuci ovih dana komentare o taxi prevozu, shvatio sam da 80% ljudi nema pojma kako taxi prevoz u Bg-u funkcionise i kakve su im mogucnosti izbora...