Zaista mi je čudno da pročitam ovu vest. Imam auto star 14 godina VW Golf 5 perfektno održavan. Dijagrami kočnica na tehničkom školski primer, motor u odličnom stanju i sve ostalo kako treba. Mašinski sam inženjer i mogu da kažem da starost auta nije nikakav dokaz da je auto loš. Po meni tehnički pregledi trebaju da budu jednom godišnje kao i do sada samo veoma rigorozni sa odgovarajućom dokumentacijom i to je sve. Kakvi pregledi dva puta godišnje.
Retko kad idem na tehnicki kada registrujem auto a necu garantovano ni sad ici samo sto ce me skuplje kostati zbog ovih novina a bezbednost nezavisi od vozila vec od vozaca
Super znaci meni za lagunu 98 za reg. Plus katalizator plus
Tehnicki treba 450 evra a auto mi vredi max.1000 . Pa vi niste normalni bar da postoje.biciklistivke staze u celom gradu kao preko pa da predjemo svi na bajs. Nastavite samo tako pa kad se digne narod nece vam biti dobro. Znaci tako vi planirate suficit.u budzetu.
Znaci satnica im je 60 eu to nema na zemaljskoj kugli za pola sata 30 eu da li ste vi vise normalni jeli to zato sto znate da narod ne moze da kupi noviji auto, pa koliko to onda iznosi godisnja registracija, ja vise ne razumem sta se sve radi, jos nisam chuo da je negde pisalo da je doslo do udesa ili nezgode ili je neko nastradao zbog neispravnog vozila vec samo nepostov.saob.propisa, brzine ili alkohola i ????? Bruka i sramota
Ma najbolje da postoje i botovi za podrsku ovoj pljacki. Vecina vas koji komentarisete ovako nikada nije ni prisla volanu. Neka se obezbede besplatni tehnicki pregledi pa neka sirotinja vozi. Zasto samo budzovani da imaju tu privilegiju. Ionako vecina njih ima kupljenu dozvolu jer im se moze.
Odlicno, odavno je trebalo uvesti strog i detaljan tehnicki pregled, jel ima mnogo starih i losih automobila na nasim putevima. Nadam se samo da nece biti ovoliko visoka cena tehnickih pregleda kao sto najavljuju iz udruzenja.
Bezbednost svih učesnika u saobraćaju je najbitnija i ljudski život nema cenu. Novi pravilnik mnoge će ustrojiti da vode računa i da poštuju pravila i zakon.
Pretpostavljam da će ovaj pravilnik doneti velike novine kada se radi o potencionalnim vozacima nesavesnim koji tehničke preglede prelaze na samo njima znan način. Bezbednost je najbitnija i tu nema dileme, svakako pozdravljam.
Ovaj "bogati" srpski narod vozi u proseku vozila stara 20 i koju godinu više. Zbog bezbednosti treba oglancati auto staviti parfem u auspuhu i zamaskirati boju preko korozije i naravno uvesti tehnički pregled od 50e svaki mesec. Svaka čast .Bravo za vlast.
Slažem se da se može učiniti nekome da je ovo udar na srpski istrošen novčanik...ali Tehnički pregled nije toliko skup koliko vredi ono što vozačima tih vozila i svim drugim učesnicima u saobraćaju može sačuvati ono najvrednije-život! Zato se ja slažem sa ovom odlukom vlade u potpunosti!
Jos jedan podsticaj za umiranje srbije i srba bravo za zakonodavca i za vlast jos ovo malo nas mladi sto nije otislo na zapad da ode i za deset godina nece biti vozila na drumovima srbije jer ce neki na onaj svet neki u penziju a mladi na zapad bravo bravo rese problem buducnosti i radanja ja sam se do sada neckao nije mi toliko lose kako je vecini naroda ali kad sve vidim odo nemogu vise da trpim ova ponizavanja zdravog razuma pozdrav svima.
Znaci pola sata 30 evra, jedan sat 60 evra.Strucno lice automehanicar, III stepen skolske spreme. Plus troskovi .
Cisto da znamo kako da mi ostalih delatnosti formiramo cene, jer trenutno moj inzenjer sat, VII ili VIIa stepen kosta 25 evra.
Nisam siguran da je u Srbiji evro zvanicna valuta.Al lupnuse 30e plus ostali troskovi:),a troskovi su upaljena sijalica i 130 din.radniku po satu. Evo dajem predlog da se smanje akcize na goriva i time ce ostati vise novca da vozaci kvalitetnije odrzavaju svoja auta.Daj da vidimo kojeg dela kolaca ce drzava da se odrekne zarad bezbednosti gradjana I pored najvecih akciza na goriva mi imamo veoma lose i talasaste puteve a na dosta mesta udarne rupe. Pricate o KATALIZATORIMA? Zar nije ministarstvo saobracaja velikim akcizama na auto gas i atestom na na 5 god. nateralo ljude da predju na dizel gorivo? A dizel je 5 puta stetniji od auta na gas kome je skinut katalizator.
мислим да је крајње време да народ изађе на улице ово је пљачка нека они нам плате један преглед срамота е србијо на ниске гране си пала плата ти је а јигу просек 30000 дин а ти да узмеш сиротињи 7200 за техничкипа да нека иде народ пешке .
Slazem se da na putevima trebaju biti samo ispravni automobili a ne automobili koji predstavljaju opasnost kako za putnike u njemu tako i za druge ucesnike u saobracaju. Takodje se slazem da na tehnicki trebaju da dolaze oprani automobili. Sto se tice izduvnih gasova, mislim da izbacivanje starih automobila nece znatno smanjiti zagadjenje (pogledajte sta radimo sa rekama, gde bacamo djubre...). Mislim da 2 tehnicka pregleda za automobile starije od 15 godina je nepotrebno (postoje i dobro ocuvani automobili). Bolje da su napravili 2 tehnicka samo za neke koji se vide da su u losem stanju. Nadam se da ostaje da drzava placa taj drugi tehnicki pregled, jer placati 2 puta po 30 eura godisnje je dosta za prosecnog gradjanina Srbije.
Ovo je pljačka! Ako je auto tehnički ispravan nije truljav šta ima veze koliko je star. Neka se odstrane korumpirani pregledači koji na crno propuste truljave kante a vlasnik plati i redovno tehnički kao da je ispravan. Opet će kojekakve neispravne kante prolaziti kod podmitljivih pregledača samo sada će mitologija biti duplo. Sve se kamere zavaraju video sam to već.
Imam pitanje za ove pametne sto donesose ovaj zakon ,ko ce nama vozacima da plati to sto se vozimo po putevima koji su ne 15 ,vec 30 i vise godina stari i tehnicki neispravni , puni rupa i pukotina ,neobelezeni i bez adekvatne signalizacije.
Pa vi mislite da mi volimo da vozimo stare automobile?! Naravno da ne, ali nemamo novca za bolja! Dignite plate i biće manje udesa i naravno boljih automobila, ovako terate Čoveka na samoubistvo, sa vašim kaznama i raznoraznim glupostima o bezbednosti!!!
Uvesti pod obavezno svaki mesec dana vozac da ide na sistemski pregled sa akcentom na pshijatriski pregled.ovo nema nigde sta sve namecu vozacima a sve pod izgovorom za vozacevu sigurnost.strasno.kod doktora je odredjen pregled po osobi 15 min.a po autu pola sata ili 35 min nisam siguran.strasno.da mi je znati sta cemu raditi pola sata.generalnu?.koji auto u srbiji nije pokazao koroziju.
Dali neko vrši statistiku u vezi saobraćajnih nezgoda... Koja starosna vozila su najveći uzročnici saobraćajnih nesreća... Molio bih dali neko ima tačne neflizirane podatke i da predoči javnošću
Ako se tehnički pregled ne uradi i na novom i na starom autu kako treba,može se raditi i jednom sedmično i opet stari problemi.Bitno je da servis uradi kako je propisano,vozim auto 28 godina i Švajcarci rade na dve godine,sto ne valja menja se ako može i spravan auto je na putu.
Servisere poslati svakog meseca na pregled,Srbiji ne trebaju priučeni mehaničari za tehnicki pregled nego učeni i poverljivi ljudi koji će to da rade,problem su ljudi koji pregled rade.
vozac
Zaista mi je čudno da pročitam ovu vest. Imam auto star 14 godina VW Golf 5 perfektno održavan. Dijagrami kočnica na tehničkom školski primer, motor u odličnom stanju i sve ostalo kako treba. Mašinski sam inženjer i mogu da kažem da starost auta nije nikakav dokaz da je auto loš. Po meni tehnički pregledi trebaju da budu jednom godišnje kao i do sada samo veoma rigorozni sa odgovarajućom dokumentacijom i to je sve. Kakvi pregledi dva puta godišnje.
Podelite komentar
Zis
Dobri su ovi sto udaraju dislajkove ovo mora da radi neki drzavni sluzbenik .
Podelite komentar
Gavrilo principijalan
Retko kad idem na tehnicki kada registrujem auto a necu garantovano ni sad ici samo sto ce me skuplje kostati zbog ovih novina a bezbednost nezavisi od vozila vec od vozaca
Podelite komentar
shone
bar jednom mesecno buržoazija sa tim starim kolima da ide na tehnički ,samo neki nameti porezi...
Podelite komentar
Misabg
Super znaci meni za lagunu 98 za reg. Plus katalizator plus Tehnicki treba 450 evra a auto mi vredi max.1000 . Pa vi niste normalni bar da postoje.biciklistivke staze u celom gradu kao preko pa da predjemo svi na bajs. Nastavite samo tako pa kad se digne narod nece vam biti dobro. Znaci tako vi planirate suficit.u budzetu.
Podelite komentar
Gotan
Znaci satnica im je 60 eu to nema na zemaljskoj kugli za pola sata 30 eu da li ste vi vise normalni jeli to zato sto znate da narod ne moze da kupi noviji auto, pa koliko to onda iznosi godisnja registracija, ja vise ne razumem sta se sve radi, jos nisam chuo da je negde pisalo da je doslo do udesa ili nezgode ili je neko nastradao zbog neispravnog vozila vec samo nepostov.saob.propisa, brzine ili alkohola i ????? Bruka i sramota
Podelite komentar
Tigar srpski
Ljudi izazivaju nesreće,a ne automobili!
Podelite komentar
Milance
Ma najbolje da postoje i botovi za podrsku ovoj pljacki. Vecina vas koji komentarisete ovako nikada nije ni prisla volanu. Neka se obezbede besplatni tehnicki pregledi pa neka sirotinja vozi. Zasto samo budzovani da imaju tu privilegiju. Ionako vecina njih ima kupljenu dozvolu jer im se moze.
Podelite komentar
Ema
I treba tako,jer je nedopustivo da takva vozila dovode do pojačanog rizika u saobraćaju.
Podelite komentar
Sale
Nadam se da će ovo smanjiti broj saobraćajnih nesreća.
Podelite komentar
Bisko
Odlicno, odavno je trebalo uvesti strog i detaljan tehnicki pregled, jel ima mnogo starih i losih automobila na nasim putevima. Nadam se samo da nece biti ovoliko visoka cena tehnickih pregleda kao sto najavljuju iz udruzenja.
Podelite komentar
Bane
Bezbednost svih učesnika u saobraćaju je najbitnija i ljudski život nema cenu. Novi pravilnik mnoge će ustrojiti da vode računa i da poštuju pravila i zakon.
Podelite komentar
Najbolja
Pretpostavljam da će ovaj pravilnik doneti velike novine kada se radi o potencionalnim vozacima nesavesnim koji tehničke preglede prelaze na samo njima znan način. Bezbednost je najbitnija i tu nema dileme, svakako pozdravljam.
Podelite komentar
Miroslav
Ovaj "bogati" srpski narod vozi u proseku vozila stara 20 i koju godinu više. Zbog bezbednosti treba oglancati auto staviti parfem u auspuhu i zamaskirati boju preko korozije i naravno uvesti tehnički pregled od 50e svaki mesec. Svaka čast .Bravo za vlast.
Podelite komentar
mala
Malo su preterali sa ovim izmenama.
Podelite komentar
mala
Super. Do kraja niko nista nece ni voziti.
Podelite komentar
Wladimir
Slažem se da se može učiniti nekome da je ovo udar na srpski istrošen novčanik...ali Tehnički pregled nije toliko skup koliko vredi ono što vozačima tih vozila i svim drugim učesnicima u saobraćaju može sačuvati ono najvrednije-život! Zato se ja slažem sa ovom odlukom vlade u potpunosti!
Podelite komentar
Savo
Jos jedan podsticaj za umiranje srbije i srba bravo za zakonodavca i za vlast jos ovo malo nas mladi sto nije otislo na zapad da ode i za deset godina nece biti vozila na drumovima srbije jer ce neki na onaj svet neki u penziju a mladi na zapad bravo bravo rese problem buducnosti i radanja ja sam se do sada neckao nije mi toliko lose kako je vecini naroda ali kad sve vidim odo nemogu vise da trpim ova ponizavanja zdravog razuma pozdrav svima.
Podelite komentar
Dragan Jovanovic
Znaci pola sata 30 evra, jedan sat 60 evra.Strucno lice automehanicar, III stepen skolske spreme. Plus troskovi . Cisto da znamo kako da mi ostalih delatnosti formiramo cene, jer trenutno moj inzenjer sat, VII ili VIIa stepen kosta 25 evra.
Podelite komentar
Mrka
Sve sa ciljem poboljšanja bezbednosti ali mislim da im je loša statistika, rekao bih da je daleko više od 30% vozila koja su starija od 15 godina.
Podelite komentar
RICINUS
Kupio bih staro magare da prehranim porodicu dali ono podleže duplom tehničkom pregledu
Podelite komentar
boro
To je sve zbog bezbednosti
Podelite komentar
marko
Na načim putevima mnogo takvih automobila
Podelite komentar
Mirko
Nisam siguran da je u Srbiji evro zvanicna valuta.Al lupnuse 30e plus ostali troskovi:),a troskovi su upaljena sijalica i 130 din.radniku po satu. Evo dajem predlog da se smanje akcize na goriva i time ce ostati vise novca da vozaci kvalitetnije odrzavaju svoja auta.Daj da vidimo kojeg dela kolaca ce drzava da se odrekne zarad bezbednosti gradjana I pored najvecih akciza na goriva mi imamo veoma lose i talasaste puteve a na dosta mesta udarne rupe. Pricate o KATALIZATORIMA? Zar nije ministarstvo saobracaja velikim akcizama na auto gas i atestom na na 5 god. nateralo ljude da predju na dizel gorivo? A dizel je 5 puta stetniji od auta na gas kome je skinut katalizator.
Podelite komentar
Ћирко
мислим да је крајње време да народ изађе на улице ово је пљачка нека они нам плате један преглед срамота е србијо на ниске гране си пала плата ти је а јигу просек 30000 дин а ти да узмеш сиротињи 7200 за техничкипа да нека иде народ пешке .
Podelite komentar
Milina
koliko god nekima to bil oskupo i udaranje podzepu,sigurnost u saobracaju nam je vazna.
Podelite komentar
Ela
Mislim da je ipak primarna bezbednost.
Podelite komentar
Ocuvani
Slazem se da na putevima trebaju biti samo ispravni automobili a ne automobili koji predstavljaju opasnost kako za putnike u njemu tako i za druge ucesnike u saobracaju. Takodje se slazem da na tehnicki trebaju da dolaze oprani automobili. Sto se tice izduvnih gasova, mislim da izbacivanje starih automobila nece znatno smanjiti zagadjenje (pogledajte sta radimo sa rekama, gde bacamo djubre...). Mislim da 2 tehnicka pregleda za automobile starije od 15 godina je nepotrebno (postoje i dobro ocuvani automobili). Bolje da su napravili 2 tehnicka samo za neke koji se vide da su u losem stanju. Nadam se da ostaje da drzava placa taj drugi tehnicki pregled, jer placati 2 puta po 30 eura godisnje je dosta za prosecnog gradjanina Srbije.
Podelite komentar
Dr.mare
Cccc ..nemam reci
Podelite komentar
Zis
Udri pi sirotinji .
Podelite komentar
MANEŠTANI
Ovo je pljačka! Ako je auto tehnički ispravan nije truljav šta ima veze koliko je star. Neka se odstrane korumpirani pregledači koji na crno propuste truljave kante a vlasnik plati i redovno tehnički kao da je ispravan. Opet će kojekakve neispravne kante prolaziti kod podmitljivih pregledača samo sada će mitologija biti duplo. Sve se kamere zavaraju video sam to već.
Podelite komentar
dani
sigurnost nam je najbitnija
Podelite komentar
mali cime
Imam pitanje za ove pametne sto donesose ovaj zakon ,ko ce nama vozacima da plati to sto se vozimo po putevima koji su ne 15 ,vec 30 i vise godina stari i tehnicki neispravni , puni rupa i pukotina ,neobelezeni i bez adekvatne signalizacije.
Podelite komentar
Nije bitno
Danas je na putu sigurniji golf2 nego neki luksuzni auto
Podelite komentar
Istina boli
@Nije bitno
Opel-vozila su najbolja za održavanje i vožnju po našim putevima ,otporna na sve rupe i jeftini delovi,astre su dušu dale za naše uslove.
Podelite komentar
N N
Ovim zakonima sve smo blizi izlasku na ulice.
Podelite komentar
Bojana
Auta starija preko 15 godina, i nisu bas za saobracaj, jer sve ima svoj vek trajanja .
Podelite komentar
Kol
@Bojana
Koliko ti imas god mozda i ti nisi za....
Podelite komentar
Joko
Auto skup delovi skupi benzin preskup odrzavanje skupo plata mala 2 tehnicka super Do sledece izmislite jos koji tehnicki cao....
Podelite komentar
ceca
Treba sve uraditi za bolju bezbednost u saobracaju!
Podelite komentar
laki
Pa vi mislite da mi volimo da vozimo stare automobile?! Naravno da ne, ali nemamo novca za bolja! Dignite plate i biće manje udesa i naravno boljih automobila, ovako terate Čoveka na samoubistvo, sa vašim kaznama i raznoraznim glupostima o bezbednosti!!!
Podelite komentar
nepismen
Prvo STANDARD, pa onda smisljajte zakone i pravila.Ziveo bicikl!A nisu lose ni nove patike (ne one sa buvljaka, ili kineza)!
Podelite komentar
sasa
Kada je bezbednost u pitanju slazem se
Podelite komentar
Pero kojot
Uvesti pod obavezno svaki mesec dana vozac da ide na sistemski pregled sa akcentom na pshijatriski pregled.ovo nema nigde sta sve namecu vozacima a sve pod izgovorom za vozacevu sigurnost.strasno.kod doktora je odredjen pregled po osobi 15 min.a po autu pola sata ili 35 min nisam siguran.strasno.da mi je znati sta cemu raditi pola sata.generalnu?.koji auto u srbiji nije pokazao koroziju.
Podelite komentar
RICINUS
Dali neko vrši statistiku u vezi saobraćajnih nezgoda... Koja starosna vozila su najveći uzročnici saobraćajnih nesreća... Molio bih dali neko ima tačne neflizirane podatke i da predoči javnošću
Podelite komentar
Nada
Treba imati na umu da je bezbednost najvažnija! Ovakve mere će sigurno doprineti smanjenju nesreća!
Podelite komentar
RICINUS
Obavezno u zakon uvesti i zakonsu obavezu dvaput godišnje batinjanje vozača kao prevenciju
Podelite komentar
RICINUS
Predlažem mesečni pregled vozila minimum po tri sata provere i debelo naplatiti
Podelite komentar
ana
Bezbednost je najvaznije tako da je dobro da se uvode ove mere.
Podelite komentar
ana
Zakoni su tu da se maksimalno postuju.
Podelite komentar
Satanista 1
Ako se tehnički pregled ne uradi i na novom i na starom autu kako treba,može se raditi i jednom sedmično i opet stari problemi.Bitno je da servis uradi kako je propisano,vozim auto 28 godina i Švajcarci rade na dve godine,sto ne valja menja se ako može i spravan auto je na putu.
Podelite komentar
laki
@Satanista 1
To možeš u švajcarskoj dodji ovde da radiš pa da vidiš?
Podelite komentar
Žile
Bezbednost svih učesnika u saobraćaju mora biti na najvišem nivou.
Podelite komentar
Dejan
Kakvi komentari,ne mogu da verujem.Pa idealno bi bilo da svi vozimo automobile stare 2-3 godine,ali sa ovim standardom,NEMOGUCA MISIJA
Podelite komentar
Sallee
@Dejan
Sad veruj po svojim negativnim ocenama na tvoj komentar. Tehnicki pregled treba narodu a ne automobilima.
Podelite komentar
stevo1
Bezbednost vozaca u saobracaju na prvom mestu
Podelite komentar
salle
Sve zarad bezbednosti u saobracaju
Podelite komentar
Ivana
Ovo je u najboljem interesu gradjana.
Podelite komentar
Jaca
Ovaj zakon usvojiti po hitnom postupku.
Podelite komentar
Helma
Dobra zamisao.Moramo imati sigurna auta na putu.
Podelite komentar
Grogi
Ovi stvarno preteruju.
Podelite komentar
bin
Sve mora biti u skladu sa zakonom!
Podelite komentar
Goran
Zaštitimo i sebe i druge u saobraćaju.
Podelite komentar
Davor
Ispravnost automobila kojeg vozimo mora da je na prvom mestu.
Podelite komentar
Trange-frange
Popravite puteve prvo,pa izmisljajte!
Podelite komentar
Paja
To je sve u korak sa EU.
Podelite komentar
minja
Moramo teziti savremenim trendovima.
Podelite komentar
Бане
Све се мора прдузети да се појача безбедност у саобраћају.
Podelite komentar
Алхемичар
Мора да се појача безбедност у саобраћају , свако возило које је старије од 15 година мораће два пута годишње на технички преглед.
Podelite komentar
Istina boli
@Алхемичар
Servisere poslati svakog meseca na pregled,Srbiji ne trebaju priučeni mehaničari za tehnicki pregled nego učeni i poverljivi ljudi koji će to da rade,problem su ljudi koji pregled rade.
Podelite komentar
Nikola
Ovo je još jedan način kako bi se u Srbiji smanjio broj tehnički neispravnih vozila, a samim ti i broj saobraćajnih nesreća.
Podelite komentar
izzidoro
Naravno,malo strozije zbog svih uesnika u saobracaju.
Podelite komentar
harama
Bezbednost izbad svega,zar ne?
Podelite komentar
miki
Sada je sve savremenije, moramo ici u korak sa svetom!
Podelite komentar