Profesorka srpskog nije znala kako da oceni dete, pa tražila pomoć: Šta biste vi uradili na njenom mestu?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
dragan
Dali su ocene merilo trenutnog znanja ili znanja preko cele godine Ne mogu da razumem učiteljicu da ima problem koju ocenu da da učeniku .Ako učiteljica želi da nagradi učenika za trud i uspeh u drugom polugođu neka mu da ocenu 5 , ako želi da oceni znanje tokom cele godine neka mu da realnu ocenu
Momcilo
Time sti je u dilemi govori o vrednosti i znanja tog ucenika.Osvojivsi vise znanja nego u prvom polugodju znaci da se dete ravijalo,pokazali ambiciju,ozbiljniji pristu predmetu a vredi ga i ohrabritisto priznaje i pravilnik,ecc.dakle otklonite dilemu i dajte mu 5!
Vesna Rovčević
Sva deca koja uspeju da odslušaju sve gluposti i nepotrebne idiotluke, koje su kod nas "školski program" treba da budu nagrađeni za izdržanu torturu glupostima, bespotrebnog "znanja" koje od njih pravi bogalje a ne osobe koje misle svojom glavom i donose logične zaključke.