Nema slabih kazni: Prekoračenje brzine u naseljenom mestu ipak će vozače koštati dozvole

 ≫ 

Komentari

  • Dragan

    24. jun 2018 | 19:06

    Gradjani podrzimo kandidate koji ce da ukinu ovakve kazne, jer bahati vozaci su uglavnom bogatasi, mafijasi i licnosti koji nece nikada platiti nikakvu kaznu, policija kaznjava uglavnom sirotinju za banalne stvari. Zbog toga se saobracajne nesrece i dogadjaju, jer oni koji ih iyayivaju su van zakona. Voze kako hoce i rade sta hoce. Sirotinja ispasta za najmanju sitnicu, star auto, lose gume i slicno.

  • Bivši zvezdaš

    2. april 2018 | 12:44

    Vozač sam već četrdeset drugu godinu, i svašta sam preturio preko glave od strane saobraćajne policije i države, ali ova podmetanja sa učestalim menjanjem zakona o beznadnosti saobraćaja, ne samo da nam vređaju inteligenciju, već je preraslo u opštu otimačinu prevelikih suma novca, kojeg ionako nemamo! Slažem se da treba kazniti bahatog vozača, onog ko vozi 20-30 ili više km od dozvoljene brzine, ali kazniti za jedan ili dva km prekoračenja, nije ništa drugo nego bezobrazluk i bahatost sistema prema vozačima! Taj jedan km nemože biti ništa drugo nego samo još jedan način za otimanje para od naroda! Registracija auta, cene goriva, cene delova.... Na sve su natovarili i pretovarili toliko nameta, da je to neizdrživo. Sada se spremaju da nas oderu prilikom uvoza polovnjaka, jer su to navodno krševi!? A ovo što voze tri petine vozača u Srbiji, nisu krševi!?!? Slušao sam, neku spodobu na televiziji, koji je trućkao na tu temu, i umalo nisam razbio tv!!! Priprema nas za dranje, kao da mi ne znamo šta je novi auto!!! Ali, kako ga kupiti? Od onoga što nam ne otme vlast, neće da može! A oni, imaju carske plate, i mogućnost da nas zasipaju demagogijom, kao mentalci.

  • Mica

    2. april 2018 | 12:24

    Prvo trebate puteve da napravite da budu vozaci sigurni na putevima ,znakove postavite da se lepi vidi,vozace u alkoholisanom stanju ili pod drogom da se kontrolise a ne sve vozace da maltretirate sto voze malo brze,obeleziti pesacke prelaze i znakove da to lici lepo i pesake treba kontrolisati zasto samo prelaze ulicu i ne gledaju dali auto moze da se zaustavi a ne samo prolaze kao muve bez glave.Kad je tehnicki pregled zasto ima propusta jer pola Srbije auti nisu u dobrom stanju i voze se putevima.Sredite prvo greske i ne kaznjavajte narod da punite samo budzet sa novac to nije lepo i budite malo ljubazni kada napravi neko gresku da mu objasnite da ne pravi vise greske tako bice za sve granjane sigurnije pesake i vozace.Hvala!!

  • Dare

    2. april 2018 | 11:46

    Ne moze ogranicenje na putu sa jednom trakom I bulevaru sa tri da bude isto...

  • Новица

    2. april 2018 | 11:01

    Ја на овом снимку не видим насељено место већ већ надвожњак изнад, где је полиција вршила радарсу контролу.

  • Dragan Jovanovic

    2. april 2018 | 10:52

    Svaki prekrsaj treba sankcionisati, posebno kad su ugrozeni i zivoti ljudi u okolini. Ali je cinjenica, da u nijednoj oblasti zivota nema toliko visokih kazni, taksi, i ostalih izmisljenih dazbina. Parafiskalni nameti u privredi su u zadnjih deset godina postali sitnica u odnosu na vozace. Evo konkretno, porez na upotrebu vozila, akciza na gorivo pa porez na akcizu , i ako je dovolna akciza na gorivo jer jaca vozila trose i vise goriva pa vise placaju. Onaj ko nema novca za gorivo, cuva automobil za nedaj boze, red je da toliko i plati. Ako pokusate da ustedite voznjom na plin, tu ce da vas docekaju atesti, pregledi, takse, koji se u realnom yivotu ne vrse, ali se placaju onome koga drzava ovlasti . Cene polaganja vozackog ispita su visestruko skocile, sa tendencijom daljeg rasta jer se uvode nova pravila i u polaganju i u autoskolama. Naravno licence, ovlastenja sa ogranicenim rokom trajanja koje stalno moraju nanovo da se placaju. Ja sam napunio 60 godina, izdata mi je vozacka na 5 godina, sto znaci da cu morati tad da izvadim novu i platim ponovo takse, iako je bilo dovoljno da uz vozacku imam obavezu da nosim lekarsko uverenje, u kom pise do kada vazi, a da sama kartica ima normalan rok vazenja. Dok se zagovara podizanje penzijskog osnova na 70 godina, vozacka se izdaje na 5. Sta bi bilo da sam profesinalni vozac. Kazne za folije na staklima, iako ni jedna institucija koja vrsi atest nema reflektometar da pokaze rezultate merenja. Novi namet je da i skidanje kosta debelo. Kazna za nevezivanje pojasa je najbesmislenija, a njeno povecanje vrhunac cinizma jer je u pitanju pasivna bezbednost putnika i ne utice na bezbednost okoline. Pravo osiguravajucih kuca je da povrede nastale usled nevezivanja pojasa uvrsti u klauzulu pri sklapanju ugovora o osiguranju, ali kazna je kazna.......

  • MD 🏃‍♂️

    2. april 2018 | 10:03

    Ok. U vecini se slazem sa ovim kaznama ali zasto onda nama ministarstvo ne placa ostecenja vozila zbog ogromnih rupa na asvaltu. Ako nemogu da zakrpaju neka stave znak da je tu ostecenje. U Novom Sadu po manjim ulicama imaju rupe dublje od 20 cm. Kada pada kisa nevide se i ko ne pozna put negine mu lomljenje amortizera,opruga ili nosaca motora. Donesite zakon,kada se to desi nekome,da se tu stane,policija da izadje na uvidjaj,napravi zapisnik,slika i tu stetu neka plate putari Srbije. Ako izigravate zakon onda ga napravite posteno za sve jer i zbog uzasnih puteva se desavaju strasne nezgode. U Nemackoj se vozi mnogo brze ali su putevi uredni i prosek nesreca je mnogo manji. Nisam jos cuo da su se kod nas zbog neke nesrece optuzili putari a mnogo ih je. Kada i vide da je zbog toga doslo sud nadje nacina da okrivi vozaca zbog neispravnosti vozila ali ne prizna da je zbog toga doslo zbog nekog kratera na asfaltu.

    • 2. april 2018 | 10:48

      iki

      @MD 🏃‍♂️

      Postoje pasarele i podzemni prolazi za pesake, biciklisticke staze za bicikliste, uredjena zemlja, a kod nas nasim strucnjacima je lakse da izmisljaju gluposti i udaraju narod po dzepu!

    • 2. april 2018 | 11:46

      S P

      @MD 🏃‍♂️

      slazem se u potpunosti sa iznetom cinjenicom, takodje na delu puta Banja Koviljaca prema Malom Zvorniku ne postoji staza za pesake a da ne pricam o tome koliko je ne mara sto se tice uklanjana trave i granja gde je preslo polovinu puta, deca koja pesace tim delom su izlozena velikom riziku a ni o tome niko ne razmislja

  • nindza

    2. april 2018 | 09:52

    Ja sam pre neki dan dobio kaznu za brzinu. Radar u Vrbasu. Dok su meni pisali lik je sa var 100 prosao pored pandura i naravno njemu nisu nista . A meni kazna poeni i dozvola . A kao pojas mi oprostli .

  • Ateista senior

    2. april 2018 | 09:36

    Pozdravljam donošenje ovih zakona, to je trebalo da se uradi mnogo ranije, ali nikad nije kasno za nešto što poboljšava život ljudi.Kazne i nisu tako visoke,ne utiču negativno na životni standard,poštuj propise biće mnogo jeftinije.

    • 2. april 2018 | 09:43

      Anci

      @Ateista senior

      Ne moras ni jesti svaki dan

    • 2. april 2018 | 10:09

      MD 🏃‍♂️

      @Ateista senior

      Ti si verovatno od onih koji imaju platu 200.000 dinara pa ti 10.000 dodje kao dzeparac. E takvi kao ti su najopasniji na putu. Ima para da plati pa zato i divlja. Onaj ko ima platu 25.000 taj se i pridrzava zakona jer ako dobije samo jednu kaznu mesecno nece moci da se prehrani taj mesec.

  • Milos

    2. april 2018 | 09:31

    A na pupinovom mostu ostaje 50 ogranicenje? Gde niti ima guzve niti pesaka

    • 2. april 2018 | 09:56

      Alexey

      @Milos

      A traka vise nego na autoputu... i posle kad sidjesna zrenjaninac gde im jedna traka i kad se prodje padinska skela ogranicenje 80... pa ko je tu lud.. a na pupinu 50... bravo za genijalnu odluku

    • 2. april 2018 | 09:58

      ...

      @Milos

      Niti čitava obilaznica ima potrebne dozvole za upotrebu.... To je razlog ograničenja na besmislenih 50 km/h, a ne kako je ..... naveo zato što nema fizičke barijere izmedju suprotnih traka, to ne postoji ni na jednom regionalnom putu pa je max brzina van naselja 80km/h!!! Onda se čudimo što nas tranzitna vozila zaobilaze u široooookom luku...!!!

    • 2. april 2018 | 10:49

      kiki

      @Milos

      Niti kuce niti okucnice!

  • Boba NS

    2. april 2018 | 09:30

    Da , treba povecati bezbednost i eventalno reperesiju, ali onda oznake na putu i vertikalna signalizacija moraju biti savrseni kao sto je i zakon Na ulazu u Celarevo, put se krece pored mesta i nailazimo na oznaku za naseljeno mesto bez ogranicenja. To znaci 50km/h. Ali onda naidjemo na znak koji kaze da je ogranicenje brzine 60km/h kada pada sneg. I sad ja postavljam pitanje koje je ogranicenje. 50 kad sija sunce a 60 kad pada sneg. Narvno organi reda redovno bas tu postavljaju radar i ne zaustavljaju vec salju kazne na kucnu adresu jer kad kazna stigne nastaju ogromni problemi i troskovi kako bi eventualno ukazali na nedoslednost oznaka na putu i pored. Ajde da budemo posteni pa da sve radimo kako treba, ali ce onda priliv u kasu biti manji i to je problem POred toga , kada ste videli da se radar postavlja u gradu na bulevaru ili u ulici gde je dozvoljeno 30km/h? Vozim od 1976 i nisam nikad video kod nas, ali zato na samom ulazu u mesto ili sto je jos veca svinjarija na izlazu iz mesta redovno imamo radare. Cemu to sluzi sem da se uzme novac?

  • Mixi

    2. april 2018 | 09:28

    Nije fer na platu od 27-28 000 udarati takve kazne. . .

  • Vranjanac

    2. april 2018 | 09:26

    Nije cela Srbija Beograd

  • Anci

    2. april 2018 | 09:25

    Mozda neko nece verovati ali moga komsiju su kaznili zato sto je biciklom usao u jednosmernu ulicu

  • sunce

    2. april 2018 | 09:24

    Nepravi greske ne brini se nista ko je taj nek se sada prvi pohvali ?????!!!!!

  • Raša

    2. april 2018 | 09:14

    ovde stanu ispod mosta gde ima 3 trake i nema pešaka i biciklista što piše u tekstu, da može više da se ide, a oni kažnjavaju ljude, kontradiktorni su sa zakonom i istog zakona primeni u praksi, zar ne?

  • Sumadinac

    2. april 2018 | 09:10

    Super su kazne samo vise kontrole na putevima i dase primenjuju ravnopravno za sve

  • Goran

    2. april 2018 | 09:08

    Neka samo okanovic navede u kojoj drzavi kazna za nevezan pojas iznosi pola realne prosecne plate ili penzije? Ovako visoke kazne nisu kazne nego odmazda sa svrhom punjenja drzavne kase, a damir koji je pravnik bi to dobro zna. Taj komitet opravda a svoju svrhu samo kroz povecavanje nameta vozacima koji se tretiraju kao kriminalci.

    • 2. april 2018 | 09:27

      AlexT

      @Goran

      Poštuj zakon i veži se, onda te niko neće kazniti što nisi vezan! Samo na ovaj način možeš naterati Srbina da poštuje zakon!

  • Zoro i prijatelji

    2. april 2018 | 09:07

    Da budem iskren i ja volim brzo da vozim kao i puno drugih.Ali ako je ogranicenje postuj ili plati.Za nas narod ne pomazu apeli samo nazalost udri po dzepu.

  • Dragomir

    2. april 2018 | 09:06

    Ali zato rupe na putevima ce gi poprave sutra ili malo sutra.hoce da uzimaju pare a nece da ulazu u odrzavanju .

  • Fidel

    2. april 2018 | 09:01

    Žalosno je što zakone predlažu neke samozvane agencije , u kojima sede ljudi sa malo ili nikakvim iskustvom , zakone treba da predlaže i donosi država

  • Kiki

    2. april 2018 | 08:55

    Najgore je sto nema van gradova nigde pesacke staze nego ljudi moraju da hodaju po kolovozu tako da pesaci ginu najvise zbog toga a ne zbog brze voznje.... Nocu kad je kisa i naidje sa druge strane auto ja u zadnjem trenutku vidim pesaka a i sa 50 kad bi ga udario ne bi pesak ostao ziv...

    • 2. april 2018 | 09:11

      Sumadinac

      @Kiki

      Zato po noci vozi se oprezno u naseljenim mestima nikada se nezna

  • Sm

    2. april 2018 | 08:53

    Ne može da se napiše idealan zakon, ali zato mogu da se globe i vozači i pešaci, tako da pamet u glavu jedno mesec-dva jer ,,svako čudo tri dana traje' i spremite uz saobraćajnu 2000 hiljade din umesto dosadašnjih 1000

  • Zis

    2. april 2018 | 08:45

    A sta cemo sa estradnim zvezdama koji rade sta hoce ,voze pijani voze po trotoarima parkiraju gde hoce prolaze na crveno sta cemo sa njima ?Sta cemo sa policajcima koji rade za jednu crvenu ?Sta cemo sa katastrofalnim putevima ?

  • Dihtung

    2. april 2018 | 08:38

    Ima li malo oštrine i za pešake ? Da stanu pre nego što stupe na pešački,a ne da ne gledaju ništa nego kao po livadi.Prelazak van pešačkog,slušalice u ušima.Onda za onog što vozi prvom gde je 50 ograničenje i zvera levo desno.Moglo bi malo da se razmislja I o ubrzanju saobracaja a ne samo kazne kazne pa kazne

    • 2. april 2018 | 08:48

      Stojko

      @Dihtung

      Prosecan srbenda naravno nista ne zna ali se zato busa u grudi i na sva usta hvali kako je pametan. Prema Zakonu o saobraćaju, prelazak na crveno košta 5. 000 dinara, a ukoliko prelazite u prisustvu maloletnog deteta kazna je od 15.000 do 30.000 dinara. Za slušalice u ušima na pešačkom prelazu plaća se 3.000, a ako je prisutno dete do 12 godina, od 6.000 do 20.000 dinara

    • 2. april 2018 | 11:24

      SUNCE

      @Dihtung

      Bravo !!!! Bicikliste da nezaboravimo

  • VladimirR

    2. april 2018 | 08:38

    Hoće li se patentirati bacači mreža za hvatanje nesavesnih pešaka koji pretrčavaju kolovoz kao da igraju ruski rulet? Hoćemo ravnopravnu odgovornost u saobraćaju!

    • 2. april 2018 | 09:10

      Раша

      @VladimirR

      После чувене акције "Пешак је закон" имали смо повећање страдалих пешака у саобраћају.

  • Nenad

    2. april 2018 | 08:36

    Pa gde god da se krene ogranicenje 50 grad, van grada stoje table 50. Najbolje da vozimo bicikle!!!

  • Bojan

    2. april 2018 | 08:34

    Na ibarskoj na primer od Stepojevca prema Beogradu uglavnom je ogranicenje 50km/h jer je sve naseljeno iako su kuce na 100 do 200 metra i dosta ih praznih ali to je naselje. Pa kada bi mi vozaci vozili sve po propisu nikada ne bi stigli kuci a na ulicama bi bio haos. U naselju treba voziti polako zbog pesaka, dece posebno ali na otvorenom putu ograniciti brzinu na 50 je neopisiva glupost. Ja sa tatinom zastavom 101 vozim 80 bez problema ali dobro prosli su izbori i treba puniti budzet.

  • pako

    2. april 2018 | 08:30

    Napisite odmah da je to kazna za nas obicne smtnike a izbacite kolike su i kakve kazne za decu poznatih i bogatih ljudi,posto za njih ova pravila ne vaze.

  • Dejan

    2. april 2018 | 08:29

    A sta je sa vozilima politicara

  • Ђоле

    2. april 2018 | 08:28

    Само ви и даље купујте ове брзе ковчеге, жао ми вас је, што силне паре дајете за своју несрећу и несрећу других недужних људи, а поготову дечице, тих малих анђела

  • Goran

    2. april 2018 | 08:25

    Sve je to ok. Ali mislim da su kazne previsoke.

  • Gringo

    2. april 2018 | 08:25

    Jel ovi misle da se i dalje voze fice.Danas vecina vozila na leru ide brze.Sredite vi puteve prvo,i sklonite se sa puta manje ce biti prekrsaja.Sednu bre za sto gore u Vladi ponapijaju se i donose zakone.

  • Losmi

    2. april 2018 | 08:24

    Mi da idemo 50 kroz naseljeno mesto,a POJEDINCI SA SVOJIM AUDI A8LI VOZILIMA MOGU DA TERAJU I 200KM/H!!!DA ONI NIKOG NE UGROZAVAJU I NJIHOVA BRZINA JE OD NACIONALNOG ZNACAJA!!!ONI NIKAD NE ODGOVARAJU ZA SVOJE PREKRSAJE,ZA NESRECE JER ZABOGA ONI SU VLAST,ONI JURE DA BI NAMA BILO BOLJE...

  • ikica

    2. april 2018 | 08:21

    Represivna politika sa drakonskim kaznama koja ne može smanjiti broj nesreća već ima cilj popunjavanja budžeta. Hajte ljudi ugledajte se na druge zemlje, njihove plate, saobraćajnice...

  • Slavisa

    2. april 2018 | 08:21

    Ma milina bozija..kazne grdje nago u evropi a plate kao u ...

  • Лицемер

    2. april 2018 | 08:20

    Господо обезбедите да наши путеви буду прави путеви. Без рупа, са видљивим линијама и саобраћајним знацима и било би добро да грађани могу негде да постављају слике и снимке бахатих полицајаца. Сви грађани морају да се дотерају у ред!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA