Kazne za prekoračenje prosečne brzine od aprila: Najveće zablude i sve o tome kako se meri
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
dule
Mislim da bi mnogo veći efekat bio merenje prosečne brzine na kraćim deonicama 10-15 km i stalno menjanje te deonice. Tada vozači ne bi mogli da kalkulišu sa pauzama i tsl.
sasa
Hocu bre da uzivam a ne da gledam u brzinomer. Naravno necu da vozim 200, ali 150 km/h sa danasnjim kocnicama i tehnologijom je kao nekada (kada su uspostavljena ogranicenja) 250 km/h. Pa lep sednem, popijem kafu, opustim se, i idemo dalje.
Djuro
Ne postoji u Italiji ni u Svajcarskoj !!!! Ne zamajavajte i ne lazite narod !!! U italiji i svajcarskoj se tacno zna gde su postavljene policijske kamere i mere samo jednu deonicu od npr 3-5 km a ne ceo auto put od rampe do rampe