Naucite pesake kako treba da se krecu i gde i kako treba da prelaze ulicu,isto kao sto ste i nas vozace istrenirali da postujemo ogranicenje,stajemo ispred pesackog prelaza,vezujemo pojas...itd,pa ce biti mnoooogo manje poginulih i povredjenih!!!
Drasticno ce se smanjiti broj poginulih kad uredite svuda trotoare i naucite pesake da se krecu iskljucivo njima a tamo gde oni nepostoje da se krecu levom stranom i kad ih naucite da se ulica iskljucivo prelaizi na pesackom i da sa zastojem pre zakoracenja na kolovoz.a nasi saobracajci ne izilaze iz automobola jer oni samo poznaju clan zakona o brzini voznje, zaseda i radar.
Ujutro kada idu ljudi na posao, niko u gradu ne poštuje propise, svi žure i vozi se 70,80 pa i više na sat.Skoro sam išao 50 km i trube mi sto zaustavljam kolonu i što moraju da me obilaze.
To se i meni redovno desava. Pogotovo u Bulevaru Oslobodjenja. Svi su umislili da su na autoputu i da je leva traka za brzu vožnju i kad ti vozis po ograničenju 50 tom trakom, ovi iza tebe odmah ti "pozdravljaju" i oca i majku i sviraju itd itd..
Samo skriveni radari mogu obuzdati srpsku bahatost usaobracaju. A zakon bi trebao biti tolerancija 5 km za svakih 10 km prekoracenja puta 1 godina bez dozvole 20 2god 30 3 god 40 i preko 10 god bez dozvole
Имајући у виду какви све "мајстори" возе брзину би требало ограничити на 30 км на сат, погледајте само колико њих вози и више гледа у телефон него на пут, то се нај боље види када се возите аутобусом са висине лепо видите како гомила возача вози једном руком а другом која је спуштена теко рећи у крило држе телефон. Ко зна колико је људи изгубило живот због таквих будалетина.
Strucnjaci nisu upravu,nemaju ni jedan argumemt koji je opipljiv nego samo nagadjaju i pretpostavljaju,a dokaz 0. Sve se kod nas radi bez prakse i iskustva samo nagadjanje i misljenja a posebno novi zakoni o Saobracaju.
Mislim da bi trebali biti savesni,i da nam predje u naviku,u naseljenim mestima 50,pored skole 30 km/h.Meni je dete izletelo pred kola,sreca pa sam polako vozila i odreagovala.Od tad,uvek kroz naseljeno mesto polako.Krenite na vreme,pa necete zuriti!!Treba povecati kazne za telefoniranje u toku voznje.
Ne brani se život pešaka sporijom vožnjom, nego dobrom signalizacijom, oznakama na putu i njihovim poštovanjem.
Ovo kako se priča izgleda kao predviđanje udaranja pešaka, pa šta pri većoj, šta pri manjoj brzini, a radi se o tome da do kontakta ne dođe.
Ja sam pre neki dan rano ujutro preko branka vozio 147 km eto tako su revnosni nasi panduri, prispavalo im se. A pre koi mesec isto za veliko prekoracenje brzine (bili budni i na radnom mestu) sam im dso za burek sa jogurtom , i oni i ja zadovoljni ! Eto ti cena bezbednosti u nasoj drzavi !!!
Neka vlada vec jednom smanji porez na vecu kubikazu jer je stvarno sramno toliko da nas sisa drzava a kazne za zurioce koi prekoracuju brzinu neka jos drakonski poveca !
Ne znam da li su ti nasi strucnjaci, strucnjaci za saobracaj ili za punjenje budzeta, a nisam siguran ni da li imaju vozacku dozvolu uopste! Bolje uradite reviziju ogranicenja, a ne na obilaznici sa pupinovog mosta gde je 6 traka i gde nema kuce na vidiku bude ogranicenje 50kmh, a i biciklisticka staza da se zavrsava u njivi!
Ja uvek kažem,u nemačkoj na autoputu ograničenje...U gradu 70 plus 10% tolerancije...A udesa procentualno najmanje u celoj EU imaju...Treba uticati na svest vozača...Naši zakoni tipa 50km/h u gradu niko ne poštuje (99 od 100),a taj stoti je penzos neki koji je polagao kada kola nisu mogli da razviju brzinu 80-90...Hvala prijatno...Zastareli su nam zakoni,ubaci ograničenje 70 u gradu...Stavi blic aparate koji te slikaju kad prekoračiš 77 i kući dobiješ kaznu sa sve slikom...A ne saobraćajce koje otkupiš za 1.000din...
U pravu si, trebalo bi povećati brzine u gradu i na sporednim i magistralnim putevima.
U tim oblastima imamo zakon o brzini još od prije 40 do 50 godina. Tada automobili nisu imali ABS i elektronsku stabilnost vozila, gume su danas mnogo kvalitetnije, većeg obima i šire što utiče na stabilnost i brzinu kočenja.
Cista prevsra pa ljudi voze gde je 50 voze 100 i nikom nista kada bi sve to tacno bilo sto se prica dalo bi rezultata ovako ovi mafijasi voze kako hoce i samo plate ubistvo i dozivotni invaliditet i opet jovo nanovo
Ja
Svaki dan su kod pancevca pljackaju narod
Podelite komentar
Car
Naucite pesake kako treba da se krecu i gde i kako treba da prelaze ulicu,isto kao sto ste i nas vozace istrenirali da postujemo ogranicenje,stajemo ispred pesackog prelaza,vezujemo pojas...itd,pa ce biti mnoooogo manje poginulih i povredjenih!!!
Podelite komentar
Djora
Drasticno ce se smanjiti broj poginulih kad uredite svuda trotoare i naucite pesake da se krecu iskljucivo njima a tamo gde oni nepostoje da se krecu levom stranom i kad ih naucite da se ulica iskljucivo prelaizi na pesackom i da sa zastojem pre zakoracenja na kolovoz.a nasi saobracajci ne izilaze iz automobola jer oni samo poznaju clan zakona o brzini voznje, zaseda i radar.
Podelite komentar
Nula
Ujutro kada idu ljudi na posao, niko u gradu ne poštuje propise, svi žure i vozi se 70,80 pa i više na sat.Skoro sam išao 50 km i trube mi sto zaustavljam kolonu i što moraju da me obilaze.
Podelite komentar
Alexey
@Nula
To se i meni redovno desava. Pogotovo u Bulevaru Oslobodjenja. Svi su umislili da su na autoputu i da je leva traka za brzu vožnju i kad ti vozis po ograničenju 50 tom trakom, ovi iza tebe odmah ti "pozdravljaju" i oca i majku i sviraju itd itd..
Podelite komentar
marko
I treba smanjiti brzinu u nasilju,ali sta koji djavo smanjujete na autoputevima ogranicenje na 120 pa bar se na autoputu moze brze voziti
Podelite komentar
Ja bre
Samo radari....nista drugo
Podelite komentar
xxx
Kazne za prekoracenje i bahatu voznju treba utrostruciti a ne smsnjiti!!!
Podelite komentar
Voja
Samo skriveni radari mogu obuzdati srpsku bahatost usaobracaju. A zakon bi trebao biti tolerancija 5 km za svakih 10 km prekoracenja puta 1 godina bez dozvole 20 2god 30 3 god 40 i preko 10 god bez dozvole
Podelite komentar
Mdk3
@Voja
Po ovoj logici u buducnosti bi imao ogroman broj nesposobnih vozaca
Podelite komentar
Стоп
Имајући у виду какви све "мајстори" возе брзину би требало ограничити на 30 км на сат, погледајте само колико њих вози и више гледа у телефон него на пут, то се нај боље види када се возите аутобусом са висине лепо видите како гомила возача вози једном руком а другом која је спуштена теко рећи у крило држе телефон. Ко зна колико је људи изгубило живот због таквих будалетина.
Podelite komentar
Flash
Mogli bi za početak popraviti puteve i plate pa će ljudi manje da stradaju
Podelite komentar
Esad
Strucnjaci nisu upravu,nemaju ni jedan argumemt koji je opipljiv nego samo nagadjaju i pretpostavljaju,a dokaz 0. Sve se kod nas radi bez prakse i iskustva samo nagadjanje i misljenja a posebno novi zakoni o Saobracaju.
Podelite komentar
Samo po ps-u
Kako neko moze dobiti dozvolu za rad teh. Pregleda u šupi? Kao onaj Nišu kod logora
Podelite komentar
Leonora
Mislim da bi trebali biti savesni,i da nam predje u naviku,u naseljenim mestima 50,pored skole 30 km/h.Meni je dete izletelo pred kola,sreca pa sam polako vozila i odreagovala.Od tad,uvek kroz naseljeno mesto polako.Krenite na vreme,pa necete zuriti!!Treba povecati kazne za telefoniranje u toku voznje.
Podelite komentar
BigFoot
Ne brani se život pešaka sporijom vožnjom, nego dobrom signalizacijom, oznakama na putu i njihovim poštovanjem. Ovo kako se priča izgleda kao predviđanje udaranja pešaka, pa šta pri većoj, šta pri manjoj brzini, a radi se o tome da do kontakta ne dođe.
Podelite komentar
...
U Srbiji SVI STRUČNjACI na jednon mestu, blago nama...
Podelite komentar
Rastko
Ja sam pre neki dan rano ujutro preko branka vozio 147 km eto tako su revnosni nasi panduri, prispavalo im se. A pre koi mesec isto za veliko prekoracenje brzine (bili budni i na radnom mestu) sam im dso za burek sa jogurtom , i oni i ja zadovoljni ! Eto ti cena bezbednosti u nasoj drzavi !!!
Podelite komentar
Zoki
Neka vlada vec jednom smanji porez na vecu kubikazu jer je stvarno sramno toliko da nas sisa drzava a kazne za zurioce koi prekoracuju brzinu neka jos drakonski poveca !
Podelite komentar
Lale
A da li neko razmislja o neznanju mnogih vozaca.Samo jedan primer,najmanje 60% vozaca kada naidje na kruzni tok nema pojma gde ce i sta treba da rade.
Podelite komentar
Delija26
A da guram auto do mora i nazad?
Podelite komentar
goxy
Ne znam da li su ti nasi strucnjaci, strucnjaci za saobracaj ili za punjenje budzeta, a nisam siguran ni da li imaju vozacku dozvolu uopste! Bolje uradite reviziju ogranicenja, a ne na obilaznici sa pupinovog mosta gde je 6 traka i gde nema kuce na vidiku bude ogranicenje 50kmh, a i biciklisticka staza da se zavrsava u njivi!
Podelite komentar
realno
Ja uvek kažem,u nemačkoj na autoputu ograničenje...U gradu 70 plus 10% tolerancije...A udesa procentualno najmanje u celoj EU imaju...Treba uticati na svest vozača...Naši zakoni tipa 50km/h u gradu niko ne poštuje (99 od 100),a taj stoti je penzos neki koji je polagao kada kola nisu mogli da razviju brzinu 80-90...Hvala prijatno...Zastareli su nam zakoni,ubaci ograničenje 70 u gradu...Stavi blic aparate koji te slikaju kad prekoračiš 77 i kući dobiješ kaznu sa sve slikom...A ne saobraćajce koje otkupiš za 1.000din...
Podelite komentar
Vlade
@realno
U pravu si, trebalo bi povećati brzine u gradu i na sporednim i magistralnim putevima. U tim oblastima imamo zakon o brzini još od prije 40 do 50 godina. Tada automobili nisu imali ABS i elektronsku stabilnost vozila, gume su danas mnogo kvalitetnije, većeg obima i šire što utiče na stabilnost i brzinu kočenja.
Podelite komentar
Mup
@realno
Kad si tako fin i savestan zasto dajes mito? Nemas pravo da se zalis.
Podelite komentar
Dzela
Pa dje cu ja onda potec dzetu od kovnice do curjana 120 140 170 195 e 200 nemore malo fali stresa se
Podelite komentar
Zoran
Cista prevsra pa ljudi voze gde je 50 voze 100 i nikom nista kada bi sve to tacno bilo sto se prica dalo bi rezultata ovako ovi mafijasi voze kako hoce i samo plate ubistvo i dozivotni invaliditet i opet jovo nanovo
Podelite komentar