OTVORIMO ZAJEDNO NARODNI MUZEJ: Zaječarsko pivo pokreće nacionalnu kampanju

 
  • 1

Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine

Foto: Promo

Zaječarsko pivo pokreće nacionalnu kampanju "Otvorimo zajedno Narodni muzej" u okviru koje će potrošači širom Srbije kupovinom specijalnog izdanja limenki doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu.

Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine. Tokom ovog perioda, limenke Zaječarskog piva promeniće svoj izgled i krasiće ih vizuali četiri umetnička dela – "Portret Vuka Karadžića" Dimitrija Avramovića, "Miloš, Marko i vila" Paje Jovanovića, "Motiv iz Šida" Save Šumanovića i "Drvo u šumi" Nadežde Petrović.

- Ponosni smo što će Zaječarsko pivo, zajedno sa svojim potrošačima, dati važan doprinos završetku radova na renoviranju Narodnog muzeja, kao institucije od izuzetnog nacionalnog i kulturnog značaja. Radujemo se otvaranju Muzeja nakon 15 godina, kako bi ponovo svi stanovnici Srbije, ali i brojni turisti, imali priliku da posete instituciju koja čuva našu bogatu kulturnu baštinu - istakla je Jasmina Trijić, senior brend menadžerka Zaječarskog piva.

Foto: Promo

Narodni muzej osnovan je 1844. godine sa ciljem da na jednom mestu "sabere sve starine i da ih za potomstvo sačuva", kako se navodi u osnivačkom aktu ove institucije koja je većim delom zatvorena zbog sanacije od 2003. godine.

- Osnovna potreba je da se obnovom Narodnog muzeja stvore uslovi za trajno čuvanje i savremeno predstavljanje kulturnih dobara, odnosno da se postigne funkcionalno, organizaciono i tehničko osavremenjivanje objekta i stvaranje dodatnog prostora za osnovne delatnosti, posebno izlaganje i komunikaciju sa publikom. Glavni cilj je preobražaj muzeja i promena narativa postavke, u skladu sa profesionalnim standardima - istakla je Bojana Borić Brešković, direktorka Narodnog muzeja.

Narednih meseci Zaječarsko pivo će širom zemlje organizovati brojne promotivne i edukativne akcije sa ciljem prikupljanja sredstava za završetak radova i dodatnim upoznavanjem javnosti o značaju četiri umetnička dela izuzetnih srpskih slikara.

Daljinac

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Vučić: Vozom Beograd - Budimpešta od marta 2026. godine za 2 45 minuta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA