Doktor Moma Jakovljević o jučerašnjem gostovanju na Pinku: Siromaštvo mozga i neukost je najveća beda čoveka

 ≫ 

Komentari

  • Lila BE rci u crnu goru SRBI u SRBIJU.i nama netrebate.

    31. januar 2018 | 15:10

    Po doktoru narod je glup a stacemo kad oni nece ili nemogu da pomognu. A sta za mito ?

  • Zajedno smo jaci

    31. januar 2018 | 14:11

    Nazalost imam obolelu cerku od karcinoma ja samo mogu da kazem da bez upotrebe obe opcije nema izlecenja a hirurgija obavezno mada to nismo mogli u SRB da odradimo pa je morala za USA Kanabis-Hemoterapija-Ishrana samo organska i ima nade za izlecenje

  • bato

    31. januar 2018 | 12:18

    Kada mi je sin dobio rak nekoliko godina posle bombardovanja, svi doktori su se maksimalno angažovali iako nisam imao nikakvu vezu. Svi su hteli da ga spasu zbog njegove mladosti. Operisan je u roku od dva dana po otkrivanju bolesti. Sve što su imali u tom trenutku, upotrebili su za lečnje. Koristili su hemoterapiju koja nanosi najmanje štete i posle 14 godina on je zdrav čovek koji se bavi sportom i zdravo živi, a ja se igram sa unukom. Večito sam zahvalan ljudima koji su nam bezrezervno pomogli.

  • Krzo

    31. januar 2018 | 11:05

    Primer mog oca je konstatovan mu je tumor,pa je onda primao hemio terapiju to su opasni otrovi pa onda pio nekakve tablete izmedju pa su ga onda operisali na kraju je zakljuceno da su to lipidi ilipomi,moj zakljucak posle svega sta sam video u zdravstvu se odmah svaka promena u organizmu konstantuje tumor ,ljudi tumor se ne leci samo te truju na razne nacine i iskasape za jos neki dan zivota u najvecim mukama ja ako mi se tako nesto tako desi necu dozvoliti da farmaceutske kuce profitiraju a zbog toga se jos i ne pronalazi pravi lek protiv toga,prirodni lek postoji ali pre svega moramo pravilno da se hranimo i iz upotrebe izbacimo sve preradjevine od mesa

    • 31. januar 2018 | 11:47

      Lena

      @Krzo

      Ja sam zalecila kancer u 4 stadijumu.Primila 20 ciklusa hemoterapija i evo zivim 11 god.Uz terapije sam koristila sve pcelinje proizvode (med, propolis,maticnu mlec).Pila sok od cvekle,jabuke,limuna.Sada je imuni sistem skroz oslabljen, ali sam ziva.Nudio mi takav sarlatan svoju terapiju da me izleci cajevima.Odbila sam bez razmisljanja.Nakon godinu dana oboli njegov otac od raka i umre.Sta reci???Kako nije mogao pomoci rodjenom ocu???

  • S@@a

    31. januar 2018 | 09:45

    Doktor je u pravu.Ajte moli Vas neka dovede Azaric izlecene sa sve dokumentacijom

  • Ružica

    31. januar 2018 | 09:28

    Moje dve prijateljice su obolele od raka dojke... odstranjene su im, primale hemoterapije i sada su OK - ali su promenili svoj način ushrane i držale se svega čega im je lekar nutricionista savetovao... A poznavala sam nekoliko osoba koje su odbije lečenje, prešle samo na brojsovu dijetu i umrle (bolje bez jednog dela tela, nego bez života).

  • Saša

    31. januar 2018 | 09:15

    Google: 700 memdicinal studies of cannabis 700 NAUČNIH studija o lečenju kanabisom pa čitajte. Kanabis je LEK.

    • 31. januar 2018 | 09:59

      Batko

      @Saša

      Kanabis smanjuje, ublazava bol. NE LEČI !!! Ovaj leči nekim gljivama iz Kine. Pusti google ili jos bolje. Kada se razbolis nemoj kod lekara, nego unucaj na googlu i izleci se sam

  • Marko cg primorje

    31. januar 2018 | 09:11

    I jedan i drugi uzimaju lovu od nesrecnih ljudi nisu doktori nista bolji od ovih nadriljekara

  • Rodrigez

    31. januar 2018 | 09:08

    Momo manekenu, opusti se, Mnogo si nervozan

  • DrGugl

    31. januar 2018 | 08:49

    Nijedan lekar zvanične medicine kad se nađe pred oponentom (ma ko on bio) kad je u pitanju lečenje od raka, pobeće od diskusije na primitivan i bahat način, kao pomenuti doktor. Razlog, pa to što zvanična medicina ima očajne rezultate u lečenju raka. STATISTIKA: U Srbiji od raka oboli oko 30.000 ljudi godišnje a umre oko 22.000. Znači šansa za prežvljavanje, moglo bi se reći, iznsi oko 33%. Pored toga jedan deo prežvelih je trajno invalidiziran (amputirani udovi, odsečene dojke, izvađeni organi kao što su želudac, debelo crevo, materica itd). Nije mi dostupna statistika o procentu invalidizranih lečenjem. A ako se rak ne može operisati onda su šanse za preživljavanje minimalne i verovatno negde ispod 1%. Ne verujete mi. Pa evo dokaza: Hemterapija ne leči rak jer nije ni dizajnirana da leči rak. Hemoterapijski lekovi nisu napravljeni da ubiju ćeliju raka (što bi vodilo izlečenju) već glavnom da zaustave dalje širenje raka (sprečavanjem deobe ćelija, sprečavanjem razvoja novih krvnih sudova itd). Zato se, po pravilu, daju posle hirurškog odstranjivanja raka. Nedovoljno ubedljiv dokaz. Pa onda ovako. Kad odete na onkološki sajt vidite da se on hvale sa tri linije odbrane od raka: Hirurgija, Hemoterapija, Radiologija. Prva linija odbrane, kako sami kažu, je hirurgija. U praksi ti znači sedeće. Dijanostifikovan vam je rak želuca. Pod hitno (dok se bolest ne raširi) izvade vam želudac (ponekad i ceo), pa kad vas naprave invalidom, zalivaju vas hemterapijom. Poznat scenario, zar ne? Nagradno pitanje za nevernike. Ako hemoterapija ima iole ozbiljnije šanse da izleč,i zar ne bi bilo logično da se prvo pokuša izlečiti rak a potom teška operacija. Ili mislite da su lekari zlotvori koji radije invalidiziraju pacijente nego što ih leče. Naravno, da ne, oni rade najbolje što znaju. Dakle, onog trenutka kada hemoterapija postane prva linija odbrane od raka znaćemo da klasična medicina ima lek za rak. S druge strane Azarić se hvali da je izlečio na hiljade ljudi od raka i da ima dokumentaciju o tome. Koliko je to istina ne znam, jer naravno nisam video dokumentaciju i ne poznajem one koje je izlečio. Ali, sklon sam da mu poverujem da ima uspeha, jer pored pečurki koje je pomenuo u emisiji on takođe leči i dekarbokslizovanim uljem od cvetova kanabisa, a to ulje leči rak. Udruženje „IRKA“ koje se bori za legalizaciju kanabisa (marihuane) u zdrvastvene svrhe tvrdi da ima dokumentaciju o preko 3.000 pacijenata koji su se u Srbiji, više ili manje uspešno, lečili kanabisom. Sve više država u svetu prihvata da je kanabis lek i legalizuju ga u medicinske svrhe. Samo je pitanje vremena kada će to bti i u Srbiji. Lično poznajem 4 pacijenta koji su se izlečili kanabisom (2 hočkinsa, 1 leukemija i 1 sarkom mekih tkiva). Za 2 od 4 ova slučaja pouzdano znam da su odbili hemoterapiju a za 1 da je imao i hemoterapiju. Istovremeno, poznavao sam i dva pacijenta kojima, nažalost, kanabis nije pomogao. Poštovani, pre nego što počnete da mi lupate minuse zamolio bih vas da stavite prst na čelo i pokušate da se setite da li poznajete nekog koga je zvanična medicina izlečila od raka BEZ OPERACIJE. Takođe, bio bih zahvalan i za svaki kontraargument.

    • 31. januar 2018 | 09:03

      Raša

      @DrGugl

      mog oca su doktori izlečili tako što su mu odstranili testis i isao je na hemoterapiju, ali kad je prestao metastaziralo mu je na pluca, a onda su mu operisali i pluca i opet hemoterapiju 3 meseca i sad je zdrav, dakle, medicina i doktori su ga izlecili, a ne neki kao ovaj alternativne medicine i ostalo... te cajeve i to sto oni propagiraju ja priznajem da poboljsavaju zdravlje i prvi sam za prirodne stvari ali ima bolesti ljudskog organizma gde NE MOZE nista osim hirurskog zahvata da vas spasi!

    • 31. januar 2018 | 09:06

      Tako mi...

      @DrGugl

      ...moje neukosti, toliko reči od čoveka koji ne zna izračunati procenat. Procenat preživljavanja, prema ovim brojkama, je 27% a ne 33%. Čudo da niko ne kaže da tek dvoje-troje na 1000 preživi ozbiljan onkološki problem alternativnim metodama. Za šta se vi hvatate? A što se tiče tvrdnji... Pa, može li alternativna medicina da dijagnostikuje išta? Dovoljno je da se to zapitate pa da vam bude jasno šta oni leče a šta leče lekari.

    • 31. januar 2018 | 09:18

      DrGugl

      @DrGugl

      Pa za dijagnostiku se ide zvaničnoj medicini a ne travarima, to zna svako normalan. Ja nisam protiv zvanične medicine. Izbacite tu isključivost. Ako slomite nogu ićićete kod ortopeda ne kod travara. Meni lično je zvanična medicina dva puta spasila život i ja ne mogu biti protiv nje, niti jesam. Ali i zvanična medicina, tamo gde joj loše ide (kao kod raka) treba da prihvati i alternativne metode (bar one za koje postoji jaki naučni dokazi da to može biti korisno u lečewnju, kao što postoji za kanabis. Hvala na komentaru.

    • 31. januar 2018 | 09:20

      Slavkoni

      @DrGugl

      U pravu si sto si napisao.Poznajem licno jednu mladju zenu,gde su joj odstranili dojku,pa onda je isla na hemoterapiju,od tad je proslo tri godine,i metastaza se spustila na jetru,i zahvatila je celu,i usla u rezanj,gde su sami doktori rekli da ne mogu operisati,jer je i rezanj zahvaćen,odmah su je na hemoterapiju poslali,i sad nek joj je Bog u pomoći,jer drugo nista nisu mogli da joj ponude.

    • 31. januar 2018 | 09:22

      Nikola

      @DrGugl

      Hmm,lepo obrazlozeno ono sto je napisano o zvanicnoj medicini.Medjutim ovaj deo o alternativnoj nema toliko podataka kao zvanicna medicina.Pogotovo procenat uspesnosti kao i ko leci i kojim pravom leci osim sto mu se pacijenti povere iz njima znanih razloga.Pitanje je sad,sta i kako.

    • 31. januar 2018 | 09:59

      Jeretik

      @DrGugl

      Zvanicna medicina jos uvek radi na istrazivanju svih mehanizama ove opake bolesti . Zvanicna medicina jos uvek radi na pronalasku leka za ovu opaku bolest . Zvanicna medicina nikada nije tvrdila da je ovo izleciva bolest . Zvanicna medicina trenutno moze da produzi period prezivljavanja obolelog a samo za pojedine tipove karcinoma se moze reci da postoji verovatnoca izlecenja . I sada se pojave sarlatani koji bez ikakve sramote i naucnih dokaza kazu, mi lecimo , a " fanatici " ospu drvlje i kamenje na nauku . Niko nije od sarlatana trazio statistiku , dokaze . Sve u svemu, dok nauka ne uspe da nadje odgovore, ova a i jos neke druge bolesti ce biti neizlecive . Postoji fenomen spontanog povlacenja bolesti , a za to je " odgovoran " sam organizam , imuni sistem obolelog , ili sta god do sada nerazjasnjeno .A sarlatani , nadrlekari sigurno je nisu " krivi" za izlecenje . Ocajnici se hvataju i za slamku , a prevaranti im upravo to i nude , slamku umesto leka .

    • 31. januar 2018 | 13:24

      DrGugl

      @DrGugl

      Poštovani g. Jeretik. Zahvaljujem na komentaru. Da bi zvanična medicina našla lek za rak neophodno je da se istraži imuni odgovor organizma na mutirane ćelije (ćelije raka). Mutacije ćelija su svakodnevne a imuni sistem ih svakodnevno prepoznaje i ubija. Kada to izostane, razvija se rak. U ovom trenutku nauka još precizno ne zna ni sam mehanizam imunog odgovora, tj koje sve krvne ćelije učestvuju u imunom odgovoru (da li NK ćelije same prepoznaju i ubijaju ćelije raka, ili to ide posredstvom alfa i beta limfocita, tumor prezentujućih ćelija itd.) Da ne govorimo o tome da su biohemijski procesi koji se tom prilikom odvijaju uglavnom nepoznanica. Dakle, nauka je jedno 50 godina daleko od ovih saznanja. Ne bih se složio sa vama da je rak neizlečiv. Ja bih to rekao drugačije: Rak je apsolutno izlečiv a samo nauka ne zna lek za rak. Po meni, ako se samo jedan čovek izlečio od bolesti, pa čak i ako to nazovemo spontanim izlečenjem, to je nesumnjiv dokaz da je ta bolest izlečiva. Slažem se sa vama i da velika većina alternativnih metoda ne leči rak ili samo pomaže ali je nedovoljna da izleči rak. Međutim, ja verujem da je kanabis lek za rak. Ne samo zbog postojanja endokanabinoidnog sistema. Na memembranama ćelija, uključujući i ćelije raka postoje receptori koji propuštaju kanabinoide iz biljke kanabisa (fitokanabinoidi) a postoje i endokanabinoidi koje proizvodi naš organizam. Naučnik R. Mekulam iz Izraela nominovan je za Nobelovu nagradu za otkriće prvog endokanaboida koji je nazvao anandamid koji je vrlo sličan psihoaktivnoj supstanci kanabisa (THC). Ono što me je ponukalo da ovo počnem da istražujem je dokumentarac „Naučnik“ koji možete naći na Yu-tube. Na jednom mestu Mekulam govori o lečenju leukemije kod dece kanabisom. Počelo je kao klinička studija (50% placebo, 50% kanabis) ali su ubrzo odustali od studije i deci koja su primala placebo dali su kanabis jer je kod ovih drugih imao neverovatan učinak (veliki procenat izlečenja). Ako ne verujete meni pogledajte film, možda ćete poverovati naučniku. Da bi se dokazalo da je kanabis lek nedostaju još jedino zvanične kliničke studije koje to dokazuju (jednostavno niko nije vršio takve studije). Na pitanje zašto? neminovno ulazimo u priče o teorijama zavere. Pozdrav.

  • Ronaldo

    31. januar 2018 | 08:48

    Tako je doktore, bitno da na sebi imas garderobu i cipele od par xiljada eura, mafijo farmaceucka

  • Zeljko

    31. januar 2018 | 08:45

    Vjerovacu tom Azaricu kad dovede samo jednog od tih 50000 izlecenih,sa nalazima prije njegovih tretmana (gdje ce se vidjeti da su ljudi bolovali od neizlecivih karcinoma) i onda sa novim nalazima gdje ce se potvrditi da karcinoma nema odn.da ih je on izlecio.Takodje da taj pacijent potvrdi da ga to nije kostalo ni dinara.Takvog jednog su trebali dovesti u emisiju da dr,pogleda nalaze pa da Azaric na konkretnom slucaju dokaze da nije sarlatan.

  • Pedja

    31. januar 2018 | 08:44

    Deda mi trenutno ima rak,doktori kazu da se niko ne usudjuje da ga operise,u prevodu traze pare... Mi nemamo te pare,jel to znaci da ko nema para treba da umre?

  • Mima

    31. januar 2018 | 08:35

    Da li je uredu dovoditi u studio coveka iz nekih rijalitija da popuje i vredja ljude koji su obrazovani. Sramota.

  • Ja

    31. januar 2018 | 08:26

    Isti su oboje!!!!!!!

  • Zlatko

    31. januar 2018 | 08:13

    Trenutno su nam doktori najveci mafijasi, ako ne platis ima da cekas i po godinu dana na operaciju ili neki pregled. Svi oni rade i privatno posle radnog vremena, i privatno su ljubazni i za sve imaju vremena.

    • 31. januar 2018 | 09:12

      Ana

      @Zlatko

      Tako je a u klinikama neljubazni osioni i namršteni

  • Pera

    31. januar 2018 | 07:32

    Ne znam za Azarica. Sto se zvanicne medicine tice, znam samo da mog pokojnog oca i mnoge druge nisu uspeli da izlece, znali su samo da mu prepisu saku lekova. A da vole da pametuju i da misle da su najpametniji, to definitivno.

  • Marija

    31. januar 2018 | 07:32

    Svaka mu čast i treba da izađe, nisu njegov nivo nikakve vidovite Kasandre, taroti i sl.prevaranti kao ovaj.

    • 31. januar 2018 | 08:34

      Branko

      @Marija

      Ako nemaš para,nema ništa od zvanične medicine,onda se trazi spas na drugoj strani

  • Delija

    31. januar 2018 | 06:44

    Hoćemo li i Isusa da tužimo nema diplomira lečio je ljude a bio je stolar

  • Voja

    31. januar 2018 | 06:15

    Po ovome treba ukinuti zatvriti sve fakultete medicine sve savremene apoteke i farmaciju tako ce mo lakse doci do recepata nasih baka a ako hocemo da se obrazujemo i edukujemo pod hitno jednog amazonskog vraca. Jadan ovaj narod

  • Stefan

    31. januar 2018 | 05:59

    Kako sudbina odredi tako ce biti

  • Nenad

    31. januar 2018 | 04:28

    Moja prijateljica koja je imala rak limfnih žlezda je danas živa i zdrava zahvaljujući medicini. Tehnologije sve više, sve modernije doba a ljudi sve primitiv iji.. Horor

  • Ljubo

    31. januar 2018 | 04:09

    Tamo gde je najteze ,borba u medicini najduze traje.Nadrimedicina znatno ga skracuje i prepusta bolest prirodnom toku koji retko duze traje.

  • @ja

    31. januar 2018 | 04:00

    Znam mnogo ljudi koji su prošli hemoterapiju i zračenje i izlečeni su. Ja sam jedan od njih. Bilo je teško sve to ali kad je lečenje završeno oporavak je bio lakši. 10 godina već svi nalazi uredni.

  • ☆☆☆

    31. januar 2018 | 01:49

    Doktor je svesno razbio bilo kakav pokušaj polemike sa ovim nadrilekarom.Od starta nije hteo da gubi vreme objašnjavajući njemu i gledaocima o raku i medicini. Namerno je inteligentno uradio pravu stvar koju je i rekao i razbio mu marketing

  • Mladen

    31. januar 2018 | 00:43

    Poznavao sam desetak osoba,obolelih od te zlosti,među njima su bile i meni vrlo drage osobe.Svi su bili na hemoterapiji....I nijedan nije preživeo....

    • 31. januar 2018 | 07:15

      Nikola

      @Mladen

      Iz moje neposredne blizine dvoje ljudi je zivo zahvaljujuci blagovremenoj operaciji I hemoterapiji, moj otac nije,ali tumor je vec bio rasiren,I nije bilo sanse da prezivi,medicina nije svemocna,ali daje neku sansu, a doticni vrac prodaje lekove,bar tako napisase neki ljudi u komentarima,tako da nemojte da ste blesavi

  • Mladen

    31. januar 2018 | 00:37

    Poznavao sam ddsetak osoba

  • amerikanac

    30. januar 2018 | 23:58

    Ljudi pod alternativnu medicinu svrstavaju sve sto nije zapadna medicina, od baba vracara koje skidaju cini do Kineske tradicionalne medicine koja funkcionise uspesno vec 5 hiljada godina. Ne mogu da verujem da je doktor Jakovljevic jedan od tih ljudi koji je pao u tu zamku. Ne znaci da ako nije zapadna medicina da ne funkcionise. Kineska tradicionalna medicina je eonima ispred zapadne, hteli mi to da priznamo ili ne. Bilo bi lepo da ponekad objavite neki komentar.

    • 31. januar 2018 | 07:40

      Raleksic

      @amerikanac

      Znam ljude koji su trazeci zdravlje isli u Kinu ali verujem da ni jedan Kinez nije potegao u Srbiju po isto.

  • marko

    30. januar 2018 | 23:36

    Jakovljevic je prepotentan i nevaspitan. Kad je vec dosao u emisiju mesto da ukrsti argumente i objasni nam svima sta je istina on se manekenise i napusta. Ne postuje voditelje kao ni auditorijum.

    • 31. januar 2018 | 02:48

      Boban

      @marko

      Kako ne bi bio prepotentan, o cemu da raspravlja sa covekom koji je samozvani doktor, prica nebuloze o hiljadama izlecenih od raka, a 53 000 je u toku izlecenja. Pricati o alternativnoj medicini i sa ovim covekom su dve razlicite stvari.

    • 31. januar 2018 | 07:03

      Deda Radoje

      @marko

      Bravo prijatelju,tretirao je gledaliste,isto kao Azarica.

    • 31. januar 2018 | 07:17

      Nikola

      @marko

      Ko imalo poznaje dr Jakovljevica zna da je to covek bez imalo lekarske sujete, covek kome mozete uvek da se obratite,I za bilo sta,I uvek.ce pomoci....a to sto nije hteo da slusa gluposti,to je druga stvar

    • 31. januar 2018 | 07:52

      Vesna

      @marko

      Ima i zašto da bude prepotentan.U onakvom društvu mora da se stavi iznad. Pa neće valjda da polemiše sa prevarantom?

    • 31. januar 2018 | 10:47

      marko

      @marko

      Treba da polemise da ukrsti argumente i da ga naucno poklopi i na lep nacin pokaze svima sta je ispravno a sta prevara. Azaric bio prevarant ili ne pristojno se ponasao i nije ga vredjao da bi ovaj morao da se manekenise. Hteo je da ispadne faca kao on je pametan i nece da polemise. Medjutim ispalo je da je nekulturan i pobegao jer nema argumenata ni hrabrosti da se upusti u polemiku sa covekom.

    • 31. januar 2018 | 12:45

      marko

      @marko

      Svakom treba ukazati postovanje. Neka dokaze da je azaric prevarant, zasto bezi. Ne znam da je azaric prevarant znam da ovi doktori bajni nikog ne mogu izleciti hemoterapijom a opet ovi iz alternative imaju nekog uspeha.

  • Miki

    30. januar 2018 | 22:47

    Pozdrav za velikog doktora. Samo cu reci da ovo ulje i ostali preparati koje ovi sarlatani prodaju dokazano ne moze da izleci karcinom. Pomaze samo za depresiju i nesanicu s kojom se vecina obolelih muci. Ostalo je sve laz. A sto se tice ovoga da uspeva da izleci ljude u terminalnoj fazi,nek mi se javi samo jedan koji se izlecio...

  • Jeretik

    30. januar 2018 | 21:55

    " Siromasto mozga i neukost je najveca beda coveka " .Mnogi od komentara to nesumnjivo potvrdjuju , i to ne samo na ovu temu ...

  • Mladen

    30. januar 2018 | 21:54

    Doktor je za sve u pravu

  • Aleksandra

    30. januar 2018 | 21:46

    Jedno pravilo u Srbiji vazi a to je da pravdu i zdravlje ne trazi..... Sve doktori nauka a narod umire, umire jer se nasa svest ni za 1000god. Nece promeniti. Vecito idemo nazad i umesto da budemo slozni, mi jedni druge unistavamo i nestajemo polako ali sigurno

    • 30. januar 2018 | 22:58

      Sokrat

      @Aleksandra

      Narod umire zbog nedostatka kulture zivljenja.Kod lekara idemo samo kad je vrag odneo salu.Normalno je da se nekad ode na neki pregled(krvna slika,pritisak,ocni pritisak)....Zene mamograf,gin.pregled,papanikolau test...sve se leci u ranoj fazi...

  • Eureka

    30. januar 2018 | 21:38

    Ne lečio se ni kod jednog ni drugog

  • Daki

    30. januar 2018 | 21:27

    AZARIC NEMA DIPLOMU LEKARA, TO ZVANJE DOKTORA PRIRODNE MEDICINE SE STICE NA KURSU ON LAJN, UPLATOM OD 1000 EURA, PROGUGLAJTE MALO, PA CETE SE UVERITI

  • kamy

    30. januar 2018 | 21:19

    Pozdrav doktoru Momi a i onom sarlatanu i ne trebali mi nikada!!!

  • Semajlirane pufne

    30. januar 2018 | 21:19

    Ja neznam koga ovaj leči kada se ovako drusa i svadja i trese i vredja?! Ako si neki doktor trebas biti miran i stalozen..neznam kako je ovaj uopšte i doktorirao kada se ovako ponaša..jad i beda za nase zdravstvo

    • 30. januar 2018 | 21:24

      Angry

      @Semajlirane pufne

      Zato sto neznas. Da ne znas, shvatio bi!

    • 30. januar 2018 | 21:26

      Maja

      @Semajlirane pufne

      A ti se opismeni za pocetak

    • 31. januar 2018 | 07:50

      Milic

      @Semajlirane pufne

      Dr Jakovljevic je bio zgranut ksko moze jedan prevarant da sa njim sedi i prica o medicini koja mu se previdjala u zatrvoru da leci ljudem

  • Lino

    30. januar 2018 | 21:19

    Jako bitno je da se zna da Alen ne uzima koverte za svoj dar,tj.krucijalno je da se kaze ta cinjenica.NE UZIMA KOVERTE

    • 30. januar 2018 | 21:28

      Brankica

      @Lino

      Uzima Alen jos kako koverte i to jako pujo. Jedan lek mu kosta 100 e za mesec dana ti treba 4 bocice. Karte za svoja predavanja naplacuje 1000 din. Na predavanja mu dodje oko 3000 ljudi pa ti racunaj. Najbolja prijateljica je bila njegov pacijent pa provereno znam.

  • Boba

    30. januar 2018 | 21:04

    Jedno je predstavljati se kao lekar, a drugo je biti,ovaj Azarić zaradjuju od kasnih i neukih ljudi,tužno.

    • 30. januar 2018 | 21:17

      Lino

      @Boba

      Ne budi parip.Alen ne prima koverte i ne naplacuje svoje usluge.Siromastvo mozga,u pravu je Moma.

  • vesna

    30. januar 2018 | 20:58

    ni u jednoj profesiji nema sujetnijih ljudi od lekara . Kad covek oboli ili neko njemu blizak pokusa ama bas sve da se izleci . Nekada pomogne i alternativna medicina i ne treba ih nipodastavati.

    • 31. januar 2018 | 07:20

      Nikola

      @vesna

      Naravno da ne treba nipodastavati,pa najznacajniji lek u istoriji je nastao slucajno,od budji....ali slusati da neko leci 53000 ljudi I da je izlecio oko 3000 u terminalnoj fazi bolesti...

  • Strsljen

    30. januar 2018 | 20:52

    Treba tuziti onog osnivaca kursa prirodne medicine, koji ljudima daje titulu "doktor prirodne medicine" nakon zavrsenog online kursa.

  • Maki

    30. januar 2018 | 20:46

    Zasto doktor ne kaze koliki je procenat izlecenih od kancera uz pomoc hemoterapije??!!??

  • Qwerkus

    30. januar 2018 | 20:36

    Donekle je u pravu sve ostalo je sudbina.

  • Nena

    30. januar 2018 | 20:25

    Doktori prirodne medicine su isto studirali i završili medicinu,drugačiji od medicine klasične. Prema tome to nisu nadriljekari nego ljekari prirodne medicine. U većini država u svijetu postoji i jedna i druga medicina i one imaju pozitivne rezultate u liječenju. Nema svađe i omalovažavanje. Sramota za akademske građane da se tako ponašaju.

    • 30. januar 2018 | 21:31

      Daki

      @Nena

      AZARIC nije ni studirao, ni zavrsio MEDICINU, nego on line KURS, a to je VELIKA RAZLIKA.

    • 30. januar 2018 | 22:11

      Mala

      @Nena

      Ali tamo se studira. A nepohadja kurs!

    • 31. januar 2018 | 03:00

      Bogdan

      @Nena

      Tako i ti mozes da budes doktor, spremi 1000€, kupi beli mantil i eto doktora.

    • 31. januar 2018 | 08:38

      Brankica

      @Nena

      O cemu ti pricas, kod Azarica nema ni p od prirodne medicine, sve se svelo na reklamu i prodavanje proizvoda. Procitao dosta knjiga iz pravoslavlja pa bezobrazno u marketing koristi citate iz istih knjiga. To su vuci u jagnjecoj kozi i nista drugo!

  • Mira Zigic

    30. januar 2018 | 20:09

    Gledala sam polemiku između zvanicnog i nezvanicnog lekara.Šta reci ???Šarlatana svugdje a i naroda koji se vata za slamku jer NADA umire zadnja

    • 31. januar 2018 | 01:48

      Vaga

      @Mira Zigic

      Zna se gde se studira?Zbog čega ne postoji ni Jedan privatni Medicinski fakultet??? Dajte, molim vas.... Van svake pameti

  • Stevan

    30. januar 2018 | 20:04

    Ako ste dali prostor jednom akteru da nesto kaze dajte i drugom bilo bi fer oba se predstavljaju kao lekari

  • Stevan

    30. januar 2018 | 20:01

    Bilo bi lepo da javnost vidi obe doktorske diplome

  • Stevan

    30. januar 2018 | 19:59

    Sto pobeze doktor od doktora

  • Marko cg primorje

    30. januar 2018 | 19:46

    Souuuu

  • PETAR 1

    30. januar 2018 | 19:43

    Doktore sta ste tamo mogli da dobijete osim vidjenog.

  • VVVV

    30. januar 2018 | 19:43

    Daleko bio i jedan i drugi...

  • Rodjeni

    30. januar 2018 | 19:42

    Ako vec Doktore kritikujete alternativnu medicinu, i ako nazivate svakog neukim i sarlatanima, kazite vi nama koliko ste vi ljudi izlecili od karcinoma vasim znanjem sa fakulteta i tolike sluzbe u medicini. Svi ste vi najpametniji a sve vise ljudi oboljeva i na zalost umire, sta ste vi za vaš zivotni radni vek ucinili da se ta bolest smanji i da se nadje lek? Nadam se da cu dobiti bilo kakav adekvatan odgovor od svih tih strucnjaka... ne omalovazavam medicinu, niti bilo ciju profesiju...ali samo gledam cinjenice i rezultate!

    • 30. januar 2018 | 20:24

      stari

      @Rodjeni

      Znaš šta Rodjeni,kada ti zagusti gde prvo ideš i koga zoveš? Naravno prave doktore sa,bolnice....ne ideš prvo kod nadrilekara. Ako ti treba i Hitna pomoć,kod kuće ili na ulici....opet zoveš prave lekare!!

    • 30. januar 2018 | 20:30

      milllan

      @Rodjeni

      možda doticni doktor nije izmislio lek protiv raka ali JA ZNAM pomogao brojnim pacijentima ,kazem ja znam zaduzio me do kraja zivota i NIKADA ALI BAS NIKADA nije trazio nikakvu protiv uslugu,zahvaljujući njemu roditelji su mi zivi.Toliko! ziv i zdrav nama bio Momo!

    • 30. januar 2018 | 20:54

      Francuz

      @Rodjeni

      Koliko? A koliko je Alternativna medicina "izlečila" u prošlosti ljudi dok još nije postojala Moderna Medicina? Na milione ljudi je umrlo od najvažnijih bolesti poput Kuge, Kolere, Španskog Gripa koji je pokosio preko 40 miliona ljudi a Rak? Nije svaki rak izleči i to alternativna medicina Dobro zna, tako da ne treba vrednosti modernu jer što Alternativna nije postigla Moderna jeste! Sedi krivo ubiti pravo!

    • 30. januar 2018 | 21:03

      Brankica

      @Rodjeni

      Izvini a gde ti vidis cinjenice i rezultate, imas neke zvanicne papire?

    • 30. januar 2018 | 21:34

      Maja

      @Rodjeni

      Brate, kada ti pozli nemoj ici kao Sav svet u dom zdravlja I bolnicu. Ti pali pravo kod alternativaca kad vec mislis tako.

    • 30. januar 2018 | 22:12

      Mala

      @Rodjeni

      Samo da vidimo mi te dokazane rezultate od nadri doktora..

  • Tt

    30. januar 2018 | 19:42

    A i Dr Moma je nasao gde ce strucno da govori. Kod Sarape na Pinku?

    • 31. januar 2018 | 07:22

      Deda Radoje

      @Tt

      Znao je Moma gde ide,i ko mu je sagovornik,ali je malo teatralisao,i na kraju pobegao.To nije odlika doktora uopste.Mi obicni ljudi,kako Moma kaze neobrazovani i siromasni u mozgu (valjda u njegovom pravcu) moramo samo da ga slusamo i navijamo,naravno za njega.

  • MG

    30. januar 2018 | 19:32

    Prvi put da neko ne želi da da legitimitet prevarantima. Bravo za Dr. Momu Jakovljevića.

  • Oscar

    30. januar 2018 | 19:27

    Krivična prijava što je šarlatanu rekao da je šarlatan?! Ovde je Pink na kvarno navukao dr.Momu. Šta jedan doktor ima da priča sa nadrilekarima?

    • 31. januar 2018 | 03:07

      Branko

      @Oscar

      Od tuzbe nema nista, jedino neki nadri sud bi mogao da prizna tu njegovu diplomu i da presudi da nije sarlatan.

  • Vesna

    30. januar 2018 | 19:12

    Svaka čast dr Jakovljevicu. Niko ne može da zabrani nikome da svoj zivot i svoj novac da u ruke onome kome veruje, ali školovani i civilizovani ljudi bi trebalo ovako da se bore protiv primitivizma i obmane. Video je sa kim ima posla, ustao i otišao. Medicina je toliko napredovala, ali neke bolesti su prosto neizlecive, a ovakvi smutljivci uglavnom takve žrtve traže. Njih nikada niko ne tuži, kada umre pacijent rodbina kaže mirna mi je savest, sve sam pokušao. Oni "leče" uglavnom umisljene bolesnike, psihijatrijske slučajeve kojima je potrebna pažnja. Nikada ne bih odustala od zvanične medicine, sva pamet sveta je izmislila te neke lekove i uredjaje, ako mi to ne pomogne, dripci poput ovoga sigurno ne mogu. Ljudi ne dajte da vas ovakvi varaju, 21 vek je.

  • Boban

    30. januar 2018 | 18:58

    Zna se sta je zvanje doktora i kako se stice, ovaj se javno predstavlja kao doktor, tuzilastvo mora da reaguje, pa ako je doktor neka leci, ako nije u corku.

  • Robin Hud

    30. januar 2018 | 18:43

    Jadno i bedno je zaradjivati na nesreci ljudi. Tako zaradjen novac, a cinjenica je da su pitanju milioni, nista dobro doneti nece. Gostovanje na Pinku samo je omogucilo jos jacu reklamu. Neko i o tome treba da povede racuna.

    • 30. januar 2018 | 19:13

      Vesna

      @Robin Hud

      Tako je. Samim tim gde je došao i gde se reklamira govori sve. Jis jednom bravo za doktora Momu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA