"Putevi Srbije" tvrde da za kilometarske kolone na Kopaoniku nisu krive saobraćajke već nešto drugo
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Makarije
sve vozac do vozaca
Zak
Samo da napravim poredjenje... kada u SAD meteorolozi najave sneg u toku dana krecu vozila sa posipanjem pueva, jos pre nego sto pocne da pada sneg. Ako nije veliki minus put posipaju prskalicom koja je postavljena vrlo nisko, rastvorom soli i vode - voda ubrzo ispari i ostane belicasta naslaga na putu tako da se sneg topi cim padne na put, a vozila sa ralicama cekaju u pripravnosti pored puta i na komandu preko radio stanice svi "izlecu" i pocinju sa ciscenjem snega i posipanjem soli ili neke hemije koja radi na nizim temperaturama nego so.
Ivan
Putevi srbije da su bacali so na strani ka Brusu ne bi bilo toliko leda.Zašto onda nije bilo i kilometarske kolone ka Jošaničkoj banji nego se tamo saobraćaj odvijao normalno