Nova SMS pljačka Srbije, koja je počela pre 3 dana: Evo kako su vam ukrali 180 dinara, a da ništa niste uradili! Odmah proverite svoj telefon! (FOTO)

 ≫ 

Komentari

  • Pera

    6. novembar 2018 | 13:27

    Postoji Republicka unija potrošača sa sedištem u Beogradu, Vojvode Stepe 26. Odgovorno lice je Denis Perinčić. On veoma dobro razrešava ovakve probleme. Idem sutra da vidim šta može po ovom pitanju da se uradi. Možda je bolje da se svi koji smo imali isti problem javimo i predamo da napravi grupnu tužbu.

  • mitar

    30. mart 2018 | 05:01

    Od operatera treba traziti mogucnost deaktivacije/blokiranja prijava na sve servise koji se dodatno naplacuju, kao i laku aktivaciju tih usluga. Nekome bi to predstavljalo problem jer ne bi mogao da plati parking, glasa u rijaliti programu ili koristi neku slicnu uslugu placanja preko mobilnog telefona, ali bi recimo podesavanjem u meniju operatera mogao da brzo aktivira koristenje tih servisa.

  • Dusan

    25. mart 2018 | 13:38

    Mozete li mi reci kako da se odjavim sa ovoga posto i ja imam taj problem.

  • Ivana

    8. novembar 2017 | 19:59

    Bas bi te opeljesili,urnisali bi te za 1000 din.Haha

  • Svemirka

    8. novembar 2017 | 19:50

    Dogodilo se i mojoj majci koja je starija zena i ne razume se najbolje. Njoj je mesec dana stizalo i napravilo racun preko 3000din. Ono sto mene revoltira je to sto operateri ne reaguju na ovakve prevare. Iza famoznih sms-a je stajala firma koja je registrovana u Novom Sadu. Iako je jasno da je u pitanju prevara i otimanje novca niko ama bas niko od nadleznih ne reaguje. Iznad svega me cudi to sto se operateri jako lepo ogradjuju, a taj isti operater prosledjuje novac dalje tim otimačima.

  • Srbich

    8. novembar 2017 | 18:22

    meni se dogodilo, ali poenta je sto niko nije poslao potvrdni sms, mts nije mogao da raskine vezu za naplatu pa sam morao da zovem firmu da to raskjnem, platio sam naravno ali se pitam sta policija radi.....

    • 4. februar 2018 | 16:21

      Sluzbenik

      @Srbich

      Zdravo. Imam isti problem. Da li mozete da me posavetujete kako da blokiram te poruke. Hvala unapred...

  • No-Yes

    8. novembar 2017 | 18:10

    Nema sta da ukradu nemem krede nikada a i netreba mi sve radim preko vibera i bolje i jeftinije...😁😆😀

  • Lemi

    8. novembar 2017 | 17:39

    Ja sam pao na ovu glupost pre 4 meseca

  • vlada

    8. novembar 2017 | 17:35

    Kako moze operater da naplati nesto po necijem nalogu, kakvi popup-ovi, ovo je mogao da mu odgovori samo neki neuki operater u kol centru. Operater moze samo da naplati poruku koja je poslata sa telefona

    • 8. novembar 2017 | 18:30

      Nikola

      @vlada

      Pa prijavio se, tj aktivirao je aplikaciju on sam. Slučajno, to on sada kaže kada vidi koliki mu je kredit skinut. A možda je i namerno... Ko mu je kriv, realno, mora da vodi računa o telefonu i da ga aktivira zaključavanje...

    • 8. novembar 2017 | 19:13

      Nnnn

      @vlada

      KOD NAS JE SVE MOGUCE PA I TAKVE PREVARE NISTA NOVO

  • narod bez zastite

    8. novembar 2017 | 17:27

    kad su videli sta rade izvrsitelji nekaznjeno resili su i drugi da navale na narod dok jos ima sta da se ocerupa

    • 8. novembar 2017 | 19:52

      Svemirka

      @narod bez zastite

      Ti izvrsitelji su posebna vrsta. Do njih licno je nemoguce doci!

  • Mihajlo

    8. novembar 2017 | 17:16

    Možemo samo da kukamo, a ne vidim gde je rešenje da se ovaj problem reši.

    • 8. novembar 2017 | 17:33

      Hektor

      @Mihajlo

      Rešenje je da se izbegavaju takve aplikacije sa iskačućim prozorima i zaključavati telefone.

    • 8. novembar 2017 | 18:17

      Milos

      @Mihajlo

      Ja taj problem nemam, ne koristim pametan telefon. Teledon koji imam sluzi mi za najosnovnije, da se javim i primim poziv, sve ostalo mi ne treba na telefonu.

  • Hektor

    8. novembar 2017 | 17:12

    Meni je clean master nagurao 10.000 dinara račun za telefon... nije me čak ni obavestio. Samo mi je stigao račun i kad sam pitao operatera zašto su mi nagurali ovoliki iznos? Rekli su mi da sam instalirao clean master aplikaciju i da su mi oni skinuli sa računa!

    • 8. novembar 2017 | 17:36

      MM

      @Hektor

      Meni je Mt. El u Banjaluci skinuo 8 km a da nisam zvala određeni broj. Čista kradja

    • 8. novembar 2017 | 19:52

      ☆☆☆

      @Hektor

      Gledajte podešavanja na telefonu....osim fotkanja i gluposti malo i dublje posvetite svojim telefonima a ne da date po 800€ za telefon samo zbog prestiža.

  • VAN

    8. novembar 2017 | 16:52

    Ovakve i slične prevarante provajderi trebaju pod hitno onesposobiti i finasiski olešiti da više nikome ne pada na pamet da pravi takve navlakuše.

    • 8. novembar 2017 | 17:56

      Yova

      @VAN

      Hoce, ako nisu u dilu. Oni su insajderi u ovoj pljacki i to je dobar razlog za raskid ugovora.

  • Milk

    8. novembar 2017 | 16:45

    To operateri i rade,lopovi i meni su jednom skinuli lovu da ja ni neznam, mogu oni to spreciti, blokirati ali im nije u interesu, banda

    • 8. novembar 2017 | 16:52

      parodija zivota

      @Milk

      Ne znam se pise odvojeno. Tako da ti ni ne znas da citas, jer ne znas ni da pises. Samim tim nisi prevaren. Prvi razred osnovne skole...place za mnogima

  • dragana

    8. novembar 2017 | 16:42

    Sa istog servisnog broja, ista suma za neke kvazi vip games. Neko bi trebao ovim lopovlukom da se pozabavi. Naplacivanje necega sto niti zelis niti znas da ti je uvaljeno je kriminal.

    • 8. novembar 2017 | 16:51

      NEŠA

      @dragana

      Mislim operateri da bi trebali da zaštite korisnike sami jer oni su stručni za to

    • 8. novembar 2017 | 17:02

      Ja

      @dragana

      Samo vi skidajte aplikacije koje imaju reklame u sebi mogu da koriste pristup vasem imeniku i porukama jer ste vi to dozvolili prilikom instalacije.I onda se cudite kako vam racun raste...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA