Brend "Plazma" kompanije "Bambi" poklonila 50 interaktivnih tabli za 50 škola u Srbiji

  • 0

Reč je o jednoj od najvećih donacija poslovnog sektora u obrazovni sistem Srbije u poslednjih nekoliko godina.

Na konferenciji za medije u Osnovnoj školi „Vuk Karadžić“ u Surčinu, prvoj od ukupno 50 škola kojoj je Plazma donirala modernu interaktivnu tablu, novinarima su se obratili gospođa Ana Langović Milićević, državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehološkog razvoja, gospodin Bojan Radun, generalni direktor kompanije Bambi, gospodin Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije i gospodin Dragojle Sekulić, direktor škole.

Državna sekretarka Ana Langović Milićević je istakla da je raduje činjenica što značaj ulaganja u obrazovanje i njegovo unapređenje osim Ministarstva, čija je to obaveza, prepoznaje i sve više kompanija.

- Izuzetno vrednom donacijom, kompanija Bambi, pokazuje da je primer uspešne i društveno odgovorne kompanije kojoj je od velike važnosti budućnost generacija koje dolaze - rekla je Langović Milićević. Ona je naglasila da će upotreba interaktivnih tabli u osnovnim školama unaprediti kvalitet obrazovno vaspitne nastave i pripremiti učenike na upotrebu informacione tehnologije u 21. veku.

Prema rečima Bojana Raduna, generalnog direktora kompanije Bambi, ovo je jedna od najvrednijih donacija koje je Bambi dao u 50 godina postojanja, a svakako jedna od vrednijih u obrazovni sistem Srbije. On je dodao i da je kao jedan od najomiljenijih domaćih brendova, Plazma uvek bila deo svake porodice, pa zato i na ovaj način uzvraća zahvalnost svima koji su uz nju sve ove godine.

Foto: Promo

- Bili smo i ostali primer uspešne i društveno odgovorne kompanije, koja konstantno ulaže u najmlađe generacije i njihov budući razvoj. Želim da svi učenici u 50 škola ove table iskoriste za ostvarenje svojih potencijala, jer će oni jednog dana biti snaga i energija na koju ćemo se svi oslanjati. A Plazma će biti tu da im uvek pruži podršku - istakao je Radun.

Foto: Promo

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež je izjavio da darivanjem 50 interaktivnih tabli školama u Srbiji, kompanija Bambi na najbolji mogući način obeležava jubilej svog najpoznatijeg brenda Plazma. On je dodao da je Plazma preskočila sve granice, postala najpoznatiji regionalni brend, ušla u svetske trgovine i nastavio:

- Verujem da će današnji mališani, zahvaljujući, između ostalog, inovativnim tehnikama učenja i inovativnim obrazovnim programima, za čije se uvođenje Privredna komora Srbije zalaže, sutra postati naš najbolji brend po kome nas svet prepoznaje.

Foto: Promo

Nakon konferencije, mediji i gosti mogli su da se upoznaju sa prednostima interaktivne table, i sa njenom praktičnom primenom na času, kao i da od nastavnika i đaka čuju prve utiske o savremenom načinu rada i predavanja.

Pedeset modernih interaktivnih tabli predstavljaju drugu generaciju tabli proizvedenih u Srbiji. Tabla sa ekranom na dodir od 87 inča, u novoj verziji sjedinjuje optičko-lasersku tehnologiju, a sadrži i zaštitnu foliju koja štiti od mehaničkih oštećenja. Tabla poseduje ugrađeni interaktivni sistem najnovije generacije koji se povezuje sa računarom i video projektorom kako bi nastava bila što kvalitetnija.

Daljinac

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Mina Lazarević o kabareu "Ljubav iz kulisa"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA