≫ 

Tuga do neba u Beogradu: Roditelji su im umrli, a onda su braća otišla na sud i uradila sestrama nešto JEZIVO

 ≫ 

Česta je praksa da sestre prihvate svoj deo nasledstva, pa ga onda poklone bratu, ali ima i drugih slučajeva, koji često pokazuju koliko braća umeju da budu jeziva prema sestrama

Komentari

  • Neimar

    4. jun 2018 | 12:22

    Imao sam tri sestre sada imam dve zivenebi ja svoje sestre zakino ili ih prevario kada bimi zivot zavisio od toga kada bi prosijo nebi od sestara iteo ili njih prevarijo nedaj mi boze dok umene mladacsestra da moze disala bi za mene a srednja bime gurnula niz provaliju a ja nju nebi teskoje to pisat ali je bilo nezgodno sa njom nema stana ja joj dam svoj stan a vratimse na selo kod roditelja sa porodicom rat poceo i molijo i podlacivo muslimane da ih prevedu docekam ih u bed i sam sam izbeglica ona donela neki para poce svercovat dobro zabogatila deli cigare besplatno komsijama meni neda jedne cigare jos kod mene zivi ja odem vani pisma poruke moli pomozi dovedem ja kod sebe gdesam sada bila skoro godinu dana kod mene ni vode nije platila a ne nesto drugo kupila sve nove stvari otisla pod rentu radila uvece neke poslove moli kumi nemore stic dajoj ja i zena pomognemo mi joj pompgli ni cent jedan nam nije platila ali ope nekaje ziva i zdrava ja joj zlo nrzelim bog ce da sudi svima

  • Sneza

    5. novembar 2017 | 10:40

    Zasto mora tako da bude. Zasto i sami roditelji konkurisu i razdvajaju decu. Sto je ta zemlja toliko vredna da svoj naj miliji svoga zamrzi. Sta se to desava? Zasto roditelji neulazu u skolu u znanje. Zasto ti roditelji dozvole da sinovi budu samo sinovi. Vrede li oni vise. Vrede li oni neke viskoke skole gde sa svojim znanjem mogu da sami sebi kupe stan, zemlju, auto. Ucite decu pravim vrednlstima i ulazite u njih. Ucite ih da budu samostalni i da necekaju na naslestvo. Bice mnogo lakse i lepse svima. Svi mirni i zadovoljni.

  • Bebs

    4. novembar 2017 | 23:55

    Sve sam procitala. I bas mi je drago sto sam rodila dve cerke pa cu im sve podeliti a vec sam im objasnila da idealne podele nema.Samo jos da ih dobro udam za momke koje imaju sestre.

  • Кузма

    4. novembar 2017 | 21:50

    Родитељи треба још за живота да поделе имовину на једнаке делове свој својој деци, мушкој или женској.

  • CZ99

    4. novembar 2017 | 19:38

    Ljudski život je vredniji od imovine imovinu danas imas sutra nestane ode u ruke nekog drugog za jedno par hilhada godina ta tvoja imovina se pretvori u arheolosko nalaziste tamo će buduća civilizacija pronaći tvoj neki predmet što si izgubio I to je to. Tužno je se svađati oko imovine nije vrednije od života eno I dejvid rokfeler je pokušao novcem da kupi večan život I nije kupio jedino grobnicu je kupio ako nije kremiran u međuvremenu džabe mu bogatstvo kad duśe nije imao....

  • Marijana Bakov

    4. novembar 2017 | 19:19

    Moj otac je svu imovinu ostavio bratu,sada se gorko kaje zbog toga .Zeli da raskine ugovor , a mi cerke mu ne dozvoljamo.Sam pao sam se ubio.Brat ne pita ni za njih ni za nas,on star i sada insistira da ga mi cerke gledamo.Ma koliko to nije u redu , puste cerke uvek zale roditelje svoje.

    • 4. novembar 2017 | 19:28

      North african desert 8000 B.C.

      @Marijana Bakov

      Oprosti mu nije znao šta čini

    • 4. novembar 2017 | 19:28

      North african desert 8000 B.C.

      @Marijana Bakov

      Oprosti mu a uzmi svoj deo za uzvrat

    • 4. novembar 2017 | 19:30

      predator

      @Marijana Bakov

      Razmisli o tome dozvoli mu ako se kaje otac ti je oca moraš poštovati

    • 4. novembar 2017 | 19:31

      predator

      @Marijana Bakov

      Ako nemas gde daj uzmi svoj deo ne bacaj u vodu

  • Jv

    4. novembar 2017 | 19:02

    Ne treba mi imanje nego brat. Žalosno je kad se braća i sestre ne podnose zbog nasledstva. Ko ili šta može da mi bude preči od rođenog brata.

    • 4. novembar 2017 | 19:34

      Шкорпија

      @Jv

      Tako je

    • 4. novembar 2017 | 19:40

      Mila

      @Jv

      A njemu Vi?

    • 4. novembar 2017 | 19:40

      Teslina naslednica

      @Jv

      Respect, ja svog brata volim vise od svih zidova, cigli i crepova koje mogu da se izbroje na ovoj planeti, moje tetke se odrekle svega u korist mog oca, moja mama i mamine sestre su se odrekle svega u korust svog brata, a ja cu takodje ispostovati tradiciju. Uostalom ja svom bratu i njegovoj deci ne zelim da otimam nista, oni su meni neprocenjivi.

  • NORTH AFRICAN DESERT 8000 B.C.

    4. novembar 2017 | 18:51

    SVAKO ČE DOBIT SVOJ DEO

  • Mila

    4. novembar 2017 | 18:25

    Tu pricu najvise zamrsi snajka koja obicno huska muza na njegovu sestru. Na kraju se to zlo svakako njoj okrene. Sta sejemo to zanjemo

    • 4. novembar 2017 | 19:44

      Teslina naslednica

      @Mila

      Mila, nisi u pravu, mene supruga mog brata postuje, ali postujem i ja nju, a pre svega ne petljam se tamo gde mi nije mesto, niti komentarisem njihov nacin zivota, snahe su na zalost omrazene u nasem narodu i obicno krive za sve, nece Vas niko mrzeti ako mu za to ne date neki razlog.

  • Bob

    4. novembar 2017 | 18:08

    To je mnogo glupa tradicija kod nas jer ko garantuje da zene ako se odreknu imovine da jednog dana sto najverovatnije se i desavalo razvedu se i onda ostanu bez icega ja kao muskarac odrekao sam se imovine u korist mog brata jer sam u boljoj situaciji od njeg a i on je cuvao roditelje ali to nije slucaj sa svim nasim ljudima pa bi najbolje bilo da bratski to lepo podele i da se nikada ne svadjaju oko toga zeliobi od sveg srca da svi bratski tako postupaju negoli da dolazi do svadja i krvoprolica.

  • ljubica

    4. novembar 2017 | 18:04

    ja sam rogjena u lepom gradu na jugu bivse jug.brat i snaja ne dozvoljavaju da odem u moj deo kuce. otac ga zivota ostavio mi je deo a ja sam novac sa stednje koji je bio tacno da kupim sebi i mom malom sinu mali stan u beogradu.poklonilq majci a ona mome bratu i sav materijal za gradnju.tako od 1979kada je mom ocu bila godisnjica smrti nisam smel da odem.kada mi je majka umrla a nisi ni njoj ni meni davali da kontaktiramo 2005bila sam na sahrani i prenocila kod nekih ljudi.moj otac je bio ugledan covek a brat profesor u gimnaziji gde sam i j zavrsila.nikada nisam otisla na proslavu godisnjice mature.bilo me je stid.umrecu tuzna .imam sina i unuku ovde u beogradu i kucu.sanjam da odem jos jedanput pre smrtti ili tamo da umrem i budem pored mojih roditelja.

  • Belac

    4. novembar 2017 | 18:00

    Ako mene pitate, to treba malo drygacije da se resava. Moj primer: moja sestra se udala pre nekoliko godina i kao sto dinar nije ulozila u nasu kucu pre toga tako naravno nije ni posle. Kad dodje vreme da se deli, ako bude imala obraza da prihvati polovinu nasledstva, ja cu se moje polovine u koju sam ulozio vec treci kredit odreci u njenu korist pa nek se raskomoti.

    • 4. novembar 2017 | 20:26

      Xman

      @Belac

      Da li je kuca na zemlji koju si kupio ti ili je to dedovina koju su generacije gradile i koliki je miraz bio dat tvojoj sestri pa i on je deo tradicije i isplate da ona ne trazi deo nasledstva.

  • Maja

    4. novembar 2017 | 17:58

    Do ostavinske rasprave mislila sam da imam brata, posle ostavinske rasprave shvatila ssm da se u Srbiji brat zobe "Hendikep".

  • Boba

    4. novembar 2017 | 17:40

    Istina je,mene I sestru posle oceve smrti brat nije naveo da postijimo,vec je s mamom nasim podelio sve,a onda mu ona ugovorom o poklonu prepisala sve.Posle njene smrti mi smo pozvane,tada nas je naveo da bismo dosle da pitpisemi,jer tada vec nista nemamo,a da on dalje to prenese na svoju decu.Mislim da to roditelji moraju da podele deci,da nebi jadne sestre uvek ostajale praznih ruku .

    • 4. novembar 2017 | 22:39

      Keko

      @Boba

      Odmah posle oceve smrti trebali ste pokrenuti ostavinsku raspravu i traziti svoj deo na osnovu Zakona o nasljedivanju.

  • Koki

    4. novembar 2017 | 17:37

    U selu se sestre odriču svog dela imovine u korist braće zato što je to bezvredno, a u gradu se ne odriču jer je imovina u gradu daleko vrednija, pa nisu lude da se odreknu tog prava. Sva logika je u tome.

    • 4. novembar 2017 | 20:32

      Xman

      @Koki

      Ako je brat ostao na zemli da je radi i obradjuje i treba da mu ostave ako to zele. A u gradu ne vidim logiku ostavljati samo bratu jer svi imaju pravo na deo dedovine

  • Naki

    4. novembar 2017 | 17:14

    Citam i ne verujum koliko smo zatucani kakvi obicaji kakvi bakraci ravnopravno se deli izmedju dece ja imam svoj stan sinu sam kupio ceri isto sta znam sta nosi dan sta noc necu da mi bilo ko maltretira cerku i da moje dete ima svoj kutak i receno im kad ja i moja zena umremo taj stan ima da podele i kraj

  • Mica

    4. novembar 2017 | 17:06

    Pa dobro, kada se sestra odrekne u korist brata, a desi se da je muz istera iz kuce, ili je maltretira . . . Hoce li brat u tom slucaju da je primi kod sebe i da o njoj i njenoj deci brine??? Roditelji trebaju posteno i casno da podele imovinu dok su zivi.

    • 4. novembar 2017 | 17:38

      Misko

      @Mica

      Kada podele casno i postene sta biva sa roditeljima?

  • Dzejson

    4. novembar 2017 | 16:53

    Moja sestra nije cuglu kupila za kucu...dok sam ja nadnicio od 15-te da bi sa ocem skupili neki dinar da imamo svoj krov nad glavom.Moja sestra je sebi radila nadogradnju kose,noktiju setala full gardarobu a setila se nije da kupi dzak cementa ili da pita imamo li para...ima jos takvih slucajeva a sad hoce pola kuce...e nece moci

    • 4. novembar 2017 | 17:36

      Misko

      @Dzejson

      I ti si ziveo u toj kuci bez zakupa kao da je tvoje a nije na tvoju zalost ona ce doboti svoj deo od roditelja koji joj pripada a ti si izgubio sestru zato pamet u glavu ulagao si pogresno

    • 4. novembar 2017 | 17:38

      Koki

      @Dzejson

      U pravu si 100%.

    • 4. novembar 2017 | 17:47

      Srbin-Švajcarac

      @Dzejson

      Dzaba ti bla,bla,uzeće ako bude htela,zakonski ima pravo!

  • Srecica

    4. novembar 2017 | 16:36

    А ја имам другачије искуство.Супруг ми је преминуо млад, три године пошто смо избегли са Космета.Остала сам са два малолетна сина. Сада су то два високо школована момка.Мој понос.Њихове тетке, очеве сестре и брат су потплатиле судске органе у Беранама и испод жита продале породичну кућу у Пећи а децу покојног брата нису ни пријавили да постоје. То смо сазнали после неколико година од УНХЦР канцеларије из Приштине.Момци не желе ништа да предузму и ја то поштујем.Али са очевом породицом више немају никакав контакт.А ја сам мишљења да неко горе све то записује.СЛАВА МУ И МИЛОСТ.

    • 4. novembar 2017 | 17:39

      Koki

      @Srecica

      Možda su im Albanci oteli i nisu im platili?

  • Душанка

    4. novembar 2017 | 16:21

    Да сам узела брату који имао дупло већу плату,аја самохрана мајка,не бих више могла кућни праг прећи.Мој отац о томе није размишљао,дешавало се да сам данима јела само паленту да бих имала детету да дам.Бивши муж ни дан данас "жуту банку ", није дао алементације за сина који је на факултету.А ион има земљу и много већу плату иако ја имам седми степен.Србијо срам те било због обичајног закона,а поготова у Мачви што је тај закон већ вековима.

  • Maja

    4. novembar 2017 | 16:19

    Moj pokojni otac je sav porodicni nakit poklonio mom bratu. Izmedju ostalog i dva zlatna sata od naseg pradede. Smatrala sam da je red da ja dobijem makar jedan zlatan sat za uspomenu , a drugi brat, ali moj brat je zadrzao oba i nije mi ustupio nista.

  • Tamara

    4. novembar 2017 | 16:06

    Meni otac kad je umro, cela familija urnisala moju sestru i mene da stan prepisemo na brata, jer je on musko. Brat jedva zavrsio srednju skolu, lenj, spava do 12, pusi, pije... Sestra i ja obe zavrsile fakultete i zaposlile se. Tako da muskarci nemojte da se cudite sto su zene danas sponzoruse. Ja od tad nikad ne bih bila u vezi s nekim ko nema reseno stambeno pitanje. Nisam luda da na danasnji haos dizem kredit na 20,30god.

    • 4. novembar 2017 | 17:43

      Koki

      @Tamara

      Dok si mlađa možeš biti sponzoruša, ali kad ostariš?

  • Ccc

    4. novembar 2017 | 16:03

    Ja sam imao sa babom ugovor o dozivotnom izdrzavanju koji je trajao preko jednu ipo deceniju i posle smrti bake stric i otac otisli kod notara rekli da su oni jedini naslednici i da niko nema nikakav ugovor mada su znali svo vreme i preveli sve na sebe. Krivicno delo za koje je zaprecena kazna od tri meseca do pet godina. Kako da ih ne teram ???

  • Dmitra

    4. novembar 2017 | 16:01

    Meni su sestra i sestricina u Nisu , u sadejstvu sa nasim ocem , dozivotnim ugovorom ukrale imovinu od predaka , dok sam ja bila podstanar i trpela ja, a i cerka , strasno maltretiranje od muza i njegove familije. Jos je zadrzala prezime bivseg muza , a ja nosim i prezime nase familije uz muzevljevo. Jeziva zgrabnost

  • Zis

    4. novembar 2017 | 16:00

    Budalastine ,kako mozes da odvajas decu ja imam i sina i cerku i sve cu im podeliti na pola ,znaci koliko sinu toliko i cerci i tacka !!!!!

  • Pule

    4. novembar 2017 | 15:58

    Dakle i onaj za koga se UDAŠ je nečiji BRAT pa tako svi dolaze na SVOJE - ŠTA je TU LOSE,možda prepisivacki zakon iz Eu!

  • Belasica

    4. novembar 2017 | 15:50

    I ja bi se odrekla od nasledstvo, ali nisam imala šansu. Moj pokojni otac, mesec dana pred smrt išao je kod notarisa sa mojim bratom i sve je prepisao na njega a mama mi je bila još živa. Moram da napomenem da imam još jednu sestru, pitam se dali je moj otac postupio po zakonu?

    • 4. novembar 2017 | 16:04

      hmmmm

      @Belasica

      Pa normalno da ce da prepise na sina udaj se i trazi svoju srecu to je tako od davnina!

    • 4. novembar 2017 | 16:05

      anita

      @Belasica

      Imate pravo na nužni deo koji Vam niko ne može oduzeti.Posavetujte se sa nekom advokatom.

    • 4. novembar 2017 | 16:16

      Srbin-Švajcarac

      @Belasica

      Vidi ovako: Pravno gledano jeste,on je mogao za zivota da pravi ugovor o poklonu na koga hoće bez učešća ostalih članova porodice,e sad,posle njgove smrti na ostavinskoj raspravi svi članovi mogu da potrazuju svoj deo,naravno taj negov ugovor će tvoj deo da umanji na nuzni deo...ali ne ostaješ bez ičega.ako neda,tuziš ga i on gubi parnicu milion posto,i snosi sve troškove suda.A ako ima pare da moze dugo da se parniči e onda ti se ne isplati parničenje jer će više da te košta nego sam nuzni nasledni deo imovine.

    • 4. novembar 2017 | 16:43

      Dzejson

      @Belasica

      Jeste

    • 4. novembar 2017 | 17:08

      PaF Bgd

      @Belasica

      Tvoj otac nije pravedno postupio, a dali je po zakonu, to je bila njegova odluka...

    • 4. novembar 2017 | 18:07

      Maja

      @Belasica

      Stvarno? Normalno? Ja sam se udala, moj muz ima tri brata. I...? Sta cemo sada? Njegovi treba da mudu multimilioneri da bih imala ono sto sam imala kod roditelja?? Znaci, treba da se udajemo za pare, za bogatase...a ne za onoga koga volimo??

    • 4. novembar 2017 | 18:12

      Srbin-Švajcarac

      @Belasica

      E sad u tvom slučaju, ovako,treba mi više podataka da bih ti rastančao sve(pravnik sam u CH po zanimanju)...jel ti majka ziva?ako jeste šta je sve stekla u zajedničkom zivotu sa ocem?ako nije ziva,da li ste imali ostavinsku raspravu posle njene smrti?vas je troje dece,brat ima znači pravno vazeći i overen ugovor o poklonu bez saglasnosti ostalih članova porodice,pitanje je šta sve postoji od imovine i šta je se vodilo na očevo ime?da li je otac bio drzalac imovine koju je nasledio,šta kupio u braku sa majkom a šta pre braka.da li je bio svega vlasnik u privatnoj svojini 1 kroz 1 (1/1),ili je bila drzavina?bez ugovora o poklonu bi ti imala zakonsko pravo na jednu trećinu,1/3,ovako sad imaš pravo na jednu šestinu od ukupne očeve pokretne i nepokretne imovine,(takav je zakon u Srbiji).to znači ako se na ostavinskoj raspravi ne dogovoriš sa bratom šta dobrovoljno da ti da,uzmeš dobrooog advokata tuziš ga,i na kraju mora da ti ustupi 1/6 svega,čak i kuće deo i ostalih objekata koje imate,bez obzira da li si ti učestvovala u izgradnji ili ne!drugim rečima mozeš da ga nerviraš zakonski i urnišeš dokle god ne pristane da te isplati ili ti da tvoj nuzni deo po dogovoru u jednom komadu,dal stan, dal kuća,ili zemlja,zavisi na šta bi ti pristala...

  • Мираџија

    4. novembar 2017 | 15:46

    А шта ми да радимо, што смо код жене у кући,јер,уз звоцање жене наслеђујемо и звоцање таште😓 Јел има неки начин да поклонимо ташту?

    • 4. novembar 2017 | 16:05

      hmmmm

      @Мираџија

      Pa razvedi se pa se onda ko pravi muskarc ozeni.

    • 4. novembar 2017 | 16:10

      Maja

      @Мираџија

      Kako da poklonite tastu???? Ona vam je najbolji prijatelj!hahaha

    • 4. novembar 2017 | 16:51

      Cccc

      @Мираџија

      Naravno. Mozete jednim potezom da poklonite obe.

    • 4. novembar 2017 | 17:04

      Naki

      @Мираџија

      Ako je oko 50 do 60 pokloni meni

  • Teslina naslednica

    4. novembar 2017 | 15:41

    Moji riditelji su zivi, ali mada mi je grozno i da pricam o njihovoj smrti, jada budu umrli ja cu se svog dela odreci u korust svog brata iako se on sa tim ne slaze, ja imam dovoljno i meni ne treba nista vise, a on nekako ne zna da zaradi novac i njemu je ta imovina neophodna.

    • 4. novembar 2017 | 16:06

      Fil

      @Teslina naslednica

      Lepo od tebe. Ja smatram da brat ili sestra treba da se odreknu u korist onog ko je u losijem materijalnom polozaju. Ukoliko je isto, treba ravnopravno da podele..

    • 4. novembar 2017 | 16:56

      tattoo designs

      @Teslina naslednica

      Pametno pomoći valja nekom uvek

    • 4. novembar 2017 | 16:57

      tattoo designs

      @Teslina naslednica

      Ne zna da zaradi novac jer ima nizak IQ

    • 4. novembar 2017 | 16:59

      luna

      @Teslina naslednica

      Svaka tebi cast, sluzis za primer👍👍👍

    • 4. novembar 2017 | 17:06

      Sekvestor

      @Teslina naslednica

      Pa ako tako gledam e neću se odreći ničeg radi brata jer on neće da radi a od lenosti ni travu nepokosi u dvoriśtu i .... Treba mi i .

    • 4. novembar 2017 | 17:32

      Teslina naslednica

      @Teslina naslednica

      tatto desing@ Pa mozda je malo vise lenj, ali mi smo drugacije vaspitani i bukvalno bi smo sve uradili jedno za drugo, ja nikada ne bih dozvolila da on i njegova porodica budu na rubu egzistencije jer bi mi to bilo strasno, a uostalom znam da bi i on uradio sve za mene i ja oko toga nemam nikakvu dilemu, dala bih mu i ono sto je licno moje.

  • Космет

    4. novembar 2017 | 15:31

    Ja мислим да свака жена треба да узме свој део. Ја имам само сестру и кад дође до тога, рећићу јој да слободно узме свој део, али ако она не жели, то ће сама рећи и потписати, а ја ћу јој се одужити на други начин. Све у свему, ја сам за то да жене требају да узимају свој део у наследству.

  • bbb

    4. novembar 2017 | 15:30

    Moj tata je sve ostavio cerkama, meni je rekao ti si musko, od mene si nasledio ime i ako si pravo musko napravices i vise od ovoga sto sam ja, a njih necu da maltretira neki divljak jer nemaju gde da se sklone. Po meni ispravno 100% ni jednog trenutka se nisam osetio manje voljenim, pomogao mi je sa zappcinjanjem posla i hvala mu do neba na tome, ali i da nije jednako bih ga voleo i postovao. Sreca pa nas je sve lepo odgojio, sestre su se udale za odlicne momke, svi smo bliski kao porodica i pomazemo jedni drugima kad god zatreba.

    • 4. novembar 2017 | 16:35

      Milka

      @bbb

      Svaka cast tvom ocu,odusevio me razmisljanjem...Svima vama sve najbolje

    • 4. novembar 2017 | 16:40

      Vracar

      @bbb

      Svaka ti cast. Ja sam uzela zemlju i rekla braci da je koriste kao da je njihova ali su mi nasli veliku zamerku iako nista nemam od te zemlje a uredno placam porez

    • 4. novembar 2017 | 16:42

      Ja

      @bbb

      Hvala vam gospodine na ovim lepim recima,kad ovako nesto procitam sigurna sam da za nas jos nije sve izgubljeno. Hiljadu puta bravo!

    • 4. novembar 2017 | 17:56

      Koki

      @bbb

      Tj. tebi je dao novac da počneš posao.

  • plavi safir

    4. novembar 2017 | 15:26

    Zar nam zbog materijalnih sredstava ništa nije sveto?! Ko ce tu sestru da zaštiti ako ne brat?!

  • Шах мат

    4. novembar 2017 | 15:23

    По традицији ћерка добије мираз кад се уда, зато не добије наследство јер је већ добила део имовине. Али данас нико не даје мираз ћеркама, али зато се уредно тражи да се ћерке одрекну наследства у корист браће. Док се ћеркама давао мираз, та традиција је имала смисла, а данас нема. Чуди ме да ови адвокати појма немају о томе. Незналице.

    • 4. novembar 2017 | 16:04

      Ceca

      @Шах мат

      Bravo...potpuno si u pravu.

    • 4. novembar 2017 | 16:07

      hmmmm

      @Шах мат

      BRAVO BRAVO HVALA BOGU PA NAS JOS TAKVIH IMA.

    • 4. novembar 2017 | 16:28

      Lili

      @Шах мат

      Ja sam dobila miraz,kola i opremanje celog stana,A da ne pricam usput para i skoro pare za početak biznisa.Moji su imali i dali su mi i da toga nije bilo nikad ne bi uzela od brata,ali nikad.Ja sam to dobila ne zato što moj muž nema,nego zato što su hteli to oni da mi daju.Moj brat reč nije rekao,a ipak je on ključ posla koji rade.I uvek bi mi pomogao.Svestan je on da nije imao poledjinu i dobru podlogu nista ne bi bilo tako.Daj BOZE da svi imaju brata kao Ja!

    • 4. novembar 2017 | 17:01

      Au

      @Шах мат

      Da,da, advokati nemaju pojma, ali su nam pravnici i sveznalice oni sto su radili fasadu Pravnog. Naslusali se ljudi prava

  • Buba

    4. novembar 2017 | 15:22

    I onda žene (sestre)koje trpe nasilje od muža, ostaju u takvom braku jer nemaju svoju imovinu, nemaju gde da odu..

    • 4. novembar 2017 | 16:08

      hmmmm

      @Buba

      Glup komentar ... pa zena koja trpi nasilje u ovom vijeku i nije zena vec budala.

    • 4. novembar 2017 | 16:12

      Mlj1228

      @Buba

      Ne trpe samo zene nasilje u braku , trpe ga i muskarci , mozda u malo manjem broju , ali nasilje je obostrano. Koliko slucajeva ima gde su sestrici ili sestricine , pokupili ujaku , ne samo zemlju , vec i ostale stambene nekretnine , gde su se ljudi nasli na ulici ,a celog zivota su ulagali u ta zdanja, a njihova majka (sestra) nije ni jednu paru ulozila. Ovaj advokat , ili nema pojma , ili samo pise kako bi se pricalo o njemu.

  • Tamo neko

    4. novembar 2017 | 15:21

    U selima je to obicaj,jer se smatra da ako sestra prihvati zetovi ce da prodaju i rasparcaju imanje,a braca cuvaju ognjiste i dedovinu,ocevinu i td.

    • 4. novembar 2017 | 15:55

      Mina

      @Tamo neko

      O cemu ti pricas? Pa moj brat se razveo i u nasoj kuci danas zivi njegova zena i deca, on morao na stan.

  • Н. С

    4. novembar 2017 | 15:20

    И онда нека неко каже како смо равноправни. Па неки родитељи су први, који праве разлику. Замислите, мушко. Па шта. А кад је потребна родитељу нека услуга, прва је ћерка која је увек спремна. Ја Богу хвала имам, и ћерку и два сина. Кад стигнем у неку старост, па драже ми је да ми помогне ћерка него снаја. Па то је просто тако. То је моје дете. А пошто су мушкарци јачи пол, онда и у стицању свега, нека буду јачи пол. Шта значи добро се удала?. Па она је у туђој кући. Па све је туђе. И муж је туђа ''кост.' Свакој жени тој ,,добро удатој'' је добро, док је у кући мужа. Сваки дан се свашта догађа. Нико не зна шта носи дан, а шта ноћ?. И у једном моменту, та ''добро удата'' може да заврши на улици. И шта онда?. Код снајке да иде?. Не, не . Свако дете треба да има осећај СИГУРНОСТИ. Да је тако многе жене не би трпеле разне тортуре, већ би отишле тамо где су их мама и тата осигурали, у своју некретнину. А не да трпи, јер НЕМА ГДЕ. И много је леп осећај, кад знаш, да ниси тиква без корена. А кад немаш где, нико те ни не цени, јер мораш ту да будеш без обзира шта ти раде.

    • 4. novembar 2017 | 15:49

      Rvat

      @Н. С

      Dao bi ti dva minusa da mogu

    • 4. novembar 2017 | 16:43

      Caki

      @Н. С

      Potpuno si u pravu

    • 4. novembar 2017 | 16:57

      Dzejson

      @Н. С

      Dao bih ti tri minusa

    • 4. novembar 2017 | 17:06

      luna

      @Н. С

      “Draza mi je cerka nego snajka”, dakle, ti takodje pravis razliku medju decom. Sta ako je ta snajka dobro i posteno dete i vodi brigu o tebi? I ona je necija cerka. Sram te bilo!

  • POTENCIONALNI RIKOŠET

    4. novembar 2017 | 15:18

    Braća obično uzmu sve sestri što ima od imovine I odbsce je a to urade jer je niskointeligentna osoba ako je pametna neće onda jer shvataju sa kim se kače I mogli bi na sud da popiju krivičnu prijavu I zatvor da dobiju ako fizički nasrnu na ženu

  • POTENCIONALNI RIKOŠET

    4. novembar 2017 | 15:16

    Braća obično sedtri uz,I sve to imaju od imovine

  • Ratko

    4. novembar 2017 | 15:15

    Zato su mnogi pobegli odavde

  • Donja Murtulica

    4. novembar 2017 | 15:15

    Ja svu moju decu posmatram isto i sutra kad dodje vreme, ravnopravno će deliti očevinu. Sviđalo se to nekome ili ne.

  • Lili

    4. novembar 2017 | 15:14

    Moj otac je sve prepisao bratu, smatra da sam ja zensko i da sam tudja kuca.Tako da ja i da hocu ne mogu da uzmem nista!

  • Marijana

    4. novembar 2017 | 15:13

    I ja sam se odrekla u koris brata ,a danas ni zravo da mi kaze hoce jos i moje sto sam stekla u zivotu jer nemam dece...Misli da ima pravo i na to jer nemam naslednika.

    • 4. novembar 2017 | 23:36

      Tamo neko

      @Marijana

      Zao mi je vas sto je tako,ali razumem vasu bol,u komsiluku imam isti slucaj,hoce zenu da rastrgnu,misle sto nema dece ne treba joj nista,ma uzas

  • Putin

    4. novembar 2017 | 15:05

    Daj advokatu ne s..i viste za pare spremni zavaditi bracu i sestre viste isti kao vasi simpatizeri ameri vamasu pare vaze sto cete odrati klijenta zastobi sesta uzela deo akoje dobro stojeca od ono malo sto pripada bratu i sto se vi mesate zar za vas nepostoni zakon zbog podrivanja i stvaranja problema u familiji viste bre za mloge izgrede u familiji krivi

    • 4. novembar 2017 | 16:44

      Zemlja nije okrugla

      @Putin

      Putine znas gde je put za rusiju

  • Milica

    4. novembar 2017 | 15:02

    управо су тако урадили моји ујаци ,страшно,никада се нису покајали то сада раде и њихови синови,не вреди се жалити је редовно потплаћују судије који су више него бедни једино ми остаје да кажем нека Бог да сваком по заслузи

  • Dusan

    4. novembar 2017 | 15:00

    Roditelji prave najvece greske sto testamentom ne podele svoju imovinu nego ostavljaju decu da se svadjaju.

    • 4. novembar 2017 | 15:28

      Orhideja

      @Dusan

      Tako je. Uporno to pricam, ali smo mi toliko zatucani da je to strahota.

    • 4. novembar 2017 | 19:31

      Marija 1939stud

      @Dusan

      Najpravednija je podela imovine na osnovu Zakona o nasledivanju .

    • 4. novembar 2017 | 23:40

      Student

      @Dusan

      Istina,tako je moj deda dok je bio ziv podelio na tatu i strica na ravne casti,i rekao im:evo vam da ne kopate oci jedno drugom kada umrem.ali stricu posle problem placati porez

  • Da

    4. novembar 2017 | 14:59

    Pa to je i normalno u srbiji

  • Milena

    4. novembar 2017 | 14:44

    U takvoj prici sam upravo sad ja a nemogu naci advokata koji bi mi pomogao jer uglavnom mi svi kazu da se tu ne moze nista uciniti.Ako neko zna dobrog advokata za ovakav slucaj o ostavinskom delu nek mi kaze

    • 4. novembar 2017 | 15:25

      plavi safir

      @Milena

      To Vam kažu da Vas odvrate od namere! Po zakonu je drugačije!

    • 4. novembar 2017 | 22:51

      Keko

      @Milena

      Da se moze bilo sta uciniti verujte mi da bi preuzeli slucaj.Nisam shvatio sta je Vas problem,ali ako se radi o Ugovoru o dozivotnom.izdrzavanju nista se ne moze uciniti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA