≫
Muževi sa decom u naručju, isteruju žene iz kladionica: Kako smo došli u situaciju da devojke sve više provode vreme igrajući tikete?
≫
Razgovarali smo sa sociologom, psihologom i sa bivšim šalter radnikom beogradske kladionice
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
🇷🇸🇷🇸🇷🇸
Samo nam je ovo još falilo
propast
svi koji se reklamiraju su u d fazi.kod nas se samo reklamiraju kladionice,banke,osiguranja,nema vise cak ni don cafe ni krilaca sa pelenama ni pasta od kojih rastu zubi
miny swiss
Pa i ja idem u Casino...nekad dobijes nekad izgubis...i u cemu je problem?