Da li neko reaugeje u ovoj zemlji ne drzavi nego zemlji ko vozi
godinama vozila bez auspuha sa bukom i plavim dimom ,voze ljudi
kolo hoces i regristruju kako hoces,
A da li se u EU gleda broj motora ili je motor potrošni materijal, i da li je i tamo skuplja registracija za vozila preko 2000 kubika kao kod nas, da li je i kod njih plata 300 evra ili je veća kad mogu da priušte nov auto i ne mora da se trese na tehničkom pregledu hoće li proći ili ne?
A da li se i u tim EVROPSKIM ZEMLJAMA naplacuje TAXA za LUXUZ za vozila preko 2000 ccm --- ZAŠTO i to neuvedemo kod nas--- NE,kod nas je prihvaceno samo ono na cemu se UZIMAJU PARE OD VESELOG NARODA.
ZNACI, OSTAJEMO BEZ KAMIONA, AUTOBUSA, TRAKTORA, AVIONA, HELIKOPTERA, TENKOVA, MIGOVA i Politicara! Po Ustavu svi smo ravnopravni a ovi su najveci zagadjivaci !
Da problem su stari automobili zbog zagađenja a nije problem zbog uranijuma što nas je ta ista ološ iz eu bombardovala sa osiromasenim uranijumom.sve i svašta se dosete samo da bih prodali nova kola katalizatore pumpe dizne auspuhe itd.toje cilj a ne zagađenje.da misle o zagađenju nebih bacali osiromašen uranijum.
Pa naveditw primer Holandije da va dokazem sta se ovde vozi trulo i prslo moze ker da te ujede kroz vrata ima i mnogo vise dobri kola ali svaki dan vozim do 150 km do posla i nazad ali taķo je
Navodi se primer Hrvatska, i u njoj se za pare ko i svud moze uraditi tehnicki pregled pa upravo da auto nema tockove, a tako ce biti i kod nas ne sekirajte se, para vrti gde burgija nece
Poglavlje 27 koje se tice ekologije necemo uspeli da otvorimo u narednih 10-15 godina,jer ne postoje u Srbiji KOLEKTORI za otpadne vode.......sto je primarno za zemlje EU.
Bravo majstore, ovi ovde razmišljaju o katalizatorima na vozilima i ekološkim vozilima, a privatnici, klanice, šećerane i ostala hamijska i teška industrija izbacuju u prirodu otrove i za to se niko ne pita kako da se to reši nego udari po džepu vlasnike starih vozila. Pa da imamo novaca kao što ih ima evropska unija i mi bismo vozili nova vozila.
Hoces da kazes da to Bugari sve imali kad usli u EU? Hahahaha. Jos nisi ukapirao da se u EU ne prima po tome sta ispunis nego od toga da ne odes na drugu stranu.
PS Ja ne znam sto ste stavili ovako bledo siva slova na beloj podlozi za kometare, mogli ste i bela da stavite.
Kada mi to udjosmo u evropsku uniju pa imamo njihove standarde,naravno samo za placanje.Mi dok stignemo do unije,za nas ce i auto iz 2010.Biti oldtajmer.
Mozda ste u pravu , ali ima i onih drzava koje su odavno u tu E. «Zadusnicu» , gde su plate skoro iste kao u Srbiji. Plus toga , jos dugo nece moci koristiti evro kao domacu valutu. Te drzave su , pod uticajem amerike usle u EZ bez skoro ikakvih uslova , u odnosu na Srbiju , samo da bi se napravio «baraz» na Rusku ekonomiju , odnosno , plin. Da Srbija sutra udje u EZ . plate ce dugo biti na istom nivou , jer njima treba , i trebat ce , robovi savremenog svetskog poretka.
Ovi samo smišljaju kako da nam uzmu pare, a pola Srbije na minimalcu. Prvo neka povuku sve autobuse i kamione sa ulica, oni su sto puta veći zagađivači od automobila.
EU nam nameće ekološke norme... valjda zato su nas gađali ekološkim uranijumom?! Licemerje na svakom koraku. Ni Kosovo nije isto što i Katalonija, jel da?? R E F E R E N D U M ! ! !
Tehnicki pregled teba da se uradi kao u svajcarsku, nov auto posle 5 godina auto stariji svake druge godine ali za to nesme ni kap ulja da curi sve mora da bude ispravno znaci ispravno,kod nas registruju se vozila bez da ih oteras na tehnicki pa bre gde to ima, polovina vozila su nam neispravna onda kad se nesto desi kuku lele zato i treba po ostriti kontrolu.
Plate se ne povecavaju ni u jednoj drzavi na svetu , samo zato sto je nedovoljno za zivot srednje i nize klase . Za povecanje plata treba povecati standard , a za poboljsanje standarda treba povecati i usavrsiti kvalitetnu proizvodnju, jer bez toga nema izvoza , a ako nema izvoza nema ni dobrih plata. Nas kvalitet je uvek bio na najnizoj podeli na lestvici , i ako se bude nastavilo tako , necemo daleko otici.
A d se uvede kanadski zakon gde je godisnja registracija 120$ .... pa bi narodu ostalo para da uplate 50-60evra za nesecbo osiguranje i obezbedlili sebi popravke u slucaju sudara?!?! Ovako samo drzava zaradjuje a narod sve siromasniji
Balkanski, imali su to do sad, osiguranje i registracija ih je izlazila oko 250 eu za vozila do 2.0l. Ali malo je njih ulagalo u svoja auta da bi poboljsali sigurnost istih zato sto su znali, ma to nije problem za tehnicki to prolazi. Ja sam iz Kragujevca, nemozes da zamislis kakvih unistenih auta ima koji prodju tehnicki i voze se sa njima po gradu naocigled policije. Mora se uvesti red i poboljsati bezbednost ne samo zbog ulaska u EU nego zbog nas samih. Surovo jeste ali ako nemas para to nije razlog da vozis krsh koji nije bezbedan za voznju.
U Kanadi mozda jeste jeftinije ali ja ne pamtim da se nekada isao na tehnicki pregled nego mi obnovljena registracija stizala postom na kucnu adresu. Isto tako i vozacka dozvola.Tako je i u Australiji,Americi i VB.gdje sam zivio po nekoliko godina.Tvoja je licna odgovornost za ispravnost automobila a kazne su velike ako te uhvate sa neispravnim automobilom.
Ja nemam nametru da kupujem kola niti mi trebaju. Meni jedino treba kuća jedna prostorija I da je u šumi gde nikog nema da me uznemirava ionako se potresam brzo I lako I sve mi je šokantno kod mene ima 70% šokantnih stvari čak mi je šokantno cestu da pređem baš ne pripadam ovoj planeti divljak sam neumijem ja u gradu
Ja imam reno lagunu koja vredi 2500evra a dpf filter za istu kosta 1200evra,znaci mogu je na otpad iako je u perfektnom stanju potpuno limarijski i tehnicki ispravna samo nema filter.
u zivotu nisam terao auto na tehnicki, zavrsavao mi komsija iz ulice na nevidjeno, tako je to u plemenskoj zajednici, mozda moji daleki potomci zazive u drzavi ko normalan svet, dotle tiranima ni dinar. ogresismo li se mi o turke?
Кад већ причамо о екологији, шта би са осиромашеним Уранијумом којим нас је НАТО бомбардовао ?
Има ли ту приче о екологији или је то " КОЛАТЕРАЛНА ШТЕТА ?
Bolje neka pogledaju ko stvarno zagadjuje ovu jadnu Srbiju.Industriskih dimnjaka bez euro normi na sve strane,reke sve zagadjene,prljaviji smo od Avganistana svuda smece a o neobjasnjenim smradovima kao npr. u Mirjevu da ne govorimo.Sram vas bilo vise,sirotinja uvek ispasta.
Moja iskustva sa AMK Jedinstvo iz Zemuna su odlicna. Ekipa koja obavlja tehnicki pregled, od izduvnih gasova, svetala, kocnica i uvek skrenu paznju ako nesto tokom pregleda primete. Za svaku pohvalu i za svaku preporuku !
Samo po zakonu ,ja sada razmisljam da kupim nov auto a sta cu da jedem Nije bitno vazni da se politucari voze u novim autimobilima i policija naravni ,a tek kakvi se busevi u Smederevu svi ima da idemo peske jer ni jedan nemize da prodje tehnicki
Prvo treba da podignete standard drzave, plate..!! da moze normalniji auto da se kupi.. od cega da se kupi, sad, kad se radi za 200, 300 evra za mesec..na kraju ce se vratiti kod nas fijakeri, i tramvaji na konjsku vucu..
Pa sta ? U centru Beca ima vise fijakera nego atomobila , i prava je atrakcija za turiste . Beogradjani , ali ne samo , su veliki snobovi , a devojke nalickane starlete koje bez kilogram «ratnih boja» ni u WC ne idu , i ako je «stroka » na svim ostalim delovima tela. Ni jedna nece prihvatiti «buduceg» bez lepog automobila , i malo podublji dzep , a fijaker ... po njihovom, to je za «seljake».
U Srbiji se vozi drešine iz 80 godina prošlog veka...Koja bre ekologija, bitno je da se puni budžet od polisa i taksi, kakve crne norme, kakve kontrole na tehničkim pregledima. Danas agenciju za registraciju imamo na svakom ćošku, gde sve završavaju odmah, od tehničkog pregleda do izdavanja nalepnice. Ponavljam od tehničkog pregleda...
Pa drzava za pocheak treba da ochisti gradove od smeca i pseceg izmeta pa onda da krene dalje. Medjutim chishcenje ne donosi pare i ne seche kese narodu. To moja milicijo. Udri, udri moja milicijo
Znate li vi o vemu pisete, ovo je Srbija, ako propis ne isprati praksu, postaje "mrtvo slovo na papiru"! Jedan autobus GSP-a naduva garezi kao 20 automobila, nece imati ko da prevozi ljude, a da ne pricam o kamionima i ostalim napravama iz 19. veka... Jedino realno bi bilo da se zabrani uvoz automobila ispod euro 5, ili 6 norme, a da se ovi koji su vec ovde ostave da prirodno nestanu sa ulica!
Problem je što se uvoze automobili sa 300000+, a piše 160000km ("samo kvačilo treba da se uradi"). Oni prodaju automobile jer mu crno katalizator a nov je 1500+ evra i on jednostavno proda auto "nama" Balkan ima. Ako je auto EUR3, treba da zadovolji norme istog. Ispravan golf 2 dizel manje zagađuje nego pasat B5.5 koji je eur3 možda i 4 i prošao je 350000 i puši i crno i plavo i sivo i sve živo zajedno. U CH na tehničkom pregledu koji je inače na svake 2 godine, ubodu kompjuter u OBD2 port i ako kaže da je sve OK što se tiče emisija, gotov pregled. Na mojoj tojoti iz 93 nema OBD2 (ima eur1) već se "natakne" uređaj za merenje gasova i izmeri gasove, a eur1 kaže granice za taj standard. Moj drug je na Boru 1.9 TDI sa neispravnim protokomerom, puši crno oblak napravi, rekli mu na tehničkom, sredi to i ništa. Srbija
Jeste da autobus ili avion više zagađuju, ali se gleda i broj prevezenih putnika. Da li više zagađuju 40 automobila samo vozač bez putnika ili jedan autobus sa 40 putnika, da ne pričam o gužvama ...
Ovo kada cujem da se Srbija interesuje za ekologiju dodje mi da puknem pa oni truju Pancevce ceo zivot ovi u Boru bi trbali stalno da nose maske i oni pricaju o ekologiji strasno da strasnije ne moze biti !!!
I meni je muka od gluposti, dokle vise ? Zivimo kao u pustinji jedva prezivljavamo a oni , puna usta evrope ! Fuj , dajte plate i socijalna davanja kao kod njih ! Znamo mi voziti dzipove i audije
ZORAN
Da li neko reaugeje u ovoj zemlji ne drzavi nego zemlji ko vozi godinama vozila bez auspuha sa bukom i plavim dimom ,voze ljudi kolo hoces i regristruju kako hoces,
Podelite komentar
NEŠA
A da li se u EU gleda broj motora ili je motor potrošni materijal, i da li je i tamo skuplja registracija za vozila preko 2000 kubika kao kod nas, da li je i kod njih plata 300 evra ili je veća kad mogu da priušte nov auto i ne mora da se trese na tehničkom pregledu hoće li proći ili ne?
Podelite komentar
Pule
Biće JEDAN DINAR da UĐEŠ a DVA DA IZAĐEŠ iz te EU!
Podelite komentar
Veran Ninkovic
A da li se i u tim EVROPSKIM ZEMLJAMA naplacuje TAXA za LUXUZ za vozila preko 2000 ccm --- ZAŠTO i to neuvedemo kod nas--- NE,kod nas je prihvaceno samo ono na cemu se UZIMAJU PARE OD VESELOG NARODA.
Podelite komentar
Krsta.
@Veran Ninkovic
Na zapadu ...kaze se,:ko te tera da voziš auto..to si sam odlučio
Podelite komentar
Budjoni
ZNACI, OSTAJEMO BEZ KAMIONA, AUTOBUSA, TRAKTORA, AVIONA, HELIKOPTERA, TENKOVA, MIGOVA i Politicara! Po Ustavu svi smo ravnopravni a ovi su najveci zagadjivaci !
Podelite komentar
Nenad
Da problem su stari automobili zbog zagađenja a nije problem zbog uranijuma što nas je ta ista ološ iz eu bombardovala sa osiromasenim uranijumom.sve i svašta se dosete samo da bih prodali nova kola katalizatore pumpe dizne auspuhe itd.toje cilj a ne zagađenje.da misle o zagađenju nebih bacali osiromašen uranijum.
Podelite komentar
Johan
Pa naveditw primer Holandije da va dokazem sta se ovde vozi trulo i prslo moze ker da te ujede kroz vrata ima i mnogo vise dobri kola ali svaki dan vozim do 150 km do posla i nazad ali taķo je
Podelite komentar
Milk
Navodi se primer Hrvatska, i u njoj se za pare ko i svud moze uraditi tehnicki pregled pa upravo da auto nema tockove, a tako ce biti i kod nas ne sekirajte se, para vrti gde burgija nece
Podelite komentar
Dragan
Kakva eu i njihova ekologija.kad ociste ovaj uranijum sto su nas potrovali onda mogu da nam postavljaju uslove.
Podelite komentar
Micko
Biće možda registrovano 10% vozila. Neće biti gužvi na putevima.
Podelite komentar
Nbg
A jel ima veze onaj osiromaseni uranijum sa ekologijom i eu... mislim sta je stetnije izduvni gasovi ili to
Podelite komentar
jug
Poglavlje 27 koje se tice ekologije necemo uspeli da otvorimo u narednih 10-15 godina,jer ne postoje u Srbiji KOLEKTORI za otpadne vode.......sto je primarno za zemlje EU.
Podelite komentar
Zoncha
@jug
Ako si gi reko...
Podelite komentar
PaJa
@jug
Bravo majstore, ovi ovde razmišljaju o katalizatorima na vozilima i ekološkim vozilima, a privatnici, klanice, šećerane i ostala hamijska i teška industrija izbacuju u prirodu otrove i za to se niko ne pita kako da se to reši nego udari po džepu vlasnike starih vozila. Pa da imamo novaca kao što ih ima evropska unija i mi bismo vozili nova vozila.
Podelite komentar
Sremac
@jug
U rumi postoji al ne radi
Podelite komentar
Zoran
@jug
Hoces da kazes da to Bugari sve imali kad usli u EU? Hahahaha. Jos nisi ukapirao da se u EU ne prima po tome sta ispunis nego od toga da ne odes na drugu stranu. PS Ja ne znam sto ste stavili ovako bledo siva slova na beloj podlozi za kometare, mogli ste i bela da stavite.
Podelite komentar
Bond
Veca muka ako traze poreklo. Cime si bato kupio dzip u 19.
Podelite komentar
Dž
Kada mi to udjosmo u evropsku uniju pa imamo njihove standarde,naravno samo za placanje.Mi dok stignemo do unije,za nas ce i auto iz 2010.Biti oldtajmer.
Podelite komentar
Odgovor
@Dž
Pa da bi mogli da udjemo u EU, treba da ispunimo uslove da bi bili ravnopravni sa ostalim clanicama EU.
Podelite komentar
Dejan
Ja onda idem u politiku !! I onda ima da vozim nov auto.Ima da bude euro 7 i da me bude briga za sve koji ne mogu jer ja mogu.
Podelite komentar
Nikola
Laki ja sam u najlepšoj državi na svetu a to je moja SRBIJA
Podelite komentar
Sale1971
Prvo plate usaglasite sa EU,posle će se sve ostalo lako usaglasiti!
Podelite komentar
Laza
@Sale1971
Jel da ti neko da 2000e platu, Ajnštajne?
Podelite komentar
Mlj1228
@Sale1971
Mozda ste u pravu , ali ima i onih drzava koje su odavno u tu E. «Zadusnicu» , gde su plate skoro iste kao u Srbiji. Plus toga , jos dugo nece moci koristiti evro kao domacu valutu. Te drzave su , pod uticajem amerike usle u EZ bez skoro ikakvih uslova , u odnosu na Srbiju , samo da bi se napravio «baraz» na Rusku ekonomiju , odnosno , plin. Da Srbija sutra udje u EZ . plate ce dugo biti na istom nivou , jer njima treba , i trebat ce , robovi savremenog svetskog poretka.
Podelite komentar
laki
Pa vrati se vamo..
Podelite komentar
Nikola
Kod ovih u EU socjalna davanja se kad tad vraćaju. Tako da se mani socjalnih davanja već uzmi i radi nešto.
Podelite komentar
Nikola
Zašto budžet valjda je normalno da su auta tehnički ispravna radi sopstvene sigurnosti.
Podelite komentar
Nikola
Komentar ti je čista glupost.
Podelite komentar
Nikola
Kakva sirotinja pa sirotinja nema auto.
Podelite komentar
Nikola
Lopatu i metlu u ruke pa počisti ispred svoje kuće.
Podelite komentar
Nikola
Bez auta se može živeti.
Podelite komentar
Lazar. M
@Nikola
Moze uz besplatne sendvice i flasice vode.
Podelite komentar
Jovance
Ja zivim u EU to je kvazi organizacija tesko vama
Podelite komentar
Nikola
Izvini ali ta prljavština je ogledalo kulture, sami mi zagađujemo okolinu kad može komšija mogu i ja. To je nažalost naša stvarnost.
Podelite komentar
PeXoN
Ovi samo smišljaju kako da nam uzmu pare, a pola Srbije na minimalcu. Prvo neka povuku sve autobuse i kamione sa ulica, oni su sto puta veći zagađivači od automobila.
Podelite komentar
kureiber
Ti bi prvo da se vencas pa onda da se udas ne glupiraj se.!!
Podelite komentar
ns
EU nam nameće ekološke norme... valjda zato su nas gađali ekološkim uranijumom?! Licemerje na svakom koraku. Ni Kosovo nije isto što i Katalonija, jel da?? R E F E R E N D U M ! ! !
Podelite komentar
jure
@ns
Gađali su oni vas zbog miloševićeve politike, a ne zato što im je bilo dosadno.
Podelite komentar
Luna
Ma mi nikada necemo u EU, ne zamajavajte vise narod. Kad i ako udjemo, onda menjajte zakone. Ovo je tragi-komicno.
Podelite komentar
Sasa
Sta ce biti sa autobusima gradskog prevoza? Oni ostavljaju oblak dima za sobom.
Podelite komentar
dejan
Pa 50% je skinulo filtere i katalizatore sa automobila.
Podelite komentar
Dajnamo
ZIVELA RUSIJA
Podelite komentar
Nikola
Ali zašto tehnički svake godine u EU nije tako.
Podelite komentar
Dragomir iz lipovice
Tehnicki pregled teba da se uradi kao u svajcarsku, nov auto posle 5 godina auto stariji svake druge godine ali za to nesme ni kap ulja da curi sve mora da bude ispravno znaci ispravno,kod nas registruju se vozila bez da ih oteras na tehnicki pa bre gde to ima, polovina vozila su nam neispravna onda kad se nesto desi kuku lele zato i treba po ostriti kontrolu.
Podelite komentar
Isko
U vezi teme. Pogledajte ruski film priče, ima ga na netu.
Podelite komentar
Petrol
Zašto se ne bavite pitanjem povećanja plata na evropski nivo pa će ljudi moći svake dve godine da kupe noviji auto!!!
Podelite komentar
Mlj1228
@Petrol
Plate se ne povecavaju ni u jednoj drzavi na svetu , samo zato sto je nedovoljno za zivot srednje i nize klase . Za povecanje plata treba povecati standard , a za poboljsanje standarda treba povecati i usavrsiti kvalitetnu proizvodnju, jer bez toga nema izvoza , a ako nema izvoza nema ni dobrih plata. Nas kvalitet je uvek bio na najnizoj podeli na lestvici , i ako se bude nastavilo tako , necemo daleko otici.
Podelite komentar
Srba
Nek mi svemocni kupu audia. Ovim zakonom ce se zakuvati na ulicama jer 60% gradjana voze krseve
Podelite komentar
Siki
Ljudi bre voze bez auspuha i motore bez prugusivaca i prelaze tehnicki a cak izduvni gasovi.
Podelite komentar
BALKANSKI_SPIJUN
A d se uvede kanadski zakon gde je godisnja registracija 120$ .... pa bi narodu ostalo para da uplate 50-60evra za nesecbo osiguranje i obezbedlili sebi popravke u slucaju sudara?!?! Ovako samo drzava zaradjuje a narod sve siromasniji
Podelite komentar
DraganCe
@BALKANSKI_SPIJUN
A zasto ne kazes koliko kosta mesecno osiguranje vozila u toj Kanadi? Da li bi ti se svidelo da placas 200$ mesecno osiguranje?
Podelite komentar
Zomi
@BALKANSKI_SPIJUN
Balkanski, imali su to do sad, osiguranje i registracija ih je izlazila oko 250 eu za vozila do 2.0l. Ali malo je njih ulagalo u svoja auta da bi poboljsali sigurnost istih zato sto su znali, ma to nije problem za tehnicki to prolazi. Ja sam iz Kragujevca, nemozes da zamislis kakvih unistenih auta ima koji prodju tehnicki i voze se sa njima po gradu naocigled policije. Mora se uvesti red i poboljsati bezbednost ne samo zbog ulaska u EU nego zbog nas samih. Surovo jeste ali ako nemas para to nije razlog da vozis krsh koji nije bezbedan za voznju.
Podelite komentar
Luna
@BALKANSKI_SPIJUN
Siromasni ne voze kola.
Podelite komentar
Ljubo
@BALKANSKI_SPIJUN
U Kanadi mozda jeste jeftinije ali ja ne pamtim da se nekada isao na tehnicki pregled nego mi obnovljena registracija stizala postom na kucnu adresu. Isto tako i vozacka dozvola.Tako je i u Australiji,Americi i VB.gdje sam zivio po nekoliko godina.Tvoja je licna odgovornost za ispravnost automobila a kazne su velike ako te uhvate sa neispravnim automobilom.
Podelite komentar
BALKANSKI_SPIJUN
Samo vi hrlite u EU a uz put kukate i placete na eu zakone?!?! I jare i pare aaaa ?
Podelite komentar
Made in PRC
Znaci ode mi Golf koji je stariji od mene godinu dana
Podelite komentar
očevidac
@Made in PRC
ne ode već ga popšravi.svugde u normalnim državama se regustruje auto koji je star i 50 godina ali da bude ispravan.
Podelite komentar
Alien Alien
Ja nemam nametru da kupujem kola niti mi trebaju. Meni jedino treba kuća jedna prostorija I da je u šumi gde nikog nema da me uznemirava ionako se potresam brzo I lako I sve mi je šokantno kod mene ima 70% šokantnih stvari čak mi je šokantno cestu da pređem baš ne pripadam ovoj planeti divljak sam neumijem ja u gradu
Podelite komentar
flat earth
@Alien Alien
Ironično100%
Podelite komentar
Luna
@Alien Alien
Pa vrati se onda u svoje selo. Nije zvaka za seljaka.
Podelite komentar
Mlj1228
@Alien Alien
Da , ali posedujes telefon i internet sa kojim si napisao tvoj komentar .
Podelite komentar
Vityaz👊🇷🇺
Daleko smo mi od Eu,kakvi zakoni o ekologiji dajte ljudima plate kao u Eu pa se onda igrajte ekologa...
Podelite komentar
CRNI GAVRAN
Ja imam reno lagunu koja vredi 2500evra a dpf filter za istu kosta 1200evra,znaci mogu je na otpad iako je u perfektnom stanju potpuno limarijski i tehnicki ispravna samo nema filter.
Podelite komentar
Zarko
@CRNI GAVRAN
Ja 206cc bez filtera uklonio sam ga. I sta sad
Podelite komentar
WD
@CRNI GAVRAN
Laguna u perfektnom stanju
Podelite komentar
Boba NS
@CRNI GAVRAN
Ne nego pravac Sabac i na otpadu nadjete polovan DPF filer za Vas auto za mnogo manje pare
Podelite komentar
Coa
I ko ostaje bez automobila?
Podelite komentar
doberman
u zivotu nisam terao auto na tehnicki, zavrsavao mi komsija iz ulice na nevidjeno, tako je to u plemenskoj zajednici, mozda moji daleki potomci zazive u drzavi ko normalan svet, dotle tiranima ni dinar. ogresismo li se mi o turke?
Podelite komentar
Vaske
Кад већ причамо о екологији, шта би са осиромашеним Уранијумом којим нас је НАТО бомбардовао ? Има ли ту приче о екологији или је то " КОЛАТЕРАЛНА ШТЕТА ?
Podelite komentar
Viki
@Vaske
Ne skreci temu. Tipicno za neke, ne mogu da ostanu fokusirani na temu.
Podelite komentar
Luna
@Vaske
E to ne spada u uslove za ulazak u EU.
Podelite komentar
Sasa
Prvo plasticnih flasa da se rese ima ih na milijarde pa onda da govore o ekologiji
Podelite komentar
saxon
Bolje neka pogledaju ko stvarno zagadjuje ovu jadnu Srbiju.Industriskih dimnjaka bez euro normi na sve strane,reke sve zagadjene,prljaviji smo od Avganistana svuda smece a o neobjasnjenim smradovima kao npr. u Mirjevu da ne govorimo.Sram vas bilo vise,sirotinja uvek ispasta.
Podelite komentar
Zoran
@saxon
Mirjevo je vetrovito,pa je vazduh cist,i nema fabrika.To dolazi iz Panceva.
Podelite komentar
Robin Hud
Moja iskustva sa AMK Jedinstvo iz Zemuna su odlicna. Ekipa koja obavlja tehnicki pregled, od izduvnih gasova, svetala, kocnica i uvek skrenu paznju ako nesto tokom pregleda primete. Za svaku pohvalu i za svaku preporuku !
Podelite komentar
Boban
Samo po zakonu ,ja sada razmisljam da kupim nov auto a sta cu da jedem Nije bitno vazni da se politucari voze u novim autimobilima i policija naravni ,a tek kakvi se busevi u Smederevu svi ima da idemo peske jer ni jedan nemize da prodje tehnicki
Podelite komentar
Luna
@Boban
Onaj ko nema da jede nema ni za auto. Idi peske, zdravo je. Ja uvek idem peske pa se ne zalim.
Podelite komentar
Alekaandar
@Boban
To je naš mentalitet. Da se ima za alkohol, cigare i da se vozi, a da li će da ostane za hleb, nema veze!
Podelite komentar
Sun
Prvo treba da podignete standard drzave, plate..!! da moze normalniji auto da se kupi.. od cega da se kupi, sad, kad se radi za 200, 300 evra za mesec..na kraju ce se vratiti kod nas fijakeri, i tramvaji na konjsku vucu..
Podelite komentar
čarls bronson
@Sun
I Patrijarh Pavle se vozio trolejbusima , i to onima kojima leti radi grejanje.
Podelite komentar
Luna
@Sun
Bolje!
Podelite komentar
Mlj1228
@Sun
Pa sta ? U centru Beca ima vise fijakera nego atomobila , i prava je atrakcija za turiste . Beogradjani , ali ne samo , su veliki snobovi , a devojke nalickane starlete koje bez kilogram «ratnih boja» ni u WC ne idu , i ako je «stroka » na svim ostalim delovima tela. Ni jedna nece prihvatiti «buduceg» bez lepog automobila , i malo podublji dzep , a fijaker ... po njihovom, to je za «seljake».
Podelite komentar
Vlada
U Srbiji se vozi drešine iz 80 godina prošlog veka...Koja bre ekologija, bitno je da se puni budžet od polisa i taksi, kakve crne norme, kakve kontrole na tehničkim pregledima. Danas agenciju za registraciju imamo na svakom ćošku, gde sve završavaju odmah, od tehničkog pregleda do izdavanja nalepnice. Ponavljam od tehničkog pregleda...
Podelite komentar
stvarno?
Pa drzava za pocheak treba da ochisti gradove od smeca i pseceg izmeta pa onda da krene dalje. Medjutim chishcenje ne donosi pare i ne seche kese narodu. To moja milicijo. Udri, udri moja milicijo
Podelite komentar
don
Opet po sirotinju,iskljucite sirotinju i na biralistima,izbrisite nas iz knjige zivih.
Podelite komentar
Luna
@don
Sirotinja ne vozi kola.
Podelite komentar
Mesi, mesi, nece nista da ti fali...
Znate li vi o vemu pisete, ovo je Srbija, ako propis ne isprati praksu, postaje "mrtvo slovo na papiru"! Jedan autobus GSP-a naduva garezi kao 20 automobila, nece imati ko da prevozi ljude, a da ne pricam o kamionima i ostalim napravama iz 19. veka... Jedino realno bi bilo da se zabrani uvoz automobila ispod euro 5, ili 6 norme, a da se ovi koji su vec ovde ostave da prirodno nestanu sa ulica!
Podelite komentar
Aleksandar
@Mesi, mesi, nece nista da ti fali...
Problem je što se uvoze automobili sa 300000+, a piše 160000km ("samo kvačilo treba da se uradi"). Oni prodaju automobile jer mu crno katalizator a nov je 1500+ evra i on jednostavno proda auto "nama" Balkan ima. Ako je auto EUR3, treba da zadovolji norme istog. Ispravan golf 2 dizel manje zagađuje nego pasat B5.5 koji je eur3 možda i 4 i prošao je 350000 i puši i crno i plavo i sivo i sve živo zajedno. U CH na tehničkom pregledu koji je inače na svake 2 godine, ubodu kompjuter u OBD2 port i ako kaže da je sve OK što se tiče emisija, gotov pregled. Na mojoj tojoti iz 93 nema OBD2 (ima eur1) već se "natakne" uređaj za merenje gasova i izmeri gasove, a eur1 kaže granice za taj standard. Moj drug je na Boru 1.9 TDI sa neispravnim protokomerom, puši crno oblak napravi, rekli mu na tehničkom, sredi to i ništa. Srbija
Podelite komentar
Aleksandar
@Mesi, mesi, nece nista da ti fali...
Jeste da autobus ili avion više zagađuju, ali se gleda i broj prevezenih putnika. Da li više zagađuju 40 automobila samo vozač bez putnika ili jedan autobus sa 40 putnika, da ne pričam o gužvama ...
Podelite komentar
Zis
Ovo kada cujem da se Srbija interesuje za ekologiju dodje mi da puknem pa oni truju Pancevce ceo zivot ovi u Boru bi trbali stalno da nose maske i oni pricaju o ekologiji strasno da strasnije ne moze biti !!!
Podelite komentar
Kiki
@Zis
Daj te narodu leba!
Podelite komentar
Milojko
@Zis
Ekologija Srbije je unistena za sva vremena.
Podelite komentar
Raša
@Zis
Ponestaje love i treba smisliti kako da se namakne u budžet.
Podelite komentar
Ja
@Zis
I meni je muka od gluposti, dokle vise ? Zivimo kao u pustinji jedva prezivljavamo a oni , puna usta evrope ! Fuj , dajte plate i socijalna davanja kao kod njih ! Znamo mi voziti dzipove i audije
Podelite komentar