U Nisu jeste najskuplja peronska karta
Ali odete na sqlter I kupite najeftiniju kartu koja je nesto manje od 100 din I eto resenja problema I rupa u sistemu
Pljačka nas ko i kako stigne?! Šta se u Nišu može dobiti za 300RSD peronske karte, da ne služe možda pivo ili kapućino!?
Stanica je ruglo uz Tvrdjavu baš kao i zelena pijaca, sve je to odavno trebalo izmestiti van gradskog jezgra!
Ne može da bude besplatna jer od tog novca održavaju stanice, samo zavisi kako se plaća - ovako, kroz autobusku kartu (kao npr za avionsku - aerodromske takse) ili kao porez državi koja bi to onda plaćala (diskutabilno) .. Ili kombinata. Nisu sve stanice jednake, niti njihovi troškovi održavanja i plata radnika tako da cene ne mogu biti svuda iste. Pa zbog toga ni regulisane. Ovo nema veze sa "pa dajte, narod nema para" jer da se plati mora a nema ko drugi da plati nego narod, samo je pitanje kako. Ako su cene prevelike to će uticati na promet i na poslovanje prevoznika koji onda mogu da ponude alternative. To je motivacija stanicama da drže cene prihvatljivim, jer ako to ne urade - zbogom prihodi.
Maya
Ne svi gradovi isto bg je prestonica sto bi tamo bila ko i u provincijama. Zna se gde novac ide pa nek bude prema standardu
Podelite komentar
OKo
U Nisu jeste najskuplja peronska karta Ali odete na sqlter I kupite najeftiniju kartu koja je nesto manje od 100 din I eto resenja problema I rupa u sistemu
Podelite komentar
Milan
@OKo
Redovna karta plus peronska ne moze samo autobuska karta
Podelite komentar
Gorge
Pljačka nas ko i kako stigne?! Šta se u Nišu može dobiti za 300RSD peronske karte, da ne služe možda pivo ili kapućino!? Stanica je ruglo uz Tvrdjavu baš kao i zelena pijaca, sve je to odavno trebalo izmestiti van gradskog jezgra!
Podelite komentar
Svestan
Ne može da bude besplatna jer od tog novca održavaju stanice, samo zavisi kako se plaća - ovako, kroz autobusku kartu (kao npr za avionsku - aerodromske takse) ili kao porez državi koja bi to onda plaćala (diskutabilno) .. Ili kombinata. Nisu sve stanice jednake, niti njihovi troškovi održavanja i plata radnika tako da cene ne mogu biti svuda iste. Pa zbog toga ni regulisane. Ovo nema veze sa "pa dajte, narod nema para" jer da se plati mora a nema ko drugi da plati nego narod, samo je pitanje kako. Ako su cene prevelike to će uticati na promet i na poslovanje prevoznika koji onda mogu da ponude alternative. To je motivacija stanicama da drže cene prihvatljivim, jer ako to ne urade - zbogom prihodi.
Podelite komentar