Volonteri Direct Media podarili novo ruho amfiteatru u Dečijem selu (FOTO)

 
  • 0

Nakon zamene betona, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se inače spominju u himni Dečijeg sela

Amfiteatar u otvorenom delu kompleksa ustanove socijalne zaštite "Dr Milorad Pavlović" u Sremskoj Kamenici, rekonstruisan je uz pomoć zaposlenih u Direct Media sistemu.

Starom betonu amfiteatra bila je potrebna obnova u vidu uklanjanjanja dotrajalog sloja i novog betoniranja. Nakon zamene betona, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se inače spominju u himni Dečijeg sela. Istog dana je za decu organizovana i projekcija izložbe u virtuelnoj realnosti "Doživi Teslu" koju je Direct Media poklonila Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

Dečije selo je ustanova socijalne zaštite koja zbrinjava decu i mlade bez roditeljskog staranja, a nalazi se u Kameničkom parku, okruženim zelenilom. Deca su smeštena u kućicama koje zadovoljavaju sve standarde i dečije potrebe i sa njima je organizovan rad po vaspitnim grupama gde su angažovani vaspitači, kao i socijalni radnik i psiholog. U skolopu sela nalazi se amfiteatar na otvorenom, a u centru sela fontana koja osvežava prostor.

Foto: Promo

- Upravo su fontana i amfiteatar na otvorenom bili poligon volontiranja zaposlenih iz kompanije Direct Media. Deci iz Dečijeg sela i nama zaposlenima su pričinili celodnevno zadovoljstvo svojim angažovanjem. Prostor je dobio novu dimenziju, a deca imala priliku da se druže sa volonterima, da pogledaju prezentovanje o Nikoli Tesli putem VR-a, kao i da se igraju sa animatorima. Sve to im je omogućila Direct Media, i mi smo im zbog toga neizmerno zahvalni. Pokazali su nam da postoje ljudi dobre volje koji su spremni da odvoje svoje vreme i da urade nešto lepo i dobro za druge. Pamtićemo to i sigurno negovati kod dece tu kulturu davanja i ponaganja drugima. Još jednom hvala, a vrata Dečijeg sela su uvek otvorena za zaposlene iz Direct Media - izjavio je Mirko Jankelić v.d. direktora ustanove socijalne zaštite  "Dr Milorad Pavlović" u Sremskoj Kamenici.

Foto: Promo

Sama akcija uredjenja amfiteatra je trajala 8 sati, a za to vreme je ofarbano oko 400 kvadratnih metara amfiteatra, koji je pre toga Direct Media renovirala.

- Kada kažemo društvena odgovornost, mi mislimo i na doniranje izložbe o Tesli, i na stipendiranje mladih sportista, na pro bono komunikacijska savetovanja koje pružamo udruženjima kao što je NURDOR, ali i na to da zasučemo rukave i farbamo. Kroz sve ove aktivnosti se upoznajemo sa različitim segmentima društva i pružamo podršku tamo gde možemo. Dečije selo je važna institucija socijalne zaštite koja je tokom svog postojanja bila sigurno mesto za odrastanje za više od 1000 dece i mladih. U razgovoru sa direktorom i zaposlenima smo došli na ideju da rekonstruišemo amfiteatar i nadamo se da smo na taj način ovaj prostor za njih učinili korisnijim i lepšim - izjavio je direktor Direct Media Jovan Stojanović.

Foto: Promo

Zaposleni Direct Media volontiraju svake godine,  a tokom prethodnih volonterskih akcija, uredili su  su preko 1000m2 prostora u domovima u Zvečanskoj, prostor u Svratištu za decu ulice u Beogradu i proveli četiri meseca u osnaživanju žena i dece štićenika Sigurne kuće u Beogradu, za šta su nagradjeni nagradom za korporativno volontiranje koju dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje.

Foto: Promo
Foto: Promo

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA