POLITIČARI I DRUŠTVENE MREŽE: Kako najlakše do glasova birača
Tradicionalna kampanja koja obuhvata lepljenje plakata u budućnosti neće biti toliko aktuelna, a političari će sve više koristiti internet kao sredstvo direktne komunikacije s biračima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
MilanCh
Mozda pojedicni smatraju da je njihova komunikacija na drustvenim mrezama dvosmerna, ali to nije tacno. Poedincima naloge vode profesionlaci koji ne zele da odgovaraju ljudima koji imaju razlicito misljenje. Pre svih, mislim na Vucicev nalog na Twitteru. Takav nacin komunikcaije je neprihvatljiv. Pokusao sam puno puta da pitanjem podstaknem komunikaciju, ali ne, ostao sam bez odgovora. Napominjem da sam bio vise nego konkretan i kulturan.
Jelena
Naši političari definitivno još uvek ne shvataju koliki je uticaj društvenih mreža, mada mislim da ds to dosta korektno radi.
Valjevski Don
Pobogu... Ja još nisam shvatio kako SNS misli onim botovima da pridobije ikog...