OTKRIVAMO: Srbija mora da osudi komunističke zločine da bi ušla u Evropu!

Naša zemlja će morati da uvede i Dan žrtava komunizma posle Drugog svetskog rata, kao što su to uradile Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Rumunija, Mađarska...

Komentari

  • toni

    6. avgust 2016 | 06:37

    za ljude je zatvor a za komuniste je ludnica

  • Jeretik

    8. februar 2016 | 10:56

    Najveci zlocin komunizma je , borba protiv kapitalistickih eksploatatora , i borba za socijalnu pravdu , to ove " svrbi" i hoce da iskoriste svojih pet min , uzalud , opet ce revolucija , ponovo locete radniku krv .

  • Bojan

    16. januar 2016 | 11:29

    Koji ce djavo Srbija u EU ...

  • Princ protiv selektivnog sećanja

    20. avgust 2015 | 16:21

    Zar time treba da se pokriju i operu nebrojeni i nekažnjeni zločini i otimačina koje su načinili krvavi prevratnički pobednici iz 1903? Dosta je više bilo te lažne linije razdvajanja između partizana i četnika koja postoji samo zato da bi sakrila onu pravu liniju razdvajanja koja deli žrtve i zločince a koja je napravljena još 1903. Svi znamo da je tada masovni zločin, kriminal i falsifikat uzurpirao vlast i doveo nas do ovde gde smo sada.

  • komunista

    15. oktobar 2013 | 16:01

    Ja ne bih usao u tu evropsku uniju ni da mi plate evropska unja je banditska unija.Ne bi ni dali pravo da se govori o pristupanju Srbije u evropsku uniju da nije Kosova koje hocedu da uzmu.A te cetnike treba jednom zasvagda istrebiti.DOLE DRAZA DOLE MONARHISTI DOLE KRALJ ZIVEO MARSAL TITO ZIVELA KOMUNISTICKA PARTIJA SRBIJE

  • Cobi ns

    16. septembar 2013 | 13:33

    OOooo,sve Vam je učiniJO Tito,samo Vas gramatiku nije BIJO naučiJO.

  • OOOooo

    16. septembar 2013 | 10:05

    Ooo kako se vecina jevtino prodala, dragi tito da si hristos reko bi "boze oprosti im jer ne znaju sta cine", ali ti si najveci sin slavena, otac, brat i drug svima bijo pa sad za izlazak iz golo i boso u opanke pa iz opanaka u cipele sto si im ti omogucijo, izdaju i lazu na tebe... I da ne kazes nista, bog vidi i uzima i uzima i uzima, sve dok ne budu travu pasli

  • Cobi ns

    16. septembar 2013 | 09:12

    Mia-Jedna od najvećih Srpskih grešaka(antologijskih)je,što smo našu kraljevinu i krvavo stečenu državnost i priznanje od (tada)velikih sila,prostodušno i naivno,verujući i želeći pomoći,uložili u nešto,što je za vas bilo, spas tada a nož u leđa,malo kasnije...!!Prestani da trpaš nosinu u naše stvari,napravili smo vam državu i rešavajte tamo svoje probleme,kojih imate na pretek!

  • Cobi ns

    16. septembar 2013 | 09:01

    To ne bi trebalo da bude neki problem,materijala ima koliko hoćeš...da počnemo samo sa otimanjem imovine domaćinima posle rata,prinudni otkup,preki sudovi,politički neistomišljenici,konstruisana suđenja.....o ubistvima da i ne govorimo!!?Malo manje materijala nego u Nirnburgu..!

    • 8. februar 2016 | 10:58

      Jeretik

      @Cobi ns

      Puna je Srbija takvih domacina i danas , ali i njima ce se oduzimati , nakotili se lopovi .

  • James Bradfield

    15. septembar 2013 | 22:38

    Who say that??Britain is Again.Ovde jos uvek postoji secanje na Tita i Partizan Movement.Germany je dobila udar,KADA JE SHREDER IZBACEN SA PROSLAVE 2006 od strane British Veterans.Britain je bila Mentor prve i druge Yugoslavije,NEVER FORGET. Thank You!!

  • Aco

    15. septembar 2013 | 19:05

    Ma da posle Tita i onim rezimom sa ovom demokratijom i vlasti nam je bolje,svi imaju posao dobre plate,penzije niko nije gladan, nema pojedinaca koji imaju milione a neko ni za kiflu da prezivi. Zivjela danasnja demokratija i sloboda.

  • Kragujevčanin

    15. septembar 2013 | 17:46

    Komunizam nije zlo kao fašizam koji uništava ljude koji su po rođenju drugačiji, zbog nacije, imena, vere, dok se komunizam bavi ekonomskim nejednakostima i eksploatacijom i to u teoriji na human način. Zato se ne mogu izjednačavati. A svaka ideologija pa i liberalna demokratija proizvodi svoje zločine i žrtve.

    • 10. decembar 2013 | 20:22

      aca

      @Kragujevčanin

      to sto su ubijali svestenike i njihove porodice nikom nista...

  • Rista

    15. septembar 2013 | 15:07

    Oj Dedinje,Dedinje,cao 6 Licka i 8 Banijska.

  • D.M.

    15. septembar 2013 | 15:06

    Sto je i logicno, treba osuditi borce protiv prvog osnivaca unije, druga adolfa hitlera.. Rimsko carstvo, osmanlijska imperija, sovjetski savez, jugoslavija je ostala samo u citankama( cituljama, brate) tako ce i americka imperija Kao i evropsko carstvo otici u zaborav. Al ja nikad niti me iko moze natjerati da zaboravim svoje koji su se borili Za pravu ovog zemaljakog covjecanstva! Proleteri svih zemalja ujedinite se!

  • preBogat

    15. septembar 2013 | 14:14

    Istorija novca je jedina prava istorija, sve ostale istorije su izvedene za njene potrebe. Delim misljenje da su Karadjordjevici naneli dosta stete Srbima, jer da nisu prihvatili da povrate presto, ne bi ni bilo ubistva Aleksandra Obrenovica. Brojni ratovi mozda bi bili izbegnuti i ogromno stradanje Srba u njima. Kralj Petar, a zatim Aleksandar ne bi morali da prihvate i ukljuce u Kraljevinu, nista sto nije srpski etnicki prostor. Brojni kasniji problemi ne bi postojali. Sigurno ne bi postojao Jasenovac, Jadovno, Pag,...ustase, partizani, cetnici, Tito,... Tito je Srbiju "ojacao" deleci je! Srbe je "ojacao" kulturno! Opismenio ih. Iz sela ih oterao u grad. Prikrivenom politikom, jednog deteta, desetkovao srpske porodice, vise no sto ih je i jedan rat pobio! Umesto 60 miliona ima nas 7! Mojih 10 striceva i tetaka ima 4 unuka, umesto 40! Toliko je bilo dobro pod Titom! Kreditima nas navikao na nerad i hedonizam. Sad kredite vracaju, oni koji ih nisu uzimli i kojima pricamo kako smo ih besno trosili i kakve smo face bili, troseci nezaradjeno. Sve podele i ratovi desili su se zbog zelje da se novac plasira i uveca. Sva desavanja i ljudi koji su nas vodili, sluzili su toj svrsi, voljno ili nevoljno. Tako je i danas, a bice i u buduce!

    • 20. avgust 2015 | 16:55

      Istina

      @preBogat

      Izvini molim te ali Karađorđevići nisu nikada imali nikakav presto koji bi mogli da povrate sve dok ga nisu oteli krvavim kraljeubistvom! Jeste njihov predak bio sumnjivi masonski agent jedan od 18 ustaničlkih starešina ali koji je podmetnut s određenim ciljem među Srbe i koji kao što reče Slobodan Jovanović nikada nije imao nikakvu vrhovnu, suverenu pa ni vazalnu državnu pa ni vojnu vlast on čak nije bio ni predstavnik dela pobunjenog naroda već tek jedan od predstavnika dela pobunjenog naroda. To između ostalog potvrđuju dokumenti i iz ruskog Arhiva. Dakle izvorna kraljevska vlast se ne dobija na izborima, niti se otima ubistvom kralja, ona se stiče hronološko sukcesivnim pravom koje se nasleđuje. Karađorđevići nisu imali šta da naslede ni bilo kakvu vlast da povrate. Neprekidnu ustaničku borbu izveli su od početka do kraja Obrenovići, i oni su kao što se zna obnovili srpsku državnost, i to ne slučajno, a sve ostalo su falsifikati i laži izdajničko uzurpatorske klike. Kada su 1903. uzurpirali vlast na brutalan zločinački način od tada pa nadalje nesmetano su činili najgore zločine protv države i naroda do poslednjeg trenutka. I sada odjednom to treba da se zabašuri nekakvim partizanima? Neće moći!

  • D.M.

    15. septembar 2013 | 14:08

    Svijet bi trebalo da uvede sjecanje zrtava u ime demokratije. Eno pitajte amere da je tako

  • EX-MALA-AMERIKA-SFRJ

    15. septembar 2013 | 14:03

    Dakle traze da stavimo tita i jedino doba gde smo ziveli u slobodi, na isti nivo sa staljinom. Koliko ce te jos brukat sami sebe i gutice lizat samo da bi pojedinci napunili svajcarske racune.

  • Nemanja Petrovic

    15. septembar 2013 | 13:57

    Zbog Evrope brzo cemo od nalogodavaca dobiti zadatak da se ne zovemo SRBI.Za njih mi smo mizerija od naroda i zato trpaj bato trpaj.Znaci Srbe u Jasenovcu nisu ubijale ustase vec komunisti,joj kuku nama sta nam rade.Mi smo ovce beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

  • EX-MALA-AMERIKA-SFRJ

    15. septembar 2013 | 13:57

    U jugoslaviji je bijo socijalizam a ne komunizam koji je mucio ljude, cak ni tajnu sluzbu ljudi nisu ni primecivali da postoji... Kakve mi veze imamo sa staljinovim zlocinima... Nezahvalni koji ste tad uzivali bolje da ne serete

  • Novi Sad

    15. septembar 2013 | 13:47

    Trebali smo da se davno izvinimo, zbog naa samih,

  • Gordana Kovačević

    15. septembar 2013 | 13:46

    podrzavam komunisticki rezim da je sad na vlasti potrebno bi nam bilo 4 Gola otoka koliko ima tajkula koji rade protiv drzave ZIVELI KOMUNISTI!!!!!

  • Nebuloza

    15. septembar 2013 | 13:45

    Ja razumem da neko trazi da se osude pojedinci koji su cinili zlocine a takvih je bilo i ima ih jos i u nacizmu,fasizmu, komunizmu ali i u demokratskim sistemima. Ali da neko trazi da se osufi ceo politicki sistem, to je sramotno. Neko vise voli kapitalizam od komunizma a neko obrnuto. Ne treba generalizovati stvari. Generalizacijom ce se osuditi svi tadasnji pripadnici komunisticke partije ma kakvi oni bili. A sta je onda sa zrtvama kapitalizma? Cak i slepi vide zasto se vode danasnji ratovi i ko ih pokrece.

    • 8. februar 2016 | 11:02

      Jeretik

      @Nebuloza

      Ideja o socijalnoj pravdi mora biti anatemisana , to je to .

  • Boki

    15. septembar 2013 | 13:43

    Nas komunizam nije bio toliko los koliko su bili losi drugi komunisticki sistemi poput SSSR-a. Svaki zlozin mora da se osudi, ali ne treba osudjivati ceo sistem vec samo njihova losa dela. Komunizam nije jednako fasizam jer komunizam u svojoj ideologiji nema predvidjeno ubijanje neistomisljenika. Ideolofgija komunizma je socijalna jedankost, ranicka prava i vladavina radnicke klase, sprecavanje stvaranja velikih kapitalista i bogatasa a racun drzave i grdjana. Komunizam je jako dobra sistem u teoriji, los je samo kada se zloupotrebi tako da je to pogresna terminologija "dan zrtava komunizma"...

  • VforV

    15. septembar 2013 | 13:33

    Treba osuditi olose komunjarske,a posebno copavog diktatora,i bez da nam Evropa naredi.

  • troll

    15. septembar 2013 | 13:26

    Nekada sam morao da radim, primam platu, idem na godišnji odmor... Kakva je to tiranija bila...

  • Пeра

    15. septembar 2013 | 12:53

    Да смо паметни, па да смо то учинили без притисака и захтева ЕУ. Ко мисли да је комунизам заиста био добар, тај вероватно није нормалан...

  • Клисура

    15. septembar 2013 | 12:32

    Сваки злочин је за осуду, шта је ту проблем, каква тарапана, какви професори, какви бакрачи, ако има доказа да су злочини почињени, наравно осудити, шта је ту нејасно, требамо се оградити због нас, не због европе...

  • mia

    15. septembar 2013 | 12:30

    @petar arseni...asocirala sam na monarhiju 1941.

  • Namcor

    15. septembar 2013 | 12:10

    Prodacemo mi dušu zbog prokketog novca.

  • Petar Arsenijević

    15. septembar 2013 | 12:09

    Kako mi možemo osuditi, navodne, komunističke zločine?! Mi i ne znamo šta se tada dogadjalo! Velika većina tih tzv zločina je opravdana. Kako su mogli komunisti da pomiluju neke četnike, ustaše ili Nemce koji su za vreme rata činili takve zločine da se i dan danas zgražavamo nad njima?! I, okakvom kralju Vi govorite, kakava monarhija?! Jer, to ona što je izdala srpstvo i Srpski narod 1918 ili ona što je to isto uradila 1941!? Koja?!

  • Makarije

    15. septembar 2013 | 11:48

    Pa neka osude, što mora polemika da se vodi, to je bilo pre 50 godina, hvala bogu da je prošlo, sada su druga vremena i nema nazad.

  • Lud Zbujen

    15. septembar 2013 | 11:42

    Zivio drug TiTo :) sto bi reko fm iz Grupe Feud da imam vlast ni k ne bi dao

  • John

    15. septembar 2013 | 11:38

    cuj Srbija da se izjadni ptoyiv komunizma a vole ga puno narod. Onako u tajnosti buo je lep omogucavao je vladavinu prava po pojedincu misleci da je i drugom dobro ako nema sta da jede a da ne govorimo o trulom zapadu.

  • hercegov grad

    15. septembar 2013 | 11:33

    eto ja sam protiv takve Evrope.Nama uslove postavljaju zemlje koje su napravile vise zlocina nego istatak sveta ne racunajuci ameriku.I to na celu sa Nemacom.I odma se pojave cetnicke protuve u liku Cotrica,Antica i takvih nazovi istoricara ciji su dedovi ili ocevi pripadali cetnickom pokretu koji je fasisticke ideologije i izdajnicki sa najvise zlocina uradjenih prema svom,Srpskom,narodu.Pi sramote drzave i naroda nasto pristaju.

  • mia

    15. septembar 2013 | 11:31

    @kosta...uopce nije cudno da su se dogadjali slucajevi koje ti opisujes,ali oni su bili rjetki.Bolje da se upitate ; Tko su bili sudionici NOR-a i NOB-a i pod kakvim se okolnostima stvarala i utemeljivala FNR Jugoslavija.Ljudi koji su oslobodili domivinu od okupatora i domacih izdajnika su bili 80 % radnici i seljaci,a samo je mali dio njih bio opismenjen i to sve zahvaljujuci Monarhiji Karadjordjevica,koji su ostavili 90 % analfabeta u kraljevini SHS...Opismenjivanje Partizana je pocelo jos za vreme rata,izmedju borbi,a intenzivno se nastavilo po zavrsetku rata,da bi osmoljetka jos krajem cetrdesetih postala obavezna za sve...Bez skole i prakse,nema ni znanja,a kako ce se nesta dobro napraviti,ako se nezna i zato su Tito i Komunisti uzimali ideje i sa Zapada i Istoka...pa onda vreme Informbiroa,pritisci sa Zapada...Suma Sumarum,Tito i Komunisti su pod teskim okolnostima stvorili FNR Jugoslaviju i polagano presli na Socijalisticki Liberalism <3 ...Kosta,biti iskren je velika ljepa vrlina,a tom linijom su Tito i Komunisti uvjek isli...<3

    • 15. septembar 2013 | 12:25

      Velko

      @mia

      Uopće niste u pravu. Vi pod domaćim izdanicima ubrajate Dražu i vojsku u otatadžbini. Vidite, njihovo legitimno pravo je biklo da budu antikomunisti. To ćete naći u svim zakonima demokratskih država, ali oni su bili i antifašisti. Ne izdajnici kako su ih komunisti nazvali posle rata. Da li ste se ikada zapitali kako to da su četnici spasili od Nemaca 500 savezničkih polota a partizani ni jednog. Meni se nameće zaključak da tada u Srbiji partizana i nije bilo. Tačnije na jednog partizana dolazilo je 10 četnika. To je bila Srbija. Partizani će doći kad ih 412 000 Crvenoarmejaca dovedu u Srbiju.Za zasluge u ratu Američki predsednik Truman odlikovao je najvišim odlikovanjem Mihajlovića. Ergo, saveznika u ratu. Brojka od 100 000 nevino pobijenih jeste GENOCID. To je mnogo Srebrnica.Suočite sa tim.

  • Zoran Todorovic

    15. septembar 2013 | 11:08

    100 000 pobijenih! Može li se to zvati KOMUNISTIČKIM GENOCIDOM NAD SRBIMA u ime ideologije? Srbija 1945. je bila 90% antikomunistička po njihovim procenama. Ranković piše Titu : "Druže Stari moraćemo da pojačamo rad na terenu". ( Kopija pisma objavljena u feljtonu o Titu jednih novina). Novim grobovima. Raspad Jugoslavije je takođe obeležen komunističkim zločinima. Ko od Srba u Hagu nije bio koimunista? Ko od oficira u Vukovaru nije nosio petokraku i bio komunista? Mladić je otišao u Knin kao pukovnik sa zvezdom petokrakom na čelu. Da li je bio i on komunista? Jeste. Zato u Srbiji bez katarze sve ovo ide jako teško.To su fakti. Njima se kod nas još uvek ćuti i pod cenzurom je. Pridruživanje Evropi može ubrzati ovaj proces ali on će trajati još dvadesetak godina.

  • mia

    15. septembar 2013 | 10:57

    Kakvi ste vi debili,zaboravljate kako se Monarhija Karadjordjevic ponjela prema narodu...da vam nije bilo Tita i Komunista,danas nebiste govorili srpski,nego njemacki,talijanski i madjarski.Tito i Komunisti su nas sve izskolovali i uzdigli su nas na nivo civilizovanih naroda...bili smo svjedoci da se svi nasi narodu nisu uspjeli zadrzati na tom civilizovanom nivou,ali zato neokrivljujte Tita i Komuniste !!

  • kropir

    15. septembar 2013 | 10:53

    Evropa je pravi fašista i DIKTATOR SVESKI

  • Marina Marković

    15. septembar 2013 | 10:50

    Nesto nisam cula da su Hrvati odgovarali za logore sa srpskim narodom i decom po Hrvatskoj...

  • Nikola

    15. septembar 2013 | 10:49

    Pa i treba, jer mislim da su bili mnogo gori i u vecoj razmeri od ovih u devedesetim godinama

  • Vlada

    15. septembar 2013 | 10:45

    Sta nam rade. Bruka i sramota

  • ДАШОНИ

    15. septembar 2013 | 10:39

    ШТА ЗНАЧИ МОРА? РАДО БРЕ" БАНДУ ЦРВЕНУ НА ВИДЕЛО И ДА СЕ ЗНА ШТА СУ РАДИЛИ КРВОЛОЦИ СРПСКОМ НАРОДУ СА ЋОПАВИМ БАНДИТОМ ТИТОМ

  • стрептомицин

    15. septembar 2013 | 10:29

    Успех најновијег 4-ог рајха је изједначавање нацизма и комунизма. Полако али сигурно швабе праве ревизију историје. Мада је у нашем случају то потребно, а још потребније је отарасити се црвених бандита који су на власти још увек или су је предали свом лошовском накоту. Србија треба да изађе из СФРЈ и да се ослободи "другова"...

  • Kosta

    15. septembar 2013 | 10:27

    Potpuno se slazem i smatram da je to trebalo odavno uraditi. Poznavao sam mnoge ljude koji su se borili na strani partizana i za najveci broj njih mogu reci da su svojoj sredini bili jakio cenjeni.Njih ne mozemo osuditi,ali nalogodavce i dogadjaj svakako.Iz prica starijih znam za dva dogadjaja gde su stradali nevini u okolini Leskovca. 1.Drzao komesar govor I rekao da u novoj drzavi niko nece placati porez.Pametan seljak rekao da moramo da placamo porez za svoju drzavu jer ona od toga zivi. Nova vlast ga streljala. 2.Drugi seljak voleo kralja i tokom rata neoprezno pricao o tome.Dva sina su mu bila u partizanima,a on se nije pomerio iz sela u kome je ziveo.Posle rata je streljan.

  • Kalablak

    15. septembar 2013 | 10:07

    Slazem se komunisti su isto zlo ko fasisti! Monarhija je prava stvar. Mada ne bih se evropi izvinuo treba ona nama da se izvine oni su napadali

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA