PR stručnjaci ljuti zbog Nikolićeve izjave!
Iz Društva Srbije za odnose s javnošću pedsedniku su poručili da i oni doprinose razvoju srpske ekonomije i usput mu ponudili svoje usluge
Predsednik Srbije Tomsilav Nikolić, na proslavi 49. godišnjice "Simpo" rekao je da ova kompanija nije PR agencija, navodeći da iz njegovih fabrika izlaze gotovi proizvodi, kao i da ova kompanija ne traži novac na poklon kao što su mnogi u Srbiji navikli.
Na to su mu PR stručnjaci, okupljeni u Društvu Srbije za odnose s javnošću, poručili da i oni doprinose razvoju srpske ekonomije, i usput mu ponudili svoje usluge.
- To da "Simpo" nije PR agencija znamo svi, ali znamo i to da agencije za odnose s javnošću (PR agencije) koje vode naši članovi i članice spadaju u male i srednje firme koje uredno plaćaju poreze, plate i doprinose jer ih vode dobri preduzetnici svesni da bez njihove podrške mnoga privatna preduzeća ne bi našla svoj put do kupca i opstala na tržištu. Sam "Simpo" jedan je od pozitivnih primera koliko su marketinške i PR agencije kao i njihovi stručnjaci za komunikaciju doprineli 49. godišnjem uspešnom poslovanju kompanije - ističu u Društvu Srbije za odnose s javnošću.
Oni su dodali da ne traže od države nikakve pogodnosti niti povlašćeni status u ovim teškim vremenima, već samo da budu uvaženi kao struka koja doprinosi razvoju srpske ekonomije i ukupnog imidža zemlje.
- Bilo bi nam drago da se predsednik Nikolić i čelnici u javnoj upravi više angažuju da institucije sistema unaprede svoje odnose i komunikaciju sa građanima i svim drugim zainteresovanim javnostima u zemlji i svetu. Društvo za odnose s javnošću i profesionalci koji su u njemu okupljeni stoje na raposlaganju da pomognu u takvom angažovanju - poručuju portparoli.
(Telegraf.rs / Izvor: Blic)
Video: Elektrodistribucija Srbije ulaže u očuvanje životne sredine
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.