Студентима и ђацима у Србији треба омогућити нормално одвијање наставе јер је то једино законито. Деца и млади су изгубили корак у стицању знања током пандемијских година. То показују сва истраживања и тестирања. Неки тестови су показали функционалну неписменост код ученика осмог разреда основних школа. Какав је онда квалитет наставе ако осмак не зна колико слова има азбука. Грађани не живе у Србији деведесетих, већ у Србији Био 4 Кампуса, Експо 2027, обновљених института, научно-технолошких паркова, са мноштвом могућности за професионално усавршавање. Како деца и млади људи, студенти да постану конкурентни у свету који сваким даном напредује, ако губе време на оно што није њихова обавеза нити су компетентни за теме које су им поједини политичари опозиције поставили. Они треба критички да промишљају о свету, о друштву, а не у томе да следе оне који су их јасно злоупотребили. Образовне институције имају обавезу да помогну ученицима и ђацима да постану конкурентни и на тржишту рада. Јер свет тако функционише. Цене се знање и вештине, рад и посвећеност. Али и поштовање норми и закона. А за спровођење закона надлежне су институције и органи реда. У свакој земљи па и у Србији. Ово друштво треба да направи 98 корака у реформама како бисмо испунили задатке за придруживање ЕУ. А то није мали и лак задатак за извршну и законодавну власт. И то све како би управо ти млади људи када заврше процес образовања живели у Србији по европским стандардима.
Još
te nisu zaposlili,ima li teksta bez vašeg komentara.
Podelite komentar
KKK
Čovek je u pravu ! Sve to je po receptu Zapada i NVO , Srbija treba da spreči taj uticaj zakonskim putem ! Ali naše pravosudje je jos uvek ŽUTO !
Podelite komentar
Слађана Точиловац Шаљић
Студентима и ђацима у Србији треба омогућити нормално одвијање наставе јер је то једино законито. Деца и млади су изгубили корак у стицању знања током пандемијских година. То показују сва истраживања и тестирања. Неки тестови су показали функционалну неписменост код ученика осмог разреда основних школа. Какав је онда квалитет наставе ако осмак не зна колико слова има азбука. Грађани не живе у Србији деведесетих, већ у Србији Био 4 Кампуса, Експо 2027, обновљених института, научно-технолошких паркова, са мноштвом могућности за професионално усавршавање. Како деца и млади људи, студенти да постану конкурентни у свету који сваким даном напредује, ако губе време на оно што није њихова обавеза нити су компетентни за теме које су им поједини политичари опозиције поставили. Они треба критички да промишљају о свету, о друштву, а не у томе да следе оне који су их јасно злоупотребили. Образовне институције имају обавезу да помогну ученицима и ђацима да постану конкурентни и на тржишту рада. Јер свет тако функционише. Цене се знање и вештине, рад и посвећеност. Али и поштовање норми и закона. А за спровођење закона надлежне су институције и органи реда. У свакој земљи па и у Србији. Ово друштво треба да направи 98 корака у реформама како бисмо испунили задатке за придруживање ЕУ. А то није мали и лак задатак за извршну и законодавну власт. И то све како би управо ти млади људи када заврше процес образовања живели у Србији по европским стандардима.
Podelite komentar