Karić: Srbija mora agresivnije da ide na tržište Rusije

 
  • 7

Onlajn seminar Ruskog saveta za međunarodne poslove

Dragomir J Karić Foto: BK

Narodni poslanik Dragomir J. Karić istakao je da naša zemlja mora da iskoristi odlične odnose predsednika Aleksandra Vučića i Vladimira Putina i da u svih 85 okruga Ruske Federacije mora da ima po jednog predstavnika koji će otvoriti vrata srpskim biznismenima i kompanijama.

Narodni poslanik Dragomir J. Karić učestvovao je na stručnom onlajn seminaru "Rusija i Srbija: perspektive za proširenje saradnje na savremenoj etapi", koji je organizovao Ruski savet za međunarodne poslove (RSMD).

Eminentni učesnici su u svojim izlaganjima obradili nekoliko važnih tema analizirajući trenutne odnose između Moskve i Beograda, kao i stanje rusko-srpske privredno-ekonomske saradnje s akcentom na menjanje ekonomskog konteksta tih odnosa.

Značajno mesto dato je sagledavanju mogućnosti ali i prepreka u saradnji sa Rusijom iz vizure srpskih biznismena. U tom svetlu govornici su predočili i svoje viđenje pozicije ruskih kompanija u saradnji sa Srbijom.

- Trenutni obrt od tri milijarde između dve zemlje je zrno peska na morskom dnu. Ogromni su potencijali za saradnju. Rusija je velika zemlja, troma, kod njih ide sve polako. Zato mi moramo da budemo agresivniji, moramo da sledimo politiku predsednika Srbije Aleksandra Vučića i da iskoristimo, da tako grubo kažem, njegove odlične odnose sa predsednikom Rusije Vladimirom Putinom. Svaki će ministar, ubeđen sam, dati podršku bilo kom našem biznismenu za rad u Rusiji. I ne samo tamo. Mi moramo da zavrnemo rukave. Ne sme korona da bude nikakvo opravdanje za nekakav pad ekonomske saradnje između Rusije i Srbije. Naprotiv, možemo da uradimo mnogo, mnogo više - istakao je narodni poslanik Dragomir J. Karić, član skupštinskog Odbora za privredu, regionalni razvoj, trgovinu, turizam i energetiku, i član Parlamentarne grupe prijateljstva sa Rusijom u Narodnoj skupštini Srbije.

Dragomir J Karić Foto: BK

On je rekao da pre svega nedostaje kvalitetan marketinški pristup, kako u Srbiji od strane ruskih kompanija tako i u Rusiji od strane srpskih kompanija.

- Ako imamo samo jednog čoveka za čitavu Rusiju, odnosno Dejana Delića, direktora predstavništva PKS u Moskvi, to je kao da ga nemamo. On jeste veliki radnik i izuzetno je sposoban, ali Srbija treba u Rusiji da ima u svih 85 regiona po jednog predstavnika! Odmah će neko da pita: "A ko će da ih plati?". Platićemo ih mi, biznismeni, koji imamo interes. Još jednom ponavljam, Srbija mora agresivnije da krene na ogromno tržište Rusije - podvukao je Karić.

Na ovom značajnom stručnom onlajn seminaru učestvovali su Andrej Kortunov, generalni direktor RSMD, Andrej Logatkin, šef Odeljenja za međunarodnu saradnju PAO Rosseti, Aleksandar Bocan-Harčenko, ambasador Rusije u Srbiji, Miroslav Lazanski, ambasador Srbije u Rusiji, Andrej Hripunov, trgovinski predstavnik Ruske Federacije u Srbiji, Aleksandar Čepurin, nezavisni član upravnog odbora NIS i bivši ambasador Rusije u Beogradu, Mihailo Vesović, potpredsednik Privredne komore Srbije, Dejan Delić, direktor predstavništva PKS u Rusiji, Žarko Ilić, zamenik predsednika srpskog dela Poslovnog saveta, i Jekaterina Entina, viši naučni saradnik na Institutu za Evropu Ruske akademije nauka.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Ne znam ko je ubio Đinđića, ali znam ko sigurno nije: Veruović iskreno o atentatu i seriji "Sablja"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA