Ekskluzivno! Amerikanci traže da se skine veo tajne o smrti Draže Mihailovića: Premijerki Brnabić pismo uručio kongresmen Po (FOTO)

 ≫ 

Komentari

  • Milorad Vujicic

    2. avgust 2018 | 10:21

    Da se skine veo kako je nastala ova diktatorska,demokratska drzava tzv.USA

  • Macak

    31. jul 2018 | 13:39

    Pa oni treba da otvore svoja dokumenta....kod njih je bolja dokumentacija....mi ,, montirali,,...??? Opet hoće da prikriju svoje zločine...

  • Vesna Rovčević

    31. jul 2018 | 12:07

    Draža je bio komandant Jugoslovenske vojske u otadžbini. "četnički pokret" i "četnike" su izmislili Brozovi okupatori da bi prikrili svoje zločine za vreme rata i posle rata prema Srpskom narodu. Nikada Srbija neće biti slobodna dok je većina stanovništva Brozovi janjičari i profiteri sa potomcima. Decenije satanizacije Srba kao "četnika" od strane Brozovih okupatora, doveli su do većinskog mentalnog poremećaja stanovništva, koji je izgubilo svaki dodit sa Srpskim narodom.

  • Laki

    31. jul 2018 | 11:24

    Licemerni Amerikanci i Englezi mogli su mu u ratu slati svoje delegacije i izaslanstva a kada ga je trebalo spasiti nigde ih. Sada krivicu bi da svale na druge. Možda su očekivali da će njegovi ljuti protivnici u ratu partizani i Tito posle rata da ga postave za predsednika vlade ili barem nekoga visokoga ministra?

  • Mića iz kafića

    31. jul 2018 | 10:28

    A treba li spomenike dizati i za heroje proglašavati i četničke "mučenike, paćenike i štaviše svece" zaginule zajedno sa braćom im ustašama u Blajburgu?

    • 31. jul 2018 | 12:15

      Mića iz kafića

      @Mića iz kafića

      Mislim pošto u Blajburgu već postoji spomenik ustašama red je da i njihova četnička braća i mučenici sa kojima su ginuli rame uz rame ne ostanu zaboravljena.

    • 31. jul 2018 | 12:17

      Laki

      @Mića iz kafića

      Polako s spomenici i s heroji. Ako zatreba Amerikancima trebaće i to.

  • Nikola

    31. jul 2018 | 09:45

    Neka premijerka traži od njih kako su starosedeoce kontinenta saterali i još uvek drže u rezervatima i kako su dovlačili hiljade robova da im naprave blagostanje.Gde oni nađoše da isteruju pravdu krvavih ruku i duša.

    • 31. jul 2018 | 10:32

      @#$

      @Nikola

      I Talibanima su Ameri bili glavni saveznici i raznim mudzahedinima i islamskim fanaticima. Kome Ameri donesu demokratiju nastradao je.

    • 31. jul 2018 | 11:07

      Laki

      @Nikola

      Cirkus i žalost je kada Amerikanci spominju ljudska rava i demokratiju. Niko licemerniji od njih nije.

  • Pančo Vilja

    31. jul 2018 | 09:38

    Pošto ćetalji vole da vređaju druge pa kažu "komunjare i banda crvena" zašto ne kažu kako su upravo Dražini ljudi ubili prvoga oslobodioca nekoga grada od nacista u Evropi tj pukovnika Veselina Mistitu? Njega je glave koštalo oslobađanje Loznice i to ne od strane Nemaca već od szrane krčmara koji je bio Dražin sledbenik i čovek. Upravo je Draža najviše opstruisao brrbu Srba protiv nemački okupatora pod izgovorom da "nije vreme za borbu". To je vremenom postalo jasno i Englezima i Ametikancima ko se borionprotiv Nemaca a ko sarađivao sa njima pa su Dražu pustili nizćz vodu odnosno prepustili su njegovu sudbinu Titu u ruke i na volju.

    • 31. jul 2018 | 12:25

      Vesna Rovčević

      @Pančo Vilja

      Vidi se da nisi ni prošao pored Srbina a kamoli da si Srbin. Draža je tražio da se obustave sve akcije posle nemačkog proglasa o ubijanju Srpske dece, žena i građana 100za1 i 50za1. Zato je austrijskog kaplara koji je ubijao Srbe još u prvom svetskom ratu i hrvata Broza, i njegove zločince bilo briga za Srpske žrtve te su nastavili da izazvivaju nemce, saučestvujući u zločinima streljanja u Kragujevcu i Kraljevu. Koji je normalan Srbin spreman da žrtvuje 100 dece za jednog nemca. Samo mentalno poremećeni brozovi zločinci koji se nisu borili za oslobođenje nego za preuzimanje vlasti. Posle preuzimanja vlasti Brozovi zločinci su podelili Srbe u pet "država" da budu lakše ubijani i proterivani 90tih. Najveća Dražina greška je što nije likvidirao Broza i zabranjenu terorističku komunističku partiju koja je još 1935 sklopila dogovor sa ustašama o zajedničkoj borbi protiv Srpskog naroda.

    • 31. jul 2018 | 12:52

      Pančo Vilja

      @Pančo Vilja

      Vesna jasno je čiji ste potomak i da nemate ni zrno objektivnosti. Srbija je pre svega srpska zemlja a ne Nemačka. Oni su ovde došli kao okupatori. Tako su se i ponašali. Okupator koji smatra da 1 njihov vojnik vredi 100 Srba je morao izazvati revolt u narodu. Neki su taj revolt prepoznali i predvodili a neki kao Draža su ga sabotirali. A pri tome lagao je London da je vođa otpora. Pomenutom okupatoru srpski narod je imao puno pravo i potrebu da pruži otpor. U protivnom nas ne bi cenili ni saveznici niti bi mas losle izašta pitali. Žalosno je što vi četnički potomci pod raznim izgovorima pokušavate i danas da opravdate saradnju sa okupatorima da bi tako opravdali prljavi i kukavički obraz svohih predaka.

  • Realista

    31. jul 2018 | 09:08

    Ovdje nije pitanje zašto oni to traže, već kako to da Amerikanci priznaju da im je četnički pokret pomagao i bio saveznik a Draža heroj a za Hrvate i muslimane pa i jedan dobar dio Srba, on je i dalje zločinac. E moji Srbi.

    • 31. jul 2018 | 09:45

      Pančo Vilja

      @Realista

      Hvale sr ovde neki ordenom od Ametikanaca odnosno od onih istih koji su Dražu na kraju prepustili Titu na volju a mogli su spašavati razne naciste i ustaše i četnike. I posle im biti mentori. Eto koliko su zapravo cenili Dražu.

    • 31. jul 2018 | 10:19

      @#$

      @Realista

      Znaci za Amere je Draza heroj? Inace tesko da je iko pobio vise ljudi po svetu od americkih heroja.

  • STALjNIJ

    31. jul 2018 | 08:03

    A moliću ću , šta se to njih tiče?

  • acko

    31. jul 2018 | 07:51

    ..koji'veo tajne..! zar'oni misle da postoje pisani dokumenti o likvidaciji..!?

  • Iz Cikaga tvoji znas ti dobro koji

    31. jul 2018 | 07:36

    Komunjare (I njiova deca) koje su ubile Srpskog heroja, zatrle sve sto je srpsko, unistile drzavu, zatrovale odnose sa SAD I najvecim silama, sada ovde likuju i podmecu nove teorije zavere. A sve zarad komunjarskih privilegija koje I dan danas uzivaju, a na stetu srpskog seljaka I radnika .

    • 31. jul 2018 | 08:35

      vukBgd

      @Iz Cikaga tvoji znas ti dobro koji

      E bravo za komentar! Svaka ti je na mestu.Problem je što i dan danas u vrhu vlasti sede deca i unuci komunjara koji su nas zavili u crno.Crvena tamnica još uvek ugnjetava srpski narod, ubiše nam veru u Boga, kralja i otadžbinu, pljunuše na Lazara i Miloša, na slavne vojvode iz Velikog rata i na kraju ubiše srpskog heroja - dobrog djenerala. Dokle više, pitam vas ja!?

    • 31. jul 2018 | 09:49

      Pančo Vilja

      @Iz Cikaga tvoji znas ti dobro koji

      E gringo zašto vređaš druge nazivajući ih komunjarama? Onda ste vi ćetalji. I uvek ste bili u službi Engleza i Ametikanaca. Sa kojim pravom i obrazom vređaš i spominješ nečiju decu? Što ne spominjete koliko je vaše dece i vas imalo direktno Ametikance kao gazde?

  • Dlakavi Usisivac

    31. jul 2018 | 06:52

    Kad nemaju svoju istoriju. Srbija I Drazu, a Ameri Marvel.

  • Мирослав

    31. jul 2018 | 06:34

    Само ми не знамо истину било је време да се САЗНА

  • Pera Kojot

    31. jul 2018 | 06:28

    A Kenedi? Nista? Sve je reseno, jel?

  • chef Lagano

    31. jul 2018 | 04:53

    Sta reci , Apaurdima nikad kraja ..O ameri apite me za .. milosrdnog andjela ali molio bih u duhu prijateljstva , strogo ooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

  • Slavni Cica

    31. jul 2018 | 02:05

    Jedno jutro svanu zora, okicena Ravna Gora!

  • Draza

    31. jul 2018 | 02:05

    Nije se Tito pojavio slucajno...?

  • Sasa

    31. jul 2018 | 01:58

    Trba da se objavi istina o smrti Draze Mihajlovica, pa kakva god bila. Ali ne vidim kakve veze imaju ameri s tim. I kakvo to srpsko americko prijateljstvo spominju. Gdje to ameri imaju prijatelje, i koga oni na ovom svjetu nisu zajebali. Zato ih treba od.....i i reci neka se bave Kenedijem.

  • Lepa

    31. jul 2018 | 01:40

    Prodajem ajvar po povoljnoj ceni...

  • jura

    31. jul 2018 | 01:25

    To isto su poslali nama u Zagreb za Antu Pavelića, a vi će te sigurno uz dražu dobiti još pohvale i za slobu u doprinosu spašavanja pilota iz 99.

  • Utd

    31. jul 2018 | 01:03

    E kakav smo narod, malo nas bocnu izdrkani ameri a vi pisete takve gluposti da neam toliko toalet papira.... vama je djokovic kriv kriv vucic( treba imati m*** za to sto on radi) kriv tito kriv draza slazem se da je istorija uciteljica.zivota ali igramo partiju saha u kojoj smo uvek matirani svaka nam cast koliko se koprcamo donekle mislim da sam Bog cini svoje. Za 12 dana startuje premijer liga i od nje ce da naprave nesto poput nba... uzas zivi

  • Милан

    31. jul 2018 | 01:01

    Ко са Вашингтоном и Лондоном тикве сади... Одбије му се од главу.

    • 31. jul 2018 | 08:39

      vukBgd

      @Милан

      Nemoj pogrešno da me razumeš, ali koliko vidim hrvati i šiptari sadiše tikve sa njima pa dobiše države i NATO leđa... nisu loše prošli, a?Vidim hrvati kupuju od Izraela F16 avione, bez obzira na Jasenovac i proustašku politiku...

  • Miki

    31. jul 2018 | 00:56

    Da li mi trazimo od amerike da otkrije ko je ubio Kenedija

  • Sale

    31. jul 2018 | 00:33

    Srbi koji imaju rezervu i sumnjaju u motive ove americke "inicijative" realno su u pravu, Srbin vise ne moze verovati njihovim recima idejama mislima.. U vezi tog pisma i istorijske istine, preko 500 pripadnika saveznicke avijacije spasili su od zarobljavanja pripadnici Srpske vojske u otadzbini. U selu Pranjani je napravljen improvizovani aerodrom sa koga su mislim, 1943 god evakuisani na slobodnu teritoriju.. Srpski narod iz okoline Cacka Ivanjice Valjeva itd itd je propatio, dodatno u odnosu na ratna zbivanja i okolnosti.. Zasto to potezu sad, pitanje je.. Znalo se, pred bombardovanje 99' preziveli veterani su protestovali u Vasingtonu, niko ih nije slusao naravno.. sad im je to odjednom bitno, a u medjuvremenu pobise nas Srbe..

  • Petar

    31. jul 2018 | 00:25

    Ok, mogli bi i vi za Kenedija.

  • Cetnik

    31. jul 2018 | 00:18

    Zar moraju amerikanci da nam kazu da je draza bio najbolji i da je branio narod

    • 31. jul 2018 | 00:58

      crna trojka

      @Cetnik

      Moraju brate nas, kad u Srbiji ima jos mnogo komunjara i njihovih simpatizera. A ima i ustasa.

    • 31. jul 2018 | 02:55

      Srb

      @Cetnik

      Pa ameri kazu:Sarićje krvi pa mu se sudi u Srbiji,zašto,pa on ovde ništa nije skrivio,AKO je švercovao narkotike,po svetu,neka mu tamo i sude,kod nas nije ništa grešio,ili možda jeste,jer nije svima da0 dovoljno $ !!!?

    • 31. jul 2018 | 06:32

      Sale1971

      @Cetnik

      Od koga je branio,od dece s Kosmaja?

    • 31. jul 2018 | 07:02

      Rade

      @Cetnik

      Pa da, da je klao sopstveni narod i sarađivao sa nacistima, kao što su ih govna Američka skrivala posle drugog svetskog rata.

  • Lav

    31. jul 2018 | 00:10

    Pored ovakvih prijatelja, neprijatelji mi nisu potrebni...

    • 31. jul 2018 | 07:05

      Gaga

      @Lav

      Još bolje, u istoj zemlji imamo i prijatelja i neprijatelja

  • Realno

    31. jul 2018 | 00:04

    Pa ameri opet podmecu srbima da se međusobno kolju. Opet politika zavadi pa vladaj. Znaju oni odlično sve o Draži, i ko je bio i šta je radio i zašto je osuđen. Nego ovo oni izvade iz naftalina kad hoće da se Srbi bave sobom, da malo skrenu sa kosova, sa hrvata, sa evrope, svima odgovara da sad srbi skoče jedni na druge, da se raspravljaju o nečem što se završilo pre 70 godina. A tada se Amerika nije bunila, pa prema tome, dajte više da budemo pametni da ne nasedamo na ove gluposti. Neka se oni obrate Ruzveltu ili svojim arhivama tu će naći sve što se prave da ne znaju...

    • 31. jul 2018 | 00:23

      ...

      @Realno

      Ne lupaj majke ti... Nemoj citati komunisticke knjige, nemoj biti slep pored ociju pitaj malo raspitaj se... Svaka medalja ima 2 strane... Da nije bilo Draze u istocnoj bosni SRBINA nebi bilo samo da znas ako te uopste inter...

    • 31. jul 2018 | 02:38

      Srb

      @Realno

      Deco kunizma,zar vam je MALO,hoćete JOŠ ?SVE STO VIDELI OD KRALJEVINE,nije vam zameriti ?!

    • 31. jul 2018 | 07:08

      Blok

      @Realno

      Sve si tacno rekao, ali...Zbog cega porodica i ostale porodice ljudi postradalih u istom procesu sa Drazom, prve ne bi trebalo da znaju gde mu se nalaze kosti? Pa bi onda valjda trebao da zna narod. Npr evo ja zelim da znam i zelim to vec dugo i ne trebaju mi Ameri da mi to kazu. Trebalo je Milosa Minica stisnuti dok je bio ziv, i to bi davno rezultiralo otkricem njegovih kostiju. Ima jos zivih ljudi koji su ucestvovali u ovom namestenom i svirepom zlocinu ubistva ovih ljudi koji mogu da daju neke informacije.

    • 31. jul 2018 | 08:58

      Невена

      @Realno

      Нема више мултиетничке Југославије , све што су планирали од Срба су очистили , тако да немамо више зашто да се кољемо !!!

  • Никола Савић

    30. jul 2018 | 23:53

    Американци знају да се ЈВуО борила против нацистичког и комунистичког зла, а за слободну и демократску Краљевину Југославију, на Западу!

  • Pera Rankovic

    30. jul 2018 | 23:48

    Da je srece da sr TITO NIKAD NIJE POJAVIO I TO BAS U SRBIJI.SADA BI MI BILI MONARHIJA.

    • 31. jul 2018 | 02:48

      Srb

      @Pera Rankovic

      Da,sa popovima,političarima,advokatima lekarima,a i ponekim panduri i oficirom,namesnikom(polu kraljem),kao ŠTO SE DANAS DESAVA! Preslikane -930- TE ,čitaj narodne,podseti se(novine) !Ili nađi utehu u parovima ili ti farmi,možda legende siriji !

    • 31. jul 2018 | 06:14

      Ja

      @Pera Rankovic

      A ti bi možda bio sluga na dvoru?

    • 31. jul 2018 | 07:04

      Rade

      @Pera Rankovic

      Pitah svoga kralja kada je pobegao u Englesku sa 9 tona zlata i istavio tvoje babe i dede nacistima.

  • СПО четник

    30. jul 2018 | 23:46

    Комунисти који су убили генерала Дражу, поклонили су шиптарима КиМ, одмах након Другог светског рата!

  • Mihailo

    30. jul 2018 | 23:35

    Drugovi i drugarice kome se čiča Draža ne dopada sutra kupite karanfile i kod Tita u kucu cveca pa u red... Sve ovo sada sto ispastamo zahvalite drugu Titu braco i sestre pravoslavni. Od Vardara pa do Triglava,od Djerdapa pa do Jadrana... Sta bi??? Gde je to bratsvo i jedinstvo?To je bio program za nestanak srba ali mi naivni i blesavi... I sada zelite EU idite ali kuku nama...

    • 30. jul 2018 | 23:50

      Rs

      @Mihailo

      Bravo Mihailo ime ponosno...

    • 31. jul 2018 | 00:22

      Apsurdistan

      @Mihailo

      "Друже" Михаило а са ти лепо спакујеш ћебенце и скокнеш на терапију у "Лазу"? Видиш због таквих као ти су четници и прошли онако како су прошли!

  • mex

    30. jul 2018 | 23:32

    Draza je bačen u more i groba nema isto kao i Bin Laden

  • Otto W.

    30. jul 2018 | 23:15

    A hrvati na aparatima. Salu na stranu. U USA imate tri Drazina spomenika. Dobio je najvisa odlikovanja koja jedan stranac moze da dobije od saveznika. Trebalo bi ceo taj proces ponovo otvoriti i videti kako stvari stoje. Istina je da je bilo zlocina i u Bosni i u Srbiji za koje se moze reci da su ih pocinili ljudi podredjeni njemu. Da li je to bilo dovoljno za onakvu presudu pravo je pitanje.

    • 30. jul 2018 | 23:39

      Sudija

      @Otto W.

      Spram zlocina ustasa i partizana cetnici su bili mala maca.

    • 31. jul 2018 | 00:43

      Utd

      @Otto W.

      Nije ni cudo sto su ga oni odlikovali

  • Branislav

    30. jul 2018 | 23:13

    Kako ne traze da se skine veo tajne Kenedijevog ubistva?

  • Biljka

    30. jul 2018 | 23:08

    Ma ko to bese? Da nije to onaj zlikovac cija je vojska htela da kolje na pravdi boga moga dedu? Da ne bese naseg rodjaka koji je bio u toj vojsci Cetnika zaklase ga. Posle je taj nas rodjak i mnogi sa njim su pobegli u Englesku! Sada pokusavate da povampirite te iste Cupavce ili cetnike, i nazivate ih herojima, isto onako kao sto hoce Hrvati da povampire Ustase! Sram vas bilo!

    • 30. jul 2018 | 23:50

      dejan

      @Biljka

      A tvoj deda je verovatno bio jedan od onih komunista koji su za bratsvo i jedinstvo pobili preko 10 000 srba. Zbog Tita i njegove ideologije su srpske majke pocele da radjaju jugoslovene a hrvatice su nastavile da radjaju hrvate.

    • 31. jul 2018 | 01:08

      Milan

      @Biljka

      Дејане баш си незналица а коментагисао би нeшто. Југославенство је увео и још га naметнуо декретом Карађорђевић Александар Ујединитељ. Пази Ујединитељ, кога је ујединио???

  • Stanojko

    30. jul 2018 | 23:04

    Sta da obelodane sve vec znamo samo da kazu ko je povukao obarac i da bude zvanicno kako bi deca ucila pravu ne falsifikovanu istoriju.

    • 31. jul 2018 | 01:10

      @#$

      @Stanojko

      Je li iz udzbrnika istorije koji bi nam napisali Ameri?

  • СРБИН 100%

    30. jul 2018 | 22:57

    СПУШТАЈ заставу из америке после сто година није њој место тамо место јој је у земљи нашој овамо,доста су је амери прљали код њих тамо.Наша црква је скоро свака стара старија од те Америке.Милосрдни анђео,Милица,РТС....не веруј ђаволу!!!

  • Seme

    30. jul 2018 | 22:52

    Pa Draza je bio njin kao gadafi i BigLaden takosu isa Bigladenom uradili sakrilimu Les ma znaju oni dije Draza onice idanam kazu dabise opravili dobri da zaboravimo Bombardovanje ali danas odlepe od Brace RUSA e tonece moci ove noci.

  • Vjekoslav

    30. jul 2018 | 22:39

    Treba potpuno otvaranje arhive. Ubijanjem draže ubijali su građanski zakonik i građansko društvo. Danas kada smo shvatili lutanjem da je komunizam utopija i da je Draža branio vrednosti koje danas uspostavlja i najmanje što možemo da uradimo je da obelodanimo istinu o njemu. To treba da uradimo zbog nas a ne drugog. Najveći smo sebi neprijatelji što pokazuje i činjenica da Amerika traži ono što smo mi već trebali da uradimo ako nam je istina i pravda vodilja u životu.

  • SDG-BG

    30. jul 2018 | 22:30

    NA STRANU AMERI,NAJVECI ZLOCINCI SVETA ZNA SE GDE POCIVAJU PA NIJE DRAZA ZASLUZIO DA NI KOSTI NE MOZEMO DA MU NADJEMO I SAHRANIMO KAKO DOLIKUJE AJDE KOMUNJARE GUKNITE GDE JE CICA DRAZA DOK STE JOS ZIVI!!!VERNO TITU CUTE BAR 10LJUDI ZNA GDE JE UBIJEN I SAHRANJEN KAKAV COVEK SI KAD NECES NI POSLE 70GODINA!!!

    • 30. jul 2018 | 23:07

      Zg

      @SDG-BG

      Sva sreca biblija ljepo govori o osudi onih koji izokrecu stvari i od zla rade dobro ,sam sebe osudujes

    • 30. jul 2018 | 23:09

      dmitra

      @SDG-BG

      Pa kakav covek, gadovi koji su zatrli , a njihovi potomci i dan , danas zatiru nas iz Srbije . To je taj jaz izmedju ovih i onih otuda srba koji oni otuda odrzavaju zivim iako su oni dosli kod nas , na nase, Oni zele da nas zatru ko sto su Drazu . Da nema ni traga naseg . I uspece .

  • Miroljub

    30. jul 2018 | 22:21

    Činjenice nepobitno govore sta je Draža bio. Izdajnik i zločinac. Samo moralne nakaze hvale zločince i izdajnike. A amerikanci i njihovo "prijateljstvo"??????? "Milosrdni andjeo", Irak, Libija, Sirija i stotine hiljada civilnih žrtava širom sveta zbog njihovog interesa. Ljudi urazumite se. Nije njima do Draže, njima je pljačka Srbije i srpskog naroda jedini interes. A strah od komunizma i komunista im je u genima, jer su im oni prava prepreka svuda u svetu. Koreja, Vijetnam, Kuba, Venecuela, Rusija Kina,... Mislite o tome.

    • 30. jul 2018 | 22:52

      Srboljub

      @Miroljub

      Jedini komentar koji ima smisla. Hvala vam Ameri na vašoj demokratiji i na vašem savezniku Draži. iroljube, imaš pivo za od mene za razmišljanje.

    • 30. jul 2018 | 22:54

      neko

      @Miroljub

      Komunizam je umro i doba diktatora prijatelju koji si ocigledno ostao zaglavljen u Titovo vreme. Vidi se da si dete nekog lumper-proletarijata !70 i kusur godina su komunjare dovedene od strane Tita zamajavale srpski narod budalastinama uz pomoc kvazi Srba sa Banije , Korduna i Bosne po Beogradu i Sumadiji.Ta prica kako Amerika samo sto nije propala i kapitalizam sa njom ne pije vodu vise ni na Kubi , Koreji , Vijetnamu itd.

    • 30. jul 2018 | 22:55

      Cika Velja

      @Miroljub

      Srbiju nije izdao...?!

    • 30. jul 2018 | 23:10

      Ognjen

      @Miroljub

      Polovicno si u pravu ali to ne znaci da nama Srbima nije u interesu da se najzad dodje do prave istine a trovali su generacije u ime komunizma zarad laznog "bratsta i jedinstva" na stetu Srba ocigledno. I losi djaci su to naslucivali.glasniji su jedinstvdniji ovi sto im sve Srspko ka balvan u oko..

    • 30. jul 2018 | 23:12

      Ognjen

      @Miroljub

      Bravo za komentar. U centar

    • 30. jul 2018 | 23:58

      Milos

      @Miroljub

      Tebi mora da je djed bio u Ozni cim branis zlo.

    • 31. jul 2018 | 00:00

      Ignjatije

      @Miroljub

      Eno ti Mamula pa pogledaj koja su tu zla radjena...

    • 31. jul 2018 | 00:02

      Velibor

      @Miroljub

      Procitaj sta je bilo na Adi Ciganliji, Mamuli, Goli otok... E scako vece ti Tito dolazio u san

  • spartanac80

    30. jul 2018 | 22:08

    Ovo mi sve mirise na neku podvalu! Sta neznam ali nisu cista posla!

  • N N

    30. jul 2018 | 22:02

    Sta ima oni da traze to je duznost i obaveza vlade i Predsednika da to urade i sa tom informacijom izadju u javnost kako bi gradjane upoznali oko toga , sta je istina a sta laz. Amerikanci neka resavaju svoje stvari i neka objasne agresiju na suverene zemlje kao i o ubistvima hiljadama domorodaca na sbojim ognjistima sto se razlikuju po boji koze.

  • Radnik

    30. jul 2018 | 22:01

    Šta bismo mi bez naših prijatelja Amerikanaca? Draža je bio njihov čovek i čekao je da nam oni donesu demokratiju. Sada svi vidimo kako to izgleda. Neka, hvala.

  • Srboljub

    30. jul 2018 | 21:56

    Dok se Tito borio protiv Nemaca, Draža kje kulirao i čekao da se Ameri iskrcaju i donesu nam demokratiju. Sad, kad mu se želja ispunila i svi vidimo kako to izgleda, vreme je da mu se Jenkiji oduže.

  • Apsurdistan

    30. jul 2018 | 21:53

    За Американце наравно нема ништа спорно што су четници (Срби) мало тукли партизане (Србе)и с Немцима и самостално али су спасили њихове пилоте. Узгред и партизани су спасавали савезничке пилоте. Испада да се и амери понашају слично четницима, мало нас туку заједно с Немцима па су нам онда мало пријатељи.Ипсада да су у Србији сви ратовали против Немаца а они се скоро 4 године тек тако из забаве вијали по босанским планинама с партизанима. Па да ако је земаља равна плоча и четници могу да буду антифашисти!

  • vuk

    30. jul 2018 | 21:50

    kakva tajna..draza bio heroj ne samo amerima nego i francuzima i englezima..silver star od rosevelta, orden od de gola..cetnici regularna vojska..sta hoce zapad i prodati srbi reci da je bio ko pavelic lider koljaca banda ludaka..ustasa..sto nije tito uhapisio pavelica ili ga ubio nije zanao da je preko njegovih vatikanskih kanala stigao do spanije i na kraju u argentinu da bio umro u penzije u madridu..daj te molim te..bratsko jedinstvo samo za korist hrvata stetu srbije i srbima..

    • 31. jul 2018 | 01:19

      ddd

      @vuk

      Od De Gola je orden dobio na racun staroga poznanstva dok su pohadjali zajedno vojnu akademiju u Parizu. . cetnici nisu regularna vojska jer je regularna vojska potpisala zvanicnu kapitulaciju. Od Amera nije dobiio odlikovanje jer se borio protiv Nemaca vec sto im je predao njihove americke pilote. A bracom Srbe i Hrvate su proglafili Karagjordjevici stvorivsi drzavu Juznih Slovena SHS- Jugoslaviju

  • Bob

    30. jul 2018 | 21:50

    Bogu hvala da se neko zauzme

  • Bob

    30. jul 2018 | 21:42

    Kada ce oni prikazati pravu istinu ko je ubio Kenedija i za jos mnoga divljastva koji su napravili ovom svetu.

  • Gracanin

    30. jul 2018 | 21:34

    Ziv je Draza umro nieeeee!

  • Gracanin

    30. jul 2018 | 21:33

    Ziv je Draza umro nieeeee!

  • Пеђо

    30. jul 2018 | 21:32

    Па убио га оснивач сд црвена звезда крцун......шта ту има нејасно

    • 30. jul 2018 | 21:45

      zoro i prijatelji

      @Пеђо

      Jeli mogao neko u to vreme da osnuje nesto Srpsko a da nije bio komunista.Ne pricaj gluposti vidi vase osnivaceTudjmana i ostale i pokri se usima

  • Milan

    30. jul 2018 | 21:28

    Ovo je sou

  • Rs

    30. jul 2018 | 21:19

    Mnoge velike i svete ljude smo ili proterali ili zatvarali ili zaboravili... Sv. Nikolaj Velimirovic proteran u Ameriku, Nikola Tesla isto Sv. Ave Justin Celiski zatvoren u manastiru Celije 24.h pod prismotrom Ozne, Cica Draza koji je imao cast, cistotu, postenje zaboravljen ( i nije Dzon Lenon izmislio Lenonke i to nam ukrali vec je Cica Draza prvi imao te naocare i Drazanke odsad zovite... Mi smo srbi jako losi sve nase sto valja izdamo, prodamo, oteramo, zaboravimo... Kakvi smo to ljudi?Gde su pravi Srbi? Zna se na nebesima u Carstvu nebeskom.Menjajmo se u zadnji cas i nedajmo vise nase a tudje ne pozelite... Sada jos ako izneverimo i Kneza Lazara kako Bogu pred noge???

    • 30. jul 2018 | 21:39

      Justina

      @Rs

      Rs svaka cast na komentaru. Oprostite nam za nase grehe !!!

    • 30. jul 2018 | 23:56

      Mihailo

      @Rs

      Bravo Rs za komentar! Oprostite nam Svi sveti... Mesto da smo ponosni jer jedini imamo sto drugi hriscani nemaju, imamo Sv. Savu i da se vodimo putem istne, pravde, sloge... Ne mi smo sami sebi najveci neprijatelji.

    • 31. jul 2018 | 11:31

      ana

      @Rs

      mozda nemaju svi hriscani svetog savu, al imaju svi isusa hrista ujedinitelja ljudskog roda.

  • Oki

    30. jul 2018 | 21:00

    Nije njima problem da se obelodani pomoc Djenerala Amerikancima ,a sto ne iznesu svetskoj javnosti saveznistvo Hrvata sa Fasistima i svo zlo koje ucinise Srpskom narodu onda i sada ii novom povampirenju ustasstva u Evropi.

  • Cika Velja

    30. jul 2018 | 20:59

    Tito je proganjao cetnike ko bog djavola,a ustase je verovatno kao Hrvat simpatisao?! Drugo objasnjenje nije logicno?!?!

  • ljubica

    30. jul 2018 | 20:58

    jos se igramo partizanna i cetnika

  • boban

    30. jul 2018 | 20:54

    mi sa amerikancima nismo nikakvi prijatelji, oni da ne guraju nos u stvari koje ih se ne ticu

  • Miami

    30. jul 2018 | 20:53

    Ne daju crveni sa vlasti. Pa zato je Zapad protiv Srbije sve ove godine. Komunizam je upropastio drzavu i narod.

  • VUKODLAK

    30. jul 2018 | 20:50

    Istina,istina,ISTINA.Sta cemo kasnije? Sta cemo sa svim tim ,,herojima"koji su imali , i imaju Privilegiju od ove drzave,njihovi sinovi,pa unucad!!!??Njihove zasluge za ubijanje,proganjanje Cetnika zajedno sa ustasama,44-45.Ti heroji su pobili sve one koji nisu mogli da imigriraju.otvarati PANDORINU kutiju, bez dobre pripreme ,je isto sto sipati so na veliku ranu.

  • dago1

    30. jul 2018 | 20:48

    Amerikanci su sve svoje probleme rijeseli. Ostao im evo samo Draze. Koje su ovo podvale ua citanje

  • miro

    30. jul 2018 | 20:37

    prijatelje drži blizu a Neprijatelja još bliže

  • Rade

    30. jul 2018 | 20:33

    Nema nama napred sve dok neke stvari iz proslosti ne rascistimo.Upravo americka crno bela vizija godinama dominira kod nas,a to je ili dobri partizani ili cetnici.Istina je uglavnom negde izmedju vise manje.Partizani su nam kao narodu naneli nepopravljivo zlo,a cetnici su krivi zato sto su izgubili gradjanski rat.Ko se seca gostovanja Gorana Milica nedavno i njegove izjave otprilike,pa Srbi su izgubili rat.Javno treba da se kaze da je id 1941 do 1945 vodjen uglavnom gradjanski rat izmedju Srba partizana i cetnika.

    • 30. jul 2018 | 20:41

      !!!

      @Rade

      Ne kmeci...po tvome ratovali partizani i cetnici a svabe nisu ni bile u Srbiji...

  • Deki

    30. jul 2018 | 20:31

    Tuzno je sto nama uvek drugi mora da pokaze prstom sta su nase prave vrednosti. Čiča Draža je Heroj!

  • Ognjen

    30. jul 2018 | 20:22

    Sto nam je komunizam uradio i Srbi izasli najvise izmanipulisani i zalosni poslije svega.izjednacili ustase i Cetnike i mi Srbi da pristanemo na tu gnusnu laz .odlican smo materijal da gubimo..

  • Vlada

    30. jul 2018 | 20:16

    Neprijatelji nam netrbaju kad imamo ovakve prijatelje

  • Окс

    30. jul 2018 | 20:13

    Вео тајне је требао бити скинут давно а не да чекамо амере

  • zoro i prijatelji

    30. jul 2018 | 20:11

    Jos se ponose da s ubili prvog antifasistu Evrope.Valjda je nas narod zasluzio da se konacno sazna istin.Da je po komunistickoj bandi ne bi se nikad saznalo.

  • Објективност

    30. jul 2018 | 20:08

    За судбину генерала Драгољуба Михаиловића,Србима њиховог хероја ЧИЧА ДРААЖЕ су везене судбине велике већине српског становништва.Србија је преживела Други Светски Рат захваљујући ЧИЧА ДРАЖИ.Нажалост пролетери-профитери су убили стотинак хиљада невиних Срба у поново окупираној Србији без суда и закона само зато што су више волели Чика Дражу него Броза.Тајна о масакрирању ЧИЧА ДРАЖЕ је флагрантан доказ да још увек Србију окупирају брозовци

  • Zoran

    30. jul 2018 | 19:59

    Ustaše su vas lovili i ubijali a Srbi branili i ginuli da vas spase ,a sad su vam Hrvati prijatelji a nas ste ubijali fasisti jedni.

    • 30. jul 2018 | 20:32

      Goran

      @Zoran

      Postali smo neprijatelji jel su nas nesposobni politicari devedesetih zavadili sa celim svetom

  • Igor Obrenovac

    30. jul 2018 | 19:59

    Posle neka budala nadje da izjednacuje ustase i ravnogorki pokret. Da je Cica bio saradnik okupatora ne bi ga ameri odlikovali i ne bi danas zahtevali ovo.

    • 31. jul 2018 | 01:26

      ddd

      @Igor Obrenovac

      Jesu to oni Amerkanci koji su spasavali i koristili za svoje potrebe naciste, ustase i druge zlocince? Nisu ga odlikovali zbog neke borbe protiv Nemaca vec zbog svojih interesa da preotmu Rusima uticaj u Srbiji.

  • Zagor

    30. jul 2018 | 19:13

    Pa kad i vi obelodanite o ubitstvu Kenedija,koji je bio predsednik!!!A i nije jedini Kenedi koji je ubijen!!

  • Sava Savanovic prvi Srpski vampir.

    30. jul 2018 | 19:10

    I treba objaviti sve tajne informacije i podatke o smrti Cica Draze ali ne zbog toga sto Amerikanci to traze. Neka oni, za pocetak, prvo skinu veo tajne o ubistvu Kenedija ili 11 septembru i rusenju kula pa onda mogu da predlazu drugim zemljama da slede njihov primer.

  • Peca

    30. jul 2018 | 19:09

    Tako je. Istinu na sto. Dosta vise bezanja od realnosri. Kome se istina ne svidja i ko nas je godinama trovao da je Cetnicki pokret isto sto i ustaski,morace da prihvati istinu. Ne zelim da vredjam ulogu partizanskog pokreta i njihovih zrtava,ali ne zelim ni da se dalje truje ceo ovdasnji narod sa laznom komunistickom pricom. Samo istina!

  • 1999

    30. jul 2018 | 19:05

    Prijateljstvo dokazano i potvrđeno "tomahavcima" a nastavljeno i dalje svakodnevnim uništavanjem Srbije i njenih interesa...svaka čast na takvom prijateljstvu.

  • Dorćolac

    30. jul 2018 | 18:58

    Hvala im što su nam naredili da napokon obelodanimo kako i gde je taj čovek ubijen . Napokon da amerika uradi pravu stvar.

    • 30. jul 2018 | 21:40

      Jeretik

      @Dorćolac

      Uradili su oni slicnu " pravu " stvar odmah posle 45. Prihvatili su i od suda sklonili preko pet hiljada nacista ,za koje su procenili da ce im biti od koristi . I u ovome se ogleda samo njihov interes i egoizam .Vaznija je njima jedna americka spasena glava od hiljadu srpskih izgubljenih . Istina i pravda im nikada nisu bile bitne . Verovatno su i sada procenili ,da bi im u borbi protiv Ruske dominacije mogle biti od koristi procetnicke snage . Ali sve se opet svodi na ono ,okrenuti Srbe na Srbe . A i ovaj tvoj uvod " Hvala im sto su nam naredili" , govori o mentalnom sklopu onih , uvek spremnih na kolaboraciju sa okupatorom - Kosovo - Bondstil .........

  • ARČIBALD

    30. jul 2018 | 18:47

    Amerikanci ne znaju na karti pokazati gde je Srbija.A sad se interesuju posle tolikih godina za sudjenje Draži ? Sta se krije iza toga ?

  • beli

    30. jul 2018 | 18:44

    Blago nama, sada se još i prave humani.

    • 30. jul 2018 | 19:23

      Gagi

      @beli

      Bili su humani u drugom svetskom ratu. Za kraj su nas bombardovali. Zbog humanosti njihove ih volimo i obozavamo.

  • Tmpk

    30. jul 2018 | 18:40

    Да се сруши маракана да нађемо Ђенерала !

  • Тодорић

    30. jul 2018 | 18:39

    И то је захтев,зар не?

  • WWW

    30. jul 2018 | 18:33

    Ziv je Draza,umro nije...

  • Горан

    30. jul 2018 | 18:33

    Комунистичка багра

    • 30. jul 2018 | 20:57

      Nikolas

      @Горан

      STRELJALI PRAVOSLAVNE SRBE I BACALI IH U KRECANE ,BUNARE ,JAME PO NAREDJENJU JOSKE BROZA FERDINANDA I JOS GA SLAVE I DRZE U KUCI CVECA!!

  • Robi

    30. jul 2018 | 18:31

    Mogli bi i kauboji da kazu istinu zasto rasturaju sve zemlje koje posluju sa Rusijom, od Yuge pa sve do Sirije sada.

  • Miloš

    30. jul 2018 | 18:28

    Šta je sa Kenedi?

    • 30. jul 2018 | 20:20

      Zane

      @Miloš

      Ma briga nas za Kenedija ovo je stvar veoma bitna za srpski narod. Komunisti su zarad lažne solidarnosti izjednačili četnike sa ustašama. Ovo je prilka da se nepravda ispravi i da se potvrdi da je Draža bio patriota i borac na strani saveznika. Nisu njega komunisti bez razloga ekspresno osudili i likvidirali bez obzira na apele od strane saveznika. De Gol zbog toga nikada nije hteo da dođe u SFRJ a Dražu je odlikovao sa francuskim Ratnim krstom. Truman ga je odlikovao zbog spašavanja pilota od kojih je jedan 2010 godine u 88 godini došao na početak suđenja povodom rehabilitacije u Beograd da svedoči. Pa vreme je da se otvore arhive i sazna prava istina bez obzira na potomke komunista i njihova osećanja. Ne držim ničiju stranu, ali daj da jednom saznamo istinu, stavimo tačku na taj perod i usmerimo se na ekonomiju i napredak države.

    • 30. jul 2018 | 21:14

      Уча

      @Miloš

      НАУЧИ ПАДЕЖЕ, ДА СЕ ЊИМ НЕ БИ ФРЉАО!

    • 30. jul 2018 | 21:22

      Bgd

      @Miloš

      Istina će zaboleti neke...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA