Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Cvele
Sve smo to imali u bivsoj jugi
Sanjaa
Ovo je super.Samo napred Srbija i Turska
Pihhh..
Carinska unija podrazumeva slobodan protok robe i usluga, a ne radne snage, to je vec integracija na visem nivou tkz. zajednicko trziste, pa taj argument pada u vodu. Sto se tice puteva, eu je davala novac za to, jos pre 20 god., samo sto su te pare potrosene u druge svrhe (pokradene), eu digla ruke od transporta kroz nasu zemlju, a nama ostali dugovi da ih vracamo.