Šarčević za Telegraf: Sve ministrove ideje - kako reformisati obrazovanje (VIDEO) (FOTO)

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dag
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zeljko

    19. decembar 2016 | 07:35

    Skolski program je neprilagodjen uzrastu, preobiman i nezanimljiv deci. Deca se istrose do 5-6. razreda i gube interesovanje i motivaciju za ucenje i rad jer uce nesto sto ne mogu da savladaju (jer je preobimno), a sto ih pritom i ne intrigira... pa postaju nezadovoljni i frustrirani. Tako da nije samo disciplina i vaspitanje problem na kojima svakako treba raditi...

  • Златко

    18. decembar 2016 | 19:28

    СУШТИНА ПРОБЛЕМА!!! "U obrazovanju, baš kao i u celom društvu, reformu treba otpočeti institucionalnim zaustavljanjem narastajućeg bezakonja i korumpiranosti u obrazovanju. Na žalost srpskog obrazovanja, navedenom svesrdno pomažu upravo oni koji bi isto trebalo da sprečavaju, odnosno inspekcijske i nadzorne službe u obrazovanju." Prof. dr Miroslav Kuka

  • Rade

    18. decembar 2016 | 07:32

    Prosvetari su poniženi: platama, besmislenim seminarima... Moraju da plaćaju da im neko predaje, najčešće ono što oni oduvek koriste u radu, pa čak i učenje kroz igru neko naziva inovacijom i naplaćuje tj. pljačka i tako osiromašene nastavnike. Time se potcenjuju i naše škole za obrazovanje nastavnika. Bitno je samo oteti novac. Država mora da obezbedi kvalitetne seminare iz informatike (na svoj trošak) za sve nastavnike, ostalo se učilo na fakultetima. Ministar treba da zaštiti zakonom starije radnike sa višom školom od nezasluženog progona bahatih direktora koji ne prezaju ni od čega da uguraju svoje nove prijatelje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA