Susret Mihajlovićeve i Čepurina: U srpsku železnicu uloženo još 300 miliona dolara iz ruskog kredita (FOTO)
Iz ruskog kredita finansira se rekonstrukcija železničkog Koridora 10, pruge Beograd-Bar, nabavka 27 dizel-motornih vozova, kao i deonica brze pruge Beograd- Budimpešta od Stare Pazove do Novog Sada
Veoma je dobro sto modernizujete pruge, kao i puteve. Mnogi podnistavaju zeleznicu, ali dragi sugradjani tvrdim vam da ce do 2020 nebude li 3 svetskog rata zeleznica biti nosilac transporta i prevoza. Jedino na zeleznicu ne uticu presudno vremenske prilike i neprilike (magla, sneg,kisa,vetar...) vozovi ipak idu. Kod nas to i nije toliko izrazeno, jer su nase pruge u ocajnom stanju. Mi jos uvek koristimo sine koje su prevazidjene. Nase sine nemogu da nose teske terete. "Meke su". Savremena sina je teska 60 i vise kg po duznom metru, a nase 49 i nemoze se postici vece opterecenje od 25 tona po osovini. Drugo draga ministarko sa kojoim voznim sredstvima misle da nastupe nase zeleznice? Znate li da nemamo "mladju" lokomotivu od 37 godina, a to im je rok trajanja. Kola ili vagoni ni jedan nije sposoban da trci brze od 120 km a na vagonima pise 160 km/h i trebalo bi da trce tim brzinama, ali mi nemamo gde i sa cim vucemo i proverimo da li mogu da trce 160km/h. Draga ministarko nema u menadzmentu zeleznice ZELEZNICARA tj.coveka iz struke i ko je ucestvovao direktno u saobracaju. Zelite li poboljsanje zeleznice smenite kompletno rukovodstvo i menjajte zakone o sindikatima, jer sindikati ce sahraniti zeleznicu.
Milojko
Pa zar nisu Kinezi trebali da modernizuju železnicu
Podelite komentar
Ocajno pero
Veoma je dobro sto modernizujete pruge, kao i puteve. Mnogi podnistavaju zeleznicu, ali dragi sugradjani tvrdim vam da ce do 2020 nebude li 3 svetskog rata zeleznica biti nosilac transporta i prevoza. Jedino na zeleznicu ne uticu presudno vremenske prilike i neprilike (magla, sneg,kisa,vetar...) vozovi ipak idu. Kod nas to i nije toliko izrazeno, jer su nase pruge u ocajnom stanju. Mi jos uvek koristimo sine koje su prevazidjene. Nase sine nemogu da nose teske terete. "Meke su". Savremena sina je teska 60 i vise kg po duznom metru, a nase 49 i nemoze se postici vece opterecenje od 25 tona po osovini. Drugo draga ministarko sa kojoim voznim sredstvima misle da nastupe nase zeleznice? Znate li da nemamo "mladju" lokomotivu od 37 godina, a to im je rok trajanja. Kola ili vagoni ni jedan nije sposoban da trci brze od 120 km a na vagonima pise 160 km/h i trebalo bi da trce tim brzinama, ali mi nemamo gde i sa cim vucemo i proverimo da li mogu da trce 160km/h. Draga ministarko nema u menadzmentu zeleznice ZELEZNICARA tj.coveka iz struke i ko je ucestvovao direktno u saobracaju. Zelite li poboljsanje zeleznice smenite kompletno rukovodstvo i menjajte zakone o sindikatima, jer sindikati ce sahraniti zeleznicu.
Podelite komentar
.S. S.
Malo je omršala!
Podelite komentar
RUSIJA M 7777
Buduća premijerka Srbije,
Podelite komentar
Sokrat
Mihajlovicka,cepurin,ruski kredit,modernizacija?Ljudi jel to neki vic?
Podelite komentar
RUSIJA M 7777
@Sokrat
Divan komentar, bravo.
Podelite komentar
MVP
Jeli te zvala na slavu Cepurine,a mozda i donese torbe do Ruske ambasade.
Podelite komentar
Miki
@MVP
Jer mislis na onu u Hajatu?
Podelite komentar
Brka
Kuda vodi ta zeleznica i kome treba
Podelite komentar