Susret Mihajlovićeve i Čepurina: U srpsku železnicu uloženo još 300 miliona dolara iz ruskog kredita (FOTO)

Iz ruskog kredita finansira se rekonstrukcija železničkog Koridora 10, pruge Beograd-Bar, nabavka 27 dizel-motornih vozova, kao i deonica brze pruge Beograd- Budimpešta od Stare Pazove do Novog Sada

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sokrat
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Milojko

    09. decembar 2016 | 21:52

    Pa zar nisu Kinezi trebali da modernizuju železnicu

  • Ocajno pero

    09. decembar 2016 | 21:50

    Veoma je dobro sto modernizujete pruge, kao i puteve. Mnogi podnistavaju zeleznicu, ali dragi sugradjani tvrdim vam da ce do 2020 nebude li 3 svetskog rata zeleznica biti nosilac transporta i prevoza. Jedino na zeleznicu ne uticu presudno vremenske prilike i neprilike (magla, sneg,kisa,vetar...) vozovi ipak idu. Kod nas to i nije toliko izrazeno, jer su nase pruge u ocajnom stanju. Mi jos uvek koristimo sine koje su prevazidjene. Nase sine nemogu da nose teske terete. "Meke su". Savremena sina je teska 60 i vise kg po duznom metru, a nase 49 i nemoze se postici vece opterecenje od 25 tona po osovini. Drugo draga ministarko sa kojoim voznim sredstvima misle da nastupe nase zeleznice? Znate li da nemamo "mladju" lokomotivu od 37 godina, a to im je rok trajanja. Kola ili vagoni ni jedan nije sposoban da trci brze od 120 km a na vagonima pise 160 km/h i trebalo bi da trce tim brzinama, ali mi nemamo gde i sa cim vucemo i proverimo da li mogu da trce 160km/h. Draga ministarko nema u menadzmentu zeleznice ZELEZNICARA tj.coveka iz struke i ko je ucestvovao direktno u saobracaju. Zelite li poboljsanje zeleznice smenite kompletno rukovodstvo i menjajte zakone o sindikatima, jer sindikati ce sahraniti zeleznicu.

  • .S. S.

    09. decembar 2016 | 20:32

    Malo je omršala!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA