Srbija u roku od 8 sati dobila DVA ULTIMATUMA, prvi iz Moskve, drugi iz Brisela. NE ZNA SE KOJI JE GORI

Prvo nas je Čepurin upozorio na posledice pristupanja EU, a onda nas je Brisel podsetio na obaveze

Komentari

  • Warhammer

    20. oktobar 2016 | 18:26

    Onog momenta kada pristupimo e.u.(evil union).ostajemo bez kosova,ne zato sto oni hoce,vec zato sto se mi tu necemo pitati nista.ovako,punim medjunarodnim pravom mozemo kosovo smatrati vojno okupiranom zemljom.i tako se ponasati.a onda sandzak,vojvodina, ode sve.od dva zla,biram manje.biram rusiju.ako dodje do toga,bar cu znati ko mi je neprijatelj.u e.u.je to svako.

    • 22. oktobar 2016 | 11:03

      Mister no

      @Warhammer

      Cuj ostajemo bez kosova, gluplju izjavu odavno cuo nisam. Kosovo odavno i ne pripada srbiji

  • Milan savic

    20. oktobar 2016 | 08:55

    Uvek vodimo pogresnu spoljnu politiku. Kada su Rusi devedesetih bill najskabiji mi hteli da nas oni brane. Sada kada je evropa NA kolenima a amerikanci imaju cirkus klovnova za predsednika a Rusija naumocnija I zemlje BRIKS-a ekonomski najace mi hocemo Evropu I klovnove. Dajte neke pametne da code I spas Srbiju.

  • Pravda

    20. oktobar 2016 | 00:50

    Idemo mi bre rade u eu pustite te prljave i pokvarene ruse cak nam je i omladina u eu deca sve

    • 20. oktobar 2016 | 09:02

      ljuti

      @Pravda

      Amin setise Ti trvanja hrvatskog deteta salmoneiama a zasto?, i oni SU naterani da mora da kupuju jaja ZARAZENA od Evropske Unije dok svoja dobra moraju da izvoze u Evropu da SE nebi osnivaci Evrope otrovali sopstvenim i to u Evropi svi znaju. Eto Pa ti sada Idi u E V R O P U.

  • Zoran

    19. oktobar 2016 | 15:57

    Slovenija nije uvela sankcije Rusiji...pa sta?

  • Amin

    19. oktobar 2016 | 13:57

    Tesko onom ko sa rusima ima posla dokaz su bugari madjari cesi a i nemacka pravi primer pola pola pa gde je bolje bilo a ko je putovao kroz madjarsku pocetkom 90 nakon odlaska rusa setite se kako je bilo a kako je sad.Bezite ljudi sto dalje zaboravite ruse.

    • 19. oktobar 2016 | 14:48

      Jaaaaaa

      @Amin

      Treba ici u zagrljaj, onih sto su nas vekovima unistavali.Bombardovanje u ratovima koji su iza nas,ubijanje civila,unistavanje imovine,po tebi sve to treba zaboraviti.A sutra treba za njihove interese,slati nasu decu,da ubijaju po svetu neduzne.Rusi nas nisu kroz istoriju bombardovali.To im je hvala sa tvoje strane.Sa tvoje strane je to cisti mazohizam.

    • 19. oktobar 2016 | 15:05

      Jaaaaaa

      @Amin

      U svakom slucaju, navedeni narodi, su bolje prosli od nas.Zasto nisi spomenuo nas, kako smo prosli od saveznika.Koliko je civila stradalo od saveznickog bombardovanja?Vise nego od ratovanja sa Nemcima.Malo se edukuj,pa komentarisi.

    • 20. oktobar 2016 | 01:20

      Miloš

      @Amin

      Ti ne znaš šta pričaš...

  • Jaaaaaa

    19. oktobar 2016 | 13:45

    Ravnoteza stranih trupa, rasporedjena na nasem prostoru,nas moze odrzati.Logicno bi bilo,dozvoliti Rusima instaliranje svojih baza.i

  • mihailovic

    19. oktobar 2016 | 13:32

    R. E. F. E. R. E. N. D. U. M

  • Vla

    19. oktobar 2016 | 13:30

    E daoce dase zarati pacemo svi popusiti nece niko ostati nepipnut

  • Jaaaaaa

    19. oktobar 2016 | 12:58

    Rusiji dozvoliti instaliranje nekoliko baza,pa se ne bi moglo tako razgovarati sa nama.To bi na neki nacin bila ravnoteza snaga,koje bi bile stacionirane u Srbiji.Ako ameri imaju svoju bazu u nasoj zemlji,bez nase saglasnosti,treba onda i rusima dozvoliti isto.To je jedino logicno u ovom trenutku.

  • Morena

    19. oktobar 2016 | 11:55

    Srbija je U svakom slucaju sama sebi prepustena.. Branicemo se uz pomoc stapa i kanapa.. Dok nas potpuno ne istrebe sa planete Zemlje..)))

  • citateljka

    19. oktobar 2016 | 11:04

    Vidim da ima previse komentatora koji jako plitko misle. Zapad ima visok standard - tacno je to, ali ni tamo vise ne cveta kao pre tridesetak godina. Disciplina je jos uvek na visini sto je jedna od vaznijih odlika kulturno razvijenijih zemalja. Mi dosta "copamo i zaostajemo" u skoro svemu, sto mozemo EU i SAD da "zahvalimo". Sada smo jos neopredeljeni i nezavisni sto nasim najvecim pravim neprijateljima ne ide u prilog.Stalno nas "pomazu" sa po nekoliko miliona ili humanitarnom pomoci, kako bi se udobrovoljoli dok Vule ne nasedne i - ode mast u propast!!! Ode Srbija u robove amera jer oni diktiraju i upravljaju sa EU, pa ce tako moci i kod nas da vrsljaju i postavljaju baze i rakete uperene u pozeljnom smeru. Ovde je jedini cilj da se Rusija i Kina slome i u tome ameri ne biraju sredstva...JASNO????

  • Shpend

    19. oktobar 2016 | 10:48

    Zdrav mozak i cista srca, pitajte svoje ekonomiste kolko EU i RUS daje za vasu zemlju ekonomski i strateski. Tada moze narod da odlucuje sto je najbolje za njega. Znam da u Srbiju je tesko da se narod opredeli hoce sa Rusiju ili EU ali mislite samo sto moze da se desi kada ste Ruska Gubernija, pitajte Poljace ili Bugare i oni su Pravoslavci ali kako su prosli kad su bili u saveznisto sa Rusijom. Evropska Unija ili kakvo je ili ako ne postoji ima najsnaznjie i demokratske drzave u svetu na primer, Njemacka, Francuska, Italija Norveska...itd. I sto je u korist Srbije je sto Srbija nije u Aziju.

  • Dr.

    19. oktobar 2016 | 08:53

    Odlucivati srcem a ne glavom je katastrofalno i tako idemo u nestanak...zar smo mi najglu... narod, svi , Slovenci,Hrvati,Bosnjaci,Albanci...izabrali su saveznika-najjacu silu sa kojom mogu ostvariti svoje interese, oni cak se ne osuduju za ratne zlocine koje su svi cinili a Srbi uglavnom su osudivani. Protjerani smo iz ostalih republika cak iz djela Srbije...i dalje nas pritiskaju, mi smo za njih mali Rusi...jedino je general Perisic bio pametan(vizionar) kada je trazio prije ratova da Juglslavija ude u NATO...Stavite prst na celo, razmislite radi svoje djece,njihove buducnosti...nedaj boze nekog rata nas nema nigdje u kakvom smo okruzenju, Srbija bi nestala, a Rusija i kad bi htjela pomoci nebi mogla(kao 1999.)

    • 21. oktobar 2016 | 11:01

      Petar

      @Dr.

      Ti nabrojani su svi nasi neprijatelji u proslosti, na zalost i u danasnjici, i ti isti nas ne zele u toj nacistickoj EU. Nije mi vise jasno o cemu mi vise razglabamo.

  • Kim

    19. oktobar 2016 | 08:15

    Za odlazak u Moskvu bice potrebza viza za prolazak preko zemala EU.Izvozice se voce i povrce u Rusiju a treca klasa ostace za Srbiju

  • "европски звездаш"

    19. oktobar 2016 | 07:18

    Земљо мооојаа . . .

  • MERKEL

    19. oktobar 2016 | 05:56

    Treba Srbima zabranit ulazak u Evropeske Zemlje pa nek idu u Rusiju

  • amerika

    19. oktobar 2016 | 04:44

    Kako je ova eu,na celu sa briselom dosadna,sve nesto traze od srbije,a sve to imaju kod sebe,korupcija, pa nema zemlje u svetu gde nema korupcije,najvise kod njih I kriminal I pravosudje,svuda skripi,a traze od srbije,srbija bi ih trebala odj..ati,pa oni su srbiju bombardovali,srbija bi trebala da se okrene rusiji I zavrsena prica,bar rusi ne uslovljavaju...

    • 19. oktobar 2016 | 12:43

      Albanac

      @amerika

      Kolko negativne komentare, duboko saucesce za Srbe ako idu sa Rusima, nama Albancima bice super, sve sile sa nama ako ste vi sa Rusima, to je super za Albance, Hrvate, Madjare caki i za Crnogorce koji planiraju da budu u EU i NATO. Dolazice vreme da po pokaze da sam bio u pravo, vi Srbi uvek u pocetak pravite greske pa posle se kajite, i na kraju proslavite izgubljene bitke kao sto je Kosovska Bitka sa Turcima. U vreme Turaka da ste bili pametni sad bih bili najveca drzava na Balkanu, posle 1990 godine da bi bili pametni i ostali u saveznistvo sa USA, sada bi imali pola Hrvatske, pola Bosne, ceo Kosovo, ceo Crnogoru i pola Makedonije. Ali vi imate trvdu glavu, idete direkt na zid, ne brate to boli i imace posledice. Ako idete sa Rusima to ce da vam bude najveca greska od Turaka.

  • orthodox power

    19. oktobar 2016 | 03:36

    Sedenje na dve stolice ce doneti vise stete nego koristi.

  • Morena

    19. oktobar 2016 | 00:25

    Sta je Rusija ucinila za nas, salje nam neku staru gvozdjuriju?!! Ameri nam na oci otimaju Kosovo a ovi gledaju i cute! Okrenite se Amerima, ocigledno su jaci.. Treba da gledamo nase interese, od ljubavi se ne zivi! Ruka ruci, nismo turci!!!

    • 19. oktobar 2016 | 00:51

      Velika Srbija

      @Morena

      Ma da oni su nas samo bombardovali i trovali...

    • 19. oktobar 2016 | 06:54

      Ja

      @Morena

      Srbi se nikada nisu priklanjali jačem. Borili su se za principe i slobodu. Ako hoćeš u američku "slobodu". Slobobodno, niko ti ne brani da probaš.

    • 19. oktobar 2016 | 07:55

      CM

      @Morena

      Ko je jači ? Najzaduzenija zemlja na svetu ? Uskoro sledi kolaps vestacki naduvanog dolara i urusavanje citavog sistema. Da ne pricam o tome koliko su naneli zla u svetu i Srbiji izazvanim ratovima, sankcijama, ekonomskim unistenjem toliko drzava na koje se namerace. O cemu ti pricas ?

    • 19. oktobar 2016 | 08:41

      Iskreno

      @Morena

      kako su kosovo tako ce i rasku i vojvodinu.

  • A

    18. oktobar 2016 | 23:41

    Србија Русија, не треба нам унија!!!

  • Amin

    18. oktobar 2016 | 22:56

    A kako do rusije rupu kroz srediste zemlje kad je eu svuda oko nas pa ako eu ne odobri ni vrabac nesme da preleti.Da smo posle tita birali zapadnu stolicu nebi se ni drzava cepala a veca braca su nam grci i zajedno snjima u eu.A bez sekiracije za pare dace nam rusi goriva ni sad ne poklanjaju jos su skuplji.

    • 19. oktobar 2016 | 07:56

      CM

      @Amin

      Evo Grci super prolaze od kako su u EU. Sve cveta, med i mleko teče.

  • Nn...

    18. oktobar 2016 | 22:55

    Tako i treba srbijo probudise!

  • Btozija@gmail.com

    18. oktobar 2016 | 22:54

    Путинова Русија,сојузник на србите,македонците.

  • Ne EU

    18. oktobar 2016 | 22:36

    Imate karticu u predsednistvo ,kako da i Rusija i EU kontaktiraju u jednom danu? Samo Rusija ili referendum! Ako se plašite eu budimo onda svoji...

  • Bogdan

    18. oktobar 2016 | 22:26

    Rusija

  • Nikola

    18. oktobar 2016 | 22:21

    Ej, nije im dovoljno što smo ih podržali i nismo im uveli sankcije, a sad i ucena. Koja energetika, koja preduzeća, što ne ucenjuju Crnu goru... Odma sankcije. A što se tiče EU, u nju nikad nećemo ni ući, tako da, bespotrebna prica

    • 19. oktobar 2016 | 08:30

      Ja

      @Nikola

      Nije ucena nego čovek ukazuje na realnost. Srbija ako uđe u EU, moraće sprovesti sankcije koje je EU uvela, htela ili ne.

  • kosta

    18. oktobar 2016 | 22:08

    San amera i eu je da se docepa ruskih teritorija i njenih "resursa".Pokusavaju da tamo nadju DOS i smene "Slobu".Ali kod ruskog Slobe to ne pali.Pali u Libiji, Egiptu Maroku tunosu, koreji, vijetnamu, iraku,kataru, UAR.....Sada traze od nas da imamo zaj. politiku.To znaci protiv nas, priznanje KOSOVA,i protiv rusije koja u UN blokira sve sto SAD rade protiv nas.U evropi 6 drzava nije priz. kosovo a od NAS to traze.Ako se ne mogu docepati Rusije, mogu onda TREPCE, gazivoda,.....

  • Momak iz mase

    18. oktobar 2016 | 22:08

    Referendum, i naravno svoje uslove pa ako se odrices necega da i dobijes nesto za uzvrat i izvuces sve sto mozes za svoj narod...

  • sole

    18. oktobar 2016 | 22:02

    za pravoslavle i istok,sto dalje od anglosaksonaca.

  • Aca

    18. oktobar 2016 | 21:46

    Evrići i sve igračke koje svi volimo potiči iz eu i amerike...Poznato je da Rusi otkidaju na sve što je sa zapada a pre svega američko i da štekaju lovu u dolarima,nešto kao mi u evrima...EU može samo da promeni oblik a neka zajednica najmoćnijih Evropskih aekonomija će sigurno postojati i mi treba da se uglavimo nekako da se šlepamo kao i svi ostali...Znam da svi rusofil vole više evro nego rublju ,radije bi neki nemački auto nego ruski,i što se tiče posla radije bi radili u nemačkoj nego u rusiji...Zato mi je neobjašnjiva ova usiljena ljubav prema "braći"Rusuma...

    • 19. oktobar 2016 | 04:51

      amerika

      @Aca

      Koje igracke sa zapada,kad je sve made in china,u americi nema skoro nista made in usa

    • 19. oktobar 2016 | 08:01

      CM

      @Aca

      Ma "obozavamo: i gej parade i pedofile, sve izopacenosti koje nam zapad namece na silu i sankcije i ultimatume, bombardovanje i građanske ratove i kolonijalni sistem, da budemo bez posla ili robovi, da zivimo u nemastini i bez ljudskog dostojanstva. Da nas truju sa GMO hranom zaprasuju otrovima iz vazduha, da budemo zamorcici bolesnim umovima koji vrse nad nama i dalje genocid. Obozavamo osiromaseni neuništivi uranijum i kancer. Ma divota, renesansa i humanizam ...

    • 19. oktobar 2016 | 09:01

      blagodatni oganj-totalna nebuloza

      @Aca

      slazem se sa svime sto ste napisali i to je istina pred kojom se uporno zmuri! svi nose garderobu sa zapada, svi voze kola sa zapada, svi vole namestaj sa zapada, svi vole novac sa zapada, svi bi da se lece na zapadu, svi imaju mobilne sa zapada, svi tehniku sa zapada.....kako to drugacije objasniti nego kao najobicnije licemerje?

    • 20. oktobar 2016 | 18:12

      Warhammer

      @Aca

      Pa odmah da ti zapusim usta,u nemackoj sam radio za 1500.eura.sad u rusiji isti posao,samo mnogo opustenije,radim za 1900.eura.prvo idi pa vidi,pa onda mlati.

  • dalibor

    18. oktobar 2016 | 21:45

    zani ma me jel je u eu zajednicka spoljna politika ili je nemacka politika

    • 19. oktobar 2016 | 00:48

      Jaaaaaa

      @dalibor

      Nemacka je pod protektoratom Amerike.Amerika britanska kolonija.

  • Sonja

    18. oktobar 2016 | 21:40

    Cepurin mora biti proteran iz Srbije zbog beskrupuloznog mesanja u nasu spoljnu politiku,a Moskvi i malom Fireru uvesti sankcije kao sav normalan svet dok ne povuce svoje okupatorske legije iz suverene Ukrajine. Kao senka nadvilo se zlo nad nasih nekoliko nezasticenih balkanskih drzavica i samo clanstvo u NATO paktu moze nas spasiti.

  • Zzz

    18. oktobar 2016 | 21:35

    Ja ovdje ne vidim ni u od ultimatuma.

  • Mile

    18. oktobar 2016 | 21:12

    Kakva EU da nam uvaljuju sumljivo meso ono što im je prošao rok, što oni bacaju djubre a mi to koristimo, pokrenimo poljoprivredu to je zakon a imamo tržište.

  • BELI_ORAO

    18. oktobar 2016 | 21:03

    Kakva crna Rusija?Odrace ih Ameri samo da Hilari dobije izbore.Ima putin da bude tih kao crkvenii mis.Samo ppolako,zivi bili,pa videli

    • 19. oktobar 2016 | 07:38

      Homoljac

      @BELI_ORAO

      Ti si lud covek..pa ta babetina ce samo da unisti Ameriku, a onda Putina pisaj po sirotinji

    • 19. oktobar 2016 | 08:07

      CM

      @BELI_ORAO

      Hilari samo sto ti se nije raspala. Ne moze ni stepenicama da se popne bez pomoci. Izjeda je zlo i svi zlocini koje je ucinila sa onim manijakom klintonom iznutra a i njega. Sav je truo i kancerozan.

  • Oks@j

    18. oktobar 2016 | 20:59

    Raspisati.Referendum.za koga

    • 18. oktobar 2016 | 22:03

      Matori

      @Oks@j

      Ili da svako obuce majicu sa slikom Putina ili Mogerini pa da vidimo koga ima vise

  • Davor

    18. oktobar 2016 | 20:56

    Koliko sam upoznat Srbija je iskazala zelju zvanicnom aplikacijim da dobrovoljno prisrupi EU. I pismeno se obavezala ugovorom da ce ispuniti uslove koje EU postavi pred nju. Tako da tu nema govora o ultimatumu. jer moze u svakom trenutku povuci zelju da oristupi ovoj zajednicu evropskih zemalja. Sto bi mnoge zemlje i njihove gradjane EU veoma obradovalo. Sto se tice Rusije ostavljam rusofilima da zakljuce dali ona iskoristava tu njihovu ljubav iz sopstvenih interesa. Ja licno nebi voleo da imam starijeg brata koji se tako nametljivo mesa u moj zivot i sta se desava u mojoj porodici i kuci. Tu i takvu ljubav imale su prilike da iskuse mnogo bratskije zemlje Rusiji kroz Varsavski pakt i sada vidim da od nje beze kao djavo od krsta.

    • 18. oktobar 2016 | 21:28

      dacha expres

      @Davor

      svaka cast za komentar , i ja sam za eu.! kratko i jasno

    • 19. oktobar 2016 | 08:09

      CM

      @Davor

      A ko je pitao narod sta želi referendumom ? I za mnogo manje bitna pitanja se u civilizovanim zemljama se raspisuje referendum. Vucic se ponasa kao feudalac i vlasnik drzave i naroda.

  • Jaaaaaa

    18. oktobar 2016 | 20:53

    Neka nam NATO,i nasi nekadasnji saveznici plate ratnu reparaciju.Kada ispune obaveze prema nama,onda mozemo razgovarati o saradnji.Sa njima treba biti vrlo obazriv,jer oni znaju samo jezik ultimatuma.

  • Kokica

    18. oktobar 2016 | 20:46

    Evropska unija kako je napravljena nemoze opstati to vec i sami Evropljani znaju samo mi jos nismo toga svesni polako pocinju da iz nje izlaze nalazi se na korak od provalije , novcanica Evro uskoro nece vrrddti nista , zamenite to u Svajcarske franke sto brze mozete to govore njihovi najveci spcijalisti sto se tice finansija .mnoge zemlje su mislile da ce im biti bolje a ustvari sada su prezaduzene i sve im je gore i gore sto dalje od ovakve unije jer je stvorena za bogate fondove koji vas guraju da se sto vise zaduzujete uz ogromne kamate nasi ljudi jos nisu svesni toga zivi bili pa videli bice to uskoro .!?

  • ATIMUS

    18. oktobar 2016 | 20:35

    Put pravne drzave to je put srbije ...rusi se sprdaju sa srbijom zapad nepoverljivo zazire od srbije ....

  • Veseli

    18. oktobar 2016 | 20:23

    O kakvom se ruskom ultimatumu ovde radi?! Čepurin je samo konstatovao da zemlja koja se priključi EU ne može biti u zoni slobodne trgovine sa Rusijom i tu apsolutno ništa nije sporno i od prvog trenutka se zna. Sa druge strane, na putu ka EU čeka nas još mnogo ultimatuma, a svi veoma dobro znamo koji će biti onaj poslednji - Kosovo! Nadam se makar da ćemo dobro da ih izvaćarimo za predpristupne fondove, a mi nikad nećemo ući u EU, jer ona najdalje za 10 godina neće ni postojati...

  • srbijanac

    18. oktobar 2016 | 20:20

    tacnoje da postoji velika potreba za unijom , a toje slobodno kretanje mladih i odlazak na rad , ali zapamtite oni nas mrze sad im vise nismo dragi kao nekad sad obozavaju rumune , a i koliko naz ucenjuju , kazemi kolega italijan koji je ozenijo bugarku i prolaxio kroz srbiju citiram JA NEZNAM ZASTO SU PRIMILI RUMUNIJU I BUGARSKU U UNIJU A VAS NE VI BAR IMATE LEPE KUCE KAOVILE A ONI JOS ZIVE U BLATARAMA , ali oni su oni a mismo mi

  • J D

    18. oktobar 2016 | 20:18

    Kada cemo biti pametni i svoji?

  • švajcarska neutralnost

    18. oktobar 2016 | 20:17

    Za sve ima leka pa i za pritiske... Najbolje resenje je biti i ostati u dobrim odnisima sa svima i ostati neutralan, naravno i stititi svoju ekonomiju... Tj. Uvesti bancinu tajnu:) i postovati samo mir i red i svoje granice neutralnosti i mira....i niko nece da nas dira.

  • GAN

    18. oktobar 2016 | 20:11

    IDEMO SA INDIJANCIMA

  • xxx

    18. oktobar 2016 | 20:11

    Ne znam sta smo i mislili, da smo neki veliki frajeri pa ce nas pustiti da sedimo na dve stolice i da se hvalimo kako mi mozemo kako hocemo! E pa ne mozemo. Drugo, mislim da Rusi nemaju za sta da nam prete, jer sto se ekonomije tice oni rade samo sebi u korist, tako su nam uzeli NIS za dz i sada tamo rade sta hoce, tako bi bilo i sa svim drugim. Moramo u EU, jedino prirodno i normalno za nas, svidjalo nam se ili ne, inace cemo biti u gadnim problemiima

  • Apostol

    18. oktobar 2016 | 19:56

    "Smrt fasizmu,Sloboda Srbima" Uvek treba biti na strani slobode,to je jedini ispravan izbor!

  • Aleks

    18. oktobar 2016 | 19:53

    СРБИЈА, РУСИЈА, НЕТРЕБА НАМ УНИЈА!

  • Teslina naslednica

    18. oktobar 2016 | 19:48

    Hocemo referendum, pa neka gradjani sami odluce da li su za Rusiju ili za EU, ali samo ne treba zaboraviti da nas Rusi nikada nisu bombardovali!

    • 18. oktobar 2016 | 20:36

      Pera Kojot # 1

      @Teslina naslednica

      Jeste, I narod ce odabrati Rusiju , a onda ce ovi mocnici da puste kerove na nas!

    • 18. oktobar 2016 | 20:39

      Kizo3

      @Teslina naslednica

      Oni to rade na drugi nacin!

    • 18. oktobar 2016 | 20:41

      Mauro Zarate

      @Teslina naslednica

      Ali treba uzeti u obzir i to,da nazalost ovi zlotvori mogu da nas bombarduju opet,a Rusi nece..

    • 18. oktobar 2016 | 20:43

      Kiza

      @Teslina naslednica

      Azija!

    • 18. oktobar 2016 | 20:54

      Cupko

      @Teslina naslednica

      Al nisu ni pomogli ko da su i oni ucestvovali

    • 19. oktobar 2016 | 09:32

      chang zgrckulj

      @Teslina naslednica

      ... polakice

  • mrljavko

    18. oktobar 2016 | 19:47

    obicno oni kojima gori pod nogama vas pozuruju. Mi nismo u EU, pa prema tome ne treba se trzati mnogo na njihove zahtrve. Dosta su oni trzali nas, trebs i njih pomalo i blago trzati. Opsta atmosfera je uvedena panicnim ponasanjem USA. Postoji mogucnost da su to i jedni od poslednjih napora. U zapadni tabor uneto je dosta panike i neusaglasenosti, bez obzira na sve napore da se ostavi utisak jedinstva. Zapad ima mnogo manje sta da kaze bilo kome, u odnosu na ono sto ga pocinje tesko da zabrinjava. Ocigledno da se Rusija pojavljuje kao veoma sposobna primenom iste taktike, koju je zapad vec decenijama primenijvao. Zapadni koncept kakav je bio sve manje pije vode.

  • Ns

    18. oktobar 2016 | 19:43

    Prvi koji nam uplate 20-30 milijardi $... njegovi smo. Od obećanja i jednih i drugih se ne živi.

  • mile

    18. oktobar 2016 | 19:40

    Aktivirati ugovore SFRJ-EZ, ostalo sa EU sklapano pod ucjenama odbaciti, a tako i prema RF.I okrenuti se sebi i svojim interesima, jeftinije ćemo proći.

  • Nidzule

    18. oktobar 2016 | 19:31

    Cepurina hitno proglasiti nepozeljnom osobim u Srbiji jer on za nesto bez cega ce Srbija da uvene govori i namerno potpaljuje javnost (zvog ruskih interesa naravno) protiv boljeg zivota za nas. A sta to oni mogu nama da urade sto vec nisu nazao? Nista. Gas placamo skuplje nego bilo koja drzava EU. Neka Cepurin odgovori jasno i glasno zasto je to tako ako nas oni vole i cene. Kad to odgovori onda sme nesto da komentarise. Do tada napolje iz Srbije. Nisi dobro dosao strani spijunu.

  • Don Milisav

    18. oktobar 2016 | 19:30

    Ako narod ne odluci na referendumu obrali smo bostan kod EU. Nikad nas nije ni interesovala EU jer nismo zavisili od nje. Ucenjivace nas jer EU je i SAD sto nas vole u pm. Vidi se da se da pravoslavce ne vole i da hoce da nas sabiju u beogradski pasaluk. Narod koliko vidim iz ovih izjava je podeljen pa ce da, kao i uvek da izaberemo pogresnu stranu. Neutralnost bi nam dobro dosla ako bi se medjusobno ujedinili pa da ne bude ni po babu ni postricevima. Bolje grob nego rob - dali se neko seca te izreke.

    • 18. oktobar 2016 | 22:22

      Dosta

      @Don Milisav

      E mnogo si pametan ti sto su to izgovorili sa robom i grobom napravise cikako najvecim srpskim gradom sopstveni narod oterali vise nego hrvati dosta vise rusofilja i namestaljki ko da nam vodi drzavu.prava braca su nam grci i idemo sa njima u eu.A ti vozi ladu i idi u rusiju po rublje a mi smo za evro i mercedes.

    • 18. oktobar 2016 | 22:23

      Marko

      @Don Milisav

      Don,ta izjava nas je debelo koštala,milion mrtvih i 50 godina komunizma.

  • Miloš

    18. oktobar 2016 | 19:23

    Sa svajcarskom ici svoj put!

    • 18. oktobar 2016 | 20:30

      Sanja

      @Miloš

      E.U ILI NIŠTA KO JE PAMETAN. KO NIJE ETO BOMBI PONOVO I TO NAM JE KRAJ ZAUVEK.

  • S

    18. oktobar 2016 | 19:20

    Otkud nama ideja da budemo neutralni u sred okruzenja joje cine EU/NATO zemlje? Neutralni smo mogli da budemo do '90 (kao YU), ali sada ta neutralnist vise lici pokusaj da budemo ruska gubernija u za nju neprijateljskom okruzenju... Razumem Ruse sto to zele, ali mi?

  • MisterX

    18. oktobar 2016 | 19:15

    o svemu ovome imate na youtube sttanici VLADIMIR PUTIN kanal koji ima toliko politickih emisija na ovu temu a i druge da ne mogu da verujem koliko je pogodio prognozu

  • XXX

    18. oktobar 2016 | 19:15

    Referendum nije realnos jer ce nas biti pola pola. Neutralnost je u ovom momentu najrealnija. Snaci ce mo se mi i bez njih kao i pre. Ni jedni ni drugi nam nikada nisu nista dobroga doneli osim ucena i laznih obecanja a o EU da i ne pricam posle bombardovanja,pogotovo Nemacka koja nas bombarduje 100 godina sa malim prekidima, taman kada se obnovimo od rusenja eto njih opet da nas uniste. Rusi nas ne diraju ali uvek gledaju samo svoj interes.

  • Republika srpska

    18. oktobar 2016 | 19:13

    Prava bratska i prijateljska ljubav od strane rusa,za ovo smece iz brisela se drugo osim ucena nemoze ni ocekivati. A moji srbi trpe torturu amera i ostalih zapadnjaka decenijama zarad obraza prema rusima a oni ti na taj obraz pljunu. I kosovo smo zbog njih izgubili i to nije dovoljno,puno im hvala.

    • 18. oktobar 2016 | 23:43

      Petar

      @Republika srpska

      Zbog kojih smo to izgubili Kosovo objasni molim te.

  • Pravoslavac do smrti

    18. oktobar 2016 | 19:09

    RUSIJA!!!!!!!

  • bobi

    18. oktobar 2016 | 18:58

    UVEK SA POBEDNICIMA ZNACI SA RUSIMA

  • Dr_sokrates

    18. oktobar 2016 | 18:57

    prijatelji koji ucenjenjuju??? ja ako sam nekome prijatelj neću da ga ucenjujem ... pod dva.. svi se j..u preko naših leđa i eu i Rusija... neka svako konkretno ponudi šta Srbija dobija sa jednima a šta sa drugima i neka se izabere ono što je bolje za nas narod... moze mi da neki narod volimo ili ne to je neka druga priča... ali mogu živimo u srbiji koja je zadnjih 20 godina pretrpela svašta..... pa niko konkretno nije niti skočio za srbiju niti bilo sta drugo nego samo kroz neki veto ovo ono a Srbija od toga nema ništa... opametimo se vreme je...

  • Dušan Petrov

    18. oktobar 2016 | 18:55

    Treba raditi kao švedjani. Sve prihvataš a radiš po svome. Sklopiš savez sa Finskom i sa Nemačkom i prodaješ maglu i jednima i drugima a sa kinezima praviš budućnost preko Indije i Brazila.

  • Milos Obilic

    18. oktobar 2016 | 18:55

    Od rusije ni lepo vreme dobili nismo... koja bre Rusija... pa mi smo mali grad totalno nebitan za nju... onaa da nesto hoce napravila bi Emirate od srbije i do da ne osete uopste.. slusamo samo prazne price i par odpada vojnih kad nam pokone oci nam samo zatvore. Zivimo u Evropi i mi jesmo evropa a ne Rusija!!!

    • 18. oktobar 2016 | 19:41

      Maja

      @Milos Obilic

      Ma koliko puta smo racunali na Rusiju a oni nas iznevere u zadnjem trenutku, kad im zapad gurne neku sicu. Ma boli njih uvo za nas, a i kod njih nije neki raj. Imaju oni dosta problema u svojoj zemlji.

    • 18. oktobar 2016 | 19:58

      Apostol

      @Milos Obilic

      Koji si ti Obilic,da nisi fakultet završio u Prištini!

  • Alex

    18. oktobar 2016 | 18:54

    Naravno, na 2 stolice se ne sedi.

    • 18. oktobar 2016 | 19:39

      Kanađanin

      @Alex

      Ko kaže da postoje samo dve stolice i da mora da se sedi?

  • Edo Islamovic

    18. oktobar 2016 | 18:51

    Divim se ljudima koji su glasno i za Rusiju i za Ameriku...ne zaboravite da smo u obe opcije donji

  • Putin R.S

    18. oktobar 2016 | 18:49

    Kakva EU. Rusija, inace ce nas pojesti ekonomski mrak. "Propascemo kao mu.a kroz pocepane gace"

  • Imenjak

    18. oktobar 2016 | 18:46

    Zapad a rusofile ko Tito na Goli otok i dugo sretno vladao sa narodom

  • RUSIJA M 7777

    18. oktobar 2016 | 18:34

    Zivela Rusija

  • mb

    18. oktobar 2016 | 18:31

    Neutralni

  • Miki

    18. oktobar 2016 | 18:30

    Ko ih j... i jedne i druge. Severna Koreja je zakon.

  • Branzzo

    18. oktobar 2016 | 18:28

    Lepo mi da se približimo braci Arapima, mi njima vodu i žito a oni nama naftu i kamile, jer ovo i što Rusi i EU rade se zove jednostavno Čobani se biju preko magarca

    • 19. oktobar 2016 | 08:16

      CM

      @Branzzo

      A oni nama serijatske zakone, kamenovanje na javnim mestima i zenama feredze i silovanja na svakom cosku ako nije u pratnji muškarca.

  • Matrix

    18. oktobar 2016 | 18:25

    Tako je to,kad se sedi na više stolica....

  • Nikola

    18. oktobar 2016 | 18:24

    Ocuvacemo nasu neutralnost,ne vidim razlog za paniku.Srbija je bila i tezim iskusenjima.

  • Morena

    18. oktobar 2016 | 18:18

    Rusija nikad nije stala iza nas! Nisu nas branili kada nam je bilo najgore.. Izgubili smo Kosovo! Gde su bili Rusi???!!!

    • 18. oktobar 2016 | 19:07

      X

      @Morena

      Kosovo su Srbi prodali!

    • 18. oktobar 2016 | 19:07

      SRBIN

      @Morena

      Ko je izgubio Kosovo??Odakle ti to da je Kosovo izgubljeno??

    • 18. oktobar 2016 | 19:08

      eh sada

      @Morena

      pa evropa je i uzela kosovo i bombardovala a ne Rusija

    • 18. oktobar 2016 | 19:19

      Zeljko ilic

      @Morena

      Pa nije to si upravu ali evropska unija nas bombardovala mislim nato to spada u to sisto

    • 18. oktobar 2016 | 19:28

      predator 7000

      @Morena

      Rusi tad nisu imali da jedu

    • 18. oktobar 2016 | 19:34

      Gordana

      @Morena

      Ali bar nas nisu tukli

    • 18. oktobar 2016 | 19:58

      predator7000

      @Morena

      Kosovo su srbi prodali

    • 18. oktobar 2016 | 20:03

      Apostol

      @Morena

      Kosovo nije izgubljeno,kao prvo,i zašto širine lazn vesti,kao drugo,mi ćemo veoma,veoma brzo osloboditi okupiranu teritoriju i zauvek rešiti pitanje iredente!

    • 18. oktobar 2016 | 20:59

      Mile

      @Morena

      A ko nam je uzeo Kosovo jel Rusija ili Amerika i EU.

  • ANTE BAN

    18. oktobar 2016 | 18:17

    Vrlo objektivan tekst! Mi u EU znamo više detalja, pa ga možemo realnije sagledati! Jedino je netočna tvrdnja gosp. Andjelkovića da Srbija ne mora odmah uskladiti vanjsku politiku sa EU. Itekako da mora kao zemlja-kandidat! U protivnome- očekuje vas sudbina Turske, t.j. da vaš prijem u EU potraje decenijama, bez naznake završetka! Na vama je da birate, jer- vremena za sjedanje 2 stolice - VIŠE NEMATE!

    • 18. oktobar 2016 | 21:00

      ves77

      @ANTE BAN

      Ma imamo mi vremena, a u krajnjem slučaju možemo i da stojimo!

    • 18. oktobar 2016 | 21:12

      Trig

      @ANTE BAN

      Gde ste vi,ustase,mi necemo.

    • 18. oktobar 2016 | 22:35

      Marko

      @ANTE BAN

      Gospon Ban,zakaj se mješate u unutrašnje Srpske stvari,prosim vas ljepo tornjajte se!

    • 19. oktobar 2016 | 08:18

      CM

      @ANTE BAN

      Vidim kako ste se vi usrecili od kako ste u EU.

  • чеда

    18. oktobar 2016 | 18:16

    Bacili nam kosku da se medjusobno pokoljemo. Klasika zavadi pa vladaj. Poubijacemo se medjusobno ( to je moje misljenje) jer orjentaciono smo 50-50% Gledano kroz istoriju ni jedni ni drugi nam nisu pomogli... Najbolje da ostanemo slozni i neutralni. Ali tesko na zalost. Neka nam je BOG u pomoci.

  • Bosko

    18. oktobar 2016 | 18:11

    Srbija ce po meni ostati vojno neutralna zemlja.

    • 18. oktobar 2016 | 18:54

      Xman

      @Bosko

      Pa hoce dokle god budemo gledali ruske a ne nase srpske nacionalne interese. Nema drugog razloga zasto vec nismo u NATO-u.

  • Johan

    18. oktobar 2016 | 18:07

    Staprete rusi stace nam privreda ako pristupimo Eu pа sta nam je dosad radilo pa sto nezavrnu nemackol gas ili nekom drugim nasli su Srbiku da na njoj ostre siljak terajte ove ruse sro dalje od nas

    • 18. oktobar 2016 | 19:07

      eh sada

      @Johan

      očigledno ti nemaš pojma o životu ili svakih 5 godina čitaš novine

  • Messi

    18. oktobar 2016 | 18:04

    Ovde nema sta da se razmislja , RUSIJA naravno.

  • Btozija@gmail.com

    18. oktobar 2016 | 18:04

    Русите се веќе во Србија,а ќе бидат и во Македонија. Тоа е добро

    • 18. oktobar 2016 | 18:57

      Dušan Petrov

      @Btozija@gmail.com

      Batke. Što tukaj mutiš na praznata slama. Ne sakamo ni EU ni Rusija. Razbiraš.

  • Mama

    18. oktobar 2016 | 18:01

    Ja sam za rusiju ,ali nisam bas sigurna kakvi su to prijatelji koji postavljaju uslov...slazem se ,neka narod bira.

  • Mare

    18. oktobar 2016 | 18:00

    Joj nemoj gas da ugase brt...Ono...ili da roknu cenu mLogo...Omg...

  • Goksi

    18. oktobar 2016 | 17:57

    Idemo ka EU jer tu pripadamo i teritorijalno i dusevno. Daleko je Rusija za nas.

    • 18. oktobar 2016 | 18:47

      Miloš

      @Goksi

      Ahahahahahahahahaha... Daj malo toga što koristiš da i nama bude lepo...

  • lolo

    18. oktobar 2016 | 17:56

    Dok oni medjusobno glume sankcije , a ustvari se politicki bore za dominaciju , mi necemo seci ni jednu nogu na kojima stojimo.Ako ih je jedna Finska pobedila , i mi cemo , nezavisni od Rusa a u EU su oni postali zemlja na koju se ugledaju druge.

  • Tesla

    18. oktobar 2016 | 17:56

    Ne okrecite ledja braci Rusima,zar moramo ici onima koji su nas bombardovali i ubijali djecu

  • stvarno?

    18. oktobar 2016 | 17:51

    Referendum. Pa neka narod odluchi. Nemoj politichari da rade na svoju ruku i prema svojim zeljama. Narod je birao politichare. Narod neka izabere kuda ce. Oolitichari neka sorovedu volju naroda.

  • Obilic

    18. oktobar 2016 | 17:50

    Браћа наша по крви и оружју наравно...коначно је дошло време да се поново ујединимо после више хиљада година...

  • ziko

    18. oktobar 2016 | 17:50

    Svi bi da ucenjuju a niko ništa ne nudi.Prema tome neka otvore karte i konkretno nešto ponude pa će i srbija biti konkretnija i znaće da se opredeli.

  • Maja

    18. oktobar 2016 | 17:50

    Mislim da je Srbija ovo i ocekivala i znala da ce doci . Treba balansirati i izvlaciti korist iz ove situacije.

  • kolin

    18. oktobar 2016 | 17:49

    Kad nam i Rusi i EU objasne kako 2500 evropskih (najvise nemackih ) firmi radi u Rusiji dok traju obostrane sankcije tad ce dobiti i jedni i drugi nas odgovor.

  • Zeljko.

    18. oktobar 2016 | 17:46

    Сада нам се пружа прилика да се вратимо свом роду.

  • Zeljko.

    18. oktobar 2016 | 17:46

    Србија и Русија...не треба нам Е.унија!!!

  • Zeljko.

    18. oktobar 2016 | 17:45

    СА ИСТОКА СУНЦЕ СИЈА НА ИСТОКУ ЈЕ РУСИЈА,БОГА МОЛИ ЗА КОСОВО И ЗА ЗДРАВЉЕ ПУТИНОВО...

    • 18. oktobar 2016 | 18:18

      Dosta

      @Zeljko.

      Ja kad sam na moru obozavam zalazak sunca to je tako lepo i vise mi se svidja da putujem na jug i zapad sve je nekako bolje i lepse.

    • 18. oktobar 2016 | 18:23

      Dejan

      @Zeljko.

      Nije bolest sve što boli...

  • Danko

    18. oktobar 2016 | 17:44

    Za vreme TITA bio je popularan jedan vic: razgovarali Tito, Ruzvelt i Staljin,Ruzvelt kaze opa,opa moja cela evropa, Staljin kaze njet,njet moj je ceo svet, a Tito zica,zica izedete g.... obojica.

  • nele

    18. oktobar 2016 | 17:44

    sramno i od jedne i od druge strane. ja mislim da je najpametnije i jednim a i drugima okrenuti ledja. i ici put bez i jednih i drugih. srbija je oduvek isla neutralnim putem i tako bi trebala i da nastavi. najpametni cilj srbije je postati svajcarska balkana......a moguce je. samo sa mozgom i pametno !

  • cvrle

    18. oktobar 2016 | 17:43

    Naš strateški cilj je EU, a sa Rusijom ćemo održavati tradicionalno dobre odnose i verujem da ćemo istrajati u toj nameri.

  • Marko

    18. oktobar 2016 | 17:43

    Ni jedni, ni drugi. Ali ako vec mora da se bira izmedju dva zla. Rusija je manje zlo. Pozz

    • 18. oktobar 2016 | 18:16

      Kanađanin

      @Marko

      Ne slažem se da su jedni manje zlo, samo drugačije.

  • Rale

    18. oktobar 2016 | 17:43

    Znali smo i ranije da naša vlada radi pod strašnim pritiskom.

    • 18. oktobar 2016 | 18:25

      Likizhr

      @Rale

      Glupost ,imate izbor i nemate pritisak ,EU i onako konstantno pljujete pa ne shvacam problem

  • Sandokan

    18. oktobar 2016 | 17:42

    Balansiraćemo, pa kako nam bude. Najlakše je uslovljavati male i gložiti se preko naših leđa.

  • Darko

    18. oktobar 2016 | 17:42

    Datum pristupanja Srbije EU je jos daleko a dotle ce se mnoho toga jos promeniti jer su promene uslivljene napredkom i razvojem.

  • Ena

    18. oktobar 2016 | 17:39

    Na muci se poznaju junaci, verujem da će premijer da na najbolji mogući način ove ultimatume da okrene u našu korist.

  • Crnogorac

    18. oktobar 2016 | 17:37

    Sad vidite kako je nama

  • Жељко☦

    18. oktobar 2016 | 17:37

    ЕУ је Титаник. А Срби и Руси једна крв. Дајте референдум да кажемо шта имамо.

    • 18. oktobar 2016 | 18:25

      Dejan

      @Жељко☦

      Ako je tako zašto trčimo u EU da radimo a ne u tu bajku od zemlje, Rusiju?

  • Dadoredstar

    18. oktobar 2016 | 17:36

    Referendum i nek se narod izjasni??!!!Moskva ili Brisel??!! To je najpoštenije??!!

  • gušter

    18. oktobar 2016 | 17:35

    Samo Rossington nikad Washington , živeli

  • Biljana

    18. oktobar 2016 | 17:34

    1.Rusija nije uvela sankcije Srbiji ostala bagra jeste 2.Rusija nas nikada nije pritiskala i bila neprijatelj bagra jeste 3.Rusija nas nije bombardovala bagra jeste 4.Rusija nam je pruzila mnoge olaksice u privrednoj razmeni 5.Rusija je 1999 bila beda i nije bila u poziciji da nas stiti sada jeste 6.Nikada i nikom zapad nije doneo dobro sve su to zemlje sa interesima a pogotovu kada bi pristupili tek bi bili zavisni i nebitni

    • 18. oktobar 2016 | 18:34

      Kanađanin

      @Biljana

      Jedno je ponašanje dok te jure. Drugo je kad te ulove. Pogledaj kakve odnose imaju sa još bližom svojom braćom.

  • Jery

    18. oktobar 2016 | 17:33

    Samo slepac može biti za istok!

    • 18. oktobar 2016 | 18:09

      Branislav

      @Jery

      Samo slepac moze biti za istok ili za zapad...sve smo ih upoznali...hvala...ja bih se okrenuo sebi...

  • Ja to tako...

    18. oktobar 2016 | 17:33

    Hahaha "braca" rusi...

  • Bagi

    18. oktobar 2016 | 17:33

    Treba odabrati put i stranu koja ce najbolje stiti opste interese i koja ce Srbiji doneti najvece benefite. To je svakako u rukama drzanog vrha koji je i do sada donosi krucijalne odluke vodeci racuna o zastiti nacionalnih i opstih interesa srpskog naroda.

  • Aleksandar

    18. oktobar 2016 | 17:32

    Ovo je vrlo ozbiljno i nimalo jednostavno po Srbiju i njen narod.

  • Vavilonac

    18. oktobar 2016 | 17:31

    Referendum.

    • 18. oktobar 2016 | 18:03

      Kanađanin

      @Vavilonac

      Ne, nisam za referendum. Ovde ne treba da odlučuje neinformisana većina već nekolicina probranih koji mogu da naprave najbolju odluku - a koja ne mora biti ni jedna od očiglednih opcija.

  • Milenko

    18. oktobar 2016 | 17:31

    Rusi su oduvek bli nasi prijatelji

  • aca

    18. oktobar 2016 | 17:30

    Ili cemo priznati kosovo kao nezavisnu drzavu i dobiti sataus clanice eu ili cemo se okrenuti Rusiji i pokusati vratiti Kosovo u sastav Srbije.Trece nema to je svakom pametnom coveku jasno.

    • 18. oktobar 2016 | 18:07

      Kanađanin

      @aca

      Pogrešno veruješ opcije. Kosovo možemo priznati ili ne, to nije u direktnoj vezi sa ostalim opcijama. Rusi ne garantuju Kosovo.

  • predator 7000

    18. oktobar 2016 | 17:30

    Nedajte da vas Mason laže , Rusija je srbima spas I china .

  • Srbin

    18. oktobar 2016 | 17:28

    Savez moze i sa Evropljankama i sa Ruskinjama.

  • predator 7000

    18. oktobar 2016 | 17:28

    Raspučin , živela rusija

  • stex

    18. oktobar 2016 | 17:28

    Dobrom strategijom i ti ultimatumi,bice prevazidjeni od strane Vlade Republike Srbije...

  • Vladimir

    18. oktobar 2016 | 17:28

    Mi znamo da nece biti lako balansirati izmedju istoka i zapada jos dugo. Mogu se ocekivati sve veci pritisci sa obe strane a mi moramo da pronadjemo resenje da zadrzimo ovaj neutralni status koji nam najvise odgovara.

  • Vlada

    18. oktobar 2016 | 17:26

    Onda rusi neka daju jedno 50 milijardi da se srbija oporavi skroz i necemo EU. Treba da vucic kaze ko da vise milijardi na tu stranu se opredeljujemo

  • Kosta

    18. oktobar 2016 | 17:25

    PA TO I NIJE TAKO TEŠKO ODLUČITI EU HOĆE DA NAM OTME KOSMET STAJU NA ŠIPTARSKU STRANU U SVEMU A I NE DAO BOG DA I PRIZNAJU KOSMET TU NEĆE BITI KRAJ NEGO ĆE VUČIĆEV VELIKI PRIJATELJ ORBAN TRAŽITI VOJVODINU A I TO NEĆE BITI KRAJ TAKO DA EU NAMA NE TREBA NEGO UZ RUSIJU TO JE NAŠA BUDUĆNOST A I BRIKS JE PO SVEMU BOLJA OD EU

  • Boban

    18. oktobar 2016 | 17:22

    Kakva bre EU? Oni ni sami neznaju koliko su duzni. Samo finansiraju neradnike i lopove. Zato toliko migranata i hoće tamo, jer misle da tamo rastu pare na drveću. Ali kad tad je kasa prazna. U stvari je prazna već odavno, ali se zaduzuju da bi odrzali kao neki standard. EU će se raspasti u skorije vreme, a mi ako okrenemo ledja Rusiji, oni to neće zaboraviti. Ja mislim da je naš put jasan.

  • Ocajnono pero

    18. oktobar 2016 | 17:22

    REALNO GLEDANO CEPURIN JE REKAO ISTINU. Udjes u konglomerat EU kako za sve druge drzave tako i za nas. Sta jw tu cudno? Sa EU jedruga prica. Jos nismo dosli do poglavlja spoljne politike,a oni zapeki odmah da usaglasimo. Gas ce da nam obezbedi Sv. Petar a u EU necete dok ne priznate tkz Republjik Kosova. Biramo li da se smrzavamo, zatvorimo industriju ili tapsanje po glavi kao gazda kuce od strane EU biram ipak da me niko ne tapse po glavi. Vise volim da mi je toplo, industtija radi, a novac dolazi. Da se kitim zutim zvezdicama, okacim ih na .....!! Dosta ucena od EU.

  • Marinko

    18. oktobar 2016 | 17:21

    Jedino neutralna politika Srbije moze biti ispravna svako prilanjanje bilo kojoj strani nije dobro rjesenje za Srbiju

  • Kalabic

    18. oktobar 2016 | 17:18

    Ma kakva rusija EU je pravo resenje.

  • stefan

    18. oktobar 2016 | 17:18

    A EU? Sto samo rusi da gledaju svoj poso? Sto ne i EU? Sto niste objektivni?

  • MM.cistacica .

    18. oktobar 2016 | 17:16

    E ovo sada , je vec ozbiljno ne zavisi od ( roditelja ) hm. Pa opet , znali su nasi predstavnici da nisu pametiji od svih i da ce to doci , neutralna moze biti ona drzava , koja ama basnista ne zavisi od druge , ali 90 0/0 posto drzava zavisi jer nije samo rec proizvesti , vec i prodati . E tu ja sam ogorena i na jedne i na druge pa neka ovi nasi sto se naputovase procene , ali opet po nasim ledjima .Rusi za mene su lazovi , jer nam nisu pomogli u bombardovanju .A za kosovo ne dajem ni 5 para jer nas kostaju k'o Svetog Petra kajgana . poz.MM.

  • srbijanac

    18. oktobar 2016 | 17:15

    pa rusija normalno , zamislite mismo mali narod , i na srecu imamo rusko slavenski narod u rusiji koji je mnogo veliki i mocan , i na koga mozemo da racunamo za nedaj boze , A ZAPAD TRAZI OD NAS DASE OD TOG NARODA ODREKNEMO I UVEDEMO IM SANKCIJE pa tobi isto bilo kad bi rusija trazila od italije dase odrekne amerike i uvedejoj sankcije ili ucenije zbog izvoza ruskog gasa u italiju A DOBRO ZNAMO DASU ITALIJANI I AMERIKANCI BRACIA PO BABINE LINIJE TAKOZVANI LATINO AMERIKANCI A ITALIJANI SU POREKLOM LATINI , zato zbijajmo bracio slaveni redove

  • Slvako

    18. oktobar 2016 | 17:10

    Koja eu propast, djubrad nadmecu svoju diktaturu, austrija je pre bila super dok nije usla u eu , licno znam jer tu zivim 27g, a ne treba slusati nekog ko nema pojma samo lupetanje, eu je sve veca i veca propast!

    • 19. oktobar 2016 | 09:52

      Tomislav

      @Slvako

      Pa sta onda zivis u toj Austriji,preseli se u Rusiju ili Srbiju.

  • jelemi

    18. oktobar 2016 | 17:10

    Sve ugovore sa bratskom Rusijom koje smo sami sklopili ponistio bi sam ulazak u EU. Jer im to nije u cilju, primoran si da sve radis kako oni narede, koja bezcarinska trgovina.? To pravo i sve povlastice koje se mogu bilo gde pokupiti uzimaju samo najjaci u uniji i smatraju to pravo da postoji samo za njih. Uostalom sto mlatim praznu slamu i objasnjavam,i kome,? Svak iole pametan i obrazovan Srbin ZNA da od ulaska u EU nema nista "hvala milome Bogu"njihova je zelja da nas jos vise omalovaze i spuste nas na kolena, i do sada , evo od 90-tih to rade

  • Ja

    18. oktobar 2016 | 17:08

    Pa i cela nemačka se snabdeva ruskim gasom, što bi sad to bilo protiv evropske politike

  • Nikolas

    18. oktobar 2016 | 17:06

    OVO SU VELIKE STVARI ZA SRBIJU I SRBE!!! NA VISE STOLICA SE NEMOZE SEDETI U DOBA NOVOG HLADNOG RATA!! POKUSAJMO TO DA RESIMO NA DEMOKRATSKI NACIN SLEDECE GODINE U JANUARU REFERENDUMOM KAD SAZNAMO KO CE BITI BOS AMERA!!!! OVAKO BI SVICERI RESAVALI STVAR A ZNAMO DA 300 GODINA NISU RATOVALI !! OSTANIMO KUL-BEZ EMOCIJA!!!! LIKAVO KAO ZAPADNI COVEK!!

  • ja

    18. oktobar 2016 | 17:05

    naši mozgovi oće rusiju. pa di ti je bre mozak,kakve veze sa rusijom imaš?? evropa će da nas pojede.pogledajte samo gde je hrvatska..zanči min.100god pred nama

  • Mr

    18. oktobar 2016 | 16:55

    Pa mi saradjujemo sa arapima nasim velikim prijateljima...sta ce nam rusu i EU...hahaha

  • DH

    18. oktobar 2016 | 16:54

    Uvek istok..

    • 18. oktobar 2016 | 21:58

      Bakica

      @DH

      Pa i sunce dolazi sa istoka. Svetlost za zivot a na zapadu zalazi a to je mrak.......

  • Dr.

    18. oktobar 2016 | 16:54

    Prebacujem na drugi kanal kad cujem pitanja novinara o EU: "Dali ce traziti priznanje Kosova?"...i mnoga druga koja odgovore neznaju ni oni iz EU, jer neznaju sta ce Amerika sutra traziti jer gotovo sve rade u vezi Kosova po nalogu Amerike...

    • 18. oktobar 2016 | 17:54

      Obilic

      @Dr.

      Необавњштени...??? Коштуница???

  • Svratio malo

    18. oktobar 2016 | 16:52

    Ne čudi me za Brisel i njihove uslove ali me čudi zašto rusija takve stavri radi,ali nema veze nije joj prvi put tako bi i sa onim gasom okrenuse ga prema turskoj Masge kakva rusija i bakraci eu još manje Gde su sad rusofili i zaljubljenici Putina a oni nama nož u ledja odavno je tito vidio ko su rusi

    • 18. oktobar 2016 | 17:28

      Milutin

      @Svratio malo

      Pa nije valda da si zaljubljen u Merkelovu i osalu bandu iz EU ?

    • 18. oktobar 2016 | 17:29

      Nikola

      @Svratio malo

      Rusi to namerno rade samo da ne bi usli u EU i upali u jos veca sranja nego sto jesmo

    • 18. oktobar 2016 | 17:36

      ****&&&&&

      @Svratio malo

      Eto vidis, kad unija postavlja uslove, to je o.k., kad Rusi to isto ucine, onda je to noz u ledja. Pa majku mu, valjda je logicno da svako svoje interese stiti, a ovaj narod valjda jednom mora da shvati, da se vise ne moze ovako balansirati i da je to odavno jasno.

    • 18. oktobar 2016 | 17:53

      Miloš

      @Svratio malo

      Pored svega što su nam uradili zapadnjaci (bombardovanje, podržali "Oluju" i "Bljesak", nametnuli sankcije itd.) ti nađeš da pljuješ po Rusima i drugu Putinu. Treba da te bude sramota ovog komentara. Uvek ću biti uz BRATSKU RUSIJU jer su braća Rusi pravedni za razliku od ovih sa Zapada gde ne mogu da odlučim ko je veći licemer.

  • U cemu je problem

    18. oktobar 2016 | 16:51

    P nisu to ultimatumi To je samo posjetnik na ono sta smo obecali, potpisali Red je da se drzimo dogovora

  • Tomislav

    18. oktobar 2016 | 16:50

    Pa Švejcerska nije ušla u EU pa žive bolje od EU. Engleska napustila je EU zato što joj nema sloge. U EU počinje da se širi diktatura. U EU nemože dase uspostavi Švejcerska demokratija.

  • Relax

    18. oktobar 2016 | 16:50

    Ko će kome ako ne svoj svome. Čepurin da ide kući za ovakav bezobrazluk a Srbija u Evropu gde i pripadamo.

    • 18. oktobar 2016 | 17:18

      stefan

      @Relax

      Ahaaaaa oba prete a mi se ljutimo samo na jednog...

    • 18. oktobar 2016 | 17:27

      fighter

      @Relax

      Ti mozda zivis u Africi, a Srbija je u Evropi, a za eu me bas zabole!

    • 18. oktobar 2016 | 17:30

      Milutin

      @Relax

      Odakle tebi da nam sudiš gde mi pripadamo ?

  • milos

    18. oktobar 2016 | 16:48

    Nista mi ne moramo.Zajednica Srpskih opstina,pa Trepca pa,pa pa tek onda da vidimo.Treba zamrznuti sve sto je ispregovarano u Briselu momentalno.Nikakvih dalji pomaka dok se u potpunosti ne ispuni ZSO.Normalno ako smo deo EU ne mozemo biti deo Azijske unije.Zato ne bi trebali nikad da postanemo deo EU.Nasa najveca razmena je sa EU ali to je nas i njihov izbor i interes.Mi kod njih placamo carine kao da smo iz Afrike oni kod nas ne.Znaci prolazi samo nasa roba koja je konkurentna a oni mogu da salju sta god hoce.Nikad EU nikad NATO.

  • jug

    18. oktobar 2016 | 16:47

    Referendum ko je za Rusiju ko je za EU i tim ce mo putem ici

  • gogi

    18. oktobar 2016 | 16:41

    eh kad bi mogli na dve stolice !

  • Milan

    18. oktobar 2016 | 16:40

    Je.em eu i njihov otimacki program! Okrenimo se rusiji i da sklopimo vojni savez a vremenom cemo i vratiti kosovo na svoje mesto!

  • Sara

    18. oktobar 2016 | 16:39

    Pa kaze: Od izvora dva puticaaaaa....

  • Lazar Cetinje

    18. oktobar 2016 | 16:38

    Ma kakva EU! Pa ono nam otimaju nas identitet Kosovo i Metohiju! Oni podrzavaju teroriste na kosovu! Kako sa njima,ljudi moji! Kada ce prevladati ljudski razum!? Valjda trebamo svi zajedno da se pitamo po tom pitanju.

  • Htc

    18. oktobar 2016 | 16:36

    Rusi naša braća, šta će nam ovi zapadnjaci koji su ubijali našu decu a nas trovali uranijumom, daleko im lepa kuća.

  • Kanađanin

    18. oktobar 2016 | 16:34

    Nećemo se dobro provesti ni sa jednim ni sa drugim. Zakone i državu TREBA srediti. Ako postanemo dobri onda nam neće postavljati ultimatume nego davati povlastice da im prođemo, a mi to ne moramo nikada da uradimo ako nam ne odgovara. Ni jednima ni drugima.

  • Vrbas

    18. oktobar 2016 | 16:34

    Срби-Руси = Браћа заувек!

  • Ljubica

    18. oktobar 2016 | 16:34

    Rusijaaaaaa

  • Dz

    18. oktobar 2016 | 16:33

    Referendum.Pa nek narod odluci gde ce da zivi,a ne da nam politicari odlucuju o sudbini.

    • 18. oktobar 2016 | 17:16

      D

      @Dz

      Vi srbi odrzite referendum za svaku malu stvar.

    • 19. oktobar 2016 | 08:39

      MADLENE

      @Dz

      Rano je za referensum..bilo bi 50:50 i gde smo onda.

    • 19. oktobar 2016 | 10:44

      stevo

      @Dz

      Najb. Smo svakako samo birajmo manje zlo ako je moguće jer iskreni prijatelji se ne ucenjuju,šta to znači pa naravno ekonomski i politički odnosi diktiraju život na žalost e sad na koju ćemo stranu pa na onu na kojoj ćemo bolje proći a ta izgleda da ne postoji jbg.

  • Strucnjakowsky

    18. oktobar 2016 | 16:33

    Do skorije sam bio za EU ali mislim da stvarno vise preteruje i da sam na mestu premijera i predsednika ovog trena bi se okrenuo Rusiji,koja ne pomaze ali bar ne ucenjuje i odmaze.

  • SERGIJE

    18. oktobar 2016 | 16:31

    I nema guzice za dvije stolice okrenimo se Rusiji negdje se moramo prikloniti

    • 18. oktobar 2016 | 18:55

      Xman

      @SERGIJE

      Pa 70 godina smo samonka Rusiji okrenuti i vidi na sta licimo. Nemoguce da ti se dopada?

  • Јован

    18. oktobar 2016 | 16:30

    Идемо са Русијом Нави једини прави пријатељи

  • Bakica

    18. oktobar 2016 | 16:29

    Moje misljenje da ce EU traziti priznanje "Kosova". Kako mi to ne mozemo nikad da uradimo nema nam druge opcije nego Rusija. Na zalost jednom ce se ukinuti sankcije Rusiji ali nam EU to nece oprostiti. Tesko da teze ne moze biti.

  • Krav maga

    18. oktobar 2016 | 16:27

    Ma bre ni jedno ni drugo!! Okrenimo se sami sebi i napravimo uredjenu drzavu i samo saradjujmo sa svima.

    • 18. oktobar 2016 | 17:07

      srbijanac

      @Krav maga

      takoje brate nesto kao svajcarska , bogatismo rudnim blagom zlatom i bakrom imamo naj umereniju klimu u evropi za poljoprivredu , saradjujmo sa svima i sa onima koji hoce sa nama , samo cemo morati da primenimo svajcarski zakon i kulturu .

    • 18. oktobar 2016 | 17:42

      Puplja

      @Krav maga

      Ma zapd nam je bio prijatelj samo kad je imao interes.

  • Dejan

    18. oktobar 2016 | 16:26

    Pa sta? Navikli smo.

  • D.Milenkovic

    18. oktobar 2016 | 16:26

    Pa evropska unija samo postavlja uslove priznajte Kosovo pa odreknite se Rusije a onda verovatno imaju jos par hiljada ideja Koje treba ispuniti ovako ako se idreknu priznavanja Kosova onda se mi odricemo Rusije jer Sa Rusijom znamo gde se nalazimo a sa EU neznamo a verovatno neznaju ni oni sami.

  • milano

    18. oktobar 2016 | 16:25

    Srbija odma nek izađe iz te unije.

    • 18. oktobar 2016 | 17:45

      Puplja

      @milano

      Bilo bi nam lakše da nas žuti nisu ogolili sve prodali a ništa nisu sagradili

    • 18. oktobar 2016 | 20:29

      zoran

      @milano

      Sta ti je BRE?Pa Srbija nije jos ni usla u EU,niti ce ikada uci.Sve ovo je mlacenje prazne slame.Eu je propala,samo to jos uspesno krije.

  • ZILE

    18. oktobar 2016 | 16:25

    Nepisenam se dobro.

  • Marko

    18. oktobar 2016 | 16:23

    Najbolje vratiti gospodu na selima pa onda motika u ruke i bice hrane i svega sto nam je potrebno.

  • Id

    18. oktobar 2016 | 16:23

    Pustite narod da bira!!!

  • Omerta

    18. oktobar 2016 | 16:23

    Istok

  • Sam

    18. oktobar 2016 | 16:22

    Rusija eu propada rusija je bolja nisu srbomrzci

  • Korg

    18. oktobar 2016 | 16:20

    Opredelite se za Rusiju,EU je vestacka tvorevina koja se raspada polako...rusija do Tokija

  • Marko

    18. oktobar 2016 | 16:20

    Vučiću,pametan si,drži se Srba a ove druge ne zarezuj.Srbi su ti dali mandat a ne ovi sufleri.

  • Nbg

    18. oktobar 2016 | 16:19

    Rusija normalno

  • Dragan

    18. oktobar 2016 | 16:19

    Moskva

  • Jole-HR

    18. oktobar 2016 | 16:18

    Ne može se jednom "guzom" na 2 stolice..

  • Miki

    18. oktobar 2016 | 16:17

    NE u EU!!!

  • Bane

    18. oktobar 2016 | 16:17

    Ako vala

  • Јасмина

    18. oktobar 2016 | 16:17

    Србија је на самом распећу,али уцене нису фер...

  • Zvrk

    18. oktobar 2016 | 16:17

    Ma braća Rusi.

  • Isko

    18. oktobar 2016 | 16:17

    Strpljen-spašen. Ne žuriti ka EU jer će ionako da pukne uskoro, a Rusi ako zarate sa zapadom, ne valja biti ni sa njima. Pamet u glavu, dupe uza zid da ne bi opet stradali u igri velikih.

    • 18. oktobar 2016 | 16:46

      Vesna Milanovic

      @Isko

      PA ljudi imate li oci..I Velika Britanija izlazi iz EU...ljudi oni su unistili sve...Evo i velika Italija patì a ne NASA FINA Srbja sa EU...neeee...Sa Rusima smo veci i cenjeniji...

    • 18. oktobar 2016 | 21:40

      max

      @Isko

      glup ti je komentar ...pa ako rusija zarati sa zapadom evrope nece biti a i nas zajedno s njom

    • 18. oktobar 2016 | 22:28

      Damjan

      @Isko

      Upravo tako, lepo zboris.

  • Salvatore

    18. oktobar 2016 | 16:17

    Svi na istok!

  • Gollum

    18. oktobar 2016 | 16:16

    EU

  • Didi

    18. oktobar 2016 | 16:14

    Obrni, okreni, bićemo je...a strana!

  • Laki

    18. oktobar 2016 | 16:09

    Idemo ka rusiju bre koja Evropska Unija

    • 18. oktobar 2016 | 16:31

      Rusija

      @Laki

      TAKO JE

    • 18. oktobar 2016 | 16:33

      Zpn

      @Laki

      Ma kako da ne,pa ako je tako ko sto Rusi kazu u vezi nasih firmi i poslovanja sa njima,sto to ne urade i sa Nemackim firmama i oni su unija.

    • 18. oktobar 2016 | 16:34

      Marrko

      @Laki

      Ljudi izlaze iz nje a mi budale idemo ka njoj. Gde je tu logika?

    • 18. oktobar 2016 | 16:47

      Bane

      @Laki

      Čisto sumljam da bi svoje dete pre poslao na školovanje u Rusiju nego u Pariz,rim , Minhen...

    • 18. oktobar 2016 | 16:51

      Boro

      @Laki

      Ti idi u Rusiju i u svoje ime govori! Ja sam za EU

    • 18. oktobar 2016 | 20:36

      Gogi

      @Laki

      E moj Laki,dodji u Eu pa da vidiš kako narod živi, idu na posao prevozom koji ne kasni,koji ide na svakih 3 minuta,i naravno takav gradski prevoz Beograd može samo da sanja, a za ostale gradove u Srbiji da ne pričam! plata uredna,na vreme,imaju i trinaestu a i četrnaestu platu,opet Srbija moze samo da sanja,za bolnice,škole, obdaništa ne želim da komentarisem!Nismo mi spremni za ulazak u Eu,i sami smo krivi za to!

    • 19. oktobar 2016 | 10:35

      stevo

      @Laki

      Rusija se piše velikim slovom!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA