DRAŽA JE GORI OD STEPINCA, I ČETNICI I USTAŠE SU HITLEROVI POMAGAČI: Oglasio se bivši predsednik Hrvatske Ivo Josipović

Prema njegovim rečima, i četnici i ustaše su pomagali zločinački projekat Musolinija i Hitlera, pa je njihova uloga jednako negativna, a samim tim je i njihova rehabilitacija nedopustiva

Komentari

  • Nik

    30. jul 2016 | 12:24

    Ovaj propali hrvatski politicar ocigledne ne poznaje cinjenicu da su se cetnici borili protiv nemaca a njegove ustase zajedno sa nacistima....to je oooogrooomnaaa razlika!!!

    • 30. jul 2016 | 14:35

      HRVAT

      @Nik

      Navedi mi jednu jedinu bitku koju su cetnici vodili protiv Talijana i Njemaca...hajde

  • iznogud

    28. jul 2016 | 20:00

    da su komunisti kojim slucajem bili u srbiji ne bi ostalo ni srpskog uha.sto se tice saradnje cetnika i italijana bilo je jer italijani nisu dopustali u svojoj okupacionoj zoni ustasama da divljaju.partizani su imali naredbu da ne napadaju ustase jer im je glavni protivnik bio tzv velikosrpski nacionalizam.zato je ubijen od strane komesara Nikola Demonja jer je hteo da oslobodi srbe iz jasenovca.sta su tek komunisti pocinili u crnoj gori,po oslobodjenju u srbiji,po srpskim selima...prema tim navodima Draza i jeste gori od ovih jer je sacuvao srpski zivalj,a sto se tice partizanstine i cetnistva u srbiji otidjite na bilo koju seosku slavu i javite kad cujete neku partizansku

    • 30. jul 2016 | 10:41

      Nino

      @iznogud

      Tebi kao hitler cuvao Srbe, bulaznis bezveze, ceo svijet se borio i bori protiv fasizma a tebi je to normalna pojava. Pokrite se malo, sa kim si takav si, Ivo je u pravu, i bog zna ko se borio protiv okupatora zla a koje bio uz njih.Nece vam proc te iluzije kao ni ustasama.

    • 30. jul 2016 | 10:58

      Sonja

      @iznogud

      Srpski se kaze uvo,a ne uho.

  • tmonsi

    28. jul 2016 | 18:25

    Stepinca nisu odlikovali saveznici za razliku od pukovnika Dragoljuba Mihailovića!

    • 28. jul 2016 | 20:42

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @tmonsi

      SNEZANA UTRNI VISE O DRAZI, GADI MI SE PORTAL VISE, SVI TVOJI NICKOVI ISTO TRABUNJAJU, NEBOLOZE I PROSTAKLUKE !!! Nema sansi da nametnes svoje, ne sad nego NIKAD, ti si veciti GUBITNIK !!! Bila -TUTOR, KRALJ,VELISLAV,MARKO, BOGI, FUZBA,IVAN BG, MILOS SRBIN,HERODOT, HER, MAVERICK, NADA@, Teslina Naslednica, Serbija ljubit Rosiju, Marijana Bakov, Bivsi debeli... ti ostajes bolesnica najteze kategorije !!! Cak si i RaspuĆin hahahahahahahahahahahahahah i RASPUTIN, SVI TI SE RUGAJU I PODSMEVAJU,MISLIM DA VECEG PONIZENJA I BLAMA OD TOGA NEMA !!! :)))))))))))

  • Sumadinac

    28. jul 2016 | 15:46

    ZIV JE DRAZA UMRO NIJE !!!!!

    • 28. jul 2016 | 20:44

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Sumadinac

      Da evo ga, letuje upravo na Kritu, kupamo se zajedno svaki dan !!! :)

  • Kiza

    28. jul 2016 | 15:35

    Vi ustaska i cetnicka bagro ne zaboravite na grafit iz Uzica " MI CEMO SE VRATITI!!!!".

  • Velislav

    28. jul 2016 | 14:29

    Nije ovo lupetanje, ovo je neobrazovanost i bezobrazluk.

  • Tutor

    28. jul 2016 | 14:28

    Povampirio se Pavelić u liku biserke pa Srbima udara minuse.

    • 28. jul 2016 | 16:06

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Tutor

      Biserka si ti Snezana, hajde nemoj sad ovo-ono, na portalu su sve tvoje bolesne nebuloze u 90% laznih nickova sa identicnim textovima i vremenom slanja textova !!! BOLESNA SI OPAKO, iskompleksirana , na zalost, nema ti leka !!! :)

  • Bogi

    28. jul 2016 | 13:12

    Neka Hrvati pokažu bar 1 grob gde su ih pobili četnici, a obrnuto ima 1001.

    • 28. jul 2016 | 21:01

      ludi kure

      @Bogi

      Ima ih garant.U drugov svetskom ratu.U jednom selu u okolini Zadra,odakle mi je majka.Uletili su cetnici i pobili pola sela.Koga su kod zatekli tog su i ubili.Partizani su posle napravili spomenik,i napisali zrtve fasistickog terora.Nikad nije napisano cetnici pobili ili ustase.Tako da si sam morao da provalis, koji su pocinili zlocin po imenima i prezimenima.Ili da ti kazu preziveli.

    • 30. jul 2016 | 10:46

      Nino

      @Bogi

      Za vreme Istorije ti si begao sa casova, zato je slabo poznajes. Citaj malo bitces pametniji.

  • Marko

    28. jul 2016 | 13:00

    Najvise Srba ubile su ustase a potom u partizani,posebno posle rata.A vi bando koja ovde bljujete po Drazi ste nistavni,neuki i glupi.

  • Marko

    28. jul 2016 | 12:41

    A sto vi ovde pametujete,koji i po srpskoj vojsci pljujete.Izadjite na ulice pa sirite vas glas.Nista vam ne vredi da to ciniti virtuelno.

  • Jelic

    28. jul 2016 | 12:07

    Draza nema nikakve veze sa Stepincem,najvece gluposti izgovara.Draza je bio vojnik jugoslovenske Kraljeve Vojske u Otadzbini,pre nego bilo kakav ideolog srpskog nacionalizma.Cetnici postoje jos od kraja 19-og veka,gerilska vojna postava.I procitajte malo po udzbenicima i ne sudite kada ne znate.

    • 30. jul 2016 | 10:48

      Nino

      @Jelic

      Hitlerove i zabarove ulizice, uzas, ito protiv svog naroda, katastrofa.

  • Cile

    28. jul 2016 | 12:05

    Čovek 100 posto u pravu. Bagra četnici,ustaše domobrani,balije,balisti.

    • 28. jul 2016 | 14:16

      Monaka/#

      @Cile

      I bagra : svi oni koji ubijaše Srbe kao Srne za : ' lipi užitak ' !!!

  • Her

    28. jul 2016 | 11:39

    Kao to da ti "zločesti" četnici nisu nikad u Srbiji ubijali Hrvate ?

    • 28. jul 2016 | 14:19

      Monaka/#

      @Her

      Ćut: vi koji ste iz lobanja srpskih glava krvlju pisali "svoje ime " !

  • Дадо РС Данило

    28. jul 2016 | 11:34

    Да је исто осудили би јевреји,роми ,Американци,Руси,енглези Дражину рехабилитацију.Она смета само хрватима комуњарама и Бошњацима зато што ће са њом српски живот бити мало вреднији.Ви Хрвати ће те појести сва говна што сте требали још 1946 а ова и ваше наредне рехабилитације усташа најбоље говоре о томе.Добићете шамарчину да нисте ни свјесни колику,а нема и неће бити јошке да вас опет помилује.

  • Fuzba

    28. jul 2016 | 11:23

    Ma kako to da je tog Drazu odlikovao jedan Sarl de Gol i Truman,a Stepinca svi nazivali zlocincem. E moj ujo

  • Дадо РС Данило

    28. jul 2016 | 11:12

    Хрватски комунисти као и са уставом из 1974 настављају растурати српске комунисте.Узалуд вам кућа цвећа и Јошка у њој када служи само за заштиту хрватских националних интереса.Управу је Слобо био Срби ће и у Србији и ван ње постати као Курди,јер вам недају да живите у садашњости без јошке.

    • 28. jul 2016 | 11:58

      Joj majko mila i.draga

      @Дадо РС Данило

      Žalostan si kao i tvoj komentar, žalosno je tako tako vaspitavaš svoju decu..T_T

  • Alien resurrection doctor

    28. jul 2016 | 11:06

    Ziv je Drazo umro nije , dok je srba I srbije .

  • lemi

    28. jul 2016 | 11:04

    Jedina istina je da se prekraja istorija i na jednoj i dr strani

  • Alien resurrection doctor

    28. jul 2016 | 11:04

    A vi ste najgori , ti ces mi dirat cetnike koji su izgibali po sumama

  • Drasko

    28. jul 2016 | 11:03

    Ucila ga majka Milica .

  • Ivan-BG

    28. jul 2016 | 11:03

    Sve au to ista G..... !!!!!A kakva su tek ova danas sto se svadjaju koji je bolji od njih dvojice???

  • Herodot

    28. jul 2016 | 10:58

    Koko to da nikad ni u kojem ratu pa ni danas ti četnici nisu progonili hrvate u Srbiji ?

  • Maverick

    28. jul 2016 | 10:57

    Hrvati su jedini na planeti imali logore za decu,dakle lazi i maskiranje ne pomaze,duša ostaje prljava.To je kao ono narodno-odelo ne čini čoveka,dakle poznajemo vas dobro a i svet vas polako upoznaje!

  • Goran Perovic

    28. jul 2016 | 10:56

    Dovoljna je samo jedna rec.... JASENOVAC

  • Gile

    28. jul 2016 | 10:55

    Hrvat je Hrvat.Bio komunjara ili ustaša.Nijedan ne misli dobro Srbima.

  • Korg

    28. jul 2016 | 10:20

    Pa upravu je,daj se osvijestite ljudi balkanski idite i gledajte napred,sta vam pomazu i Draza i Stepinac...

  • Običan realan

    28. jul 2016 | 10:06

    Čovek je sasvim u pravu. Četnici Draže MIhajlovića su pravili haos po Srbiji. Pokojna baka mi je pričala kada je Kalabić došao u jedno selo ispod Kosmaja da mobiliše ljude a u kome je ona živela da je govor počeo rečima: Ko neće sa nama zaklaćemo ga!. Četnički pokret u Hercegovini, Dalmaciji I Bosni imao je delimično pozitivan karakter jer je spasao Srpsko stanovništvo od istrebljenja ali su u jednom trenutu I tamo okrenuli I protiv Srba koji su bili u partizanima. Generalno pokret Draže Mihajlovića je bio uz naciste I tu je kraj svim pričama nije ga trebalo rehabilitovati I buduti senke prošlosti jer je cela presuda nerealna I pogrešna.

    • 28. jul 2016 | 16:49

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Običan realan

      Da, po mojim procenama bi trebao biti na vrhu portala !!! No1.

    • 28. jul 2016 | 17:18

      Mlj1228

      @Običan realan

      Ne mogu verovati da ima ovoliko hrvatskih srbomrzaca, i srpskih komunjara , koji su protiv svog naroda , jer su im lazi godinama stavljane pred nos. Ko je to podelio narod na "cetnike" i "partizane" ? ...zasto bi cetnici klali svoj narod ? . Mog oca su setali po planinama i jedni i drugi , isto su mu pretili i jedni i drugi , ako ne pridje njihovima , ubit ce , ma da je on tada bio ne punoletan. Da li ste se pitali kako je srpska vojska odnela pobedu u prvom svetskom ratu, i to gladni i zedni , a da nije bilo medjusobnog ubijanja. Da li ste se pitali , ko je stvorio tu mrznju? Da li ste se pitali odakle je dosao komunizam? Procitajte pa ce vam biti jasnije . Draza se nije borio na strani fasista kao Tito u prvom svetskom ratu , vec se borio protiv komunizma za monarhiju. Kako moze hrvati uporediti Pavelica i Stepinca sa Drazom, to je stvarno van svake pameti.

    • 28. jul 2016 | 18:50

      da

      @Običan realan

      Cetnici su zaklali sestru mog dede. Bila je Srpkinja, bila je u partizanima i imala je samo 20 godina... Draza je kriv za bratoubilacki rat, upitno je da li je saradjivao sa nacistima. Ustase su pak otvoreno stale na fasisticku stranu. Sta nam sve to danas vredi? Istorija nas je trebala nauciti da je svaka ostrascenost pogresna. Mir svim dusama nastradalim u bezumnim ratovima na ovim prostorima. Peace.

    • 29. jul 2016 | 21:19

      ???

      @Običan realan

      I ta je pogresna presuda dovela do drugih,pogresnih presuda!

  • Vlado

    28. jul 2016 | 10:05

    Preko 700 000 ljudi je ubijeno u Jasenovcu i to vecina Srba sto je skoro polovina stradalih na teritoriji Jugoslavije za vreme drugog svetskog rata. Ljudima na ovim prostorima veci neprijatelji bili su ustase nego Nemci !

  • Raspucin

    28. jul 2016 | 10:00

    To vam je isto kao kad bi rekli da su srbi i hrvati isti narod. Elementarno nepoznavanje cinjenica i pre svega sramota, za sve koje poistovecuju ovakve stvari. Prvo Srbija nije pobila u ime Austrougarske 50000 ljudi u velikom ratu, drugo na katedrali u Megdeburgu pise sacuvaj me boze kuge gladi i hrvata Hrvati nikada u historiji nisu imali vladara koji je govorio njihovim jezikom" (Franjo Josif) Hrvati, to su dronjci" (Franjo Josif) "Hrvati su izmet ljudskog roda" (Adolf Hitler) Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato sto se nicega ne boje, nego zato sto se nicega ne stide" (Jovan Ducic) "Od svih naroda na zemaljskom saru, Hrvati su najgrozniji" (Karl Marx) "Boze sacuvaj nas gladi, kuge i Hrvata" (iznad ulaza u jednu Njemacku katedralu) "Hrvate treba staviti pod starateljstvo" (Teodor Ruzvelt). Takodje srbi nisu pobili i poklali 800000 ljudi ,vec hrvati. Draza je bio vojnik regularne kraljevine u izgnanstvu, osramocen i streljan radi komunizma a ne zlocina, nema ni kednog zvanicnog potvrdjenog zlocina sa njegove strane sem u filmovima partizanskim, on ke zvanicnik vlade koja je hrvatima dala status banovine 1939., a oni su nam vratili kao i uvek. Dakle sramotno je poistovecivati takve stvari ,jer jos jednom se dokazuje ona Duciceva, Hrvati su najhrabriji narod ne zato sto se niceg ne boje vec zato sto se niceg ne stide. Narod koji nema ni stida ni srama.

    • 28. jul 2016 | 11:00

      D

      @Raspucin

      Ovi sto su dislajkovali mogu slobodno da se presele u hrvatsku ako vec nisu tamo.

    • 28. jul 2016 | 12:07

      Falkon

      @Raspucin

      A da malo citiraš i D.Čosića.

    • 28. jul 2016 | 13:43

      Cuca

      @Raspucin

      Raspucin je rasturio carsku Rusiju, Nikolaja Romanova II i njegovu porodicu. Sebe nazivaš Raspucinom, ni malo pohvalno.

    • 28. jul 2016 | 23:38

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Raspucin

      Hahahahahahahahaha...Snezana, K R A H !!! Hahahahahah..

  • ,Sumadinac

    28. jul 2016 | 09:58

    Gospodine Josipovicu ocigledno ste bezali sa casova istorije kad izjednacavate cetnike sa ustasama jer cetnike su odlikovali i amerikanci i englezi spasili su 500 pilota americkih u pranjanima nisu saradjivali sa fasistima mada vam je to krivo nisu imali jasenovac nisu imali logor za decu kao vi u splitu nisu proterali 300000 svojih gradjana 95 godine draza je bio regularni vojnik Nase vojske nase do rata a ustase su bili receno danasnjim recnikom teroristi zato danasnji zlocini i lice na ustaske a vi jos hocete i alojza da proglasite svetim zar sveti covek nosi kofu ociju zar sveti ucestvuje u pokrstavanju zar sveti ucestvuje sto direktno sto indirektno u ubistvima ima li kraja vasoj ustaskoj ironiji

    • 28. jul 2016 | 10:43

      Ljupce

      @,Sumadinac

      Svi ovi sto udaraju minuse ili su ustase ili im je neko bio u ustasama.

  • Bivsi debeli

    28. jul 2016 | 09:43

    Vrlo je jednostavno, broj ljudi koji je stradao od ustasa i broj ljudi koji je stradao od cetnika je neuporediv.Takodje je ne uporediva i monstruoznost izvrsenih zlocina.Isto tako uporedjivati komandanta regularne vojske jedne drzave sa falangama ustaske Ndh je vjestacko stvaranje kontra tega za ustaske zlocine, jer oni kazu "dobro bile su ustase ali i kod vas su bili cetnici".Dakle ni u kom slucaju se ne mogu izjednacavati "ucitelji" i "cede".

  • Nije isto

    28. jul 2016 | 09:37

    Koliko ja znam Draža je bio na poternici nemaca i to da se traži živ ili mrtav. Kako je onda Draža bio saradnik nemaca ako ovi hoće da ga ubiju. Uostalom Stepinca je odlikovao Hitler a Dražu Mihajlovica Ruzvelt. I onda se nađe pametni Josipovic da kaže kako je to isto čak je draža i gori.Jel Draža gori zato što nije pravio konc logore posebno one za decu.

    • 28. jul 2016 | 11:41

      Splićo

      @Nije isto

      Nikolaja Velimirovića je odlikovao Hitler. Zašto je on proglašen svecem?

  • Kure

    28. jul 2016 | 09:35

    Hahahahahahahaha kakva nebuloza

  • Braca

    28. jul 2016 | 09:23

    Jel Stepinac odlikovan od strane saveznika za spasavanje americkih pilota ili general Mihajlovic?Naucite nesto o ,,povijesti"

    • 28. jul 2016 | 10:53

      Bivsi debeli

      @Braca

      Njima se povijest ne svidja, hoce da napisu novu i prilagode je svojim potrebama.

    • 28. jul 2016 | 20:43

      ludi kure

      @Braca

      Sad zbog tih pilota ti oces da opravdas sve zlocine?Pocinjene od cetnicke ruke.

  • Activibi

    28. jul 2016 | 09:19

    Ajde politicari svih svetskih zemalja dajte nesto novo vi sami a ne samo se dobacujete loptice od jedne do druge strane dosta koje sta skrivio ajde vi dajte nesto mirnije a ne prelistavate istoriju i plasite narod .dajte nesto lepo da prozivimo i mi obicni smrtnici da probamo i mi kavijar,sufle,strambole i tako dalje aj uzdravlje znamo istoriju dobro ajde malo mira

  • Kralj

    28. jul 2016 | 09:18

    Naravno, svoje gov.. ne smrdi.

  • Miloš Srbin

    28. jul 2016 | 09:17

    Sve go ustaša

  • Ivana

    28. jul 2016 | 09:15

    Bas tako

  • Camel

    28. jul 2016 | 09:10

    Ziveo Marsal!

    • 28. jul 2016 | 11:20

      Дадо РС Данило

      @Camel

      Буди Бог стобом човјек мртав преко 30 година,ХВАЛА БОГУ.

    • 28. jul 2016 | 22:03

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Camel

      Koji TOLBUHIN ??? :)

  • Stepi95

    28. jul 2016 | 09:06

    Draza je bio na poternici kod Nemaca,njegova zena i decs su bili u logoru Banjica,u njegovom stabu su tokom 1941_44 bili clanovi americke i engleske vojne misije,postoje na stotine nemackih objava u kojima se navodi koliko je pristalica DM streljano,postoji na stotine slika u kojima cetnici sprovode zarobljene Nemce ili ovi razorezavaju cetnike,ne postoji ni jedna slika Drazina sa nekim Nemcem za vreme rata itd,itd....

  • Mile

    28. jul 2016 | 08:52

    To je bila ista banda ko sto su ovi danas stradala sitna raja i sirotinja a pojedinci se bogatili

  • Djaka_m

    28. jul 2016 | 08:50

    Bolje ti je Josipovicu da radis na sanacija nacizam u Hr ,posto se iskorjenit ne moze ,nego sto mlatis praznu slamu ,svi u svjetu koji treba da znaju ,znaju ko je Draza a ko Stepinac

  • Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

    28. jul 2016 | 08:45

    Ovo je prava istina !!!

    • 28. jul 2016 | 11:05

      Alien resurrection doctor

      @Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      Nije jaco nije , cetnici su moji a hrvati ne !

    • 28. jul 2016 | 11:21

      Дадо РС Данило

      @Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      Ти и јеси њихово потрчкало тако да се и чувар Лоре слаже са тобом.

    • 28. jul 2016 | 11:42

      Miloš Srbin

      @Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      Ujna pojačaj terapiju pod hitno

    • 28. jul 2016 | 14:24

      Tutor

      @Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      Još ti nije pukla tikva od gužve u njoj?

  • Vatrogasac73

    28. jul 2016 | 08:43

    Zagreb je samo mali grad u SRBIJI (kalobag-ogulin-karlovac-virovitica)

  • JaTiOn

    28. jul 2016 | 08:38

    Teško je prihvatiti da "neko moj" baš i nije dobar, ali su zato svi drugi krivi

  • Peca

    28. jul 2016 | 08:31

    Ali, Draža je bio profesionalni vojnik, a Stepinec "milosrdni sveštenik "! Pa onda, ko je u grehu, a tko u pravu, barem donekle!?

  • Oki

    28. jul 2016 | 08:20

    !mišljenja sam bio da je gosp.Josipović realan i umjeren političar ali posle ovakve izjave o zločincima dolazim do zaključka da Latin ostaje Latin.Napominjem da je đeneral DRAŽA bio u borbi protiv fašizma i štitio Srpski narod od ustaša.Odlikovan je od strane Američke vlade u drugom sv.ratu za spašavanje amer.pilota.Ako su ustaše za dom spremne onda DRAŽINI sledbenici apeluju SPREMTE SE SPREMTE

  • U vihoru rata

    28. jul 2016 | 08:18

    Josipoviću tvoj je otac pucao po Hrvatima, a kardinalu Stepincu su ustaše ubile brata. Neka se i to zna koliko je k.Stepinac nogao utjecati na tada novo stvreni poredak). Stepinca nisu voljeli ni ustaše, komunisti ( jer je bio Božji).Ko ima mozak razumit će.

  • Jovana

    28. jul 2016 | 08:15

    Pa tacno!

    • 28. jul 2016 | 08:27

      serb

      @Jovana

      Utome je razlika nikad mi nikog nismo proterali .zato smo veliki a oni niko i nista

    • 28. jul 2016 | 08:37

      Војвода Требавски

      @Jovana

      Није тачно

    • 28. jul 2016 | 09:05

      Steva

      @Jovana

      Šta je tačno ???? Tačno je jedino to da dok su Hrvati dočekivali Hitlerove trupe sa aplauzom i ovacijama u Zagrebu , General Draža Mihajlović je podizao ustanak protiv tog istog Hitlera. Osim toga General Mihajlović je predvodio tada jedinu legalnu Jugoslovensku vojsku. To samo imbecili mogu da kažu da je to ista stvar.

    • 28. jul 2016 | 09:12

      Sex

      @Jovana

      Cuj tacno...jesi li ti prirodno glupa il samo tako hoces da izgledas ??????

    • 28. jul 2016 | 09:29

      Ivan marovic

      @Jovana

      Svaka cast

    • 28. jul 2016 | 09:31

      Ivan marovic

      @Jovana

      Nije bas tako ,ali ima tu nesto,ona saradnja sa Hitlerom

    • 28. jul 2016 | 09:33

      Milorad

      @Jovana

      nije tacno,Draza je podrzavao kalitalizam i Zlobodnu Srbiju i pbio je vise Srba neko ikog drugog,dok je stepinac kukavica i osoba koja je direktno isla protiv Srba i Zidova,Roma.

    • 28. jul 2016 | 09:37

      dobi

      @Jovana

      Sta ima da se priča sa njima oni su sad sve rekli ovim postupkom jos pokušavaju da opravdaju to

    • 28. jul 2016 | 09:50

      Невена

      @Jovana

      Није!!!

  • zora

    28. jul 2016 | 08:09

    Po njemu je Draza pravio CON LOGORE gde je masovno eliminisao Hrvate.

    • 28. jul 2016 | 09:52

      Kiza

      @zora

      Ne nije pravio logore ali je zato ubio vise Srba nego bilo ko drugi u Srbiji.

  • Iskreno

    28. jul 2016 | 08:08

    postovani Hrvati koji budete citali ovaj clanak u Telegrafu potpuno je besmisleno kada je tema jedna stvar umanjivati njen znacaj sa drugom. to je kao kada bi sad Kina bombardovala Japan i to pokusala opravdati time da je to manje od Americkih bombi na Hirosimu i Nagasaki. kada prihvatite cinjenicu da su vam dedovi napravili koncetracioni logor i jos da je to jednako lose kao Ausvic, da je potpuno isto, onda mozete da sebe zovete ljudima do tada se slobodno zovite centralnim evropljanima jer je to istina kao i vas pogled na Jasenovac. smrt fasizmu sloboda narodu. bez namere da uvredim i ubedim jer onaj koga treba ubedjivati u to sta je Jasenovac nije vredan potrosenog vremena.

    • 28. jul 2016 | 15:13

      Iskreno

      @Iskreno

      ала раде хрватски ботови, скоро ко вучићеви.

  • Sinisa

    28. jul 2016 | 08:08

    Nece biti da je tako !

  • sinipini

    28. jul 2016 | 08:04

    Ja sam mislio da ste se malo edukovali istoriski,ali kao sto vidimo niste. Voleo bih da mi kazete gte je to general kraljeve Voske saradjivao sa Hitlerom. Josipovicu ti si idiot.

  • victoria

    28. jul 2016 | 08:04

    Jedno je rehabilitacija a drugo je nekoga cak proglasiti za sveca. Nadam se da Srbi nece od Draze napraviti sveca.

  • Nastradin

    28. jul 2016 | 07:58

    Živa istina, zato Srbijo začepi usta.....

    • 28. jul 2016 | 09:43

      Miloš Srbin

      @Nastradin

      Kako ćete dobiti po labrnji niste svesni

    • 28. jul 2016 | 10:47

      Ljupce

      @Nastradin

      Jednom ustasa uvek ustasa !!!

    • 28. jul 2016 | 14:10

      Nada@

      @Nastradin

      Istina je da su ustaše najveci svetski monstrumi i svako ko ih podrzava.

  • Распућин

    28. jul 2016 | 07:53

    Јосиповић се разуме у ,,повјест" к'о Марица у крив к....

    • 28. jul 2016 | 17:04

      Jaca gr. Αντε Μπαν κρο.

      @Распућин

      RASPUĆIN, hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha... Snezana BISERKA, Raspućin, hahahahahahahahahahahah.. A text ponovi molim te, volis ti to, ajde....:)))

  • Veteran

    28. jul 2016 | 07:52

    Ma, meni se cini da si ti gori od njih.Samo si pritajen.

  • milann

    28. jul 2016 | 07:45

    Drazu je odlikovao predsednik Amerike a Stepinca Hitler, dakle kraljeva vojska nije isto sto i Hitlerove Ustase. Titova prohrvatska simetrija odgovara Hrvatima ali nije isto.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA