Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aca
Bilo je krajnje vreme da se neko seti da ispravi tu nepravdu od nameta za stara velika vozila koja vrede kao dve registracije
Micko
Doslo vreme da ni osobe sa invaliditetom nemogu bez poreza jadna drzava za sta se hvata ro je zanemarljiv broj. A drugo da nije rgisrracija od3.5 otprilike 1500 e ljudi se nebi dovijali a svaki ozbiljan auto je preko 2000 ccm.
Vlada
U EU su plate j proseku oko 2000e pa na gore. A u Srbiji 200-250e. I oni placaju registraciju za auto oko 300e do 500 sa full kasko sto je smesno. To bi bilo kao da u Srbiji registracija bude 35 do 50e