VUČIĆ O PRESUDI KARADŽIĆU: Važnije je govoriti o ljudskim žrtvama, patnji i pomirenju!

Komentari

  • Na Istoku nista novo

    28. mart 2016 | 19:52

    Nije najvaznija stvar da li su Bosnjaci i Srbi blize jedni drugima,20 godina poslije potpisivanja Dejtonskog mirovnog sporazuma gospodine Vucicu,puno vaznija stvar je da oni koji su odgovorni za planirana masovna ubistva,etnicka ciscenja i sistematska rusenja vjerskih objekata budu sankcionisani,kako se tako sto ne bi nikada i nikome ponovilo,pa tako i ratni zlocinac Karadzic.Kazna za sve koji su ucestvovali u zlocinu je uslov pomirenja.

  • miki

    28. mart 2016 | 15:19

    Zna on sta je istina ali sta ce jadan kada se odlucio da bude kolaboracionista

  • Strucnjaci

    28. mart 2016 | 13:43

    Ne verujemo u pricu da je neko ratovao u ime Srbije.Ratovao je u ime svoje porodice, prijatelja i svog naroda koji je bio napadnut. Da se ratovalo u ime Srbije, mozda bi Srbija danas bila u drugim granicama.

  • Једноставни Србин

    27. mart 2016 | 12:34

    Треба чињеницама погледати у очи.дипломатски приступ господина вучића је очекиван.Само реалност је другачија,а то сви знамо.Кратко и јасно да се муслиманима и хрватима пружи прилика затрли би Српско семе.То је истина и то знају сви.то што вучић покушава је парадокс зато што је и он свестан да ће Срби увек бити дежурни кривци.Мислим да је свима јасно!

    • 28. mart 2016 | 10:11

      ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА

      @Једноставни Србин

      Браво Вуче као из моји уста бравооо

  • vuk

    27. mart 2016 | 09:41

    jel tako vule..jel kolinda kita cuti..ne trazi jos vise..a za njihovi trazi slobodu..dokle ulizavanje svima.??? ti kao prvi covek nemozes, nezmes da cutis..aj pricaj malo o jasenovac, jasterbasko 400000 ubijanih srba genocid nad srbe..da nije nijedan ustasa nije usudjen...jel su vise v 4000 hrvata, muslemana vredni nego 400000srba..treba se malo pricati da su srbi prvi bili ko se porili protiv islamisti u evropi..da srbrenica naj naj veci laz..eh tek moze pricati o pomirenje..ko je srbima rekao izvini niko ali apsolutnu niko..kako je moguce da zene u crom i kandica imaju pravo na lupetenje po srbiji...itd itd..to je veoma bitno..kako je moguce da svi usatase, siptari muslemani na slobodi a srbi dobili kolektivne kazne 1500godine..to ni fasisti u2 svetskom ratu nisu ni blizu dobili..

  • ПОДАТАК

    27. mart 2016 | 09:31

    Јадни Вучић! Он би све нешто причао о нечему "будућем" јер му нити прошлост нити садашњост не свиђају се.Господине Вучићу треба причати о оном што је важно.Прошлост је важна јер из ње се учи а не од оних који имају језиву прошлост(СДА,Енглеска,Турска ,Немачка,,,).Они живе "добро " јер су много ,много зла нанели другима.Са њима је се срамота дружити.Сети те се шта је Бајден урадио у Украјини!Његови савети воде у украјинску будућност коју ја ником не желим.Време је да почнете учити из чињеница а не из лажи."У лажи су кратке ноге".

  • Milorad

    27. mart 2016 | 03:51

    Sto god se desilo ne samo kroz bosnu nego I hrvatsku i kosovo Bila je reakcija Srba na unistavanje prava I postojanja SRPSKO NARODA Koji nije train nista vise ili man je nego ista prava za sve.

  • Dobi

    26. mart 2016 | 23:34

    Zmajognjeni zec-Vas komentar je izabran kao povod za moj komentar zato sto mi je pametan ,a vi ste me pogresno razumeli,shvatam da smo na istoj strani ,ovo je bilo upuceno drugoj strani, ne vama.

  • Јасмина

    26. mart 2016 | 22:40

    Без филозофије.Радован Караџић није зликовац!

  • Јасмина

    26. mart 2016 | 22:09

    Треба говорити о правди и човечности..А Радован Караџић није злочинац..

  • Dobi

    26. mart 2016 | 21:54

    Zmajognjenizec-Vucic govori o napretku u svesti,o evoluciji homo-hominusa, nije kriv sto su vecina u regionu ostali na nivou mamuta pa jedva cekaju povod da se kolju i masakriraju ko divlje svinje,i pri tom, sto je najveca zalost ,da uzivaju u tome,a najveci slagvort im je da se prave ludi i sto je jos tragicnije, da najvecu krivicu svaljuju na onima koji su najmanje krivi za nacisticke svinjarije.Milosevic je u svemu tome zeleo da ocuva jedinstvo,a kad nije uspeo,preduhitrio je ovog puta i pripremio srbe da im se ne ponovi stradanje kao u ll sv. ratu.To sto je hrvatima i muslimanima bili milo da ponovo imaju ovce za klanje i sto im je ovog puta izmaklo,zao mi je,samo smo vratili istom merom,tj.spustili se na vas nivo mamuta i pokazali da ne mozete dalje takvi u civilizaciju.To sto je vasa bajna EU primila vas a ne nas,govori mnogo i o njima,a to je da ni oni nisu kao i vi odmakli dalje od mamuta.Pravedne ciljeve u svetu sprovodi samo Putin, svi ostali su fetusi u duhovnom i intelektualnom pogledu.Da ne govorim o matorim alchajmerima koji vladaju svetom i kojima su neuroni u fazi raspadanja.

    • 26. mart 2016 | 22:53

      Zmajognjeni zec

      @Dobi

      U najvećem delu vašeg komentara slažem se sa vama, osim u vašoj predstavi da sam Hrvat i da sam iz Hrvatske. Ako obratite pažnju na ostale moje komentare, shvatit će te da smo, uglavnom, sličnih stavova. To što vi lično Vučićevu izjavu doživljavate kao uzvišenu ideju kojoj treba stremiti, to vam ne zameram, ali sam sa utopijskim pristupom životu završio prilično davno i prestao takvim idejama povlađivati. A, potcenjivati narod, posebno srpski, tvrdeći da je na nivou mamuta, mislim da vam ne ide u prilog. Moj komentar na koji ste reagovali je protest protiv licemerstva koje se izliva iz komentara onih koji insistiraju na " pomirenju naroda", jer je to isto kao insistirati na "pomirenju" navijača Zvezde i Partizana. Na derbiju se pomlate i polome sve oko sebe, kad derbi prođe svako svojoj kući, na svoj posao, a gle čuda, na poslu za istim stolom u miru radi sa kolegom koji je navijač suprotne ekipe. E, upravo zbog toga, mislim da je potrebno prestati zamlaćivati se parolama, a prihvatiti realnost da moramo poštovati mir dok je na snazi, a kad dođe vreme odigravanja derbija, veruj mi da ćemo ponovo da se makljamo kao nikad pre. Naš bolesni srpski mazohizam da neprestano opraštamo zločine koji su nam učinjeni, da se " mirimo i bratimimo" sa ustaškim i balijskim skotovima, doveo nas je u poziciju da nas čitav svet zajebava. Nikome na svetu nije jasno, da oni koje smo mi proglasili braćom, koje smo amnestirali od zločinstva poražene strane u dva svetska rata, kojima smo dali naciju i državu mogu biti toliko nezahvalni, jer mi smo svet ubeđivali da su oni dobri. Sad, posle svega treba to da ponovimo? Ja ne bih, ma šta o tome zvanično rekao predsednik vlade.

  • Ana

    26. mart 2016 | 21:09

    Posteno bi bilo da i drugi zavrse u zatvoru koji su ubijali i napadali Srbe

    • 26. mart 2016 | 21:49

      Zg

      @Ana

      Slažem se, svi koji su napadali i ubijali srbe u srbiji...trebaju biti kažnjeni!

  • Bobi

    26. mart 2016 | 20:48

    Srbija je pokazala pijetet prema žrtvama dok drugi to ni ne nameravaju.Pomirenje je najpotrebnije na ovim prostorima,Vučić se za to najviše zalaže od svih predsednika.

  • Ilija

    26. mart 2016 | 20:45

    Ne mozemo vecito u mrznji da zivimo, ali ni da zaboravimo zrtve, ipak, mora da se nadje kompromis da se krene dalje i proslost ostavi iza nas.

  • Zmajognjeni zec

    26. mart 2016 | 20:20

    Preko 90% komentatora ponavlja mantru o potrebi pomirenja. Molio bih bar neke od njih da objasne kako to pomirenje izgleda. Kakvi su to obredi i protokoli pomirenja? Čime se to potvrđuje i verifikuje? Ako vam vođa jednog dana saopšti da je konačno došlo do tog famoznog pomirenja naroda, možete li opisati na osnovu čega će obični ljudi moći da znaju da je to to? Ili je to nešto kao dogma koja će biti prihvaćena bez proverljivih činjenica, ili će to opet kao i Boga svako doživeti na svoj način kako se njemu čini da je najispravnije i najpribližnije istini? I u jednom i drugom slučaju, zbog nemogućnosti da se složimo kako to treba da izgleda, od te floskule u prsksi nema ništa. Usput, ovi koji pričaju o gledanju u budućnost, da li su oni neki vidovnjaci koji vide budućnost i događaje u njoj onako kakvi će događaji stvarno biti ili kako bi oni želeli?

  • Herkules

    26. mart 2016 | 20:18

    Niko nije mogao da utice na presudu,kad Srbin ode u Hag on je vec unapred osudjen

  • Nebojsa iz Beograda

    26. mart 2016 | 20:16

    Nas premijer je apsolutno u pravu,samo tako do pobede.

  • Nenad

    26. mart 2016 | 20:14

    Zao mi je sto su ispali samo Srbi odgovorni! Kao da smo sami ratovali!

  • Nemes

    26. mart 2016 | 20:03

    Onaj od gore sve gleda i vraca a mi smo svoje oduzili tako da ostaje samo da gledamo sta ce drugi dobiti!

  • Jovana

    26. mart 2016 | 19:56

    Put pomirenja je pravi put za ceo Balkan.

  • tasa

    26. mart 2016 | 19:51

    Kao da Hag ima pik na nas Srbe, i samo nas osudjuju.. A sta je sa drugim zlocincima koji su ubijali nasu decu, sta je sa njima? Bitno je samo da mi Srbi ispadamo zlocinci najveci, sramota i bruka

  • Veran

    26. mart 2016 | 19:42

    Sve se placa sve se vraca a mi smo svoje pretplatili!

  • Tomislav

    26. mart 2016 | 19:42

    Svi Srbi se sada moraju čvrsto zajedno držati.

  • bojana

    26. mart 2016 | 19:38

    Premijer je u pravu kada kaze da ovakve presude nisu i niti ce dovesti do pomirenja naroda na prostorima bivse SFRJ.Nazalost ovakve stvari samo produbljuju jaz izmedju naroda.

  • Cveta

    26. mart 2016 | 19:37

    Pomirljivo i uzdržano do kraja,svaka čast Premijeru.

  • krca

    26. mart 2016 | 19:36

    Izgleda da smo samo mi za pomirenje.

  • Dara

    26. mart 2016 | 19:15

    Sve smo uradili da održimo mir u regionu. To mora da se poštuje.

  • Jovan

    26. mart 2016 | 19:12

    Moramo svi gleadti napred i zaboraviti vec jednom na ruznu proslost koja nikome nije dobro donela.Put pomirenja je pravi put za ceo Balkan.

  • Barbara

    26. mart 2016 | 18:57

    Bilo je zlocina na svim stranama, najvaznije je okrenuti se pomirenju i saradnji na ovim prostorima.

    • 26. mart 2016 | 21:39

      Boris

      @Barbara

      Bilo je zlocina na svim stranama,i mise okrenemo pomirenju,a hrvati i muslimani i dalje samo nas optuzuju,ni jedan jedini svoj zlocin nisu osudili,i ti hoces takvo pomirenje,jeli ti hoces da inih 200.000-300.000 protjeranihSrba iz Hrvatske samo tako predju svega sto su doziveli i ostavili domove,imanja,grobove...a da ih Hrvati i dalje nazivaju zlocincima,nemoze biti jednostrano pomirenje,jeli vidis da Hrvatska drzava slavi progon Srba iz Hrvatske,jeli to korak po pomirenju...dosadni ste i vi i Vucic sa tim pomirenjem

  • Александар Џунић

    26. mart 2016 | 18:48

    Тек кад буду осудили Младића и Шешеља, наравно из америчко-политичких разлога, са основним циљем да се односи на Балкану што више загноје, тек тада ће почети да функционише пословична Српска заборавност и занемаривање сопствених рана, а праштање кривинцима за издаје, подвале, убијања и прогонства. Читајте Др Едварда Хермана!

  • mikimaus

    26. mart 2016 | 18:42

    MA ŠTA I DA KAŽEMO ZA PRESUDU OSIM DA JE HAG NEMILOSRDAN

  • Daca

    26. mart 2016 | 18:36

    Ma kako bolno zvučalo, ružnu prošlost moramo ostaviti iza sebe!

  • Fedor

    26. mart 2016 | 18:34

    Vlada osudjuje sve zlocine pocinjenena prostoru bivse Jugoslavije. Nisu narodi krivi zbog pojedinacnih zlocina.

  • Lejla011

    26. mart 2016 | 18:02

    Mi smo jedini trduimo da odrzimo mir i stabilnost, dok se neki trude da naruse to.

  • Vila

    26. mart 2016 | 17:59

    Danas nije tesko razumeti da nema rata bez bola , a ni ekonomskog napretka regiona bez pomirenja. Mislim da kao sto ni rata na ovim prostorima ne bi bilo da se strane sile nisu umesale, Tako i danas do istinskog pomirenja nece doci dok nam pravdu dele stranci.

  • Marko

    26. mart 2016 | 17:55

    Nemamo nista od rasprave i osudi Karadzica, moramo nastaviti put ka oporavku Srbije i njenom putu u EU!

  • Danijel

    26. mart 2016 | 17:45

    Najbitnije je da se govori o međusobnom pomirenju a ne da dolazi do ponovnih sukoba. Rat nikome ništa dobro nije doneo. Srbija kao i druge susedne zemlje treba da gledaju napred, da sarađuju zajedno i popravljaju svoje međusobne odnose.

    • 26. mart 2016 | 19:44

      Zmajognjeni zec

      @Danijel

      Sva dosadašnja pomirenja su nam donosila ratove u kojima su nas ubijali bez milosti. Bolje da se ne mirimo. Poštujemo prekid rata, i to je jedina garancija mira.

  • rade

    26. mart 2016 | 17:31

    Haški sud je prestrog prema našim ljudima.

  • gogo

    26. mart 2016 | 17:29

    Kada bi se sve drzave ponasale kao Srbija davno bio se prevazisle podele i animoziteti koji su jos uvek prisutni.

  • Sasa

    26. mart 2016 | 17:23

    Jedan je Radovan Karadzic!

  • Brlp

    26. mart 2016 | 17:08

    Bravo Vucicu tako guvori pravi Drzavnik a ostali neka pricaju sta hoce samo im je to ostalo!

  • Tipičan

    26. mart 2016 | 17:07

    Da ne poveruje čovek sta je pričao na mitingu povodom hapšenja Karadžića.

  • Jaksa

    26. mart 2016 | 17:06

    Presuda je doneta, a Vlada i Vucic moraju to da prihvate tako kako jeste. Nista se vise ne moze uraditi. Ostavimo proslost, gledajmo samo u bolju buducnost.

  • Darko

    26. mart 2016 | 17:05

    Vucicu prestani vise o pomirenju!Niko od njih ne zeli odnose sa nama!zasto njihovi politicari ne govore o pomirenju?srbi su okarakterisani kao jedini zlocinci!a svemu tome ste i vi vlast doprineli!sram da vas bude!

  • Mima

    26. mart 2016 | 17:04

    Ispalo je da su samo Srbi zločinci a šta je sa pobijenim srpskim narodom ko će za to da odgovara. Slažem se da smo mi miroljubivi i da trebamo gledati u budućnost ali neke stvari te jednostavno pogađaju i bole.

  • Hedona

    26. mart 2016 | 17:02

    Na insistiranje da kaže kakav je njegov lični stav prema toj presudi, Vučić je odgovorio da kao predsednik Vlade nema prava da iznosi lični stav, a da je vlada uradila i rekla sve što je trebalo. Dodao je da mu se čini da njegov ton nekima nije dovoljno pomirljiv i da neki smatraju da treba da učestvuje u gaženju sopstvene zemlje.Srbija ima premijera koi zaista radi za interes naroda i države i želi da građani Srbije žive bolje. i Ne treba uvek iznositi lični stav, već stav cele Vlade a novinari opasno navode na greške.

  • liki

    26. mart 2016 | 16:57

    Mnogo je vaznije pomirenje naroda od ovakvih licnih presuda.Vise nasih zvanicnika se izvinjavalo za zlocine koje su pojedinci cinilu u ime naroda iako na to nisu imali pravo.Vucic je napravio najveci korak posetom Srebrenici , za dalji napredak su potrebni i potezi ostalih naroda u tom sukobu.

    • 26. mart 2016 | 21:41

      Boris

      @liki

      I Tadic...a ko se izvini nama Srbima i nasim zrtvama

  • Djordje

    26. mart 2016 | 16:56

    Srbija je jedina zemlja regiona koja je ispunila svoje obaveze prema Hagu,i sta je za uzvrat dobila da se samo Srbi osude ,a krivci za genocid nad Srbima setaju slobodno i Hag ne trazi od njihovih zemalja da ih uhapse.I to je prevda.

  • Aca

    26. mart 2016 | 16:51

    Prvi Premijer koji ne govori slepo o politici devedesetih

  • Milan

    26. mart 2016 | 16:44

    Tako je Vucicu,podrzavam te,potpuno si upravu.

  • Sara

    26. mart 2016 | 16:37

    Sramna presuda, treba da je zakon za sve isti.

  • polat

    26. mart 2016 | 16:36

    daj Boze da je tako kako kaze premijer

  • LudZbunjenNormalan

    26. mart 2016 | 16:29

    Kako bi sada Radovan volio malo na cist zrak Petnjica , Durmitor, Lola i Gvozd pa malo slanine i domace rakije pa sira i gusle a sad ga gusla crnac dok svira klavir sta uradi crni Raso.

    • 26. mart 2016 | 17:07

      Boro 3

      @LudZbunjenNormalan

      Kako bi i tvoj Alija volio na bilo kakav vazduh pa makar i nebio cist

  • jaca

    26. mart 2016 | 16:25

    Šta god on izjavio i kakav god stav zapravo imao, nebitno je, jer ni na šta više ne može uticati.

    • 26. mart 2016 | 19:49

      Zmajognjeni zec

      @jaca

      Draga moja Jaco, ja kao što sam ti ranije obećao, stigao sam na Krit. Neka kafica? Može?

  • stevan

    26. mart 2016 | 15:56

    Pomirenje je ona najvaznije sto nas ocekuje i ono sto ce dati bolju sliku o svemu tome, bez pomirenja nista nije isto.

  • Verica

    26. mart 2016 | 15:56

    Da bi imali budućnost treba da ostavimo prošlost iza sebe i okrenemo novi list...

    • 26. mart 2016 | 16:43

      Na Istoku nista novo

      @Verica

      Da bi imali buducnost moramo se suociti sa prosloscu.

    • 26. mart 2016 | 17:37

      Ja pa ja pa ja

      @Verica

      Ma jel? Sram te bilo. Da ti je ubijen brat, suprug, otac i djete da li bi tako mislila?

  • IVAA

    26. mart 2016 | 15:25

    Da bi imali budućnost moramo brinuti i o sadašnjosti.

  • Vesna

    26. mart 2016 | 15:03

    Mi smo za iskreno pomirenje iako smo najviše nadrljali ali muslimani i hrvati nisu i nikda i neće biti. Naše žrtve treba konstantno pominjati i nabijati im na nos.

  • bojan

    26. mart 2016 | 14:58

    Vazno je istaknuti to da niko nije osudjen za zlocine nad Srbima.

  • dara

    26. mart 2016 | 14:58

    Odgovornu politiku koju sprovodi ova vlada, koja ne poziva na mržnju već na međusobno razumevanje i pomirenje, je ono što treba da sprovode sve vlade u našem susedstvu.

  • ana

    26. mart 2016 | 14:58

    bolje biti Karadzić u zatvoru neko orić na slobodi ili Alija na Barama.

  • nikola

    26. mart 2016 | 14:56

    I ja mislim da treba da gledamo u buducnost. To je najbitnije!

    • 26. mart 2016 | 19:51

      Zmajognjeni zec

      @nikola

      Jedan nadrilekar sličan tebi, skoro je predlagao da treba gledati u Sunce. Probaj.

  • Viktor

    26. mart 2016 | 14:55

    Srbija mora da gleda u budućnost jer ne možemo da živimo samo u prošlosti.

  • ana

    26. mart 2016 | 14:44

    Premijer je sve u pravu.

  • Jelica

    26. mart 2016 | 14:41

    Tesko je ne osvrtati se na proslost ali Srbija mora da gleda u buducnost, jako je bitno da Srpski narod i bosnjaci zive u miru!

  • izi

    26. mart 2016 | 14:37

    Jasno je sve rekao kako treba dalje ne treba komentarisati.

  • rope

    26. mart 2016 | 14:35

    Za sve sto kaze skidam mu kapu

  • paja

    26. mart 2016 | 14:34

    Ovkava presuda se očekivla s obzirom da znamo zbog čega je formiran Haški tribunal.

  • Pjer

    26. mart 2016 | 14:31

    Bošnjačkom vrhu,očigledno nije stalo do pomirenja i saradnje !

  • Milan

    26. mart 2016 | 14:31

    Premijer je u pravu kada kaže da druge države u okruženju nisu uhapsile one koji su počinili zločin u ime države,a Srbija je to uradila kada je Srebrenica u pitanju.

  • Orthodox boys Lj.

    26. mart 2016 | 14:30

    Nekad sam cak volio,da ga slusam i divio se mu,sad mi se stvarno smuci od njega ... Sramota kako se odnosimo prema svojima...

  • nikola

    26. mart 2016 | 14:29

    Bas tako,kako kaze premijer

  • janko

    26. mart 2016 | 14:29

    Velika nepravda nad Srbima

  • Rocky

    26. mart 2016 | 14:26

    nema jedan bez tebe u novinama

  • winetu

    26. mart 2016 | 14:25

    Srpska Vlada je uradila sve što je u njenoj moći da dođe do normalizacije odnosa u regionu. Pokazala da ima dobru volju i da je spremna na pomirenje.

  • Crni Gruja

    26. mart 2016 | 14:22

    Jel tvrd taj kamen mudrosti?

  • Lidija

    26. mart 2016 | 14:22

    Oni koji su vrsili zlocine nad srpskim narodom uglavnom nisu odgovarali...ispalo je da su samo srbi zlocinci.

    • 27. mart 2016 | 16:13

      pravda

      @Lidija

      Ne uglavnom, nego niko nije odgovarao...Srbi ne da su predstavljeni kao jedini koji su vrsili zlocine, nego je ispalo da su i sami sebe ubijali...Bilo kako bilo, suludo je komentarisati i pricati tu o bilo kakvoj pravdi!!!

  • B Paspalj

    26. mart 2016 | 14:19

    Mi na ovaj nacin ne pokazujemo velicinu naseg naroda .Mirenje i prihvatanje ovakvih presuda govori na kojem bednom nivou je nas drzavni suverenitet.

  • Ratko

    26. mart 2016 | 14:18

    A Izetbegovic ,Kolinda pa čak i ona babetina Kandicka i drugi anti srbi mogu i smeju da iznesu svoj stav...kakav strah, nevidjeno licemerstvo zarad poltronstva zapadu...sta ostade od onog Vučica !!!

  • Milan

    26. mart 2016 | 14:15

    Premijer Vucic je u pravu. Sve je lepo objasnio.

  • Hag

    26. mart 2016 | 14:14

    Vuce,vuce bubo lenja,sta ce reci pokolenja.....

  • Na Istoku nista novo

    26. mart 2016 | 14:12

    Gospodine Vucicu svi Bosnjaci koji su bili optuzeni od strane Haskog tribunala su se dobrovoljno predali i otisli u Hag,niko nije na silu uhapsen i poslat.Niko!Samo da se zna.A Dabic se na prostoru Srbije skrivao,kolika je vjerovatnoca da bezbjednosne sluzbe Srbije nisu znale kuda se krece dr.Dabic?Nikakva.Vlasti u Sarajevu su saradjivale od prvog dana sa Haskim tribunalom,sto nije slucaj sa vlastima u B.Luci i Beogradu.Hajmo biti posteni,da su saradjivali i dostavili dokaze koji su imali mozda bi i kazne koje su izrecene pripadnicima srpskog naroda u Hagu bile manje.

    • 28. mart 2016 | 11:41

      Petar

      @Na Istoku nista novo

      Mi pricamo o vodjama, Tudjman, Izetbegovic, Milosevic. Tvrdim da su zivi Tudjman i Izetbegovic ne bi bili osudjeni, ziveli bi na slobodi.

  • maki

    26. mart 2016 | 14:11

    Nadam se da ce u postupku po zalbi prvostepena presuda biti ukinuta!

  • Ceca

    26. mart 2016 | 14:11

    Definitivno. Ljudski zivot je ljudski zivot.

  • Beli

    26. mart 2016 | 14:07

    Vucic je uhvatio sustinu problema da niko ne razmislja o pomirenju ,a to je odlika velikih ljudi

  • tina

    26. mart 2016 | 14:03

    Sve te zrtve, oni su nasi junaci...i oni zasluzuju svu paznju kada se govori o tim ratovima a ne zlocinci, bilo da su sa nase strane ili sa neprijateljske strane... Svi oni su ubijali i krive i neduzne!!!

  • Dragan

    26. mart 2016 | 14:00

    Ovaj vucic svuda se trpa

    • 26. mart 2016 | 18:50

      Istina na djelu

      @Dragan

      Da,guro je nos u srebrenici i..... i niko nije odgovaro jer toje bilo pokusaj ubistva a daje obrnuto vucic bi pohapsio i babe,dedove itd.

  • Gogi

    26. mart 2016 | 13:58

    Videces na izborima sta mislimo o tebi.

  • Dejana

    26. mart 2016 | 13:57

    Treba da gledamo na Srbiju kao državu i da svaka osoba bude poštovana i priznata.

  • P-P

    26. mart 2016 | 13:56

    Dušo prodana!!!

  • ana

    26. mart 2016 | 13:56

    Ljudske zrtve i pomirenje ce nam uvek biti na prvom mestu.

    • 26. mart 2016 | 19:56

      Zmajognjeni zec

      @ana

      Ti si za još žrtava, to ti dođe kao neki fetiš?

  • Toma

    26. mart 2016 | 13:56

    Ogroman broj zrtava i nesreca tokom ratova... to ce jedino ostati da se upamti i sto treba da se upamti!!!

  • &

    26. mart 2016 | 13:55

    Opet samo komentari sns botova?

  • Juli

    26. mart 2016 | 13:55

    Najlakse je osuditi nekoga na dozivotnu patnju i dusevni bol.

  • Ognjena

    26. mart 2016 | 13:53

    To je stav za koji bi trebalo da se zalaže svaki pojedinac...preturanje po prošlosti i traženju krivca nas nikuda neće odvesti.

  • How Yes No

    26. mart 2016 | 13:51

    Komentari,da povratis

  • Nis

    26. mart 2016 | 13:50

    Ajde botovi dosta je bilo ajde sad malo sendvic u ruke i u setnjicu ... jos malo vam je ostalo ...

  • max

    26. mart 2016 | 13:40

    Temeljan kao i uvek!!

  • bucko

    26. mart 2016 | 13:38

    Dosta je mrznje i zrtava.

  • Miki

    26. mart 2016 | 13:38

    Moramo svi zajednmo raditi na zajednickom pomirenju.

  • miki

    26. mart 2016 | 13:38

    Bez tog Karadzica ja nebi vise ziveo u svom kraju gospodine "premijeru"

    • 26. mart 2016 | 18:54

      Jaca

      @miki

      Pise se "Ja ne bih",opismeni se prvo,pa onda pisi!!!

  • saska

    26. mart 2016 | 13:38

    Sto duze pricamo o proslosti to nam je teze da se prilagodimo u buducnosti.

  • rasta

    26. mart 2016 | 13:37

    Ne zna se više ni šta se dešava ni šta se dešavalo, ti dokazi su uvek dvojaki. Verujem da jeste potrebno da se govori o svim ljudima i celoj državi jer o pojedincu i sa pojedincem ne možemo uraditi ništa.

  • Sloba

    26. mart 2016 | 13:29

    Da bi na Balkanu svima bilo bolje, potrebno je prevazidjemo proslost i da pocnemo svi da saradjujemo, samo tako mozemo da povecamo zivotni standard.

    • 26. mart 2016 | 14:21

      Sekula

      @Sloba

      Saradjivali smo mi lepo sa svima, a onda su oni resili da ne zele da saradjuju sa nama.... i usput da zele da kontrolisu teritorije gde ne zivi njihov narod.

  • Sale

    26. mart 2016 | 13:28

    Zrtve i patnja su iznad svake nacionalne podele

    • 26. mart 2016 | 14:19

      Sekula

      @Sale

      Gde ste bili da to kazete Slovencima, Hrvatima, Muslimanima ili Albancima, kada su zapocinjali oruzanu pobunu protiv drzave kojoj su dali zakletvu?

  • Lala

    26. mart 2016 | 13:27

    Treba isključivo raditi na pomirenju,upravu je potpuno premijer.

  • Zoki011

    26. mart 2016 | 13:27

    Problem mnogih jeste da razumeju da nije u pitanju bio rat već građanski rat i shodno ponašanju međunarodnih faktora treba stalno podsećati na naše žrtve i naše prognane čija pravda se sigurno ne meri u 70tak godina robije za muslimane naspram 900 godina robije za srbe. Ne kažem da Ješić i slični ne razumeju već da na loš i pokvaren način koriste ovu presudu i to protiv svog naroda u izjavama.

  • Kosta

    26. mart 2016 | 13:27

    sramna presuda Haskog tribunala, nadam se da ce u postupku po zalbi prvostepena presuda biti ukinuta!

  • Pera

    26. mart 2016 | 13:26

    Srbija vodi politiku pomirenja. Zalaze de za mir i stabilnost. Premijer je u pravu, kada govori o tome sta je bitnije u ovome trenutku.

    • 26. mart 2016 | 14:24

      Sekula

      @Pera

      A sta ce nam pomirenje sa tim zlotvorima? Da bi nam opet zabili noz u ledja? Sto nas nisu pustili 1990 da izadjemo iz Jugoslavije?

  • Kalina

    26. mart 2016 | 13:26

    Vlada je ucinila sve sto je u njenoj mogucnosti, presuda je takva i mi to ne mozemo promeniti.

    • 26. mart 2016 | 14:27

      Sekula

      @Kalina

      Vlada je imala uticaj na to koliko i na irigacione kanale na Neptunu. Zato nije nista ni ucinila.

  • Danijela

    26. mart 2016 | 13:26

    Vucic ima pravo da ne iznese svoj licni stav.

    • 26. mart 2016 | 13:56

      P-P

      @Danijela

      On nema LIČNI STAV.

    • 26. mart 2016 | 14:00

      Boro 3

      @Danijela

      Zasto Kolinda i Izetbegovic iznose svoj stav,znaci on podrzava ovu presudu

  • Vesa

    26. mart 2016 | 13:24

    Krivicu jednog čoveka ne treba generalno prebaciti na čitav narod,opraštati se mora kao i sarađivati jer smo upućeni jedni na druge.

  • Milenko

    26. mart 2016 | 13:24

    Svi mi znamo zašto je Haški sud formiran, to se vidi po tome ko je sve osuđen, ali najvažnije je da dođe do pomirenja naroda u regionu.

  • klara

    26. mart 2016 | 13:24

    Mislim da je presuda Karadžiću preoštra, i da je 40 godina ipak previše s obzirom da će on ostatak života provesti u ćeliji

    • 26. mart 2016 | 14:37

      Petar

      @klara

      Slažem se kao i većina da je presuda preoštra.

  • Žarko

    26. mart 2016 | 13:23

    Presuda koja nedonosi boljitak u pomirenju regiona ali ito da nesme da generalizuje i osudi ceo narod za pomenuta dešavanja.

  • Joe

    26. mart 2016 | 13:22

    Vucic ima svoj stav,dobar vic

    • 26. mart 2016 | 14:04

      obavezno

      @Joe

      Hajde bar biraj vesti za neumesne komentare.

    • 26. mart 2016 | 14:30

      Sekula

      @Joe

      Xa xa xa :) Provalila su ga vec i deca da nesto nije u redu sa njim.

  • Taca

    26. mart 2016 | 13:22

    Premijer je potpuno upravu,najvažnije je govoriti o ljudskim žrtvama i o pomirenju.

    • 26. mart 2016 | 14:02

      Boro 3

      @Taca

      Kada muslimanski i Hrvatski predstavnici budu tako govorili o svim zrtvama tek onda ce Vucic biti u pravu

  • Presedan

    26. mart 2016 | 13:21

    Previše se govori o presudi a niko ne priča o žrtvama, patnjama i pomirenju koje nam je svima potrebno.

    • 26. mart 2016 | 14:06

      Meks

      @Presedan

      Ma ne radi se tu odavno o žrtvama, pogledaj samo organizaciju "majke srebrenice", te žene se pojavljuju svuda da bi lobiirale politički da se srbi proglase genocidnim kako bi se od nas tražile odštete kao što su dobili potimci žrtve holocausta, i u daljnjrm ukinula rrpublika Srpska, To je cela priča. Meni je iskreno žao svakog nevinog stradalog ali ne očekujte da će mo mi srbi sami sebe pljuvati jer niko nije bio cveće 90ih, građanski rat a ne agresija. Ps: podržavam politiku vlade, odgovorno se ponašaju, ipak ne mozeš kao lider pred kamerama da kažeš sve što misliš nego moraš diplomatski da reaguješ i da misliš na državu.

    • 26. mart 2016 | 14:26

      Sekula

      @Presedan

      Naravno da se govori o presudi jer su nju doneli isti oni ljudi koji su zasluzni sa ceo taj rat.

  • Anka

    26. mart 2016 | 13:21

    Kada to svi shvate , možda i dođe do preko potrebnog pomirenja, normalnog života i prosperiteta.

    • 26. mart 2016 | 14:03

      Boro 3

      @Anka

      Nikad muslimani i Hrvati nece zalit Srpske zrtve i nikada nece priznati dasu ubijali Srbe kao miseve

    • 26. mart 2016 | 14:17

      Sekula

      @Anka

      Odakle ti ta glupa ideja da ce to ista da promeni? Imali smo pomirenje i nakon WW2, pa vidimo gde nas je dovelo.

  • bilha

    26. mart 2016 | 13:21

    Mi smo za saradnju ali neki pricaju da jesu ali zapravo nisu.

  • Miljana

    26. mart 2016 | 13:20

    Presuda je doneta, ali da li je pravedna tu će uvek biti dilema, žalosno je što svaki rat za sobom nosi nedužne žrtve.

  • Maja

    26. mart 2016 | 13:17

    Tacno tako...vaznije je pricati o ljudskim zrtvama, nego o pojedincu...

    • 26. mart 2016 | 14:26

      Sekula

      @Maja

      Pa hajde onda da pricamo o Jasenovcu?

    • 26. mart 2016 | 22:13

      Zmajognjeni zec

      @Maja

      Pojedinac nije žrtva? Znaš onu narodnu:" zrno po zrno - pogača"?

  • Tilka

    26. mart 2016 | 13:16

    Pomirenje treba da bude primarno, jer život teče i budućnost i saradnja među narodima je najbitnija...

  • Elmer

    26. mart 2016 | 13:14

    Objasnjeno sve , i svaki segment je spomenut .

  • liki

    26. mart 2016 | 13:14

    Srbija mora da se izbori za pravdu.

  • mala

    26. mart 2016 | 13:12

    Naravno, tako se to radi, Vlada je rekla sve sto je imala.

    • 26. mart 2016 | 14:05

      Boro 3

      @mala

      Sta je to vlada rekla,navedi jedan primer,citava Hrvatska i Bosna su stale u odbranu svojih ljudi,sta je nasa vlada uradila...prepustila dase ljudi sami snalaze

  • Gaga

    26. mart 2016 | 13:11

    Bakir nikad neće znati koje su prave vrednosti u društvu.

  • Vanila

    26. mart 2016 | 13:11

    Necemo dozvoliti da iko gazi po nama.

  • Momo

    26. mart 2016 | 13:11

    Vučiću! Znaš ti znaš!

  • Uros

    26. mart 2016 | 13:10

    Naravno, proslost ostavimo iza sebe.

  • Mirela

    26. mart 2016 | 13:10

    Istina i velika tragedija je što svaki rat nosi i velike žrtve sa sobom.

    • 26. mart 2016 | 22:22

      Zmajognjeni zec

      @Mirela

      Presude haškog suda su proizvele nove srpske žrtve. Ovaj put su žrtve u miru. Ali, koga još srpske žrtve interesuju? Srpske žrtve u ratu su sačuvale zemlju da bi ovi što "daju umerene izjave" imali gde da vladaju. Kad sam gore, baš me briga kako sam tu stigao. Samo, zaboravljaju da kad dođe vreme da siđu sa vrha, neće imati stepenice, morat će da skaču i to bez padobrana.

  • Janko

    26. mart 2016 | 13:10

    Lepo je Premijer objasnio,

    • 26. mart 2016 | 14:29

      Sekula

      @Janko

      E svaka mu cast, kakav um, kakav vodja. Tek kad je on objasnio, poceo sam da shvatam.

  • koSTAntina

    26. mart 2016 | 13:10

    Onog dana kada na isti nacinu budu procesuirani pripadnici drugih naroda (i nacionalnosti) u Hagu, onda cu mocu da govorim o ravnopravnosti tog suda. Ovako ga dozivljavam samo kao propagandni instrument kojim NATO opravdava svoje postupke protiv naseg naroda. Bitno je znati da je drzava bila i ostala uz nase ljude tamo. Hvala nadleznima na tome, taj se stav ne sme promeniti.

    • 26. mart 2016 | 14:33

      Sekula

      @koSTAntina

      Da je drzava bila uz njih, oni ne bi bili tamo.

  • Maki

    26. mart 2016 | 13:08

    Treba govoriti o pomirenju, skroz se slažem. Ne treba širiti mržnju i pričati o kaznama.

  • hana

    26. mart 2016 | 13:08

    Apsolutno je u pravu

  • Zvonce

    26. mart 2016 | 13:08

    Presuda haškog tribunala Radovanu Karadžiću je usmerena na njegovu ličnu odgovornost zbog zločina koje je počinio. Svako mora da odgovara za svoje postupke.

  • Steamroller

    26. mart 2016 | 13:06

    Vucic vise ne sme nikome nista da kaze,klasicna kukavica!

  • Sha

    26. mart 2016 | 13:06

    Srbija nema nikakvu zastitu, tesko ce doci do pomirenja.

  • Nada

    26. mart 2016 | 13:05

    Iz Srbije kao i uvek šaljemo samo poruke mira i pomirenja i to je ono što našeg premijera razlikuje od političara iz regiona

    • 26. mart 2016 | 14:11

      Boro 3

      @Nada

      Pogledaj i prociraj poruke iz okruzenja...sta kazu Izetbegovic i Kolinda

    • 26. mart 2016 | 14:32

      Sekula

      @Nada

      Koga bre briga kakve se poruke salju?! Imas li ti imalo mozga? Da li si uopste zavrsila osnovnu skolu ili bar gledala obrazovne emisije na RTS? I Hitler je pricao miroljubive poruke pa je onda sravnio Evropu.

  • koen

    26. mart 2016 | 13:05

    Naravno, sve drugo je put nazad. Mi smo uvek znali da oprostimo, čak i više nego je trebalo. Drugi nisu. Nisu ni naučili od nas, ali treba da gledamo sebe i idemo svojim putem.

  • nena

    26. mart 2016 | 13:05

    Oni o tome ne zele da pricaju.

  • Siniša

    26. mart 2016 | 13:05

    Srbija mora biti ujedinjena i da ne dozvoli da je Haški sud diskedituje.

  • Vila

    26. mart 2016 | 13:05

    Narod kako u Srbiji, tako i u Bosni zivi tesko i zeli da se od onog sto je bilo juce okrene ka onome sto nosi sutra. Bez pomirenja u regionu nema napretka, a bez napretka, nema ni boljeg zivota za gradjane.

    • 26. mart 2016 | 14:35

      Sekula

      @Vila

      Dosta sa tim floskulama. Naravno da ima napretka bez pomirenja. Ima jos 200 drzava u sevtu sa kojima se moze saradjivati, a to sto nasa vlada zeli da saradjuje bas sa onima koji ne zele da saradjuju sa nama je pokazatelj njihove intelektualne zrelosti.

  • Nikolina

    26. mart 2016 | 13:04

    Premijer je ukazao na sustinu, zrtve nece biti zaboravljene, ali mora se teziti pomirenju!

  • Steva

    26. mart 2016 | 13:04

    To nije presuda, to je zločin.

  • MKC

    26. mart 2016 | 13:04

    svi mi i premijer tezimo ka pomirenju,ispunjavaju se raznorazni uslovi.hocemo bolji odnos sa zemljama u okruzenju.sta radi druga strana...nista!

  • Biljeg

    26. mart 2016 | 13:03

    Ne Aco, neki i sada zive u proslosti, mrznji, izazivanju haosa i prizeljkivanju nemira, tada oni profitiraju.

  • Andrija

    26. mart 2016 | 13:03

    Nekima je nazalost presuda bitnija.

  • Goran

    26. mart 2016 | 13:03

    Srbija ce i dalje raditi na pomirenju medju narodima.

  • TheBloom

    26. mart 2016 | 13:02

    Samo medjusobnim pomirenjem i slogom mozemo da racunam na upseh u regionu,tj. na Balkanu. Mrznjom i provokacijama necemo nista da postignemo. Samo cemo doprineti zahadjenju odnosa i prestanku saradnje. To je ono sto Vucic zeli da poruci nasim komsijama koji ne prestaju da provociraju kad god im se ukaze prilika za to.

    • 26. mart 2016 | 15:48

      Boro 3

      @TheBloom

      Kojim komsijama,oni se hvale svojim zlodelima,oni negiraju Jasenovac...koje poruke Vucic moze njima poslati kada oni negiraju Jasenovac i protjerivanje Srba iz Hrvatske

  • zoran

    26. mart 2016 | 13:02

    bez obzira na presudu zlocin se mora osuditi ma ko da je vinovnik.

  • Mile

    26. mart 2016 | 13:02

    Sa resudama na ojima su samo Srbi, pomirenja teško da će da bude. Mismo naše sve jude isporučili uz velike teškoće, ali to je bio jedini ispavan način Gde su ostali učesnici rata ?

  • jelena

    26. mart 2016 | 13:02

    Vucic se zaista ponasa kako jedan premijer treba.dostojanstveno,sa merom,vodi racuna da gradi a ne unistava.

  • Deki

    26. mart 2016 | 13:01

    Žrtve nam moraju biti na prvom mestu!

  • Kasic

    26. mart 2016 | 13:01

    Jasno kao dan da zeli mir u regionu i stabilnost.

  • Dejan

    26. mart 2016 | 13:00

    Svi mi znamo sta Vucic misli o presudi ali to ne zeli javno da kaze jer sa pozicije premijera mora da s eponasa odgovorno i u interesu nase zemlje.

    • 26. mart 2016 | 23:14

      Zmajognjeni zec

      @Dejan

      Evo, ja ne znam. Kad si već jedan od onih koji zna šta Vučić misli, objavi i prosvetli ovaj zbunjeni narod.

  • Nikol

    26. mart 2016 | 12:59

    Ovo je jos jedan dokaz zasto Premijer treba da pobedi na izborima, Trebaju nam ovakvi ljudi da nam vode drzavu.

    • 26. mart 2016 | 14:42

      Sekula

      @Nikol

      Trebaju nam ljudi koji su jaki na recima, ali nikada nisu u stanju nista konkretno da urade?!

  • Milan

    26. mart 2016 | 12:59

    Mnogima je vazno da sude i osudjuju, a trebali bi istinski da poradimo na uzajamnom pomirenju medju narodima, susedi smo pobogu.

  • Ja

    26. mart 2016 | 12:58

    Ma mi smo tupav narod, do pre neku godinu bulevar dr radovana sad druga prica! Glasajmo za vucica! Elem kakav je car ovaj Radovan, ziva legenda dr Dabic.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA