OTVOREN TAJNI ARHIV OZNE! Evo šta je Milan Nedić rekao TAJNIM AGENTIMA Tita o četnicima Draže Mihailovića (VIDEO)

Komentari

  • dunja

    24. jun 2016 | 22:09

    MI POTOMCI LJOTICEVACA KOJE JE OSNOVAO NEDIC DUBOKO SMO RAZOCARANI VASIM NEPOZNAVANJEM BAZE-KOD NAS JE VODJEN BRATOUBILACKI RAT...A SVE POD DIRIGENTSKOM PALICOM BRITANACA..SAVET-CITAJTE ISTORIJU.

  • Зоран

    27. mart 2016 | 06:45

    Не могу да верујем да после 36. год. од смрти агента КГБ организације људи верују комунистичкој пропаганди.

  • ATIMUS

    20. mart 2016 | 20:48

    Nije njima zbog Nedica i uz nedica nego ...plase se da se nepokrene pitanje povratka otete imovine posle 1945

    • 27. mart 2016 | 18:42

      Milica

      @ATIMUS

      Dokle ce se uopste.pitati komunisti pa krajnje je vreme da se njima zabrani da oni daju misljenje dosta vise a to vazi i za socijaliste oni su sotone fuj

  • Pantelija

    20. mart 2016 | 14:58

    Nedić se kao iznenadio što mu Nemci nisu dali autonomiju? I kolika bi ta autonomna Srbija bila? I onda se neko čudi što nas mnogi susedi i njihove gazde sa zapada żele svesti na Beogradski pašaluk, a samo tu teritoriju smatramo Srbijom. I to podvaljujemo sami sebi da je samo to Srbija. Ne treba nam gori dušman od onih koji tako razmišljaju.

  • Novak

    20. mart 2016 | 12:29

    Ma, svi komunisti (90% srbi), nedicevci (100% srbi), cetnici (100%) i ostali (100% srbi) radili su na srpskom istrbljenju ratujuci medjusobno. Sve su to bili izdajnici srpskog naroda. Sram bas bilo!

    • 20. mart 2016 | 13:33

      Алекса

      @Novak

      Кажеш Недићевци 100% Срби, четници 100% Срби, е па нису. Дражин заменик војвода таковски је Хрват Вучковић Звонко, Дражин главни човек за пропаганду муслиман Мустафа Мулалић...

  • Goran

    20. mart 2016 | 12:25

    Postoje dve licnosti, jedna je Srbin, odlikovani armijski Djeneral srpske vojske, koji se borio naravno na srpskoj strani u Velikom ratu. Druga licnost je bravar, ubica, spijun i kriminalac, navodno Hrvat, a Bog zna ko je i odakle, obicni vojnik austrougarske vojske, naravno u Velikom ratu ratovao protiv Srba i ubijao ih. Da li i jednom normalnom Srbinu moze biti bliza ova druga licnost?!?

  • delboy

    20. mart 2016 | 10:23

    Kad mi netko odgovori zasto tito nije obisao jasenovac ili papa onda cu razumeti ove rehabilitacije. ko je kriv a tko nije..

    • 20. mart 2016 | 11:54

      Petovic

      @delboy

      https://sh.m.wikipedia.org/wiki/Logor_Jasenovac. Pre nego sto lupis, informisi se i ne siri lazi. Tito je dva puta bio u Jasenovcu.

  • Zika Zeneva

    20. mart 2016 | 09:12

    Pratio sam istoriju do 74te i cuvenog srpsko erotskog ustava gde se prvi put ozvanicila propast Sfrj i nase nam drage Srbije. A ako sagledate celu pricu sa druge strane, shvaticete da nisu bitna imena vec komunizam. Americke tajne sluzbe u saradnji sa poslusnim evropljanima po svaku cenu, po cenu unistenja jednog naroda a to smo mi Srbi, zele da uniste komunizam kao drustvo. To se jos uvek desava kod nas, samo sto nisu racunali na puno okolnih desavanja, nacionalista i melanholije koja vlada trenutno. Zato se ide na kompletn unistenje srpskog naroda na svim poljima. Industrija, poljoprivreda, apsolutno sve. Kazite mi koji srpski proizvod jos jedete? Ni jedan! Sve je u rukama drugih. A kompletna halabuka oko Nedica je ustvari oduzimanje glasova SPSu jer su oni komunisti kako se to jos uvek kaze kod nas. Gospodo, liberalni kapitalizam je doveo do toga da vladaju megatrendovci, rijaliti, majka srbije i ostala Pink i Grand bulumenta. Sve je godinama smisljano, danasnja vlast ima zadatak da sahrani ovaj narod i nista vise. Pamet u glavu. Nece nas biti za 50 godina. Pozdrav

  • milan68

    20. mart 2016 | 09:11

    neverovatno koliko puno negativnih komentara o nedicu za veoma kratko vreme, i koliko minusa pozitivnim tekstovima o nedicu..kao po komandi, verovatno iz istog centra..prosto je neverovatno da srbi ovako nesto pisu o srbinu koji je pokusao da zemlju izvuce iz haosa i koliko toliko mirnije docekaju kraj rata..ovi sto pisu negativno o nedicu verovatno su botovi nekog centra, verovatno onog komunistickog, ili su potomci komunistickog olosa koji su svojim demonstracijama prizivali rat 1941.,( bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob) i koji su posle rata zeuzeli kuce, stanove i funkcije, pa im se nesvidja revizija 2.sv. rata..

    • 20. mart 2016 | 16:05

      Pantelija

      @milan68

      Dopuna istorije da ali ne izmišeljena i izvrnuta istorija gde bi izdajnici i krvnici bili proglašavani herojima.

  • CG

    20. mart 2016 | 06:38

    Priznao da je saradjivao sa nacistima i pomagao im. Da bi spasio narod. Koja mu je ideja bila. I drugi su htjeli da zive ali su se borili za slobodu i svoju zemlju. Kako vas nije sramota ovo uopste objavljivat. Nije to istorija od prije 1000 god pa da se nezna sto je istina. Htio je sacuvat srbiju a pomagao njemcima. Drugim rijecima htio je da sacuva svoju g.. i bude glavni u srbiju pod fasistickom njemackom. To je bila ideja.

    • 20. mart 2016 | 10:50

      DUH

      @CG

      ! Nisi me ubedio da si dorastao ovim komentarima.

    • 20. mart 2016 | 12:36

      Goran

      @CG

      Ne da nisi dorastao, nego bi ovako komentarisao neki titov pionir iz 1947. godine.

    • 20. mart 2016 | 12:48

      Алекса

      @CG

      Дукљанине да ли пјеваш химну у којој су стихови Секуле Дрљевића? Није Недић прогласио Србију под Немачким протекторатом, али јесте Секула прогласио Црну Гору као италијански прирепак. Недића су убили твоји комунисти, а Штедимлију Тито није убио, него га држао у Загребу и сахранио са почастима на Мирогоју.

  • bonanno

    20. mart 2016 | 02:35

    e jadan li si srBski rode sa ovakvim komentarima, sve komunista do komuniste

  • Markedjani

    20. mart 2016 | 01:21

    BRAĆO, ZAHVALJUJUĆI MILANU NEDIĆU JE UKINUTA NAREDBA 100 SRBA ZA 1 NEMCA. PAMETNOM DOVOLJNO!

    • 20. mart 2016 | 20:11

      Lune

      @Markedjani

      Hm,hmm...uredba je ukinuta,mnogo je efekat bio veci preko Banjice i Jajinaca..

  • Савица

    19. mart 2016 | 23:25

    КО ЈЕ ОЧЕКИВАО ИЗЈАВУ И ДРУГО ВИЂЕЊЕ ИСТОРИЈЕ ОД КВИСЛИНГА НЕДИЋА. ОВО ЈЕ САМО ПРАВДАЊЕ ИЗДАЈЕ ЊЕГА И КОЉАЧА ЧЕТНИКА.

    • 19. mart 2016 | 23:49

      Goran

      @Савица

      Savice, vidi se da si skoro procitao citanku iz istorije za peti razred, koja je stampana 1946. godine.

    • 20. mart 2016 | 00:07

      Bijokas

      @Савица

      ZIV SI SAVICE JOSKIN LELEMUDE !!!!!??!!

    • 20. mart 2016 | 04:11

      Александар Џунић

      @Савица

      Не поставља се питање има ли живих, већ има ли разумних да ствари логично повежу, па се тако црнонка црном не види (хрватски фашизам и усташтво). Несрећа Срба је да се део народа определио за комунизам, који је прљавом игром запада превладао током рата, а онда се та црвена половина Србије, заједно са свим црнилом хрватско-муслиманско-шиптарског антисрпског фашистоидног фактора сручила на оне који су покушали да спасу што се спасти могло. Не бих био у право да се нису десиле 90-е., које су ми отвориле учи, упркос чињеници да сам васпитаван на историјским тековинама НОБ-а. Ко има разума, не би му требало више објашњавати.

    • 20. mart 2016 | 04:27

      Šatobrjan

      @Савица

      Da li vi koji pišete komentare znate za sremski front. Ako to znate onda znate i šta se tada desilo i da du to naredili tajni komunisti na čelu. ..i to de zna pa ne pišite nebuloze, pogotovo neistine.

    • 20. mart 2016 | 06:32

      Равна Гора победити мора

      @Савица

      Злочинци су били усташе,нацисти и комунисти а ти четнички кољачи о којима говориш су заклали максимално 100 људи а комунисти су убили 200 000 цивила

    • 20. mart 2016 | 06:44

      SAVICA

      @Савица

      ZIVEO NEDIC ZIVELA SRBIJA. BEZ KRALJA NE VALJA.

    • 20. mart 2016 | 07:36

      Mega Storm

      @Савица

      Ako si lično poznavala dotičnog onda uredu.

    • 20. mart 2016 | 09:05

      VukBgd

      @Савица

      Pa sta je ubistvo 100 SRBA za jednog nemca ako ne planirano i sistematsko unistenje jednog naroda?!

    • 20. mart 2016 | 09:07

      Blaf

      @Савица

      Komunisti su zlo i najveci koljaci Srpskog naroda,dabogda im se seme zatrlo

  • Veste

    19. mart 2016 | 23:01

    Posle 75 godina da li ima zivih da posvedoce vase istine. Bolje zatvorite tu mucnu istoriju Srbije i pustite ovaj narod da gleda u buducnost. Proslost nam je grozna od ubistava kralja Mihaila Obrenovica pa kralja Aleksandra i kraljice Drage Obrenovic.... Ko ce to sve ispraviti.

    • 20. mart 2016 | 12:54

      Алекса

      @Veste

      Мала исправка кнез Михајло, мада лепше звучи краљ:)

  • @@@

    19. mart 2016 | 22:48

    Zar je moguće da ovo srbi komentarišu

  • Sneki

    19. mart 2016 | 21:59

    Svi nekadasnji zlocinci kod nas, sada postadose heroji i spasioci Srba i Srbije. Dali je moguce da je nasa istorija toliko bila izvrnuta i pogresna?

    • 20. mart 2016 | 04:12

      Александар Џунић

      @Sneki

      Плавуша?

    • 21. mart 2016 | 08:36

      VukBgd

      @Sneki

      Pa da, počev od Tita hrvata! On je mnogo voleo srbe i zatonas je oslobodio fašištičke čizme. A u tom procesu je "desetkovao" srpski rod, to nema veze? Ne hrvate, ne muslimane, ne slovence, ne šipose - nego SRBE?! Aj sad da cujem?

  • Novica

    19. mart 2016 | 21:55

    Nedić i Nedićevci su podvala srpskome narodu od strane onih koji bi da Srbe gurnu na stranu poraženih u WW2 i da Srbe prikażu kao poslušne saradnike nemačkih nacista. Slażem se sa tvrdnjama da treba zabraniti zloupotrebu srpskoga imena i Srbije kada se iza njih kriju oni koji su bili deo okupacionoga mehanizma nad istom tom Srbijom i nad srpskim narodom.

  • Goran

    19. mart 2016 | 21:54

    Citajuci komentare zakljucujem da su u Srbiji vecina sledbenici broza. Nije ni cudo sto smo ovde gde smo.

    • 19. mart 2016 | 22:47

      Novica

      @Goran

      Ne lupetaj jer vi Nedićevci bi sve koji nemaju dobro mišljenje o Nediću i smatraju ga negativnim likom proglasili komunistima. A što nije tačno. Alu ima jedna druga činjenica a to je da nema neonaciste u Srbiji a i šire a da ima negativan stav prema Nediću.

    • 20. mart 2016 | 08:49

      SAVA

      @Goran

      Niko nije sledbenik samo Broza vec celog sveta koji se borio protiv fasizma i okupatora tog sceta i vas koji ste bili uz njih i njihovu politiku.

  • Ratko

    19. mart 2016 | 21:42

    A sta cemo sa ovim danasnjim i ovi nas ubedjuju da nam nato prijatelj i dadose im Srbiju na tanjiru...nece moci...

    • 20. mart 2016 | 08:52

      SAVA

      @Ratko

      Moraju slusat Ameriku , Nemacku, Englesku i Francusku, bas te zemlje koje rasturaju svet kao i Hitler sto je radio, samo sa nekim izmenama. Ovi plate lovom da se kolju medjusobom pa nakraju pokupe kajmak.

  • Goran

    19. mart 2016 | 21:10

    Neverovatno, koliko je lazna komunisticka istorija isprala mozgove. Milan Nedic je odlikovani heroj iz Velikog rata, nevoljno je prihvatio da formira Vladu pod Nemcima, jel je bila alternativa da se Srbija podeli hrvatskim, madjarskim, bugarskim i albanskim fasistima. Svakom je jasno da nas Srba u toj opciji vise ne bi bilo. Ovi jadnici iz ndh ne bi imali gde da dodju, a i ovi u Srbiji bi bili svi pobijeni. U i u takvoj Srbiji sa Nedicen je vazilo 100 za jednog, sto su komunisti obilato koristili. Srpski narod je uvek imao mnogo neprijatelja, ali najveci su nam neprijatelji oni u nasem narodu kojima je belosvetski kriminalac i hohstapler broz na srcu.

    • 19. mart 2016 | 21:24

      SAMOSTALNI CAR

      @Goran

      I zuti bi nas isto tako prodali danas. Za saku para...

    • 19. mart 2016 | 21:29

      Miloš

      @Goran

      Bio je i Peten francuski heroj u prvom svetskom ratu a sluga i saradnik Nemaca u drugome s.r. Srbiju i srpske zemlje su Nemci i njihovi saradnici ionako rasparčali i podelili među sobom. A ono što se zvalo Nedićevom Srbijom je bila marionetska okupirana teritorija da se Srbima zamažu oči. Nemcima Srbi nisu bili jedina i glavna briga ni jedini problem. A bolje da smo njihov problem nego problem onih koji su dobili taj rat. Sramota su oni koji su prihvatili da budu produžena ruka okupatora i deo njihovoga okupacionoga sistema.

    • 20. mart 2016 | 07:32

      Boro

      @Goran

      Najveci Srpski neprijatelj je kralj i njegovi saradnici koji su pobegli i ostavili svoj narod na cedilu,da je Nedic imao mesto u avionu i on bi otisao

  • ATIMUS

    19. mart 2016 | 20:10

    One koje je spasio od ustasa oni su sa da najveci protivnici njegove rehabilitacije.....

    • 19. mart 2016 | 20:28

      Draškić

      @ATIMUS

      Kako ih je spasio od ustaśa? Je li tako što ih nije vratio ustaśama ili što ih nije i sam pobio? Šta je uradio da genocid nad Srbima u NDH zaustavi? Kuda su se Srbi iz NDH trebali uputiti ako ne ka svome rodu i narodu? Imao je u prvome susedstvu logore u Zemunu i Sajmiśtu, koji su pripadali NDH, a nije prst maknuo da bi spasio Srbe iz njih. Čak ih je i punio sa Jevrejima i Srbima.

    • 19. mart 2016 | 20:57

      Nešto što je

      @ATIMUS

      normalno vi Nedićevci bi da pripišete Nediću kao herojstvo.Normalno je da se prihvate proterani svoji sunarodnici i rodbina.Nenormalno bi bilo da je obrnuto.

    • 19. mart 2016 | 21:06

      SAVA

      @ATIMUS

      Lazima su kratke gace, ovo su price za malz decu.

    • 19. mart 2016 | 21:10

      SAVA

      @ATIMUS

      Koje gluposti se sluze da se izmeni istorija, to nema nigde u svetu sem Balkana. Ono sto su Svabe i marionete radile nasem narodu na nasem kucnom pragu, pripisuje se NOB eu. Nikad to nece proci kod normalnog sveta.

    • 19. mart 2016 | 21:54

      Lune

      @ATIMUS

      Hm,hmmm..odakle ti taj podatak, navedi ga ?ako i ima toga, to je zbog saucestvovanja u iseljavanju Srba, i pravljenja nacionalne drzave Hrvata u YU, a sto se tice ostalog, Nedic je dobro znao za osnivanje logora, sestojanuarsku diktaturu, i sva zla koja proisticu iz hapsenja,ubijanja,batinanja, komunista i patriota,partizana, znajuci, sta je radio, znajuci ko ga je uhapsio, odlucio se da proba ko "supermen" da izleti kroz prozor.Znaju saveznici,koga su vratili i zasto !!!

  • :::

    19. mart 2016 | 19:46

    Zakonom treba zabraniti da se ne može svako kriti iza Srbije i Srpstva naročito oni koji su činili zločine. Svaki kvisling, zločinac, izdajnik, kriminalac i sličan ološ bi lagao da je zločine i nedela činio za "spas Srbije i Srpstva". Pa dokle više da se i najgori ološ krije iza Srbije i Srpstva??? Nedić je zlo činio ne u ime srpskoga naroda i Srbije već u ime nacizma i nacističke Nemačke a koji su ga i doveli na vlast.

    • 19. mart 2016 | 20:08

      Draškić

      @:::

      Bravo! Nisu Jevreji Srbima smetali već nacistima i Nedić je kao nacistički čovek i igrač u ime i za račun nacista, a ne Srba i Srbije, učestvovao u holokaustu nad Jevrejima. Pri tome je hapšen i u logore teran svaki Srbin koji se nije slagao sa takvom nacističkom ideologijom i okupacijom.

    • 19. mart 2016 | 22:07

      Milan Zitoradja

      @:::

      Komunisti su cinili zlo srpskom narodu.

    • 19. mart 2016 | 22:15

      Nikolas

      @:::

      A U CIJE IME JE TITO NAREDJIVAO OZNI DA MASOVNO STRELJA SRBE I BACA VODJE U KRECANE SIROM SRBIJE !!!!! 500 HILJADA SRBA SU KOMUNJARE POBILE -IZA KOGA SE ONI KRIJU!!!!!

    • 20. mart 2016 | 09:30

      SAVA

      @:::

      Tacno tako, ima jos i Ljoticevci, gestapovci u Beogradu sa crnim koznim mantilima, sta su radili svojim gradjanima ito samo iz licnih interesa, prodane duse, sad izigravaju neke idole. Nema bre sanse da uspijete jer he svet protiv vas.

  • Dejan

    19. mart 2016 | 19:44

    Ma da sad su partizani krivi za sve! Daj ne lupajte gluposti vise.

  • Goran

    19. mart 2016 | 19:35

    Stvari su proste, Milan Nedic je sve cinio da sacuva gole zivote srpskog naroda, a sledbenici ustase broza su sve cinili da Nemci pobiju sto vise Srba. Cilj Milana Nedica je bio opstanak Srba i Srbije, a cilj broza nas nestanak.

    • 19. mart 2016 | 20:34

      Pazarac

      @Goran

      Upravo je obrnuto.

    • 19. mart 2016 | 22:21

      Jeca

      @Goran

      Broz je bio za borbu protiv okupatora. To je I dokazao. Ceo svet mu je za to odao priznanje.

    • 20. mart 2016 | 07:48

      Pera

      @Goran

      Pa eto, sačuvao nas je! Zato nas je po završetku rata bilo, manje nego na početku.

    • 20. mart 2016 | 09:32

      Jeretik

      @Goran

      Slavna i svetla istorija Srba, pociva na delima onih koji su se borili i ginuli , kroz nasu trgicnu istoriju , ne na

    • 20. mart 2016 | 09:47

      SAVA

      @Goran

      Po minusima vidis da nisi u pravu i da vodis laznu polemiku.

    • 20. mart 2016 | 18:44

      VukBgd

      @Goran

      Taaaačno!

  • Gorcilo

    19. mart 2016 | 19:12

    Ako su ovi papiri verodostojni onda je stvarno spasio Srbe od gladi i daljeg masovnog streljanja i ubijanja.

    • 19. mart 2016 | 19:45

      Jeca

      @Gorcilo

      E pa nije nego. Neki tvrde da je Draza bio prvi gerilac Evrope. Znaci da je on kriv za nemacku politiku za 1 ubijenog Nemca streljati 100 talaca. Ili Draza mozda nije bio prvi gerilac. Odlucite se vec jednom.

    • 19. mart 2016 | 19:54

      Miloš

      @Gorcilo

      Čemu takve lażi, da to nisu Nemci u ratu hranili Srbe dovlačući nam hranu iz Nemačke ili je bilo obrnuto? Nemački okupator je uz pomoć kvislinga Nedića izvlačio sve što im je trebalo npr sirovine, rudu, hranu takođe itd.

    • 19. mart 2016 | 21:46

      Lune

      @Gorcilo

      Hm,hmm..Nedic je organizovao,prinudni otkup hrane, ali ne da bi prehranio narod, nego da bi izvozio i hranio okupatora, posebno se istice, teska glad u okolini Valjeva.."decki daj te se kontrolirati".!!!.

  • Evgenije

    19. mart 2016 | 19:07

    Svaki zločinac pa i onaj najgori tvrdi da je zločine pravio "da bi spasavao narod i državu". Nedić je svojim zločinima i saučestvovanjem u zločinima zapravo najviš oblatio i osramotio taj narod.

    • 19. mart 2016 | 20:03

      Lune

      @Evgenije

      Hm,hmm..a, legendarni Draza je naredio, bez suda da se ubije "patriota"..Kosta Pecanac...?

  • Дејан

    19. mart 2016 | 18:51

    Нема ту пуно филозофије,да није било Недићеве владе Срби би помрли од глади и болести а Србија не би ни постојала.Овако су избегнуте још веће жртве а шта би било да је,не дај Боже,победио Хитлер?Србија би како тако опстала а да се Тито питао,борио би се до последње капи крви- српске.

    • 19. mart 2016 | 21:18

      Lune

      @Дејан

      Hm,hmmm...a posto se " nije pitao"..Nedic i svabe su okoncale rat...?

    • 19. mart 2016 | 21:27

      Lune

      @Дејан

      Hm,hmm..za vreme okupacije,bar sto se tice Beogradjana,gladovali su,menjali stvari iz kuce, kilo krompira zlatan prsten,kilo sira sifonjer,kako je ko imao,srebrne kasike,viljuske...bugarasima oko Avale !!

    • 20. mart 2016 | 18:36

      VukBgd

      @Дејан

      Bravoooooo! Bravo! Bravo! Tačno tako od A do Š, sve objašnjeno! Pozdrav.

    • 20. mart 2016 | 20:04

      Bolero

      @Дејан

      A ko kaže i garantuje da se Hitler i Nedić ne bi borili do poslednje kapi srpske krvi? Ako su mogli progoniti svakoga Srbina antifaśistu, ne samo komuniste već i četnike antifaśiste, kao da ne bi nastavili progon i posle?

  • Jeretik

    19. mart 2016 | 18:47

    A sve ovo je izjavio posle samoubistva , sekli usi , vadili oci , pa te gluposti ni nacisti nisu izmisljali .

    • 19. mart 2016 | 19:40

      Kiki

      @Jeretik

      Dali uopste znas sta je jeretik jer vidim u tvojim komentarima samo mrznju prema svemu sto nije po tvome ne pitajuci se dali si u pravu samo me interesuje koju si istoriju ucio i dali si skolu uopste video

  • Ljuti

    19. mart 2016 | 18:39

    Licnocuse AKOSe rehabilituje ,,pobrinuti da i omiljeni Hrvatski DOGLAVNIK rehabilituje jer isto Tako kao sto prvi nije kriv stoje ubijao svoj narod drugi nije kriv stoje ubijao tudj narod jer ovoje DROGOS podnosljivije .

    • 20. mart 2016 | 01:26

      Lune

      @Ljuti

      Hm,hmm..pa da bi opravdali Nedica,ostavili su tablu Acif Efendiji,saborac protiv partizana i Komunista !!

  • Nikolas

    19. mart 2016 | 18:38

    NEDICU ,NEDICU !TRAZIO SI DA IDES KOD HINKIJA TEK 1943 GODINE I SPASES SRPSKI NARO!!! PA JOSKA I STALJIN SU JOS DAVNE 1908GODINE BILI SAHOVSKI PRIJATELJI SA HINKIJEM U BECU !!!!U ISTOJ ULICI JE ZIVEO I ZIGMUND FROJD I NISAM SIGURAN DALI IH JE PROUCAVAO!!!!

  • Nista licno

    19. mart 2016 | 18:38

    A inace da je sa zadovoljstvom saradjivao sa Nemcima bas bi pri ispitivanju rekao.

    • 19. mart 2016 | 22:28

      Komunista

      @Nista licno

      Sve jedno priznao ili ne priznao da je saradjivao sa nemcima on je svoju smrtnu kaznu potpisao cim su ga zarobili nasi,i on i njegove bradonje

  • VukBgd

    19. mart 2016 | 18:21

    Istinski srpski rodoljubi su od strane komunista proglešeni za kolaboratore i streljani po brzom postupku! Partizani i borba protiv fašizma je rezultirala sa 100 ubijenih srba za jednog nemca?! Srbi su komunistima bili neprijatelji broj 1! Sve što nam se i dan dans dešava je rezutat crvenog zagrljaja koji je trajao i još traje! Komunizam je kriv za ambis u kome se Srbija nalazi! Pripadnik sam stare beogradske prodice, odrastao sam na pričama o našim slavnim dedovima, odgajan sam da verujem u Boga, da volim i poštujem porodicu i majku Srbiju. Sve ovo što se i dan danas dešava mi ke mučno. Valjda ćemo se opametiti i vratit na put PRAVEDNIH!

    • 19. mart 2016 | 18:45

      Braco

      @VukBgd

      Opet obmanjuješ Ovaj narod. Dokle više crni Vuče?

    • 19. mart 2016 | 19:12

      Evgenije

      @VukBgd

      Komunisti kakvi su da su to ne może saprati ljagu sa ovoga izdajnika i zločinca. Sramota je što se vi Nefićevci krijete iza naroda i drżave upravo nad vi najviśe sramotite. Slažem se da ćemo se se konačno opametiti i shvatiti da u svakome narodu pa tako i među Srbima postoje oni koji nam kaljaju obraz i koji su uprljaljli svoje ruke zločnima. Nedić je upravo taj koji bi nas svrstao na stranu poraženih nacistićkih snaga.

    • 19. mart 2016 | 19:30

      Wien

      @VukBgd

      Bravo!!!

    • 19. mart 2016 | 20:39

      Pazarac

      @VukBgd

      Ti vala nalupa.

    • 19. mart 2016 | 21:19

      Lune

      @VukBgd

      Hm,hmm..nisu " proglaseni" nego su bili,zlocinci,izdajnici i kolaboranti !

    • 19. mart 2016 | 21:23

      Lune

      @VukBgd

      Hm,hmm..porodica moje majke je " stara bgd porodica"... majka i sestra su prosle nedicevu banjicu,majka proterana u cacak na klanje...nisu se solidarisali sa okupatorom i kvislinskom vladom !

    • 20. mart 2016 | 08:08

      Pera

      @VukBgd

      Pa kad si odgajan da veruješ u boga neka ti on i pomogne, a ja mojoj deci ne mogu da kažem da će im bog dati da jedu kada su gladni kad ja ne mogu, jer on neće doći da ih nahrani, paripe jedan.

    • 20. mart 2016 | 08:53

      Jeretik

      @VukBgd

      Ti slavni dedovi, iz prica , na kojima si odrastao , su slavni zato sto su se borili protiv svih zavojevaca , zrtvovali su svoje zivote za buducnost novih pokoljenja , nisu sa turcima " ispijali kahvu " , ili si ti mozda odrastao na pricama o onim drugim dedovima , koji jesu , pa nislis da , je u tome " slava " ?

    • 20. mart 2016 | 10:03

      SAVA

      @VukBgd

      Zaboravio si jos rec da volis hitlera i duceta, sve napisi kad si tako pametan.

    • 24. jun 2016 | 22:12

      dunja

      @VukBgd

      Hvala i bravo! Ko vlada danas?Sve komunisticka deca,unuci...nema nama spasa

  • Imenjak

    19. mart 2016 | 18:19

    U cara Trajana kozje usi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA