Škiljo je li ti o ljudima sudiš na osnovu njihove boje očiju?
Garant i prijatelje i neprijatelje u životu biraš na osnovu njihove frizure. Ma šta ima bitnije u nečijem životu od boje očiju i frizure? A plus nekome i za manikirane noktitje i ispeglane zubitje. Ako ne baš odelo onda čoveka čine čovekom noktitji i zubitji.
Dosadni ste sa ponavljanjem gluposti da je tada 17 godisnji Tito bio u Austrijskoj vojsci. Pa oko 20000 Srba je takode bilo u toj vojsci sto je normalno za svaku mobilizaciju da se mladi i sposobni regrutuju. Vec posle par meseci Tito je uhapsen zbog antiratne propagande i sluzio je kaznu u Petrovaradinu. Slike i dokumenta su vec ranije objavljeni.
Slusajte ovo sam hteo da čujem i to je jedina istina tako da VAM ZAHVALJUJEM NA PRECIZNO DEFINISANOM KOMENTARU. SVAKO DOBRO I JOS JEDNOM HVALA JER MALO LJUDI SU SAGLASNI ISTINSKIM KOMENTARIMA I PODACIMA
Пре него што дам свој коментар о Јасеновцу и Титу, поставићу једно питање. Ко је убијао и масакрирао Србе у првом великом рату? Нисам Титов адвокат, ни ја неволим Тита зато што је био марионета у целој причи уништавања Србије. И он је тај задатак како тако одрадио. У другом рату извршен је геноцид над Јеврејима, Русима и Србима, раније је извршен геноцид над Јеврејима. У историји само је птизнат геноцид над Јеврејима, остали су били православци геноцид је замењен са речи злочин. Нас интересује напе највеће стратиште Јасеновац. Нас су учили да је у Јасеновцу извршен злочин над 600 000 ,Срба и 100 000 осталих нација Јевреја, Рома. Да се разумемо фашизам је иаспланирано створен за легалну борбу против. У Шпанији је финансиран грађански рат и брижно помаган режим Франка, аорганизовано довођени комунисти широм Европе и света у ту комунистичку кланицу. Хитлерова фашистичка држава је створена и дресирана као изгладнелог пита за борбу са комунистичком Русијом. Шта је са Хрватским фашизмом, он није био уперен против комуниста, мада је то био изговор да се они боре против комуниста. Фашисти у Хрватској су имали задатак да униште све што је Српско до реке Дрине, како знају и умеју, за већи и монструознији злочин били ду благосољани од стране организатора егзодуса Срба. Јасеновац је могао да се помиње у Југославији, али ван граница нико није сме да чује како се тамо убијало. Јасеновац би био доведен у везу са римском црквом. Да је се говорило о Јаденовцу видело би се да није само Хитлер чинио злодела, него и Енглеска круна и Ватикан. Најлакше је дада сервитати причу о Титу који је само параван да ми не би пљували тамо где треба. Он је једноставно био Ватикански играч да заташка Јасеновац и ублажи причу.
Hm,hmm..verovatno, je zbog toga,kraljAleksandar,istetovirao na grudima germanski krst,a po okoncanju Prvog svetskog rata,umesto da kazni,i jedan broj zlocinaca strelja za zlocina pocinjenih na Srpskim zivljem,uradio je suprotno, sve oficire i podoficire,unapredio je za cin vise,i darivao ordenom Belog orla, i povecao plate.Seme je zasejano, pelcer se vidimo " dobro primio". Svi konc logori,pomenuti i ne pomenuti,izgradjeni su u periodu 1935-1941, po ugledu na Italijansku i Nemacku, fasisticke drzave.
Hm,hm..a,el ti to o " gradjanima monarhije".. " suznjima koje je morila glad".." ustajte vi zemaljsko roblje"....trebali su da ostanu pod cizmom monarhije i okrutne burzoazije...bez posla,hleba,krova nad glavom..???
Hm,hmm.. u pitanju su,imperijalisticke borbe i ratovi,sirenja kapitalizma,sa udarnom pesnicom fasizmom,kako izmedju kapitalistickih zemalja,tako i protiv neokupiranih zemalja...sve, garnirano, filozofijom, londonskog filozofa Maltusa,teorijom o " prirodnoj prenaseljenosti stanovnistva".. fizickoj likvidaciji,nezaposlenog " viska".. sprecavanje radjanja sirotinje, jer " kapitalista nije u obavezi da im da posao"... meta su naravno rudna,mineralna i poljoprivredna bogatstva,resursi za industriju imperijalista,na koji je upozoravao i " omrazeni Broz".
Hm,hmmm...hrvatski fasizam datira, pre "jasenovca"..zna se za intervencije Hrvata u gusenju revolucija u severnoj Italiji i Madarskoj,te intervencije su propracenje zverskim odnosom prema tamosnjem civilnom stanovnistvu, pokoljima zena i dece, tako da nije za cudjenje, postojanje "takvog nacina razmisljanja"..iz bl.izine i kuhinje Rima i Vatikana.Jasenovac je, samo produzetak politike, sa "sirom podrskom"..."novog svetskog poretka",sa promenama, naime, Komitetom 3OO i Rimskim klubom,rukovodi jos uvek legenda diplomatije smrti Henri Kisindzer.
Hm,hmm..nick, komunista je mozda tvoja sala,jedni tvrde da u YU, nije smeo da se pomene Jasenovac, ti tvrdis da ni van YU nije smelo,kako je onda odrzana Peta medjunarodna konferencija o Jasenovcu,ne tvrdin, ne drzime dobro secanje, nisu li u Jasenovcu i neke sluzbe UN, vadile uzorke zemlje i utvrdjivale povrsino "groblja bez obelezja"...?
A jesu li vatikanski igrači i oni koji i pored odbijanja papa da posete Jasenovac i odaju počast žrtvama zalažu se za zbližavanje sa Vatikanom a pod plaštom Hrišćanstava i parolom svi smo mi ipak Hrišćani?
Kada čitam komentare istočnih komšija, prosto je nevjerojatno da je Druga Jugoslavija izdržala 46 godina! I to unatoč tome što je imala solidnu policiju, tajne službe, itd. Bilo bi bolje da NIKADA nije ni stvarana, a kada već jest, opet bi bilo bolje da se raspala puno ranije;jasno na miran način! Jer- iz današnjeg ugla gledajući, a shvaćajući stavove komšija, mi više nikakovih dodirnih točaka nemamo!
Potpuno si u pravu.Samo nismo mi krivi već naš kralj Aleksandar "ujedinitelj"!Malo mu bilo Srbija,CG,Makedonija .Zinulo mu dupe za celom Jugoslavijom.Mada mu nije bilo lako znajući kakvi ste poltroni i da znate da se dobro uvučete u d..e kad imate koristi.Inače si malo pobrkao lončiće jer kod nas mozeš da vidiš ovako po neki članak o vama dok vi Srbe još uvek koristite kad je neka kriza ili problem kod vas u svakodnevnom zivotu i politici.Uvek vam je neki Srbin kriv ili je Srbija kriva .
Nikad nismo ni imali, živeli smo jer smo morali, dušu prodali titu, vi niste imali državu pa vas je to spajalo i da nije bilo tita ne bi bilo ni vas, naročito posle jasenovca, svesni ste i vi, samo se tripujete da ste pravi narod, jaki ratnici a u stvari, nit ste bitni niti ste bili a niti ćete biti, tu ste dok su amerikanci jaki jer nema odgovara, zbog nas i rusa to naravno znate, čim oni oslabi nema više ni hrvatske a ni bih, jedino ako ojacate ali ne znam dal je to moguće jer i oni znaju koliki ste zlotvori pod tuđom kapom, al izraženo u procentima to je 0.02% tako da čuvajte Ameriku dok je nje biće i vaš, kao i oni siptari dole.
"Da nas Srbi, 1918, nisu spasili,Hrvatska danas,ne bi - postojala"...
(Prof.dr.sci. Tvrtko Jakovina, redoviti profesor Filozofskog fakulteta, Odsjek povjesti,Sveucilista u Zagrebu.)...
jadni partizani su bili srbi sto ih je tito zaluđivao za brastvo i jedinstvo i najveci komunisti,dan danas u srbiji cene tita kao najveceg boga a bio najveci neprijatelj srba!!!
Znaš ti onu pesmu od Rokera s Moravu:
"Šajkača mi preko oči pala jer mi glava da izvineš mala. Primećavam sve slabije vidim i čujem čim na glavu šajkaču obujem..."
Izgleda da je ko stvorena za tebe.
Vidim po minusima da su jugonostalgičari tvrdoglavi i da još uvek veruju u komunističku propagandu bratstva i jedinstva. Veruju čoveku koji je napravio autonomne oblasti koje nam još uvek stoje kao kost u grlu. Veruju onome koji je zataškao najveći pogrom na ovim područjima krvavog Balkana. Veruju onome koji je podučavao njihove dželate. Danke Tito...baš ti danke!
Za vrijeme Tita, Titove Partije i Jugoslavije najviše su profitirali Srbi! Republika Srbija je djelomično profitirala, ali Srbi kao narod- nedvojbeno i višestruko! Stoga mi djeluju degutantno,neobjektivno i razočaravajuće kada brojni Srbi ovdje na Tita i Titov period bacaju drvlje i kamenje. A imali bi razloga da mu za puno toga budu zahvalni!
Kantiša, kako će Srbi i Srbija najviśe profitirati kada su i posle NDH, Jasenovca i ustaškoga genocida nad Srbima Hrvati i SRH kao ravnopravni sa Srbima i SR Srbijom prihvaćeni u Jugoslaviji?
Još nam podavlio 2 AP a Hrvatskoj ni jednu.
On je vas zapravo spasio a posle NDH.
Ono jest da su mu Karađorđevići i njihova ekipa pripremila teren za SRH sa SHS i banovinama ali se preko NDH nije smelo onako olako preći.
Ante ko je dobio republiku od Tita i izjednačen sa Srbima antifašistima?Vi kao koliktivitet postajete 1941 klerofašista-fašistička država i u komunističkom pokretu ste u zanemarljivom procentu.Uglavnom ste bili zauzeti ubijanjem nevinih Srba po jahača,gradovima,selima,njivama,logorima smrti,dečijim logorima!Takmičenjem ko će da ubije više Srba čiji život je bio manje cijenjen od domaćih životinja. Vašu kulturu smo jako brzo upoznali koja je produkt bolesne mržnje i satanističke ideologije prepisane od trećeg rajha. Znamo što se i do skoro desilo. Nit manje nacije,nit većeg zločina.Ušli ste u sve anale zločina kao krvopije koje su najviše uživale u nesreći i krvi svojih žrtava.Ja sam imao sreće, jer sam uspio pobjeći od vašeg satanističkog noža. Sve izuzev ovoga kazamog je monstruozna laž.
. Baš si neobjektivan. Zar niste prvi put u historiji 1950. postali republika, pa ste uz pomoć srpskih partizana okupirali Istru, dalmatinske otoke i Zadar i na kraju te koji su vam to uradili - proterali. Bravo ! Mislim da nema veće nesreće za svakog čoveka da čitav život provede u neopravdanoj mržnji.
Postovani;u pravu si kada kazez da je Srbija profitirala,jeste letela visoko,ali plstoji ona stara"ko visoko leti nisko pada"!!!
Mi smo to i koristili,sto u vreme Tita a narocito kod raspada stare Jugoslavije,ali nam se to osvetilo,jer smo koristili na pogresan nacin.
Poneli smo se starom slavom,pa smo poceli da uvodimo sankcije Slovencima na njihove proizvode,da pokazujemo egoizam,ko smo i sta smo,da ratujemo i rusimo na tudjoj teritoriji!!!
Bili smo privilegovani(ono sto kazes-dvostruko vise kao narod)zato nam se sve to i nadogadjalo,
zbog toga se i danas tako ponasamo!!!
koj bre profit..glavni grad..!!! to je to..na vrh JNA hrvati..sta lupetas..viste dobili sta nikad niste imali drzavu hrvatsku ili croatia..dobili krajnu nikad vase bilo..dobili pulu dalmaciju nikad vase bilo italjansko..vukuvar..jednio varzdin je bilo nesto vaze..drugo ni jedan ustaski zlikovac primer pavelic nije bio uhvacen nego umro u strosti u madridu.i jos mnoga mnog od njih..ustase na kraju prebacivao u partizane itd itd..trece u to vreme bi bio i ja tito, svi mi bili 2 super sile i totalna slaba nemacka..sada defakto jedna super sila a nemci glavni u evropi..sta bi on sada mogao nista gledao bi kao tele..gori logor je jedino bio jasterbatsko logor za deca i sada nam hrvati, bosnjaci fasisti drze predavanje moralu itd itd..ali s blentavi srbima moze svako..j....vas tito..sve je to radio namerno..sto nije dao krajni autonomiju ili dalmaciju..ne nego kosmetu i vojvodini..ljudi nemojte biti blentavi..
Srbi su kao narod i nacija daleko napredniji, intelektualno, ekonomski vojno po svemu gledajući od Tesle, putina, mileve maric, ima ih jos na stotine, a vi nemate ni jednog, kao narod najstariji, kao država najstarija, kao ratnici najpotkovaniji, junaci, pravi borci oslobodioci, iskreni pravoslavci, počev od Nemanjica ranije da ti ne pricam jer ne znaš ni ovo, pa do drugog sv rata a i 91, 95, 99, e vidiš to je istorija koju vi nemate i nećete ni imati nikad, a to da smo profitirali u vreme tita vidi se po granica i stanju u kakvom smo, tako da ne lupetaj držite se amerikanaca i molite boga
U Hrvatskoj se sve vreme posle DSR pokušava na manje ili viśe suptilne i kamuflirane načine umanjivati i relativizovati broj i karakter stradalnika u Jasenovcu. To je naroćito intenzivitrano pred i posle nezavisnost Hrvatske. Međutim po meni je problem kako Srbija reaguje na to. I previśe pasivno.
Kao pozitivan primern bi trebali uzeti Izrael i njihove reakcije i otpor kada neko pokuśa da ospori i relativizuje holokaust i stradanje Jevreja u njemu.
O tome ko je stradao u Jasenovcu postoje jos uvek prezivele zrtve koje su zivi svedoci.Problem je u tome sto se na svaki nacin pokusava relativizacija istorije i izjednacavanje zrtva i dzelata.Nije nesto zabrinjavajuce sto se to radi u Hrvatskoj...ko jos Hrvate uzima za ozbiljno.Problem je sto u tome prednjace srpski istoricari.Imate Latinku Perovic koja na sve moguce nacine,sirenjem lazi,zeli da prikaze istoriju 30 ih i 40ih god. kao da su Hrvati bili maltene u stanju ugrozenosti tako da im nije bilo druge nego da osnuju NDH.Takvo falsifikovanje je ono sto je zabrinjavajuce.
Bilo je predloga da se izvede operacija oslobađanja logoraša,al govedo tonije odobrilo,a još i od saveznika naručilo bombardovanje Srpskih gradova,radi uništavanja ekonomskih potencijala i zastrašivanja,a što je utrlo put strahovladi,inteligencija pobijena što na ulici,štona golom otoku
Posle bitke na Kadinjaci partizani su bili izbaceni iz Srbije,tako da su Nemci i ostali fasisti bili SLOBODNI. Nije imao ko da ih napada...jel tako? Najvise muke i jada su osetili narodi u Bih....Najveca greska partizana je bila ta sto nisu nikada napali tu bagru ustasku u logoru Jasenovac.., i jos jedna velika greska je sto su porazene snage 1943 posle bitke na neretvi u velikom broju se prikljucile partizanima i tako su nastale KOMUNJARE. Tako da su oni i njihovi potomci vladali Jugoslavijom do 1991, i znamo sta su joj uradili....
Nije istina,u par navrata je javno nastpio govoreci da su Srbi najveci stradalnici u Jasenovcu a onda Romi,Jevreji i ostali.Imate dokaze o tome i mozete lako pronaci te njegove govore.Mene vise intrigira to sto je tokom sezdesetih odstranjivao srpski kadar iz samog vrha vlasti i njegove okoline.
A što vređaś druge? Ako ćemo pravo nema gore od četničke bande koji su najveći deo rata služili nemačke okupatore. Ustaše su van konkurencije po monstruoznostini razmerama zločina.
A šta misliš šta bi bilo sa narodom u konc logoru Jasenovac da su to partizani pokuśali? I u blizini nije bio neki front niti jake partizanske snage koje bi to mogle učiniti. A što to ne pitaš za četnike koji su imali sporazume o saradnji sa NDH i kojima ne samo da to nije ni padalo na pamet da učine već su mnoge Srbe antifaśiste predali ustaśama u ruke ili ih bedno cinkarili ustašama i Nemcima.
A što Nedić i njegov ološ nije oslobodio logore Sajmiśte i Zemun koji su mu bili na dohvat ruke a pripadali NDH??? I ne samo što ih nije oslobodio već je u njih slao Jevreje, Srbe i druge.
Strategija , gerilsko partizanskog rata , povoljnost terena ( brdsko planinski ) , koncentracija i br neprijateljskih snaga , raspolozenje lokalnog stanovnista , itd , za Jasenovac su pravljeni planovi , ali je zbog terena , broja ustasa , i dr , procenjeno da je neizvodljivo , sem velikog broja zrtava drugih rezultata ne bi bilo , jedno je hteti , a drugo je moci .
Nije kriv Broz.Krivi su oni Srbi koji su ga vjerno sluzili za rad svojih malih licnih interesa.Osim Srba ostali narodi izvukli su debelu politicko/ekonomsku korist od SFRJ.Ipak jos uvijek Srbi najvise ga zale i pate za njegovim rezimom.Takav narod ne moze ocekivati nista dobro u buducnosti..
Hm,hmm..mislis na 50.000 drustvenih stanova otetih u Hrvatskoj,oko 40.000 kuca,sto spaljeno sto napusteno i naseljeno po nalogu Radovana Karadzica,prilikom iseljavanja Muslimana i Hrvata iz Republjik Srpske ??
A gde je on to tako tvrdio?
Ne pakujte više Titu!Preterašte.
A da je štitio svoga zemljaka tuđmana je bez sumnje. Iz njihovoga kraja nije bilo puno partizana, uglavnom domobrani, pa su gledali da jedni druge guraju i podrżavaju i proglašavaju partizanima i herojima i one za koje se to jedva może reći. Tako je Tuđman i postao general. Po zemljačkoj liniji.
А ти ниси националиста?Јеси,само што ти волиш све сем свог народа којег мрзиш из дна душе.Због таквих смо и дошли до тога да после огромних жртава немамо ни слободу ни државу.Дражи вам био Јосип од Драгољуба,агресор из 1914. од браниоца из 1914.
U vreme Tita sam isao u skolu u Srbiji u Beogradu i ucili smo da je u Jasenovcu ubijeno 700 hiljada ljudi Srba,Jevreja i Roma od toga Srba oko 600 hiljadA.
Primorali coveka od 95 godina, star....nije te sramota da pises ovakve stvari? Pokusavas da bacis senku na trijum srpske vojske nad austougarskim kaplarom? Sreca je pa je istorija vec napisana!
Nije Tito nas unistio vec mi sami. Kroz istoriju se vidi da mi idemo uvek vodjeni srcem, a ne glavom dok je kod Hrvata i siptara drugacije. Zato smo mi uvek najvise ginuli na ovim prostorima, a najmanje dobijali. Eno Hrvati se borili uz Hitlera pa dobili drzavu. Tako je bilo i sa komunizmom, svi su bili opcinjeni, opet neki vodja da su zaboravili da idu u crkvu, zaboravili na srpstvo, na pretke. Hrvati to nisu, cuvali su svoje i tad. A mi smo povampirili nase srpstvo devedesetih pa sada ne znamo da li smo potomco velikog Svetog Save, Stefana Nemanje i cara Dusana ili potomci komunjara.
Нисмо заборавили да идемо у цркву , школовање је било доступно и бесплатно , па смо се образовали , они који нису , могли су и у цркву , и да славе , ако су хтели , ал и њих је било срамота , да показују , своју " заосталост" .
Vidim ja da je"jeres"ovde napisati istinu.Hravati nam se smeju,siptari-kako smo ne slozni,i podeljeni.A vi,kojima toliko smeta,sto su nekome preci bili,po veme"na onoj strani",sta cete sa hiljadama vasih ortaka,koji na stadionu pevaju cetnicke(a sada je modernije i ljoticevske)pesme,a dedevi im bili najobicniji"udbaski batinasi",koji su mucili i tukli tek od 1945.,posto u ratu metka nisu opalili?Ja sam iskren,meni su svi bili partizani,ne zbog ideologije,nego zbog borbe za goli zivot.Cak mi je jedna o d baba Narodni heroj..ali nije bila neka"crvena vestica",posle rata.Nije docekala kraj rata,poginula je prilikom oslobodjenja Beograda,kao pravi ratnik,kao svi njeni preci..O dedama necu ni da pisem.Eto,po vama,mi,potomci takvi nismo Srbi?A ko jeste?
Hm,hmm." praskozorje" je bilo uperiodu 1935-1941, kada je otvoren niz koncentracionih logora u kraljevinijugoslaviji,ukljucujuci i Jasenovac, po ugledu na fasisticku Italiju i Nemacku.." za bodbu protiv komunista".. docepalisu ih se " nacionalisti".. i Nemci,....To zlo, prekinula je Komunisticka Partija Jugoslavije, pod vodjstvom Josipa Broza Tita i partizanska vojska... Nekolicina,aveti proslosti,pljuju iz dana u dan,po portalima, gubitnici u agoniji,ponizenja od svojih " slavnih predaka", koji osim " pravoslafne krstenice" nemaju nikakve " validne kvalifikacije".
Kad su se svi pevali titu i njegovom rezimu odisla sam iz Juge meni nije bilo dobro jos 60godina. Lopuze ,prodekcije je bilo u ono doba. Nazalost tuda mi zemlja dala sansu Juga nije.Tuda zemlja me skolovala i dala poso ono sto sazluzujem. Zalosno
Koliko Srba i građana to isto može reći u poslednjih 20 godina za Srbiju? Nisu u svojoj zemlji dobili šansu za razliku od pojedinaca koji su uživali protekciju i veze ih progurale na pozicije i radna mesta.
Sve to jeste žalosno.
Bonovi za hranu, bonovi za benzin, čekanje u redu za kafu, prašak itd. Živeo sam u Hrvatskoj u malom mestu i id kad pamtim za sebe imali smo plin, kanalizaciju i vodu. Polovina Srbije to i danas sanja. Govorim to koliko se HR razvijala, a koliko Srbija. Za isti rad u HR plata 30 % veća. Verske slobode različito ograničene. Dok neizumru titoisti i njihovi potomci obožavanje ćopave sotone neće prestati.
Nije bilo zabranjeno. Evo ja sam isao u skolu Vojvoda Misic, gledao sa skolom film Mars na Drinu koji je pobedio u Puli, sa skolom sam obilazio manastire, otac mi je roden u Sarajevu u ulici Vojvode Stepe, I slavili smo slavu. Tito nije zabranjivao.
Zaposlio sam se nekoliko godina posle Titove smrti i tada je jos bilo fenomenalno jer sam za 6 meseci na odredjeno vreme kupio 14 pari adidas patika pored neprevazidjenih SANGAJKI i STARTAS i isao na more ,a sada sa svojih 49 nemam posla i zivim sa roditeljima penzionerima pored 2 cerke sina i unuke --kako dalje ,neznam !?
Pa nije on kriv...samo je sprovodio plan svetskih hulja da uništi pravoslavlje, Srbe natera da zaborave nacionalni identitet i suzi nas na najmanju meru u svakom pogledu. Njegovi najbliži saradnici su bili Kardelj, Dolanc, Moša Pijade...i oni Srbi koji su prodali majku svoju zbog Tita i komunizma.
Pavelic i Tito slicni monstrumi koju samo imali razlicite ideologije,ali isti cilj da uniste Srbe.Velika je sramota da posle svega onaj zlotvor Srpskog naroda i dalje mirno pociva u kuci cveca,umesto da je ista srusena i zapaljena,a na njenom mestu podignut spomenik zrtvama komunistickog zla.
To se znalo i pre ai se cutalo. Titi je kriv za smrt mnogih nevinih ljudi u Jasenovcu, Golom Otoku, Blajbergu. Nebitno o kojim zrtvama govorimo jer njemu ocigledno nije bilo vazno jer je bio masovni ubica. I smesni su mi oni koji kazu da se pod Titom lepo zivelo. Pa mnogi Nemci ce to isto izjaviti za Hitlera! Zalosno je koliko je srpski narod zaveden i zaslepljen. Znaci, ako je nama bilo dobro, sta nas briga za hiljade onih koji su camili u logorima ili bili streljani!
Staviti u istu ravan genocid u Jasenovcu i Blajburg je vise nego nepismeno.U Jasenovcu su ljudi zene,deca,starci,muskarci ubijani samo zato sto su bili pravoslavci,a u Blajburgu su ubijeni zlocinci ustaske drzave koji su sprovodili genocid i koji su bezali iz oslobodjene Jugoslavije.Da nisu bili zlocinci ne bi bezali.
Tito nije bio nacionalista i voleo je Srbe i Srbiju. To dokazuju njegova licna i politicka prijateljstva sa Srbima,a potvrdjuje injegova zelja da se sahrani u Beogradu.
Da nisi ti ošacovao neku vilu pa ti je drugi uzeše? Nekome bolja a nekome lošija vila, pa gde je tu pravda?
I komunisti su imali svoju hijerarhiju kao što je svaka partija i vlast imaju.
Da si se udostojio otici pokloniti se zrtvama ili bar na tv gledati obiljezavanje godisnjice vidio bi da na spomeniku stoji krst davidova zvijezda i tocak i nebi pisao gluposti...
Znaš li ti koliko je Srba bilo u AU jedinicama? Tome se nije čuditi jer veliki deo prostora naseljenih Srbima i Hrvatima je bio pod AU.
A možda je bolji stepinac koga Karađorđevići nagradiše najvišim odlikovanjem zbog učešća na Solunskome frontu ali tek pošto su ga Talijani zarobili na frontu u Italiji..
Upravo to i borio se protiv jednog i jedinog Zivojina Mišića, a bagra mu kleci, živeli na osnovu kredita tek pošto je kaplar umro i velicaju ga, sramota da vas bude
Ajde sad da vidimo komentare Dr Luneta, Jeretika, Savice i ostalih titoista? Odličan tekst! Bravo! Tito hrvat je mrzeo nas srbe iz dna svoje mračne-ustaško-komunističke duše! Mrzeo je sve srpsko! Borio se protiv nas u dva svetska rata! Uništio nam je identitet kao naroda, zato ovde i ima ljudi koji ga brane jel ne znaju za čast, ponos, veru, tradiciju i ljubav prema otačastvu Srpskom! Tita treba iskopati sa Dedinja i poslati ga prvim vozom za Kumrovac!!! Na mestu Kuće cveća sagraditi prelepu crkvu posvećenju žrtvama ustaško- komunističkog režima! Da skinemo više sa naših pleća tu "crvenu kletvu"!!! Srbija Srbima! Da se zna da su nas u Jasenivcu, Gospiću, na Pagu itd klali su nas i ubijali kao pse! Tito i komunizam su najjveće zlo koje nam se desilo!!!
Vuce,uz jednu veoma bitnu stvar,a to je da mi,u Srbiji napravimo nacionalno pomirenje.Da se potomci monarhista i komunista od pre 70ak godina nebi sada,u21.veku mrzeli.Hrvati su to jos 90tih obavili.Njima su se ustase i partizani pomirili,prvo 1971/72,a zatim je to dovrseno 1990tih.Nemojmo mi biti budale,koje se samo dele.Posto ima mnogo patriota i nacionalista medju potomcima partizana,narocito mdju potomcima partizana"preko Drine",posto je tamo,skoro90%partizanskih boraca bilo srpske nacionalnosti,i niko skoro nije bio ideoloski komunista(na par hiljada boraca,1 komesar-smesno,ni"k"od komunizma!)..Otisli su"u sumu"radi samog bioloskog opstanka..
Hm,hmm...zloupotreba nick Lune, necu da komentarisem u takvim,organizovanim " bot radnjama".Sa delovima porodice Lika,Srem,Bih....kazem Tito nije mrzeo srbe. Obracun sa srbima, poceo je,pravljenjem,udruzenja starosedelaca srbije,kriznim stabovima,masovnim otkazima !
Hm,hmm..ustasa, Kveternik, se dici i smeje sa ordenom belog orla, na grudima,kojeg mu je licno zadenuo kralj Aleksandar Karadjordjevic,i verifikovao " AP NDH" u kraljevini Jugoslaviji..." ISTINA IMA SAMO JEDNO LICE" !!!!!
Ako je u Ausvicu ubijeno 1,2 miliona ljudi u gasnim komorama i spaljivano u ogromnim krematorijumima kako je u neuporedivo manjem Jasenovcu nozem,maljem i metkom bilo moguce ubiti pa potom sahraniti 700 hiljada ljudi. Tehnicki je nemoguce i mada ne znam stvaran broj verujem da je broj od 40 hilada koji je utvrdjen posle rata blizu istini. Ne zelim da umanjim zlocin samo pokusavam realno da sagledam stvari.
... и тако је кренуло омаловажавање, ниподаштавање и не поштовање српсих жртава што траје и данас... ПС Он није у Јасеновцу одао почаст, овим не дају, нас је све мање, и толико о БРАТСВУ И ЈЕДИНСТВУ. ППС Као и сваке године на комеморацији у Сребреници хрватски представници ће бити дочекани раширених руку, а ко зна можда Срби њих и успију купити новцем па не буду "каменовани". ПППС Само су Срби још и плаћали извршиоцу злочина над њима, како у прошлости тако изгледа и у будућности...
Cinjenica je da nikada nije otisao u Jasenovac i to ne moze niko da ospori. Zasto nije hteo da ide to niko ne zna tacno, a ja mislim da nije isao jer je bio velika dzukela. Mnogo zla je naneo srpskom naroda i dao Bog da se przi tamo gde je otisao po zasluzi.
A znaš li da ni Tuđman nikada nije posetio Blajburg ali to ne znači da je sumnjao da tamo nisu ustaše pobijene. I naprotiv trudio se da uveliča broj ustaša ubijenih u Blajburgu a umanji broj žrtava u Jasenovcu.
Hm,hmm..nije " tocno" olos je emigrirala 1945, a povampirila 1990, pa je otislo par stotina hiljada ljudi u inostranstvo,znajuci kakvi su pobegose ljudi od " vaseg krvavog povratka".
Pitanje svih pitanja je zašto četiri godine ni jedna partizanska jedinica nije oslobodila to stratište i mučilište a jurišalo se i ginulo za sve 'Prozore' ovog sveta samo nije bilo nikog da preostale mučenike oslobodi a logor uništi.I nije svejedna ni jedna smrt a laž je ma ko rekao da logor nije bio najveće stratište za Srbe koji su tamo fizički uništavani kao narod isto kao i Jevreji i Cigani.Hrvati su bili u logoru ali samo kao komunisti ili protivnici režima dok su Srbi i ostali masovo istrebljivani od deteta do starca,kao narod.To je jedina istina i nemojte otkrivati hladnu vodu.
Po meni problem je malo dalji u istoriji...posle prvog sv.rata je trebalo zaokružiti granice po našem izboru jer su nam to prvi put dozvolile velike sile. A mi to ne iskoristimo nego pravimo nekakvu kraljevinu SHS...kralj je pogrešio, tada je trebalo zaokruziti veliku Srbiju i ćao. Sami smo krivi sto smo čekali da nam Joska Broz nametne granice AVNOJ-a... i sad se prepucavamo ko je četnik a ko partizan ,stvarno smo glup narod.
Kralj vitez jeste pogresio, ali postoje i svedocanstva da je pred svoju smrt u Marseju dogovarao povlacenje granica Srbije i "nogu u dupe" hrvatima i slovencima. Nije doziveo i nikada necemo znati sta bi bilo kad bi bilo. Kralj je povecao zemlju, ujedinio JuNe slovene ali nije pislusao savet starog kralja Petra: " Sine, samo ne sa hrvatima". Prevario se, bio je opijen i euforican.
koliko kod je bio jugosloven bio je jos veci hrvat..to sto je doslo do rata ili srbija da sve vise gubi teretorije za sve je on kriv..autonomija, vojvodina, kosmet, sto nije dao u krajni ili dalmaciji autonomiju...? hrvati posle 1 a i posle 2 svetskom ratom su prosli bolje nego nego mi kao bobednicka nacija..vazno da su jurili cetnici i srbi..a ustase su doziveli starost u argenti, australiji itd..ima jos gore logore jasterbatsko gde su decu drzali od 2-12godine..da je izlo kako treba nebi si nikad mogla hrvatska stvorit
Hm,hmm...Mosa Pijade i Vicko Krstulovic ( Jevrej i Hrvat) su formirali zahtev, da Srbi u Hrvatskoj dobiju Autonomiju. Primo ih je Aleksandar Rankovic,saslusao i rekao " da nevidi velike razlike, izmedju Srba i Hrvata da bi dobili Autonomiju.( tocka)...
I opet Srbi uz Tita :-)
Užas kako jedan narod uzdiže svog neprijatelja koji je krio istinu o Jasenovcu i drugim logorima. Koji je prodao Kosovo i nameravao da Vojvodinu preda hrvatima. Koji je slao neistomišljenike na Goli Otok. Da, svi su imali posao i mogao se kupiti fića od jedne plate. To da, sve je funkcionisalo...dok je on živ bio. Ali je isto tako dobro znao on kao i ostali svetski moćnici da narodi bivše SFRJ jedva čekaju da se pokolju nakon njegove smrti...pogotovo komšije hrvati, kojima su Srbi u njihovoj ljepoj trn u oku od vajkada, pa do sada i koji bi najradije granicu do Zemuna. Skrivao je istinu a svi su znali šta je bilo.
Srbi, otvorite oči i zaboravite više Jugoslaviju, bratstvo i jedinstvo i ostale laži...toga nikada nije bilo.
Balkan je, što bi švaba rekao, bure baruta!
U pravu ste 100% ali ovi sto lupaju ovolike minuse , ili su zaboravili, ili nisu Srbi. Ja sam ziveo u Titovo vreme u najvecoj bedi , samo su titovcici i velike ulizice lepo ziveli. Da nisam otisao ," trbuhom za kruhom" , ja bi od gladi odavno umro. Najgore je u celoj toj prici, sto nikoga nije bilo briga. Moj otac je poginuo , moja majka je ostala sa troje dece , a nisu hteli da je zaposle jer je bila 40% nesposobna zbog bolesti srca. Voleo bih videti ove titovcice koji hvale tita , da su bili na mom mestu , a znam takodje da nisam bio jedini.
Pozdrav mozak ali kad vidim ove koji i dalje produžavaju jugoslaviju kao gronicu za srbe onda ni ja to nikako ne razumem. Jasno mi je da se drzi to jos pod kontrolom pentagona zato su komunisti nosili petokraku kako bi se razlikovali od drugih. Ali sta je sa nasim preostalim komunistima to ne znam
Ma najveće zlo koje se prožimalo kroz ljude od 43 godine, kroz straho vladu, teror, logore, ubistva, narod od straha nije smeo ništa da kaže, gde su srbi progonjeni i kao četnici i kao komunisti, a sve u cilju razbijanja srba i srbije, što se vidi 1963. godine, kada su praktično formirane države, pravljene pokrajine a sve na uštrb srbije, kasnije ustav 74 te i predstavnici malih zemalja na velikim funkcijama, al mi smo poguban narod po sebe, pored svega što je uradio mi mu ma senjaku grobnicu podigli i danas se sprda sa srpskim narodom.
Činjenica da je dao Kosovu i Vojvodini toliku veliku autonomiju da su bili skoro ravnopravne sa Republikama govori dosta o tome da je htio Srbiju da oslabi i na kraju uništi !
Pa to su radili komunisti! Lepo si to napisao i primetio. Tako je Hruščov dao Krim Ukrajini?! Ma komunjarska su to posla bila, tapšali se po ledjima, turali dolare (njima omražena kapitalisticka valuta) u dzep i delili zemlju kako su hteli, zemlju koja je placena krvlju nasih dedova i pradedova - KRVAVO!!!!
ZBOG LAZNOG JOSKINOG BRATSTVA I JEDINSTVA POSLE RATA SE NIJE SMEO POMENUTI JASENOVAC I 700HILJADA ZAKLANIH SRBA I JEVREJA OD STRANE HRVATSKIH USTASA!! !!! KAZNA JE BILA ZATVOR I PREBIJANJE OD STRANE OZNE!!!!!!
Naslednici neke "ličke"i ostalih,nazovi brigada,mu još uvek klikću,i na ovom portalu,u znak zahvalnosti za to što je čistio hrvatsku od njih,a naseljavao ih u vile na Dedinju,Senjaku,Vojvodini,za džabaka.Odatle tolika hvala za njihov ponos i diku,za jedinog im titu.
slusaje te vec jednom svi. Samo smo mi Srbi toliko glupi i non stop trcimo za tom Jugoslavijom a ona nam je donela toliki Zlo i Ubijala nase ljude. Sada imamo svoju Drzavu i tako treba da ostane i da pocnemo da gledamo na sebe samo na Srbiju a druge da postujemo. Sta nas ima da zanima Tito i Bakraci. Mi treba da gledamo na nasu Decu i Njihovu Buducnost a to samo mozemo ako pocnemo da gledamo samo svoju Drzavu a to je SRBIJA a ne Jugoslavija.
A sta ste vi radili zadnjih 70 godina, govorili istinu činjenice su jedno tvoja ljubav prema titu drugo, uništio je Srbe i Srbiju rasparcao u korist današnjih republika i izmišljeni naroda, posle 30 godina istina izlazi na videlo, i vaš mogu da razumem kleli ste se u njega i ne možete da prihvatite istinu, pa idete do kraja jer ne mozete da prihvatite da ste živeli u laži.
Све говори о овим зликовцу , који је таманијо Србе ,,, уз помоћ наши издајника,,, дабогда ти земља кости избацила ,,, не браним четнике Ал сам сигуран да су већина били часни борци ,,, појединци се највише истичу Ал они негативни зато нам и јест тако,,, а тито сувишно је причати о овом злу који само ми Срби нисмо знали видјети,,,,
Vidiš "druže", ti žališ za dobrim životom, a to što je 700 000 tvojih breće i sestara stradalo od ustaške kame, to ti je zanemarljivo? Vidiš, kad se sledeći put pogledaš u ogledalo videćeš Judu koji je uzeo 30 Titovih srebrnjaka!
Tito je ubačen naknadno, kad je pravi ubijen, i to se zna samo neće još da kažu, malo se o tome pisalo, pa su stali, ne zna se zbog čega. Nadamo se da će se jednog dana saznati prava istina. Ko je zaista tito?????
Laka
Ovo je 1000 ta najveća tajna Jugoslavije
Podelite komentar
eskobar
Smrt fasizmu i zivio drug TITI...jedan jedini...najbolji...najpravedniji...legenda!!!
Podelite komentar
TB87
@eskobar
Imas li ti MOZGA!
Podelite komentar
RadovanIII
@eskobar
ŽIVIOO
Podelite komentar
ATIMUS
Gledaj mu ove tudjozemne skiljave ustaske oci
Podelite komentar
Draškić
@ATIMUS
Škiljo je li ti o ljudima sudiš na osnovu njihove boje očiju? Garant i prijatelje i neprijatelje u životu biraš na osnovu njihove frizure. Ma šta ima bitnije u nečijem životu od boje očiju i frizure? A plus nekome i za manikirane noktitje i ispeglane zubitje. Ako ne baš odelo onda čoveka čine čovekom noktitji i zubitji.
Podelite komentar
BOZA ZEMUNAC
TITO JE BIO AUSTROUGARSKI VOJNIK.UVEK PROTIV SRBA.
Podelite komentar
Mare
@BOZA ZEMUNAC
Dosadni ste sa ponavljanjem gluposti da je tada 17 godisnji Tito bio u Austrijskoj vojsci. Pa oko 20000 Srba je takode bilo u toj vojsci sto je normalno za svaku mobilizaciju da se mladi i sposobni regrutuju. Vec posle par meseci Tito je uhapsen zbog antiratne propagande i sluzio je kaznu u Petrovaradinu. Slike i dokumenta su vec ranije objavljeni.
Podelite komentar
TB87
@BOZA ZEMUNAC
Izgleda da mi Zemunci svi isto mislimo :)
Podelite komentar
hercegov grad
I Hrvati, da! Stavas to cudi?
Podelite komentar
Zoki-cro
Ajde bilo vama je dobro a i nama vecini za Joze cujem od starijih
Podelite komentar
obilic
@Zoki-cro
Slusajte ovo sam hteo da čujem i to je jedina istina tako da VAM ZAHVALJUJEM NA PRECIZNO DEFINISANOM KOMENTARU. SVAKO DOBRO I JOS JEDNOM HVALA JER MALO LJUDI SU SAGLASNI ISTINSKIM KOMENTARIMA I PODACIMA
Podelite komentar
kомуниста
Пре него што дам свој коментар о Јасеновцу и Титу, поставићу једно питање. Ко је убијао и масакрирао Србе у првом великом рату? Нисам Титов адвокат, ни ја неволим Тита зато што је био марионета у целој причи уништавања Србије. И он је тај задатак како тако одрадио. У другом рату извршен је геноцид над Јеврејима, Русима и Србима, раније је извршен геноцид над Јеврејима. У историји само је птизнат геноцид над Јеврејима, остали су били православци геноцид је замењен са речи злочин. Нас интересује напе највеће стратиште Јасеновац. Нас су учили да је у Јасеновцу извршен злочин над 600 000 ,Срба и 100 000 осталих нација Јевреја, Рома. Да се разумемо фашизам је иаспланирано створен за легалну борбу против. У Шпанији је финансиран грађански рат и брижно помаган режим Франка, аорганизовано довођени комунисти широм Европе и света у ту комунистичку кланицу. Хитлерова фашистичка држава је створена и дресирана као изгладнелог пита за борбу са комунистичком Русијом. Шта је са Хрватским фашизмом, он није био уперен против комуниста, мада је то био изговор да се они боре против комуниста. Фашисти у Хрватској су имали задатак да униште све што је Српско до реке Дрине, како знају и умеју, за већи и монструознији злочин били ду благосољани од стране организатора егзодуса Срба. Јасеновац је могао да се помиње у Југославији, али ван граница нико није сме да чује како се тамо убијало. Јасеновац би био доведен у везу са римском црквом. Да је се говорило о Јаденовцу видело би се да није само Хитлер чинио злодела, него и Енглеска круна и Ватикан. Најлакше је дада сервитати причу о Титу који је само параван да ми не би пљували тамо где треба. Он је једноставно био Ватикански играч да заташка Јасеновац и ублажи причу.
Podelite komentar
Dr Lune
@kомуниста
Hm,hmm..verovatno, je zbog toga,kraljAleksandar,istetovirao na grudima germanski krst,a po okoncanju Prvog svetskog rata,umesto da kazni,i jedan broj zlocinaca strelja za zlocina pocinjenih na Srpskim zivljem,uradio je suprotno, sve oficire i podoficire,unapredio je za cin vise,i darivao ordenom Belog orla, i povecao plate.Seme je zasejano, pelcer se vidimo " dobro primio". Svi konc logori,pomenuti i ne pomenuti,izgradjeni su u periodu 1935-1941, po ugledu na Italijansku i Nemacku, fasisticke drzave.
Podelite komentar
Dr Lune
@kомуниста
Hm,hm..a,el ti to o " gradjanima monarhije".. " suznjima koje je morila glad".." ustajte vi zemaljsko roblje"....trebali su da ostanu pod cizmom monarhije i okrutne burzoazije...bez posla,hleba,krova nad glavom..???
Podelite komentar
Dr Lune
@kомуниста
Hm,hmm.. u pitanju su,imperijalisticke borbe i ratovi,sirenja kapitalizma,sa udarnom pesnicom fasizmom,kako izmedju kapitalistickih zemalja,tako i protiv neokupiranih zemalja...sve, garnirano, filozofijom, londonskog filozofa Maltusa,teorijom o " prirodnoj prenaseljenosti stanovnistva".. fizickoj likvidaciji,nezaposlenog " viska".. sprecavanje radjanja sirotinje, jer " kapitalista nije u obavezi da im da posao"... meta su naravno rudna,mineralna i poljoprivredna bogatstva,resursi za industriju imperijalista,na koji je upozoravao i " omrazeni Broz".
Podelite komentar
Lune
@kомуниста
Hm,hmmm...hrvatski fasizam datira, pre "jasenovca"..zna se za intervencije Hrvata u gusenju revolucija u severnoj Italiji i Madarskoj,te intervencije su propracenje zverskim odnosom prema tamosnjem civilnom stanovnistvu, pokoljima zena i dece, tako da nije za cudjenje, postojanje "takvog nacina razmisljanja"..iz bl.izine i kuhinje Rima i Vatikana.Jasenovac je, samo produzetak politike, sa "sirom podrskom"..."novog svetskog poretka",sa promenama, naime, Komitetom 3OO i Rimskim klubom,rukovodi jos uvek legenda diplomatije smrti Henri Kisindzer.
Podelite komentar
Lune
@kомуниста
Hm,hmm..nick, komunista je mozda tvoja sala,jedni tvrde da u YU, nije smeo da se pomene Jasenovac, ti tvrdis da ni van YU nije smelo,kako je onda odrzana Peta medjunarodna konferencija o Jasenovcu,ne tvrdin, ne drzime dobro secanje, nisu li u Jasenovcu i neke sluzbe UN, vadile uzorke zemlje i utvrdjivale povrsino "groblja bez obelezja"...?
Podelite komentar
:::
@kомуниста
A jesu li vatikanski igrači i oni koji i pored odbijanja papa da posete Jasenovac i odaju počast žrtvama zalažu se za zbližavanje sa Vatikanom a pod plaštom Hrišćanstava i parolom svi smo mi ipak Hrišćani?
Podelite komentar
Raspucin
@kомуниста
Tito se borio na strani austrougara u 1. Sv ratu, postoje evidencije i slike, a ovo si u glavnom ok ispricao
Podelite komentar
mladjo
Из Броза могли су стати само Срби плитког ума и животињских порива.Нерадници, бескућници, разбојници, насилници, једном ријечју пролетери..
Podelite komentar
Jeretik
@mladjo
Pa eto ti dokazujes bas suprotno , ovakav komentar , a narocito zakljucak o proleterima , pokazuje koliko si plitkouman .
Podelite komentar
Laki ali Lučano
@mladjo
Kamenjarac drżi se ti svojih ovaca. Šta ti znaš šta su fabrike i radnici? Nisi ti dotle još dobacio. Komplukovano je to za tebe.
Podelite komentar
Lune
@mladjo
Hm,hmm..izgleda, da ih je bilo mnogo, socijalnih nesrecnika, pa je doslo do pobede "nad postenim lopovima"..?
Podelite komentar
ANTE BAN
Kada čitam komentare istočnih komšija, prosto je nevjerojatno da je Druga Jugoslavija izdržala 46 godina! I to unatoč tome što je imala solidnu policiju, tajne službe, itd. Bilo bi bolje da NIKADA nije ni stvarana, a kada već jest, opet bi bilo bolje da se raspala puno ranije;jasno na miran način! Jer- iz današnjeg ugla gledajući, a shvaćajući stavove komšija, mi više nikakovih dodirnih točaka nemamo!
Podelite komentar
U Libiji jedu papke
@ANTE BAN
Potpuno si u pravu.Samo nismo mi krivi već naš kralj Aleksandar "ujedinitelj"!Malo mu bilo Srbija,CG,Makedonija .Zinulo mu dupe za celom Jugoslavijom.Mada mu nije bilo lako znajući kakvi ste poltroni i da znate da se dobro uvučete u d..e kad imate koristi.Inače si malo pobrkao lončiće jer kod nas mozeš da vidiš ovako po neki članak o vama dok vi Srbe još uvek koristite kad je neka kriza ili problem kod vas u svakodnevnom zivotu i politici.Uvek vam je neki Srbin kriv ili je Srbija kriva .
Podelite komentar
Raspucin
@ANTE BAN
Nikad nismo ni imali, živeli smo jer smo morali, dušu prodali titu, vi niste imali državu pa vas je to spajalo i da nije bilo tita ne bi bilo ni vas, naročito posle jasenovca, svesni ste i vi, samo se tripujete da ste pravi narod, jaki ratnici a u stvari, nit ste bitni niti ste bili a niti ćete biti, tu ste dok su amerikanci jaki jer nema odgovara, zbog nas i rusa to naravno znate, čim oni oslabi nema više ni hrvatske a ni bih, jedino ako ojacate ali ne znam dal je to moguće jer i oni znaju koliki ste zlotvori pod tuđom kapom, al izraženo u procentima to je 0.02% tako da čuvajte Ameriku dok je nje biće i vaš, kao i oni siptari dole.
Podelite komentar
Mozak
@ANTE BAN
Prvi put ti dajem plus čika Ante
Podelite komentar
ortodox
@ANTE BAN
Valjao je vama Joza a kako i nebi vas je!
Podelite komentar
Imenjak
@ANTE BAN
Rekao je Pasic 1918 da se sa neprijateljem nemoze biti pod istim krovom ali kad je sve
Podelite komentar
Imenjak
@ANTE BAN
Tacan odgovor 5 za tvoje priopcenje
Podelite komentar
Dag
@ANTE BAN
"Da nas Srbi, 1918, nisu spasili,Hrvatska danas,ne bi - postojala"... (Prof.dr.sci. Tvrtko Jakovina, redoviti profesor Filozofskog fakulteta, Odsjek povjesti,Sveucilista u Zagrebu.)...
Podelite komentar
Milka
Lažete.
Podelite komentar
marko
jadni partizani su bili srbi sto ih je tito zaluđivao za brastvo i jedinstvo i najveci komunisti,dan danas u srbiji cene tita kao najveceg boga a bio najveci neprijatelj srba!!!
Podelite komentar
Ns
@marko
Zato sto je Hrvat
Podelite komentar
lune
@marko
Hm,hmmm..ti siprovokator,pardon,pardon pobozan i zato " ne huli na bokca"... !
Podelite komentar
zoran
Ovi ostali su bili macija guza kakav je bio ovaj kreten.
Podelite komentar
Радикал
Тито и Фрањо и Алија су зликовци, Тито је свима био учитељ како да мрзе србе.
Podelite komentar
Ljubinko
@Радикал
Bio je skot ali na zalost medju nama ima i gorih
Podelite komentar
VukBgd
@Радикал
Tacno!!!
Podelite komentar
Jole
@Радикал
To kaže neko čiji je nadimak radikal,da te pitam di ti je krajina,di ti je traktor :))
Podelite komentar
dado
Faraon, stari prdonja!
Podelite komentar
Malisa
@dado
Draza nije faraon.
Podelite komentar
Кокарда
Усташки зликовац!!!
Podelite komentar
Draškić
@Кокарда
Znaš ti onu pesmu od Rokera s Moravu: "Šajkača mi preko oči pala jer mi glava da izvineš mala. Primećavam sve slabije vidim i čujem čim na glavu šajkaču obujem..." Izgleda da je ko stvorena za tebe.
Podelite komentar
Dr Lune
@Кокарда
Hm,hmm...da je ustasa nije,da je kokardi dao po usima, to je tvoj problem a ?
Podelite komentar
mikili
Nacija koja je imala logor za decu,i sad nesto seru!!!Nastali ste od srba i da znate sta god da mudrujete znajte da su vam pradede bili srbi..
Podelite komentar
Raspucin
@mikili
Vidiš da je više njih na portalu, al nemaju oni ni stida ni srama genocidni narod i genocidni tvorevina
Podelite komentar
Сербия любит Россию
Јосип Броз Тито је уз Анту Павелића највећи српски непријатељ из 20 века
Podelite komentar
Imenjak
@Сербия любит Россию
Al jos ga drzis u Beogradu u kuci smrada
Podelite komentar
dipe
@Сербия любит Россию
Uh bre, kako ga ti nalupeta,,pa još na čirilicu
Podelite komentar
Mihajlo Vasiljević
Ovi koji su ovde za Tita , prvi su bili koji su jedva čekali da umre da bi se odcijepili od Jugoslavije.
Podelite komentar
Jaca
@Mihajlo Vasiljević
"Odmah"posle 13.godina!!!???
Podelite komentar
Mozak
Eto vam na YouTube pa pogledajte film "Bog i Hrvati" Pogotovo ga pogledajte vi jugonostalgičari!
Podelite komentar
Mozak
@Mozak
Vidim po minusima da su jugonostalgičari tvrdoglavi i da još uvek veruju u komunističku propagandu bratstva i jedinstva. Veruju čoveku koji je napravio autonomne oblasti koje nam još uvek stoje kao kost u grlu. Veruju onome koji je zataškao najveći pogrom na ovim područjima krvavog Balkana. Veruju onome koji je podučavao njihove dželate. Danke Tito...baš ti danke!
Podelite komentar
ANTE BAN
Za vrijeme Tita, Titove Partije i Jugoslavije najviše su profitirali Srbi! Republika Srbija je djelomično profitirala, ali Srbi kao narod- nedvojbeno i višestruko! Stoga mi djeluju degutantno,neobjektivno i razočaravajuće kada brojni Srbi ovdje na Tita i Titov period bacaju drvlje i kamenje. A imali bi razloga da mu za puno toga budu zahvalni!
Podelite komentar
Kosta
@ANTE BAN
Gde su to konkretno Srbi,najvise profitirali?
Podelite komentar
Fiduka vidoviti
@ANTE BAN
Kantiša, kako će Srbi i Srbija najviśe profitirati kada su i posle NDH, Jasenovca i ustaškoga genocida nad Srbima Hrvati i SRH kao ravnopravni sa Srbima i SR Srbijom prihvaćeni u Jugoslaviji? Još nam podavlio 2 AP a Hrvatskoj ni jednu. On je vas zapravo spasio a posle NDH. Ono jest da su mu Karađorđevići i njihova ekipa pripremila teren za SRH sa SHS i banovinama ali se preko NDH nije smelo onako olako preći.
Podelite komentar
Branko R Dragićević Piper sa Cetinja
@ANTE BAN
Bravo ti ga oni srbi traže u svakoga neprijatelja a kad shvate da su to oni sami sebe biće im kasno na žalost
Podelite komentar
Деминер/РС/русофил из ината НАТО-у
@ANTE BAN
Захвални,на чему нпр?
Podelite komentar
Miroslav
@ANTE BAN
Ante ko je dobio republiku od Tita i izjednačen sa Srbima antifašistima?Vi kao koliktivitet postajete 1941 klerofašista-fašistička država i u komunističkom pokretu ste u zanemarljivom procentu.Uglavnom ste bili zauzeti ubijanjem nevinih Srba po jahača,gradovima,selima,njivama,logorima smrti,dečijim logorima!Takmičenjem ko će da ubije više Srba čiji život je bio manje cijenjen od domaćih životinja. Vašu kulturu smo jako brzo upoznali koja je produkt bolesne mržnje i satanističke ideologije prepisane od trećeg rajha. Znamo što se i do skoro desilo. Nit manje nacije,nit većeg zločina.Ušli ste u sve anale zločina kao krvopije koje su najviše uživale u nesreći i krvi svojih žrtava.Ja sam imao sreće, jer sam uspio pobjeći od vašeg satanističkog noža. Sve izuzev ovoga kazamog je monstruozna laž.
Podelite komentar
Herodot
@ANTE BAN
. Baš si neobjektivan. Zar niste prvi put u historiji 1950. postali republika, pa ste uz pomoć srpskih partizana okupirali Istru, dalmatinske otoke i Zadar i na kraju te koji su vam to uradili - proterali. Bravo ! Mislim da nema veće nesreće za svakog čoveka da čitav život provede u neopravdanoj mržnji.
Podelite komentar
Jaca
@ANTE BAN
Postovani;u pravu si kada kazez da je Srbija profitirala,jeste letela visoko,ali plstoji ona stara"ko visoko leti nisko pada"!!! Mi smo to i koristili,sto u vreme Tita a narocito kod raspada stare Jugoslavije,ali nam se to osvetilo,jer smo koristili na pogresan nacin. Poneli smo se starom slavom,pa smo poceli da uvodimo sankcije Slovencima na njihove proizvode,da pokazujemo egoizam,ko smo i sta smo,da ratujemo i rusimo na tudjoj teritoriji!!! Bili smo privilegovani(ono sto kazes-dvostruko vise kao narod)zato nam se sve to i nadogadjalo, zbog toga se i danas tako ponasamo!!!
Podelite komentar
vuk
@ANTE BAN
koj bre profit..glavni grad..!!! to je to..na vrh JNA hrvati..sta lupetas..viste dobili sta nikad niste imali drzavu hrvatsku ili croatia..dobili krajnu nikad vase bilo..dobili pulu dalmaciju nikad vase bilo italjansko..vukuvar..jednio varzdin je bilo nesto vaze..drugo ni jedan ustaski zlikovac primer pavelic nije bio uhvacen nego umro u strosti u madridu.i jos mnoga mnog od njih..ustase na kraju prebacivao u partizane itd itd..trece u to vreme bi bio i ja tito, svi mi bili 2 super sile i totalna slaba nemacka..sada defakto jedna super sila a nemci glavni u evropi..sta bi on sada mogao nista gledao bi kao tele..gori logor je jedino bio jasterbatsko logor za deca i sada nam hrvati, bosnjaci fasisti drze predavanje moralu itd itd..ali s blentavi srbima moze svako..j....vas tito..sve je to radio namerno..sto nije dao krajni autonomiju ili dalmaciju..ne nego kosmetu i vojvodini..ljudi nemojte biti blentavi..
Podelite komentar
Raspucin
@ANTE BAN
Srbi su kao narod i nacija daleko napredniji, intelektualno, ekonomski vojno po svemu gledajući od Tesle, putina, mileve maric, ima ih jos na stotine, a vi nemate ni jednog, kao narod najstariji, kao država najstarija, kao ratnici najpotkovaniji, junaci, pravi borci oslobodioci, iskreni pravoslavci, počev od Nemanjica ranije da ti ne pricam jer ne znaš ni ovo, pa do drugog sv rata a i 91, 95, 99, e vidiš to je istorija koju vi nemate i nećete ni imati nikad, a to da smo profitirali u vreme tita vidi se po granica i stanju u kakvom smo, tako da ne lupetaj držite se amerikanaca i molite boga
Podelite komentar
:::
U Hrvatskoj se sve vreme posle DSR pokušava na manje ili viśe suptilne i kamuflirane načine umanjivati i relativizovati broj i karakter stradalnika u Jasenovcu. To je naroćito intenzivitrano pred i posle nezavisnost Hrvatske. Međutim po meni je problem kako Srbija reaguje na to. I previśe pasivno. Kao pozitivan primern bi trebali uzeti Izrael i njihove reakcije i otpor kada neko pokuśa da ospori i relativizuje holokaust i stradanje Jevreja u njemu.
Podelite komentar
Kosta
O tome ko je stradao u Jasenovcu postoje jos uvek prezivele zrtve koje su zivi svedoci.Problem je u tome sto se na svaki nacin pokusava relativizacija istorije i izjednacavanje zrtva i dzelata.Nije nesto zabrinjavajuce sto se to radi u Hrvatskoj...ko jos Hrvate uzima za ozbiljno.Problem je sto u tome prednjace srpski istoricari.Imate Latinku Perovic koja na sve moguce nacine,sirenjem lazi,zeli da prikaze istoriju 30 ih i 40ih god. kao da su Hrvati bili maltene u stanju ugrozenosti tako da im nije bilo druge nego da osnuju NDH.Takvo falsifikovanje je ono sto je zabrinjavajuce.
Podelite komentar
dipe
@Kosta
Možeš li navesti jednog Hr, političara tog vremena da nije ubijen,,robijao ili osuđen,, od Tita do Radiča.
Podelite komentar
Čiča- deda
Bilo je predloga da se izvede operacija oslobađanja logoraša,al govedo tonije odobrilo,a još i od saveznika naručilo bombardovanje Srpskih gradova,radi uništavanja ekonomskih potencijala i zastrašivanja,a što je utrlo put strahovladi,inteligencija pobijena što na ulici,štona golom otoku
Podelite komentar
Slobodan Milosevic
Posle bitke na Kadinjaci partizani su bili izbaceni iz Srbije,tako da su Nemci i ostali fasisti bili SLOBODNI. Nije imao ko da ih napada...jel tako? Najvise muke i jada su osetili narodi u Bih....Najveca greska partizana je bila ta sto nisu nikada napali tu bagru ustasku u logoru Jasenovac.., i jos jedna velika greska je sto su porazene snage 1943 posle bitke na neretvi u velikom broju se prikljucile partizanima i tako su nastale KOMUNJARE. Tako da su oni i njihovi potomci vladali Jugoslavijom do 1991, i znamo sta su joj uradili....
Podelite komentar
Drogba
Joška Groz,to je pravo ime čoveka varalice i srbomrsca.
Podelite komentar
Andrija Berane
Kad se sjetim Zagorca Metalca Prevaranta Jože Genijalca... Što je Srbe zabio u crno dabogda se u grobu prevrn'o
Podelite komentar
Nikola
Nije istina,u par navrata je javno nastpio govoreci da su Srbi najveci stradalnici u Jasenovcu a onda Romi,Jevreji i ostali.Imate dokaze o tome i mozete lako pronaci te njegove govore.Mene vise intrigira to sto je tokom sezdesetih odstranjivao srpski kadar iz samog vrha vlasti i njegove okoline.
Podelite komentar
Mire
Copavi ustasa koljas ubica bagra lopov.... ......
Podelite komentar
Mare23
@Mire
Draza nije bio copav.
Podelite komentar
dunja
@Mire
Svi mi znamo da je Jasenovac bio u pogonu do 1950.Poslije rata tamo je pobio stotine tisuća Hrvata Zato ga nikad nije ni posjetio.
Podelite komentar
obilic
Jos crvena vlada banda sve je ovo propaganda. Prilika dosta gora reklama je do izbora.
Podelite komentar
:::
@obilic
A što vređaś druge? Ako ćemo pravo nema gore od četničke bande koji su najveći deo rata služili nemačke okupatore. Ustaše su van konkurencije po monstruoznostini razmerama zločina.
Podelite komentar
VukBgd
@obilic
Tacno! I danas vladaju Srbijom "deca komunizma"! Prokleta bila!!!
Podelite komentar
djeno
uzmite samo jednopitanje zasto je tj isti tito vodio sve ratove van hrvatske i zasto nikad Jasenovac nije oslobodjen a jos drugo logora da ne sponjem
Podelite komentar
Dr Lune
@djeno
Hm,hmm..zato,sto su u JVuO, bile kukavice,ili ih je bolelo " uho" za Srbe u Jasenovcu !
Podelite komentar
Svedok
@djeno
A šta misliš šta bi bilo sa narodom u konc logoru Jasenovac da su to partizani pokuśali? I u blizini nije bio neki front niti jake partizanske snage koje bi to mogle učiniti. A što to ne pitaš za četnike koji su imali sporazume o saradnji sa NDH i kojima ne samo da to nije ni padalo na pamet da učine već su mnoge Srbe antifaśiste predali ustaśama u ruke ili ih bedno cinkarili ustašama i Nemcima.
Podelite komentar
Fiduka vidoviti
@djeno
A što Nedić i njegov ološ nije oslobodio logore Sajmiśte i Zemun koji su mu bili na dohvat ruke a pripadali NDH??? I ne samo što ih nije oslobodio već je u njih slao Jevreje, Srbe i druge.
Podelite komentar
Jeretik
@djeno
Strategija , gerilsko partizanskog rata , povoljnost terena ( brdsko planinski ) , koncentracija i br neprijateljskih snaga , raspolozenje lokalnog stanovnista , itd , za Jasenovac su pravljeni planovi , ali je zbog terena , broja ustasa , i dr , procenjeno da je neizvodljivo , sem velikog broja zrtava drugih rezultata ne bi bilo , jedno je hteti , a drugo je moci .
Podelite komentar
Cica
@djeno
Ako ćemo pravo Bih je bila bosanski lonac
Podelite komentar
Meks
Koliko "najbećih tajni" je imala ta jugoslavija već?
Podelite komentar
Dr Lune
@Meks
Hm,hmm...nije tajna, Titov unuk ce biti na iztborima lista SPS
Podelite komentar
mladjo
Nije kriv Broz.Krivi su oni Srbi koji su ga vjerno sluzili za rad svojih malih licnih interesa.Osim Srba ostali narodi izvukli su debelu politicko/ekonomsku korist od SFRJ.Ipak jos uvijek Srbi najvise ga zale i pate za njegovim rezimom.Takav narod ne moze ocekivati nista dobro u buducnosti..
Podelite komentar
Gogi
@mladjo
Bolja je njegova proslost nama bila nego vasa veliko srpska politika 90s i danas
Podelite komentar
Dr Lune
@mladjo
Hm,hmm..mislis na 50.000 drustvenih stanova otetih u Hrvatskoj,oko 40.000 kuca,sto spaljeno sto napusteno i naseljeno po nalogu Radovana Karadzica,prilikom iseljavanja Muslimana i Hrvata iz Republjik Srpske ??
Podelite komentar
Laki
Braćo SRBI jedite i pite,nema više prevaranta tite...
Podelite komentar
Cicko
@Laki
Kad bi imali šta.
Podelite komentar
kralj
@Laki
Ima lopova laki i slicni
Podelite komentar
Dr Lune
@Laki
Hm,hmm..Dragicin ili " princezin" fond ???
Podelite komentar
Jeretik
@Laki
Jelo se i pilo , dok je Tita bilo , sad se samo kusa ono , sto se na zapadu " zakuva .
Podelite komentar
S.M.
A gde je on to tako tvrdio? Ne pakujte više Titu!Preterašte. A da je štitio svoga zemljaka tuđmana je bez sumnje. Iz njihovoga kraja nije bilo puno partizana, uglavnom domobrani, pa su gledali da jedni druge guraju i podrżavaju i proglašavaju partizanima i herojima i one za koje se to jedva może reći. Tako je Tuđman i postao general. Po zemljačkoj liniji.
Podelite komentar
Gogi
Cetnicka propaganda i laz ma Tito je zakon i Bog a vi fasisti crknite i nacionalisti. Smrt fasizmu sloboda narodu
Podelite komentar
Дејан
@Gogi
А ти ниси националиста?Јеси,само што ти волиш све сем свог народа којег мрзиш из дна душе.Због таквих смо и дошли до тога да после огромних жртава немамо ни слободу ни државу.Дражи вам био Јосип од Драгољуба,агресор из 1914. од браниоца из 1914.
Podelite komentar
1963
U vreme Tita sam isao u skolu u Srbiji u Beogradu i ucili smo da je u Jasenovcu ubijeno 700 hiljada ljudi Srba,Jevreja i Roma od toga Srba oko 600 hiljadA.
Podelite komentar
Dr Lune
@1963
Hm,hmm...samo sto ti minuse udaraju oni,koji nisu isli u skolu pa to ne znaju,ili svesno lazu !
Podelite komentar
BG
Postoji snimak na kome Solunski borac ljubi Titu ruku. Valjda su oni najbolje znali ko je srbomrzac,a ko ne.
Podelite komentar
Maki
@BG
Ima I film kako poslednji zivi solunac ide peske na Titovu sahranu. Valjda je on znao sta je istina.
Podelite komentar
Lune
@BG
Hm,hmm..da, postoji snimak u kome, nosi jabuku na titov odar !
Podelite komentar
VukBgd
@BG
Primorali coveka od 95 godina, star....nije te sramota da pises ovakve stvari? Pokusavas da bacis senku na trijum srpske vojske nad austougarskim kaplarom? Sreca je pa je istorija vec napisana!
Podelite komentar
Sarkazam?
Nije Tito nas unistio vec mi sami. Kroz istoriju se vidi da mi idemo uvek vodjeni srcem, a ne glavom dok je kod Hrvata i siptara drugacije. Zato smo mi uvek najvise ginuli na ovim prostorima, a najmanje dobijali. Eno Hrvati se borili uz Hitlera pa dobili drzavu. Tako je bilo i sa komunizmom, svi su bili opcinjeni, opet neki vodja da su zaboravili da idu u crkvu, zaboravili na srpstvo, na pretke. Hrvati to nisu, cuvali su svoje i tad. A mi smo povampirili nase srpstvo devedesetih pa sada ne znamo da li smo potomco velikog Svetog Save, Stefana Nemanje i cara Dusana ili potomci komunjara.
Podelite komentar
Dr Lune
@Sarkazam?
Hm,hmm..potomci komunjare Vuka Draskovica !!!
Podelite komentar
Jeretik
@Sarkazam?
Нисмо заборавили да идемо у цркву , школовање је било доступно и бесплатно , па смо се образовали , они који нису , могли су и у цркву , и да славе , ако су хтели , ал и њих је било срамота , да показују , своју " заосталост" .
Podelite komentar
Ja
Vidim ja da je"jeres"ovde napisati istinu.Hravati nam se smeju,siptari-kako smo ne slozni,i podeljeni.A vi,kojima toliko smeta,sto su nekome preci bili,po veme"na onoj strani",sta cete sa hiljadama vasih ortaka,koji na stadionu pevaju cetnicke(a sada je modernije i ljoticevske)pesme,a dedevi im bili najobicniji"udbaski batinasi",koji su mucili i tukli tek od 1945.,posto u ratu metka nisu opalili?Ja sam iskren,meni su svi bili partizani,ne zbog ideologije,nego zbog borbe za goli zivot.Cak mi je jedna o d baba Narodni heroj..ali nije bila neka"crvena vestica",posle rata.Nije docekala kraj rata,poginula je prilikom oslobodjenja Beograda,kao pravi ratnik,kao svi njeni preci..O dedama necu ni da pisem.Eto,po vama,mi,potomci takvi nismo Srbi?A ko jeste?
Podelite komentar
obilic
@Ja
Apsolutno si u pravu sami sebi zatvaramo karijeru i postojanje. HVALA NA TVOM KOMENTARU100% si rekao istinu
Podelite komentar
Herodot
Ova tvrdnja je glupost. Jesu li deca i majke sa Kozare bili komunisti ?
Podelite komentar
Dr Lune
@Herodot
Hm,hmm." praskozorje" je bilo uperiodu 1935-1941, kada je otvoren niz koncentracionih logora u kraljevinijugoslaviji,ukljucujuci i Jasenovac, po ugledu na fasisticku Italiju i Nemacku.." za bodbu protiv komunista".. docepalisu ih se " nacionalisti".. i Nemci,....To zlo, prekinula je Komunisticka Partija Jugoslavije, pod vodjstvom Josipa Broza Tita i partizanska vojska... Nekolicina,aveti proslosti,pljuju iz dana u dan,po portalima, gubitnici u agoniji,ponizenja od svojih " slavnih predaka", koji osim " pravoslafne krstenice" nemaju nikakve " validne kvalifikacije".
Podelite komentar
S.C.
Kad su se svi pevali titu i njegovom rezimu odisla sam iz Juge meni nije bilo dobro jos 60godina. Lopuze ,prodekcije je bilo u ono doba. Nazalost tuda mi zemlja dala sansu Juga nije.Tuda zemlja me skolovala i dala poso ono sto sazluzujem. Zalosno
Podelite komentar
S.M.
@S.C.
Koliko Srba i građana to isto može reći u poslednjih 20 godina za Srbiju? Nisu u svojoj zemlji dobili šansu za razliku od pojedinaca koji su uživali protekciju i veze ih progurale na pozicije i radna mesta. Sve to jeste žalosno.
Podelite komentar
Jeretik
@S.C.
Врати се , Тито је отишао , овде је сада , прави рај , не знамо шта ће мо са оволико среће , дођи да је поделимо са тобом .
Podelite komentar
Horus
Kakav bre Tito? Prihvatili smo dobrog glumca na britanskom zadatku...
Podelite komentar
Dr Lune
@Horus
Hm,hmm..cemu ta manijakalna opterecenost Titom i Hrvatima,kada vise nismo u istoj drzavi ?
Podelite komentar
Vu
Bonovi za hranu, bonovi za benzin, čekanje u redu za kafu, prašak itd. Živeo sam u Hrvatskoj u malom mestu i id kad pamtim za sebe imali smo plin, kanalizaciju i vodu. Polovina Srbije to i danas sanja. Govorim to koliko se HR razvijala, a koliko Srbija. Za isti rad u HR plata 30 % veća. Verske slobode različito ograničene. Dok neizumru titoisti i njihovi potomci obožavanje ćopave sotone neće prestati.
Podelite komentar
CRO
@Vu
Hrvatska je uvek bila bogatija i razvijenija od Srbije i danas je. To nije bilo zbog Tita nego su istorijske okolnosti dovele do toga.
Podelite komentar
Draškić
@Vu
A danas sve samo cvetje cveta u naše preduzetje? Još ćemo mi požaliti za tim vremenima. I to kao optimista tvrdim.
Podelite komentar
Jeretik
@Vu
Док не изумру титоисти , ти за ово користи канализацију , примереније је .
Podelite komentar
vrana
Srbima ciji su najmiliji pobijeni bez ikakvog sudjenja nista ne znaci kako se zivelo za vreme Tita kada je bilo zabranjeno slaviti slavu!
Podelite komentar
Laki
@vrana
Nije bilo zabranjeno. Evo ja sam isao u skolu Vojvoda Misic, gledao sa skolom film Mars na Drinu koji je pobedio u Puli, sa skolom sam obilazio manastire, otac mi je roden u Sarajevu u ulici Vojvode Stepe, I slavili smo slavu. Tito nije zabranjivao.
Podelite komentar
Dr Lune
@vrana
Hm,hmm..u znak protesta,vracali su drstvene stanove i davali otkaz u drstvenim " poduzecima"..i, nastavili da slave slavu.
Podelite komentar
Jeretik
@vrana
, je kazu" inteligentna "zivotinja , menjaj .
Podelite komentar
RULE
Zaposlio sam se nekoliko godina posle Titove smrti i tada je jos bilo fenomenalno jer sam za 6 meseci na odredjeno vreme kupio 14 pari adidas patika pored neprevazidjenih SANGAJKI i STARTAS i isao na more ,a sada sa svojih 49 nemam posla i zivim sa roditeljima penzionerima pored 2 cerke sina i unuke --kako dalje ,neznam !?
Podelite komentar
Vuk
@RULE
Prodao bi naciju za patike. Jel ti čitaš šta je napisano. ALOOO. Kakve bre patike?
Podelite komentar
Pedja Moravac
@RULE
Vidim napredan si,sa 49 Unuke...
Podelite komentar
Vu
@RULE
Znači nesposoban si i čeksš da ti se sve servira pod nos.
Podelite komentar
Wien
@RULE
Sad vracas kredu stiglo na naplatu ...patike,more i sve ostalo ali nije samo tebi...nazalost vecini..
Podelite komentar
VukBgd
@RULE
Kakve veze ima tvoja finansijska situacija sa tim sto je nas Srbe, hrvat Tito zavio u crno i potcenjivao nase zrtve i smejao nam se u lice?
Podelite komentar
Velislav
Pa nije on kriv...samo je sprovodio plan svetskih hulja da uništi pravoslavlje, Srbe natera da zaborave nacionalni identitet i suzi nas na najmanju meru u svakom pogledu. Njegovi najbliži saradnici su bili Kardelj, Dolanc, Moša Pijade...i oni Srbi koji su prodali majku svoju zbog Tita i komunizma.
Podelite komentar
Raspucin
@Velislav
Iskreno u pravu si sve, a ovi sto lupaju minuse vi ste prošlost i u istom ste kosu sa čovekom u naslovu
Podelite komentar
АCA B.
Pavelic i Tito slicni monstrumi koju samo imali razlicite ideologije,ali isti cilj da uniste Srbe.Velika je sramota da posle svega onaj zlotvor Srpskog naroda i dalje mirno pociva u kuci cveca,umesto da je ista srusena i zapaljena,a na njenom mestu podignut spomenik zrtvama komunistickog zla.
Podelite komentar
Fedex
@АCA B.
Pa,,nema sta .sve je jasno Vas bandit ,ubica,koljas Draza i Kalabic su bili i ostali ogledalo Vas koji ovako razmisljate.
Podelite komentar
Dr Lune
@АCA B.
Hm,hmm..spomenik fasistima ?
Podelite komentar
victoria
To se znalo i pre ai se cutalo. Titi je kriv za smrt mnogih nevinih ljudi u Jasenovcu, Golom Otoku, Blajbergu. Nebitno o kojim zrtvama govorimo jer njemu ocigledno nije bilo vazno jer je bio masovni ubica. I smesni su mi oni koji kazu da se pod Titom lepo zivelo. Pa mnogi Nemci ce to isto izjaviti za Hitlera! Zalosno je koliko je srpski narod zaveden i zaslepljen. Znaci, ako je nama bilo dobro, sta nas briga za hiljade onih koji su camili u logorima ili bili streljani!
Podelite komentar
Aleksandar
@victoria
Staviti u istu ravan genocid u Jasenovcu i Blajburg je vise nego nepismeno.U Jasenovcu su ljudi zene,deca,starci,muskarci ubijani samo zato sto su bili pravoslavci,a u Blajburgu su ubijeni zlocinci ustaske drzave koji su sprovodili genocid i koji su bezali iz oslobodjene Jugoslavije.Da nisu bili zlocinci ne bi bezali.
Podelite komentar
Jeretik
@victoria
, глупости над разумом , то је твој коментар .
Podelite komentar
BG
Tito nije bio nacionalista i voleo je Srbe i Srbiju. To dokazuju njegova licna i politicka prijateljstva sa Srbima,a potvrdjuje injegova zelja da se sahrani u Beogradu.
Podelite komentar
Raspucin
@BG
Aj ne lupeta, majke ti.
Podelite komentar
VukBgd
@BG
Hahahahhahahaha
Podelite komentar
Ljubo
Nije tačno da se živelo bolje kod tita. Zna se ko je uzimao vile po Dedinju ko je naselio Vračar a radnici i seljaci su dobijali mrvice.
Podelite komentar
Draškić
@Ljubo
Da nisi ti ošacovao neku vilu pa ti je drugi uzeše? Nekome bolja a nekome lošija vila, pa gde je tu pravda? I komunisti su imali svoju hijerarhiju kao što je svaka partija i vlast imaju.
Podelite komentar
Jeretik
@Ljubo
Те мрвице су данас, а и у будућности , само сан и пуста жеља , како ти то ништа не говори.
Podelite komentar
ortodox
Zlikovac i najveci srbomrzac od kada se pise istorija.Zagorac copavi!
Podelite komentar
Laki2
@ortodox
Tacno. Morali smo mi pioniri na silu da idemo sa skolom 2 nedelje na more I da naucimo da plivamo. Nepovratilo se.
Podelite komentar
bosanac
samo su srbi i hrvati pobijeni a gde su romi njih niko ne pominje sramota oni nisu nista krivi ni tada ni sada i ovaj rat a oni naj viste prastaju
Podelite komentar
Wien
@bosanac
Da si se udostojio otici pokloniti se zrtvama ili bar na tv gledati obiljezavanje godisnjice vidio bi da na spomeniku stoji krst davidova zvijezda i tocak i nebi pisao gluposti...
Podelite komentar
Ljubo
Je li tito bio austrougarski kaplar i prvom svetskom ratu. Šta više reći.
Podelite komentar
Draškić
@Ljubo
Znaš li ti koliko je Srba bilo u AU jedinicama? Tome se nije čuditi jer veliki deo prostora naseljenih Srbima i Hrvatima je bio pod AU. A možda je bolji stepinac koga Karađorđevići nagradiše najvišim odlikovanjem zbog učešća na Solunskome frontu ali tek pošto su ga Talijani zarobili na frontu u Italiji..
Podelite komentar
Raspucin
@Ljubo
Upravo to i borio se protiv jednog i jedinog Zivojina Mišića, a bagra mu kleci, živeli na osnovu kredita tek pošto je kaplar umro i velicaju ga, sramota da vas bude
Podelite komentar
Unuk
@Ljubo
Bio je i moj pradeda Srbin kaplar u Austrougarskoj vojsci i sta to znaci. Ziveo u toj zemlji sluzio tu vojsku.
Podelite komentar
VukBgd
@Ljubo
Nista, to govori sve! Pozdrav.
Podelite komentar
VukBgd
Ajde sad da vidimo komentare Dr Luneta, Jeretika, Savice i ostalih titoista? Odličan tekst! Bravo! Tito hrvat je mrzeo nas srbe iz dna svoje mračne-ustaško-komunističke duše! Mrzeo je sve srpsko! Borio se protiv nas u dva svetska rata! Uništio nam je identitet kao naroda, zato ovde i ima ljudi koji ga brane jel ne znaju za čast, ponos, veru, tradiciju i ljubav prema otačastvu Srpskom! Tita treba iskopati sa Dedinja i poslati ga prvim vozom za Kumrovac!!! Na mestu Kuće cveća sagraditi prelepu crkvu posvećenju žrtvama ustaško- komunističkog režima! Da skinemo više sa naših pleća tu "crvenu kletvu"!!! Srbija Srbima! Da se zna da su nas u Jasenivcu, Gospiću, na Pagu itd klali su nas i ubijali kao pse! Tito i komunizam su najjveće zlo koje nam se desilo!!!
Podelite komentar
Raspucin
@VukBgd
Svaka cast
Podelite komentar
Wien
@VukBgd
Ono sto Osmanlije nisu uspjele za skoro 5 vijekova postigao je copavac...i jos se osjeca smrad kud god je prosao...VukBg...bravo za komentar..
Podelite komentar
Ja
@VukBgd
Vuce,uz jednu veoma bitnu stvar,a to je da mi,u Srbiji napravimo nacionalno pomirenje.Da se potomci monarhista i komunista od pre 70ak godina nebi sada,u21.veku mrzeli.Hrvati su to jos 90tih obavili.Njima su se ustase i partizani pomirili,prvo 1971/72,a zatim je to dovrseno 1990tih.Nemojmo mi biti budale,koje se samo dele.Posto ima mnogo patriota i nacionalista medju potomcima partizana,narocito mdju potomcima partizana"preko Drine",posto je tamo,skoro90%partizanskih boraca bilo srpske nacionalnosti,i niko skoro nije bio ideoloski komunista(na par hiljada boraca,1 komesar-smesno,ni"k"od komunizma!)..Otisli su"u sumu"radi samog bioloskog opstanka..
Podelite komentar
Snezana яяя
@VukBgd
Sta da premestimo, pesak? Sta ce Hrvatima pesak, pa oni to vec imaju.? Prvo trebmo pronaci gde je stvarno sahranjen.
Podelite komentar
Dr Lune
@VukBgd
Hm,hmm...zloupotreba nick Lune, necu da komentarisem u takvim,organizovanim " bot radnjama".Sa delovima porodice Lika,Srem,Bih....kazem Tito nije mrzeo srbe. Obracun sa srbima, poceo je,pravljenjem,udruzenja starosedelaca srbije,kriznim stabovima,masovnim otkazima !
Podelite komentar
Dr Lune
@VukBgd
Hm,hmm...Dobrica Cosic..." srbi lazu" !!
Podelite komentar
Dr Lune
@VukBgd
Hm,hmm..ustasa, Kveternik, se dici i smeje sa ordenom belog orla, na grudima,kojeg mu je licno zadenuo kralj Aleksandar Karadjordjevic,i verifikovao " AP NDH" u kraljevini Jugoslaviji..." ISTINA IMA SAMO JEDNO LICE" !!!!!
Podelite komentar
Jaca
@VukBgd
Hm,hmm...napravi pauzu uz jedan KAISER PILSNER,zabolece te ruka Doktore!!!
Podelite komentar
Jeretik
@VukBgd
Нисам ти ја крив, што је вама "Вуковима" ( да их не набрајам ) , лако са "овцама" , а тешко са људима .
Podelite komentar
Južnjak
Hrvati i bosanski muslimani su pobili 1.000.000 Srba u NDH. Samo u logoru Jasenovac je poklano 700.000 LJUDI(od čega su 90% bili pravoslavni Srbi).
Podelite komentar
Vitez Boban
@Južnjak
Hajde ne sitničari.
Podelite komentar
Vitomir
@Južnjak
Ajdee?Ma 30 miliona je pobijeno.
Podelite komentar
ZG
@Južnjak
Ako je u Ausvicu ubijeno 1,2 miliona ljudi u gasnim komorama i spaljivano u ogromnim krematorijumima kako je u neuporedivo manjem Jasenovcu nozem,maljem i metkom bilo moguce ubiti pa potom sahraniti 700 hiljada ljudi. Tehnicki je nemoguce i mada ne znam stvaran broj verujem da je broj od 40 hilada koji je utvrdjen posle rata blizu istini. Ne zelim da umanjim zlocin samo pokusavam realno da sagledam stvari.
Podelite komentar
CG
@Južnjak
Hahaha nasmija me nacitani covjece
Podelite komentar
Fedex
@Južnjak
Zasto muslimani
Podelite komentar
VukBgd
@Južnjak
Brale moj, istina! Pozdrav.
Podelite komentar
Rio
@Južnjak
E juznjak,stvarno si tuznjak...odakle ti ovi podaci???sve mi se cini plod maste tvojeg spaljenog mozgica!smijesan si do bola,ali doslovno :-)!
Podelite komentar
obilic
@Južnjak
Tacno je ali komunisti kriju kao i sve ofanzive koje su bili isključivo klopke za srbe gde su ih nemci streljali kao zečeve
Podelite komentar
Stojko
Vi malo malo pa otkrivate najvece TAJNE. SVAKA cast.
Podelite komentar
Невена
... и тако је кренуло омаловажавање, ниподаштавање и не поштовање српсих жртава што траје и данас... ПС Он није у Јасеновцу одао почаст, овим не дају, нас је све мање, и толико о БРАТСВУ И ЈЕДИНСТВУ. ППС Као и сваке године на комеморацији у Сребреници хрватски представници ће бити дочекани раширених руку, а ко зна можда Срби њих и успију купити новцем па не буду "каменовани". ПППС Само су Срби још и плаћали извршиоцу злочина над њима, како у прошлости тако изгледа и у будућности...
Podelite komentar
SRB IN
Cinjenica je da nikada nije otisao u Jasenovac i to ne moze niko da ospori. Zasto nije hteo da ide to niko ne zna tacno, a ja mislim da nije isao jer je bio velika dzukela. Mnogo zla je naneo srpskom naroda i dao Bog da se przi tamo gde je otisao po zasluzi.
Podelite komentar
Novica
@SRB IN
A znaš li da ni Tuđman nikada nije posetio Blajburg ali to ne znači da je sumnjao da tamo nisu ustaše pobijene. I naprotiv trudio se da uveliča broj ustaša ubijenih u Blajburgu a umanji broj žrtava u Jasenovcu.
Podelite komentar
Srka
Hrvata su mozda 100inu poubijali
Podelite komentar
Raspucin
@Srka
I tih stotinu su se pojavili 2000 god, kao izgovor da su i njihovi stradali
Podelite komentar
Draza
Dakle 67,94 posto komunista i ostalog olosa zivi u Srbiji!!
Podelite komentar
Wien
@Draza
Zato nam tako i ide....
Podelite komentar
obilic
@Draza
Znaci 30 posto ima normalnog sveta a za ovih 70 posto komunista sve se vidi kakav narod takva vlast i obrnuto
Podelite komentar
Pantelija
@Draza
Ološ ti je Draża koji nije ni prstom mrdnuo dok su ustaše u NDH sprovodile genocid nad srpskim narodom.
Podelite komentar
Dr Lune
@Draza
Hm,hmm..nije " tocno" olos je emigrirala 1945, a povampirila 1990, pa je otislo par stotina hiljada ljudi u inostranstvo,znajuci kakvi su pobegose ljudi od " vaseg krvavog povratka".
Podelite komentar
Marko NS
Pitanje svih pitanja je zašto četiri godine ni jedna partizanska jedinica nije oslobodila to stratište i mučilište a jurišalo se i ginulo za sve 'Prozore' ovog sveta samo nije bilo nikog da preostale mučenike oslobodi a logor uništi.I nije svejedna ni jedna smrt a laž je ma ko rekao da logor nije bio najveće stratište za Srbe koji su tamo fizički uništavani kao narod isto kao i Jevreji i Cigani.Hrvati su bili u logoru ali samo kao komunisti ili protivnici režima dok su Srbi i ostali masovo istrebljivani od deteta do starca,kao narod.To je jedina istina i nemojte otkrivati hladnu vodu.
Podelite komentar
obilic
@Marko NS
Tako je
Podelite komentar
Laki23
@Marko NS
A sto Draza nije oslobodio Jasenovac?
Podelite komentar
Vavilonac
Crnokosuljas...
Podelite komentar
obilic
@Vavilonac
Da
Podelite komentar
Metla ali brezova...
Po meni problem je malo dalji u istoriji...posle prvog sv.rata je trebalo zaokružiti granice po našem izboru jer su nam to prvi put dozvolile velike sile. A mi to ne iskoristimo nego pravimo nekakvu kraljevinu SHS...kralj je pogrešio, tada je trebalo zaokruziti veliku Srbiju i ćao. Sami smo krivi sto smo čekali da nam Joska Broz nametne granice AVNOJ-a... i sad se prepucavamo ko je četnik a ko partizan ,stvarno smo glup narod.
Podelite komentar
obilic
@Metla ali brezova...
Hvala na vasem komentaru nadam se da to srbi čitaju
Podelite komentar
Mare
@Metla ali brezova...
U takvoj zemlji Srbi bi bili u manjini, oko 45%.
Podelite komentar
Dr Lune
@Metla ali brezova...
Hm,hmm..nismo upitanju mi nego Karadjordjevici,francusko- engleska skola,zaustavljanja sirenja Nemacke na jug i SSSR NA ZAPAD !!
Podelite komentar
VukBgd
@Metla ali brezova...
Kralj vitez jeste pogresio, ali postoje i svedocanstva da je pred svoju smrt u Marseju dogovarao povlacenje granica Srbije i "nogu u dupe" hrvatima i slovencima. Nije doziveo i nikada necemo znati sta bi bilo kad bi bilo. Kralj je povecao zemlju, ujedinio JuNe slovene ali nije pislusao savet starog kralja Petra: " Sine, samo ne sa hrvatima". Prevario se, bio je opijen i euforican.
Podelite komentar
Drasko
Lopovcina obicna , lazovcina, olos , ko je mislio da takva drzava moze da opstane bio je u velikoj zabludi.
Podelite komentar
Dr Lune
@Drasko
Hm,hmm..mislis na " kralja" Aleksandra I. ?
Podelite komentar
vuk
koliko kod je bio jugosloven bio je jos veci hrvat..to sto je doslo do rata ili srbija da sve vise gubi teretorije za sve je on kriv..autonomija, vojvodina, kosmet, sto nije dao u krajni ili dalmaciji autonomiju...? hrvati posle 1 a i posle 2 svetskom ratom su prosli bolje nego nego mi kao bobednicka nacija..vazno da su jurili cetnici i srbi..a ustase su doziveli starost u argenti, australiji itd..ima jos gore logore jasterbatsko gde su decu drzali od 2-12godine..da je izlo kako treba nebi si nikad mogla hrvatska stvorit
Podelite komentar
Rio
@vuk
Pobjednicka nacija?pa koga ste vi ikad pobjedili majke ti?uvijek samo zakuhavali i provocirali a poslije bezanija i kukanje!!!
Podelite komentar
Dr Lune
@vuk
Hm,hmm...Mosa Pijade i Vicko Krstulovic ( Jevrej i Hrvat) su formirali zahtev, da Srbi u Hrvatskoj dobiju Autonomiju. Primo ih je Aleksandar Rankovic,saslusao i rekao " da nevidi velike razlike, izmedju Srba i Hrvata da bi dobili Autonomiju.( tocka)...
Podelite komentar
Mozak
I opet Srbi uz Tita :-) Užas kako jedan narod uzdiže svog neprijatelja koji je krio istinu o Jasenovcu i drugim logorima. Koji je prodao Kosovo i nameravao da Vojvodinu preda hrvatima. Koji je slao neistomišljenike na Goli Otok. Da, svi su imali posao i mogao se kupiti fića od jedne plate. To da, sve je funkcionisalo...dok je on živ bio. Ali je isto tako dobro znao on kao i ostali svetski moćnici da narodi bivše SFRJ jedva čekaju da se pokolju nakon njegove smrti...pogotovo komšije hrvati, kojima su Srbi u njihovoj ljepoj trn u oku od vajkada, pa do sada i koji bi najradije granicu do Zemuna. Skrivao je istinu a svi su znali šta je bilo. Srbi, otvorite oči i zaboravite više Jugoslaviju, bratstvo i jedinstvo i ostale laži...toga nikada nije bilo. Balkan je, što bi švaba rekao, bure baruta!
Podelite komentar
Wien
@Mozak
Svaka ti zlatna ka u Njegosa ...bravo!!!
Podelite komentar
Mlj1228
@Mozak
U pravu ste 100% ali ovi sto lupaju ovolike minuse , ili su zaboravili, ili nisu Srbi. Ja sam ziveo u Titovo vreme u najvecoj bedi , samo su titovcici i velike ulizice lepo ziveli. Da nisam otisao ," trbuhom za kruhom" , ja bi od gladi odavno umro. Najgore je u celoj toj prici, sto nikoga nije bilo briga. Moj otac je poginuo , moja majka je ostala sa troje dece , a nisu hteli da je zaposle jer je bila 40% nesposobna zbog bolesti srca. Voleo bih videti ove titovcice koji hvale tita , da su bili na mom mestu , a znam takodje da nisam bio jedini.
Podelite komentar
obilic
@Mozak
Pozdrav mozak ali kad vidim ove koji i dalje produžavaju jugoslaviju kao gronicu za srbe onda ni ja to nikako ne razumem. Jasno mi je da se drzi to jos pod kontrolom pentagona zato su komunisti nosili petokraku kako bi se razlikovali od drugih. Ali sta je sa nasim preostalim komunistima to ne znam
Podelite komentar
Raspucin
Ma najveće zlo koje se prožimalo kroz ljude od 43 godine, kroz straho vladu, teror, logore, ubistva, narod od straha nije smeo ništa da kaže, gde su srbi progonjeni i kao četnici i kao komunisti, a sve u cilju razbijanja srba i srbije, što se vidi 1963. godine, kada su praktično formirane države, pravljene pokrajine a sve na uštrb srbije, kasnije ustav 74 te i predstavnici malih zemalja na velikim funkcijama, al mi smo poguban narod po sebe, pored svega što je uradio mi mu ma senjaku grobnicu podigli i danas se sprda sa srpskim narodom.
Podelite komentar
aaa
Kakve ste vi lažljive barabe.
Podelite komentar
Petar Frankfurt
Šta drugo očekivati od jednog takođe Ustaše, osim da brani svoje
Podelite komentar
Boban
Vi svakog dana otkrijete najveću tajnu Srbije, Jugoslavije...
Podelite komentar
Wien
@Boban
Ovo je poznato vec goooodinama.....ko je htio vidio je cuo je....kao i dandanas ko hoce i cuje i vidi..
Podelite komentar
Bazinga
Pa nista on nije pogresio, hrvati i jesu Srbi
Podelite komentar
Gracanin
Cica drazo Gde. Je moje dete....
Podelite komentar
Slobo CG
Činjenica da je dao Kosovu i Vojvodini toliku veliku autonomiju da su bili skoro ravnopravne sa Republikama govori dosta o tome da je htio Srbiju da oslabi i na kraju uništi !
Podelite komentar
VukBgd
@Slobo CG
Pa to su radili komunisti! Lepo si to napisao i primetio. Tako je Hruščov dao Krim Ukrajini?! Ma komunjarska su to posla bila, tapšali se po ledjima, turali dolare (njima omražena kapitalisticka valuta) u dzep i delili zemlju kako su hteli, zemlju koja je placena krvlju nasih dedova i pradedova - KRVAVO!!!!
Podelite komentar
sandra
Nije tacno.ubijani su i hrvati koji su bili nepodobni tadasnjoj vladi,licno dosta moje porodice je zavrsilo u jasenovcu.
Podelite komentar
VukBgd
@sandra
Sponzor teksta: HDZ
Podelite komentar
Dr Lune
@sandra
Hm,hmm.." istina ima samo jedno lice".. neki nece da je vide, i time pljuju po zrtvama " uz odobrenje clana 38" ..
Podelite komentar
Nikolas
ZBOG LAZNOG JOSKINOG BRATSTVA I JEDINSTVA POSLE RATA SE NIJE SMEO POMENUTI JASENOVAC I 700HILJADA ZAKLANIH SRBA I JEVREJA OD STRANE HRVATSKIH USTASA!! !!! KAZNA JE BILA ZATVOR I PREBIJANJE OD STRANE OZNE!!!!!!
Podelite komentar
sale71
@Nikolas
"Lažnog" bratstva i jedinstva???
Podelite komentar
Dr Lune
@Nikolas
Hm,hmm..nemoj da lazes,ja sam smeo u Beogradu,mahom je bilo " boli me uvo"... !!!
Podelite komentar
Jeretik
@Nikolas
Odakle ti te nebuloze ?
Podelite komentar
ATIMUS
Bagra u belome odelu ....kraiska ikona
Podelite komentar
Nikolas
@ATIMUS
STA CES JOSKINE USTASE UDARAJU MINUSE !!!!!
Podelite komentar
Romul
@ATIMUS
Naslednici neke "ličke"i ostalih,nazovi brigada,mu još uvek klikću,i na ovom portalu,u znak zahvalnosti za to što je čistio hrvatsku od njih,a naseljavao ih u vile na Dedinju,Senjaku,Vojvodini,za džabaka.Odatle tolika hvala za njihov ponos i diku,za jedinog im titu.
Podelite komentar
cetnik
slusaje te vec jednom svi. Samo smo mi Srbi toliko glupi i non stop trcimo za tom Jugoslavijom a ona nam je donela toliki Zlo i Ubijala nase ljude. Sada imamo svoju Drzavu i tako treba da ostane i da pocnemo da gledamo na sebe samo na Srbiju a druge da postujemo. Sta nas ima da zanima Tito i Bakraci. Mi treba da gledamo na nasu Decu i Njihovu Buducnost a to samo mozemo ako pocnemo da gledamo samo svoju Drzavu a to je SRBIJA a ne Jugoslavija.
Podelite komentar
Toni Amsterdam
Zasto trujete decu laznim podacima? Tito je tvrdio????? Sram vas bilo.
Podelite komentar
Raspucin
@Toni Amsterdam
A sta ste vi radili zadnjih 70 godina, govorili istinu činjenice su jedno tvoja ljubav prema titu drugo, uništio je Srbe i Srbiju rasparcao u korist današnjih republika i izmišljeni naroda, posle 30 godina istina izlazi na videlo, i vaš mogu da razumem kleli ste se u njega i ne možete da prihvatite istinu, pa idete do kraja jer ne mozete da prihvatite da ste živeli u laži.
Podelite komentar
VukBgd
@Toni Amsterdam
Podaci su tačni! Kao što je tačno da nas je on lično ubijao kao austrougarski vojnik u Prvom svetskom ratu!
Podelite komentar
dado
@Toni Amsterdam
Stari prdonja eto to je istina, unustio Srbe polako i temeljno.
Podelite komentar
Vožd
Zato sto je bio ustasa i ubijao je samo Srbe!!!! Zločinac!!!!
Podelite komentar
Dr Lune
@Vožd
Hm,hmm..u Kocevskom Rogu mislis ?
Podelite komentar
ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА
Све говори о овим зликовцу , који је таманијо Србе ,,, уз помоћ наши издајника,,, дабогда ти земља кости избацила ,,, не браним четнике Ал сам сигуран да су већина били часни борци ,,, појединци се највише истичу Ал они негативни зато нам и јест тако,,, а тито сувишно је причати о овом злу који само ми Срби нисмо знали видјети,,,,
Podelite komentar
Војислав Ш.
@ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА
Бухахаха,Босанац!
Podelite komentar
Dag
Vase je, da otkrivate "tajne",ali cinjenica je ,da se nikada vise, nece ziveti, kao u Titovoj - Jugosaviji...
Podelite komentar
VukBgd
@Dag
Vidiš "druže", ti žališ za dobrim životom, a to što je 700 000 tvojih breće i sestara stradalo od ustaške kame, to ti je zanemarljivo? Vidiš, kad se sledeći put pogledaš u ogledalo videćeš Judu koji je uzeo 30 Titovih srebrnjaka!
Podelite komentar
Khalid Ibn Al-Walid
A jel potvrdi cetnicke zlocine po podrinju od 41-e i pricao o njima ..naravno da nije
Podelite komentar
Wien
@Khalid Ibn Al-Walid
Kad ti potvrdis zlocine alje ti i handzar divizije...
Podelite komentar
VukBgd
@Khalid Ibn Al-Walid
Abubekir, gde je zapelo?
Podelite komentar
Anđelko
I kad vidim da danas još uvek ima Srba koji su za Tita. Smuči mi se
Podelite komentar
Šatobrjan
@Anđelko
Tito je ubačen naknadno, kad je pravi ubijen, i to se zna samo neće još da kažu, malo se o tome pisalo, pa su stali, ne zna se zbog čega. Nadamo se da će se jednog dana saznati prava istina. Ko je zaista tito?????
Podelite komentar
Dr Lune
@Anđelko
Hm,hmm...turi " prst " u usta pa povracaj !
Podelite komentar
VukBgd
@Anđelko
Tužno je to, ali neka Vam je za utehu da to i nisu srbi, nego komunisti.
Podelite komentar