SRBI NEMAJU BLIŽE OD HRVATA! Ova poruka PATRIJARHA IRINEJA iz Jasenovca odzvanja Balkanom

Komentari

  • major Milan Tepic RSK

    28. februar 2016 | 12:15

    Hajed da Hrvati takjo kazu niko nema sto Hrvat ima Srbina brata kojeg cesto za vrat hvata. Oni nas vjesaju na vrbe umjesto da se vjesamo oko vrata i iskazujemo ljubav i postovanje.

  • major Milan Tepic RSK

    28. februar 2016 | 12:11

    E daje takovih vise gdje bi nam bijo kraj a ovako cim udjem U Hrvatsku toliko me preovjeravaju da mi se vec gadi kako njima nedosadi zar misle da sam ja drzavni neprijatelj ja to nemogu biti jer je Hrvatska moja drzava i volim je vise od tih koji me maltretiraju godinama a doselili se iz Listice Imotskog Livna ili neke druge vukojeb.ne.

  • major Milan Tepic RSK

    28. februar 2016 | 12:03

    Budi dobar i posten covjek vjera netreba nikoga zanimati a mrznja je velika da neznam kako da nas ujedine kada smo kao rogovi u vreci. Samo napred komponuj mozda bas tebe netko zapazi pa da se malo oparis da nekazem okunis.

  • major Milan Tepic RSK

    28. februar 2016 | 08:45

    Pjesnice to nase komsije Hrvati nece ni procitati kod njih je tolika mrznja prema nama da oni vise nemaju rijeci da to iskazu. Pjesma je dobra ali dzaba gluvom govoriti jer oni nas nezelew ni vidsjewti ni cuti ali morace i tro ljubiti ce Srpsake skute jos malo kad ISIS zakuca na nbjihova vrata a to je tu ja se neveselim ni nama nece biti dobro. Najbolje rijesenje je da se vjera ujedini.

  • Hristijan

    27. februar 2016 | 13:58

    Vatikan i katolička crkva su najveće zlo u istoriji čovečanstva koje je pobilo daleko najviše ljudi u celoj istoriji. Ne samo tokom inkvizicije već su uništavali čitave civilizacije, kulture i narode. Uništavali su potpuno i druge Hrišćane koji ne misle kao oni npr katare. Dok je Balkan i hrišanstvo grcalo pod naletom Osmanlija i islama oni su po Evropi proganjali protestante i ratovali sa njima u Tridesetogodišnjem ratu. Zato sa takvim zlom se ne treba zbližavati niti dipustiti da nas podmuklo nasamare.

    • 27. februar 2016 | 15:42

      Hristijan

      @Hristijan

      Vatikan je najveća mašinerija zla u istoriju čovečanstva. Po obimu i krvoločnosti njihovih zločina i istrebljivanja drugačijih civilizacija, vera i naroda samo se još nacisti i ustaše mogu porediti sa njima, ali tek nekoliko mesta iza njih. Nema načina mučenja i ubijanja ljudi da su nacisti upotrebili a da ih katolička crkva još vekovima pre nije koristila u svojoj viševekovnoj krvničkoj praksi. Osim gasnih komora. I Balkan je bio njihov poligon za širenje i iživljavanje nad nekatolicima.

  • Bole

    27. februar 2016 | 13:05

    Takve splačine podvaljuj nekome drugome. Ovaj narod će pre ili posle shvatiti da iste greške ne treba ponavljati jer je Srbe skupo koštalo jugoslavenstvo i bratstvo sa Hrvatima. Nad braćom se ne pravi genocid. Zato što dalje vam kuća bila.

  • Bole

    27. februar 2016 | 12:47

    Patrijah je verovatno hteo reći da od svih naroda Hrvati su nam najmanje bliski. Mnogo bliži su nam Makedonci, Crnogorci, Slovenci...ali i Rumuni, Grci.. koji ako ništa drugo nisu napravili onakav genocid nad srpskim narodom. Jesu nama zlo pravili i Nemci i Turci ali oni su i drugim narodima pravili zlo kada su vodili osvajačke ratove ali Hrvati su isključivo zlo pravili Srbima. Takođe ako se uporedi broj Hrvata sa Nemcima i Turcima i zločine koje su nam napravili ispada da su Hrvati daleko najviše zla nam napravili. I zato se patrijah sigurno zabunio i hteo reći da nema niko nama dalji od Hrvata i da nam niko više zla od njih nije napravio.

  • Vrancov

    27. februar 2016 | 11:21

    Ovde jedan te isti psihopata koji lupa danonoćno nenormlni broj minusa ili pluseva lažno se ptedstavlja da je iz Užica, Kruševca, Bg-Dorćola... A ovaj patrijah neka ne zaboravi da pape nisu htele da posete Jasenovac, eto koliko je njima stalo do ljudskih i pravoslavnih žrtava. A i što bi kada je taj genocid bio u katoličkoj režiji. Ovoga bi irineja podsetio kako mu mili katolici redovno i svake godine služe misu zadušnicu paveliću za spas duše te zveri. Podsetio bi i kako je katolička crkva ispratila na onaj svet ustašku zver i komandanta konc logora Jasenovca Dinka Šakića i kako su ga nahvalili tom prilikom.

  • @

    27. februar 2016 | 08:41

    Razotkrio si plan vatikana i ustaša da se ono malo preostalih Srba-Srpkinja u Hrvatskoj poženi-pouda za katolike i Hrvate-Hrvatice i tako među hrvatskom i katoličkom većinom vremenom pokatoliči i postanu Hrvati ili eventulno pripadnici pavelićeve hrvatske pravoslavne crkve.

  • @

    27. februar 2016 | 08:17

    Pokatoličeni, rado bi ti vatikanskoga slugu bozanića izjednačio sa patrijahom jedne autokefalne crkve SPC. A papa nepogrešivi da vam je Bog na zemlji. I isusovče pokatoličeni mi u takvim prilikama kažemo Hrist da nam pomogne.

  • @

    27. februar 2016 | 08:04

    Ne ideš ti na liturgije već na mise.

  • @

    27. februar 2016 | 08:01

    Hrvatino, Isus će da pomogne a ne Hrist?

  • @cicero

    26. februar 2016 | 13:32

    Da nie u kadionicu greskom ubacio malo kolumbijske trave,mesto tamjana?ne bi mu bio prvi put..

  • Draškić

    26. februar 2016 | 12:22

    Što objavljujete razne provokacije kojima se poredi i izjednačava ustaški genocid nad Srbima sa svakakvim drugim zločinima? Je li promovište laži da je to isto?

  • ccc

    26. februar 2016 | 11:12

    Sta pricas? Da si rekao papu da hvata za gusu pa da razumem. Sto se Patrijarha tice on je postao politicar. Umesto da stiti svoje vernike on ih zaludjuje komunistickom demagogijom. A vatikanski zlocinci mi nikad nece biti bliski ma koje nacije bili. Kaze se cist racun duga ljubav. Bog ce da odluci kome ce prastati a kome suditi. Sem ako mu Irinej zabrani da sudi. Jeste hriscanski prastati al pri tom se nemisli na genocid. Ili mozda smatrate da je hriscanski biti glup.

  • ERA 031

    26. februar 2016 | 02:04

    Eee moji Srbi. Bilo koji komentar gde se spominje ustaša,ustaški zločin i sl. odmah je devalviran sa onim te četnici su ... Da li treba poistovetiti ustaški i četnički pokret? Duga priča a pametnom jasno. Tu se spominje i komunizam tj. titoizam. Pa nesrećne 90-e. Sada je 2016-a i mi opet pričamo jedno te isto i pravimo iste greške. Žrtva ispade dželat. A, da. Bliži! Meni oni nisu ni blizu a kamo li bliži. Opametimo se već jednom, vreme ističe !

  • Lune

    26. februar 2016 | 01:36

    Hm,hmm..kucaj rand korporacija unistila sfrj

  • Vrancov

    25. februar 2016 | 22:38

    Opet neki psihopata svoju bolest ispoljava davanhem nenormalne količine pluseva ili minusa uz neki komentar. Siguran sam da je to i čitateljima jasno. Ni meni nije jasno zašto to navodiš ovde gde je reč o ustaškim zločinima? Je li tako pokušavaš opravdati ustaše povezujući sve druge sa ustaškim zločinima? Jesu li možda za ustaške zločine krivi komunisti ili četnici ili nacisti nemački??? Da probaš nekako ustaške zločine prevaliti na druge. Ti si onaj lik koji se dole potpisao sa nikom "antifašista" pa krijući se iza toga nika pokušao izjednačiti ustaške zločine sa drugim zločinima.

  • Vrancov

    25. februar 2016 | 22:27

    Ovde neki ili neko pokušava da relativizuje ustaške zločine pod parolom "zločin je zločin". Ta parola je suštinski tačna ako se ne zloupotrebljava. A zloupotreba je vidljiva u tome da se u isti rang ne mogu stavljati ustaški sistemski, planski i organizovani zločini nad Srbima. Taj zločin je osmišljeni zločin i to osmiśljen i pre početka WW 2 po uzoru na nacistički zločinački projekat za Jevreje. Isti je cilj i nacista i ustaša bio, uništiti određeni narod. U tu svrhu postojao je čitav sistem konc logora, bukvalno fabrika smrti. I sve je u NDH bilo podređeno tome ustaškome cilju. Ne może se ničiji drugi zločin porediti sa ustaškim niti izjednačavati.

    • 25. februar 2016 | 22:55

      K

      @Vrancov

      Tacno,zato su ustase muslimane uvek i uspevale gurnuti u rat protiv Srba.Najveci ubica u srebrenickom zlocinu je hrvat,koji sada zivi u kanadi sve govori,samo nije nama niko kriv sto smo kroz istoriju naseg postojanja bili naivni.

    • 26. februar 2016 | 00:01

      Alfons_x

      @Vrancov

      Ma da? E pa ja ti druze moj dam na uvid dokumente iz kojih ces vidjeti kako je taj ustaski rezim sasvim lijepo suradjivao sa dinarskom cetnickom divizijom i cak ih naoruzavao, pokazat cu ti i gdje se zajedno povlace pred partizanima, 1945. I sto ces mi reci? Da lazem mozda? Stari moj cijela ta prica je pocela sa londonom i kraljevinom SHS gdje su prvo hrvati ugnjetavani (dobrim dijelom napuhano) pa su onda hrvati klali srbe u NDH (opet dobrim djelom napuhano (800000 zrtava jasenovca) pa su na kraju srbi klali muslimane (srebrenica) pri tome ne negiram zlocine naravno da ih je bilo zbog stvaranja cim vece mrznje i razdora. No prije britanskoga upliva na ove prostore Srbi i Hrvati NIKADA nisu ratovali. a gdje smo danas? Iako jedni drugi treci imamo svoje kokuzne drzave, i dalje se mrzimo, i dalje se ta mrznja raspiruje, za ne daj boze da briti i ameri mogu lako zakuhat bude li im trebao neki novi sukob.

    • 26. februar 2016 | 00:09

      Ja

      @Vrancov

      Omarska,Keraterm,Trnopolje itd...Srebrenica???? Je li i ovi logori i strijeljanja vaze za tvoj komentar??

    • 26. februar 2016 | 09:32

      ERA 031

      @Vrancov

      Brate, šta je ovo ?! Gde upadosmo , na čije vesti !? Da smo na nečijim drugim sigurno bi popili manje minusa. E moja europejska Srbijo ispod jedne šljive !!!!!

  • Vrancov

    25. februar 2016 | 21:39

    Unijatu i ekumenisto ne foliraj nikoga!

  • Lune

    25. februar 2016 | 19:51

    Hm,hmmm...nema probljeeeema, Irinej ce to sve da blagosilja, a ti agituj i dalje bez obzira na temu !

  • Draškić

    25. februar 2016 | 19:49

    I ovo, kada će zapad sastaviti knjigu koliko su njihovi političari i moćnici zbog njihove pohlepe i grabežljivosti samo u novije doba pobili populacije na Zemlji raznim virusima, epidemijama, izazivanjem kriza, ratova i żarišta, prodajom orużja, pučevima radi zbacivanjem nezavisnih vlada itd. Itd.???

    • 25. februar 2016 | 21:16

      Draškić

      @Draškić

      Slażem se da je zločin zločin bez obzira ko ga je počinio ali se zločini ne mogu izjednačavati, gosn istoričaru. Ko zna koliko bi ustaśka zločinačka maśinerija još pobila Srba, Jevreja, antifaśista Hrvata, Roma itd da nije zaustavljena? I svakome onome ko je doprineo njenom zaustavljanju svaka čast. A posle vlast iskvari...a za to vreme ni na zapadu ni bilo gde vlast nije bila ništa bolja.

  • Draškić

    25. februar 2016 | 19:40

    I, kakve to veze ima sa ovim člankom? Ako su to zapadni podaci zapad sa njima manipuliše kako im odgovara. Kada će sastaviti knjigu o onima koje je pobio zapadni kapitalizam, kolonijalizam i imperijalizam, kako u njihovim zemljama tako i u svetu?

    • 25. februar 2016 | 21:22

      Draškić

      @Draškić

      Kao prvo ako hoćeš ozbiljnu diskusiju identifikuj se nekim izabranim nikom a ne krij se itza raznih nikova. Kao drugo reagujem na nešto što smatram da na to treba reagovati. I kao treće proćitaj moj prethodni kom-repliku. Dakle zločini nisu za pravdati ali je zlonamerna manipulacija ako nse u istu ravan stave ustaški zločini nad Srbima sa nekim četnika nad Hrvatima. To je neuporedivo.

  • Bub

    25. februar 2016 | 16:05

    @Dr Lune sam si napisao da si viseg (priglupog) obrazovanja .Smatram vec kad neko sam objasni koju je skolu zavrsio onda nisam nista lose napiso.U moje vreme taki su se radali nisu za to obrazovanje morali ici u skolu.

    • 25. februar 2016 | 17:09

      Dr Lune

      @Bub

      bno si ga dobro !

    • 25. februar 2016 | 17:38

      lune

      @Bub

      Hm,hmm...socijalizam je hriscanstvo, komunizam raj na zemlji, a ti si nedovrseni lelemud !!

    • 25. februar 2016 | 18:59

      ??

      @Bub

      Ali ti si "taki" pismenjakovicu!!

    • 25. februar 2016 | 23:05

      lune

      @Bub

      Hm,hmm..kakve veze ima izjava Irineja sa Kinom,Vijetnamom...moj zakljucak je da si ti neka antikomunisticka luda,samozaduzena za planetu- lelmud !!!

  • BOZA ZEMUNAC

    25. februar 2016 | 14:44

    GOSPODINE IRINEJU,TE ISTE KOMŠIJE SU MI ZAKLALE DEDU STANKA U PODRAVSKOJ SLATINI 42 GODINE . SA TIME NE MOGU DA SE POMIRIM A I SA VAMA DA SE SLOŽIM.OPROSTITE MI ALI DALEKO STE OD BLAŽENO POCIVSEG PATRIJARHA PAVLA.SLAVA MU.

    • 25. februar 2016 | 19:00

      ??

      @BOZA ZEMUNAC

      Bravo majstore!!!!

    • 25. februar 2016 | 19:29

      Republika Srpska

      @BOZA ZEMUNAC

      Moje iskreno saucesce zbog gubitka tvoje porodice. Koliko ja znam grad Gorazde je imao oko 20000 stanovnika po zadnjem popisu,da nisi malo pretjerao oko ukupnog broja ubijenih.

  • S.M.

    25. februar 2016 | 14:24

    Vodi ih kući ako su ti bliski. A da znaś išta o Hrvatima drżao bi i sebe i pravoslavne hrišćane što dalje od njih. Ali treba Vatikan poslušnika pa ga je izgleda našao u ovome patrijahu. Zato se sve više Srba udaljava od SPC koju vodi ovakav patrijah.

  • Snezana яяя

    25. februar 2016 | 13:09

    A sta smo uradili stvaranjem Titove Jugoslavije ako nismo oprostili? Pitam se kako smo ziveli toliko dugo u istoj drzavi ako im mi Srbi nismo oprostili iskreno i hriscanski? Nesto slicno smo od njih doziveli ponovo 90-tih. Nije nikakav problem da mi njima oprostimo, najveci problem je to sto oni nama nikada nece oprostiti sto postojimo, hodamo, zivimo i disemo. Volela bih da se ovde nadje makar samo jedan Hrvat koji moze da mi objasni, cemu ta mrznja i pre i posle Jasenovca, sta smo mi to Hrvatima toliko skrivili, pa nas toliko mrze. Mozda bi nasi odnosi i bili podnosljiviji, kada bi mi njima oprostili Jasenovac i Oluju, a oni nama nase postojanje na ovim prostorima. Ovde u Srbiji koliko ja znam Hrvati nemaju ni jedan problem, i nikada nisu ni imali, ali za Srbe u Hrvatskoj to ne moze da se kaze. Inace meni najblizi narod je onaj koji ne mrzi Srbe i Srbiju, vera i nacija tog naroda mi nije bitna, oni koji mrze moj narod i moju zemlju ne mogu da mi budu bliski ni po cemu, jer sve i da mi njih volimo, ostaje cinjenica da oni nas mrze.

    • 25. februar 2016 | 14:53

      Dr Lune

      @Snezana яяя

      Hm,hmm...nakupila si minuse,jos samo " historicar" , da te proglasi za Komunistu,i sve je reseno,krstaski rat moze da se nastavi...." ne mrzim ja tebe sto si Srbin,nego sto si komunista".." ne mrzim ja tebe sto si Hrvat,nego sto si komunista".. vrata pakla, datiraju od sesto januarske diktature...a,kroz njih su prosle stotine hiljada ljudi..vernika i nevernika,a, obecanog " raja nigde".

  • Sonja

    25. februar 2016 | 10:25

    Patrijarh je Hriscanin i hriscanski razmislja. Ljudi koji su ateisti i drugih vera tesko to shvataju.

    • 25. februar 2016 | 12:13

      топлистанадреалиста

      @Sonja

      Сутра ћеш пљувати по СПЦ!!! Рецимо када му видиш аутомобил, онда ћеш га оптуживати да је овакав и онакав!!! Јел' тако? Ниси то једном радила!..... Ја увијек говорим исто, од када је овај расколник на челу СПЦ, ја не идем у цркву! Вријеме доноси истину и то постепено, за оног ко хоће да види!!!

    • 25. februar 2016 | 13:55

      Novica

      @Sonja

      Patrijah svoj neki lični interes gleda. Ekumenista koji bi se zbližavao sa katolicima. Ne bi me čudilo da takav proda veru za večeru. .Od tih lażnih hriśćana Hrvata stradalo je više Srba nego od Turaka.

  • Љиљана

    25. februar 2016 | 10:08

    Ако узмемо у обзир да је добар део Хрвата (покатоличени Срби), онда је Патријарх у праву, а и верски. Међутим нас они (добар део, нарочито покатоличен део) органски мрзи, чини ми се само што су они били 'слабији' и поклекли за неким бенефицијама, а ми смо стоички поднели све тешкоће и остали оно што јесмо. Себе сматрају због тога инфериорним. За мене постоје само добри и лоши људи. 'Будимо Људи'!

    • 25. februar 2016 | 10:50

      Sonja

      @Љиљана

      Sta to znaci Pokatolicen i kako neko moze to da uradi na silu. Ljudi menjaju Vere iskljucivo iz ubedjenja i ako neko ne zeli da bude Pravoslavac ili cak Hriscanin ne vidim sta mu mozemo zameriti.

  • Hевена

    25. februar 2016 | 09:26

    Само 10 становника Српске националности (од тога један зато што је Јово) добио по носу говори много, тако да- уз сво поштовање ВАШЕ СВЕТОСТИ- да сам на мјесту прогнаних не бих се ни ја вратила.

  • obilic

    25. februar 2016 | 09:22

    Hteo je nesto da kaze sta nas uskoro ceka znajuci nesto a ispade kao da je podrzao genocidne srodnike

  • kamy

    25. februar 2016 | 07:02

    I ovaj nas je odlepio, kAkvi bre hrvati!

  • Bub

    25. februar 2016 | 06:46

    @Doktor Lune mislim ipak da si priglup.Bolje bi bilo da malo dublje razmisljas .Meni nisu potrebni ni cetnici ni ustase da se snjima kitim .U kojem veku zivimo pa nismo rakovi da samo idemo u nazad.U citavom svetu desavaju se samo zlocini .Iskljucivo citavo covecanstvo nemoze bez toga .Zalosno je da se neokrenemo ,i sami sebe nepitamo kakvu buducnost ocekuje nasu decu.Mi sami treba da budemo primer ali mi i dalje lupetamo i usadujemo mladima mrznju mesto da pokusavamo to sve mladima objasnit da su velike greske tim putem ici.Zato Doktor Lune meni netreba ni Cetnicko ni Ustasko perje ako cu se kitit sa perjem onda cu pokusat nesto sam od svog zivota uradit i bit na sebe ponosan jer smatram da ni jedna strana nije zasluzila da moja generacija se njima divi i njih uzima za idole

    • 25. februar 2016 | 11:38

      Dr Lune

      @Bub

      Hm,hmm...nazvati nekog priglupim,je vrlo ne pristojno, to govori o " nacinu razmisljanja".. ponudjeno mi perje,sam samo vratio posiljaocu,d se ususka.Srbija i Hrvatska,imaju dva opasna problema,sa teskim posledicama po gradjane, a to su " reinkarnacije" ,obozenih nacizama...miriti a ne eliminisati pomenuta zla,je.." zaludan pop jarice krsti i priprema za obracun sa " trecim zlom".. rastucim dzihadom,znaci teskim sukibom.

  • mladjo

    24. februar 2016 | 22:37

    Патријарху вјера налаже да овако говори.Реално је да се са Хрватима не може заједно.Те заблуде скупо платишмо у три рата.Захваљујући српским комунистима Хрвати су добиле државу у границама коју ни по чему не заслужују.Жалосно је што још увијек много Срба жали за Брозом и комунизмом који нам нанесе највише штете у историји..

    • 24. februar 2016 | 23:20

      Dr Lune

      @mladjo

      Hm,hmm...pa, edukuj nas, koje su to granice " koje zasluzuju"...?

    • 25. februar 2016 | 00:27

      Lune

      @mladjo

      Hm,hmmm..patrijarh u stvari misli isto sto i ti, ali mu vera nalaze, pa ces ti da objasnis "sta je pisac hteo da kaze"...?

    • 25. februar 2016 | 10:52

      Sonja

      @mladjo

      Najvise stete nam nanose nepismeni i neobrazovani Srbi.

    • 25. februar 2016 | 14:36

      Draškić

      @mladjo

      U čemu je razlika između ovoga patrijaha i Broza kada nas obojica guraju u bratstvo sa Hrvatima?

    • 26. februar 2016 | 11:00

      bravo

      @mladjo

      Oko za oko zub za zub. Ovi naruceni minusi nece nikoga zavarati. Patrijarh se okrece politici i sve je dalje od pravoslavlja koje bi trebao da zastupa. Da li Bog oprasta djavolu za njegov grehe? Rvati su debelo gresni, bas kao i zlocincko udruzenje u vatikanu. Da li gosn. Patrijarh promovise i prastanje u smislu odustajanja od tuzbe prema svima koji su vrsili genocid nad Srbima i koji su nas pljackali. Da li on osudjuje Jevreje zato sto nikom nisu oprostili genocid?

    • 26. februar 2016 | 14:24

      Dr Lune

      @mladjo

      Hm,hmm..manijakalno si opterecen Brozom, i 1935. godinom...lose,za neciji um.

  • Ali nema

    24. februar 2016 | 22:26

    Toliko naroda de su jedni klali druge a ovi mirno isli u koncentracione logore kao na traci.Usrvari ima Nemci-Jevreje,Anglo"Amreikanci" - Indijance doduse oni ih totalno istrebise to je naj veci genocid u istoriji sveta,zatim Japanci-Kineze znaci pogledaj samo kakve su logore imali za njih tako slicno kao jasenovac i jos su i razne eksperimente na njima vrsili.I na kraju Hrvati-Srbe.Znaci nismo se mi klali mi jesmo imali gradjanski rat.A on je upravo i bio povod i okidac za ono sto smi mi cekali da se osvetimo za ono sto titov sistem i rezim nije dao nije dao za ono sto se moralo neko bratstvo i jedinstvo.Covece ubili su skoro milion Srba u koncetracionim logorima i ja da ih volim!?Nikad!!!Nikad oprostiti i nikad ne zaboraviti!!!

  • Republika Srpska

    24. februar 2016 | 21:40

    Kozara, Jasenovac, Hercegovina i sva srpska stratista, DA SE NE ZABORAVI. Vjecna im slava.

    • 25. februar 2016 | 13:39

      queue

      @Republika Srpska

      Javila se iz genocidaske, pljuvajuci po drugima ;-)

  • md

    24. februar 2016 | 21:28

    Kakva je ovo izjava ? Sacuvaj Boze ako su nam oni najblizi ! Daleko im lepa kuca !

  • Bub

    24. februar 2016 | 20:56

    @Doktor Lune nije mi jasno sta imaju cetnici sa mojim komentarom.Nemogu da svatim da se nemoze komentarisat i tamo di nije tema cetnik oni se uvek spominju.Jednog dana cemo dozivit da ce oni napisat (kanite se vi nas diste vi bili kad smo se mi zvali cetnici,i nekitite se tudim perjem)Mislim vecina lupetazna samo napisat Cetnik idrugo nista.Mislim da je. to vrsta nekog trenda kad spomenis cetnik da te ljudi bolje prihvacaju.Dobar i posten srbin nemora se obelezavat kao cetnik .Srbija i srbi imaju svoju vrednost to zna i Patrijah i zato i kaze oprostite

    • 24. februar 2016 | 21:35

      Jaca

      @Bub

      David Bekam snimio reklamu za H&M,ha ha ha ha...,novi imidz-bradica... Boli njega za ustase i cetnike!!!

    • 24. februar 2016 | 22:42

      Dr Lune

      @Bub

      Hm,hmm...istoricar, ne bi smeo da se bavi klevetama,insinuacijama.Od, devedesetih,vise je nego vidljivo,divljanje cetnika i ustasa,to imjeste razlog,odnegovanenkrvave mrznje.To stanje,pominjati na bilo koji nacin uz Staljina i Tita je " oprost", pomenutim krvnicima,proslosti i danasnjce.Znaci, ako moze bez Tita, zasto ne moze bez cetnika i ustasa ???

    • 24. februar 2016 | 23:36

      Dr Lune

      @Bub

      Hm,hmm..hvala lepo na komenteru,cetnicko i ustasko perje,narocito paperje zadrzite ipak kod sebe,to je izgleda perjana jakna koja vascdobro greje.

    • 25. februar 2016 | 10:19

      топлистанадреалиста

      @Bub

      Партизанија је најгора!!! Остали су се њих ријешили а Србија НИКАД неће!!! НИКАД!

    • 25. februar 2016 | 12:03

      Dr Lune

      @Bub

      Hm,hmm..to dr je zateceno " na ekranu".. nekada ga ima,nekda nema,a,jesam viseg " priglupog" obrazovanja. I dan danas,imam ne prekinute kontakte sa Hrvatima u Beogradu,sa Hrvatima iz Hrvatske,su usahli,vreme cini svoje,starije kolege su pomrle.U grupi,prilikom iseljenja,sa mojom porodicom,dosli su muz i zena Hrvatske nacionalnosti,na pitanje zasto,kad ne moraju, kazu dosli smo,i vraticemo se kad vidimo da stecse,vi nase komsije,nekako smestili. Vratli su se u selo negde 98 . godine.

  • Mire

    24. februar 2016 | 20:52

    @stbin hricanin. Ma ne mrzimo mi nikoga samo sto oni nas kolju.

    • 24. februar 2016 | 23:03

      Republika Srpska

      @Mire

      Tebi niko nije zaklan,ubijen, tako kazes ali nekome jeste, ti vjeruj ako hoces,a ako neces nemoj, tvoj problem. Usput odakle si, iz koje drzave? Vidim da mijesas ekavicu i ijekavicu.

    • 25. februar 2016 | 02:05

      Nada@

      @Mire

      I sta sad ? Ako tebi nije, onda se to nikome nije desilo ? Izadji malo iz svog sveta.

  • Djura

    24. februar 2016 | 20:19

    Hoce li i sa druge strane neko ovako nesto da kaze ili ce i dalje da slusamo samo reci mrznje?

    • 24. februar 2016 | 23:24

      Dr Lune

      @Djura

      Hm,hmm..evo je,trci druga strana,da preskoci zid,pa da se triiii puta izljubimo...cak je i Seselj vezao,kravatu za taj ugodjaj.

  • ANTE BAN

    24. februar 2016 | 18:54

    Fina i prava kršćanska poruka PATRIJARHA!Bolja nego mnogih političara! Samo- pitanjw je koliko će ovo ljudima ući u uši.

    • 24. februar 2016 | 22:10

      Pile.

      @ANTE BAN

      @ante ban. Pitaj te srbe iz srpske krajine .

    • 24. februar 2016 | 23:19

      Razmisli

      @ANTE BAN

      Idi do jadovna pa pitaj mrtve Srbe idi do stare gradiske stani na Savu i pogledaj u nebo.Mozda ti se i obrati neko.Ako pak bude gluva tisina vrati se kuci i nastavi da zivis kako si ziveo i do sada.Jer duse i mozga nemas a onda ti ni spasa nema.Sto rece sarac Vukasin "samo ti djete radi svoj posao"...

    • 24. februar 2016 | 23:39

      Dr Lune

      @ANTE BAN

      Hm,hmm..slazem se,samo treba malo vise " merima" praska,da se isperu usi od Filareta,Kacavende,Nikanora..da ne nabrajam...( ovo nije ideoloski !)

    • 25. februar 2016 | 00:18

      Jaca

      @ANTE BAN

      Kad niko ne pere ushi.,.:-((((

  • Dzedaj

    24. februar 2016 | 18:49

    Za sve Srbe procitajte misljenje vojvode Zivojina Misica o Hrvatima koje kralj Alesandar na nasu veliku nesrecu nije prihvatio.I tako olosi postase drzavotvorni narod i izgradise drzavu na Srpskj krvi. Za sve vernike samo B og moze da prasta I niko drugi a mi nesmemo nikad da zaboravimo jer se istorija ponavlja!

    • 24. februar 2016 | 23:41

      Dr Lune

      @Dzedaj

      Hm,hmm..pa dobro,to je " obostrano" prihvaceno tamo 1990. godine, prodje i rat...a mrznja jos traje..?

    • 25. februar 2016 | 00:22

      Dzedaj

      @Dzedaj

      Uporedjivati vojvodu Misica sa Hrvatskim generalima je cista glupost. Vojvoda nije ubijao civilno stanovnistvo I vrsio etnicko ciscenje nego branio casno I posteno svoju domovinu a tako se ophodio I sa ratnim zarobljenicima.

    • 25. februar 2016 | 00:39

      Dzedaj

      @Dzedaj

      Strucnjace kad nabroja ove vidjene Srbe zaboravio si I Jovana Ducica

    • 25. februar 2016 | 12:31

      Dr Lune

      @Dzedaj

      Hm,hmm..po Klauzevicu " rat je nastavljanje politike drugim sredstvima"...a, postovani Misic je u toj situaciji bio samo vojnik-izvrsilac,naredjenja " predpostavljene mu komande".

  • Aleks

    24. februar 2016 | 16:01

    A šta bi sa Crnogorcima, zar oni nijesu blizu Srbima? Lol

    • 24. februar 2016 | 18:43

      Lune

      @Aleks

      Hm,hmm..koliko vidim, svoj na svom, za razliku od Srba iz predmetne "ljubavi" Hrvatske !

    • 24. februar 2016 | 19:13

      Jaca

      @Aleks

      Pa ne znash???Ako Srbija nema blize od Hrvata,iz tog proizilazi,da i Crna Gora nema blize od Albanaca i suprotno!!! To se zove reciprocna vrednost!!!

    • 24. februar 2016 | 20:26

      Markan

      @Aleks

      Oni jesu Srbi :-P :-D

    • 25. februar 2016 | 12:33

      Dr Lune

      @Aleks

      Hm,hmm...dali su svoje izvinjenje Terezi Kesoviji,i uspostavili nove odnose sa Hrvatskom, i sa Srbijom !!!

  • Bub

    24. februar 2016 | 15:04

    Smatram da je ispravno rekao kao covek i Patrijah u protivnom nebi bio ono sto je '.Svako moze za sebe da odluci dali ce da mrzi.Ipak se treba malo razmisliti dali ta mrznja nedonosi samom sebi zlo .Nepitamo se zasto je kod nas doslo to svega toga koje zato kriv .Ja mislim pojedinci su nam to sve uradili ,stara poslovica(zavadi i vladaj)

    • 24. februar 2016 | 15:54

      Dr Lune

      @Bub

      Hm,hmm..u trku su ti ispali cetnici,a Irinej ima problema sa nekadasnjim cinodejstvovanjem " bosanskih popova".

    • 24. februar 2016 | 16:10

      Jorga...

      @Bub

      Gospod nas svojim primerom poziva na prastanje, mrznju i osvetu ostavimo satani, onoliko koliko smo spremni da oprostimo, onoliko ce i Bog nama oprostiti nase Bogoodstupnistvo, sve muke kroz koje prolazimo su nista drugo do Bogopoziv da ispravimo svoj put sa Putem, Istinom i Zivotom

  • Pera Kojot # 1

    24. februar 2016 | 14:50

    Nista to ne vredi sa ustasama, probali su mnogi ali nije islo! Kompleks nize vrednosti je problem!

    • 24. februar 2016 | 22:59

      Dr Lune

      @Pera Kojot # 1

      Hm,hmm..petre,nemoj tako da govoris,biti ces proglasen za komunistu,komunjaru,staljinistubtitoistu i sve to " uz boziju pomoc".

    • 25. februar 2016 | 14:38

      BOZA ZEMUNAC

      @Pera Kojot # 1

      MORAM SA TOBOM DA SE SLOŽIM.

  • RUSIJA SRBIJA 1389

    24. februar 2016 | 14:25

    Daj Irineju ne lupetaj, koji bre Hrvati, znaš li ti ko su Hrvati, samo Berlinski zid nas spašava od njih.

    • 24. februar 2016 | 15:30

      Korčagin

      @RUSIJA SRBIJA 1389

      Bravo. Neka se Irinej samo seti koliko su nam bili bliski u Jasenovcu.

    • 24. februar 2016 | 15:48

      Republika Srpska

      @RUSIJA SRBIJA 1389

      Bravo za komentar. Sto veci zid da se i ne gledamo.

    • 24. februar 2016 | 16:35

      dipe

      @RUSIJA SRBIJA 1389

      tako je bre.Pirane i krokodile u Savu i Dunav a ovo vlaja što je ostalo u 3 p.m. pa mirna Bosna.

    • 24. februar 2016 | 20:17

      Jaca

      @RUSIJA SRBIJA 1389

      Ti si lud,a ko je lud ne budi mu drug :-)))))))) Kakav berlinski ni KINESKI ne bi pomogao!!! Prvi bi ti uletija ANTE BAN I MANDA,ruka za ruku,za njim BESNI CROX,"OPAKI"RIO,SRBBSKI DIPE,HM,HMM.... OD KOGA BEZIS,UTECI TI NECE!!!

  • Mirko

    24. februar 2016 | 14:18

    Kome da oprostimo Marselj kad ubise kralja i 41 pa mospok sedamdesetih i 91 nema oprosta ni zaborava...

    • 24. februar 2016 | 15:26

      Mile

      @Mirko

      Zaboravio si. Bio je u Marseju I neki Makedonac "borac" za slobodu. Svi atentatori su isti, bore se za ono sto oni misle da je pravedno. Zaboravljaju ostale I ne misle na posledice. Onda ih jedni zovu herojima, a drugi teroristima.

    • 24. februar 2016 | 17:57

      Wien

      @Mirko

      Kad su presli na Kozaru i potkozarje poklali i odveli na put bez povratka,pa Hercegovina opustosena,pa Posavina .....pa onda opet 92 Posavina tacnije Sijekovac ...jos da brojim ili ...

    • 24. februar 2016 | 19:08

      dipe

      @Mirko

      Imaš slabo pamčenje,,si zaboravio Srbski Vukovar,Srbski Dubrovnik, Srbsku Slavonijui još sbskiju Dalmaciju

    • 24. februar 2016 | 20:49

      Dr Lune

      @Mirko

      Hm,hmm..pa, nisu oprostili,razbili su " tamnicu naroda"..ali su izgubili trziste,za kim zvona zvone, nezna ni Irinej,...

    • 24. februar 2016 | 23:03

      Dr Lune

      @Mirko

      Hm,hmm..nije u pitanju prastanje,nego korektan suzivot uz " pravi cnu nadoknadu".. kakvo je to pomirenje,i poziv na zgariste dacse tri puta izljubimo ?

    • 25. februar 2016 | 12:39

      Dr Lune

      @Mirko

      Hm,hmm..to,naravno nisu,zaustavljeni su kod Vukovara...a,da su napadali Srbe " u dubini teritorije" jesu,da su, jos 1971 .godine, narucili,i ofarbali 15.000 postarskih uniformi, da jesu..Zadar-Sibenik, maspok, Savka Dabcevic Kucar...!!!

  • Raspucin

    24. februar 2016 | 14:10

    Sve što imam da dodam da su oči ogledalo duše, a sve ostalo ocenite sami

  • Srb

    24. februar 2016 | 14:05

    Bez komentara

  • doberman

    24. februar 2016 | 13:58

    brate patrijarse, pretera ga, jos sve to u drustvu sa hasanbegovicem. vreme cuda.

  • milovanović

    24. februar 2016 | 13:57

    Anatema!!!Ziveo Vladika Artemije!!!

    • 24. februar 2016 | 16:25

      Jorga...

      @milovanović

      Gospod moj i Bog moj, a ljudi su ljudi, krenimo Hristovim putem a ne ljudskim, putem oprastanja a ne osvete i podela, mada je nekima put podela pravi put, neka vam Bog da snage da uvidite put oprastsnja a ne odvajanja, idimo za Hristom, koji je bio i kod carinika i nije promenio nista od Bozije volje, a vi bi i Hrista sad razapeli da smo Njegovi savremenici, kad bi otisao u Rim, to su radili i u Njegovo vreme oni koji ga osudise i raspese

    • 24. februar 2016 | 16:37

      GROBARI PROKUPLJE

      @milovanović

      Kakav crni Artemije on je otpadnik

    • 24. februar 2016 | 18:03

      Artemije otpadnik od vere

      @milovanović

      Artemije je najveći licemer oduvek je vozio najnovijeg audija sastajao se po Londonu sa raznim srbomrzcima a iznad svega voli lovu i vlast

  • momazver

    24. februar 2016 | 13:52

    Irineju , narod koji zatire svoju prošlost,neće znati u sadašnjosti da izabere svoj put u budućnost! Pročitajte nekoliko puta necenzurisani MAGNUM CRIMEN!Pamtim i NEĆU DA OPROSTIM!Nemam kome. ONI ZA MENE NE POSTOJE!!!

    • 24. februar 2016 | 14:15

      Mirko

      @momazver

      Odlicno nemam sta da dodam..posteno receno svidelo se nekom ili ne..

    • 24. februar 2016 | 14:20

      miško

      @momazver

      momire, onaj ko u prošlosti živi, u sadašnjosti se teško snalazi

    • 24. februar 2016 | 19:12

      Loz

      @momazver

      Nikad im necemo oprostiti jasrnovac i druga zverstva a vi srbui koji lupate minuse vise vas ne racunam u srbe i ne volim hrvate cak sta vise

  • polat

    24. februar 2016 | 13:51

    a gde si druskane da kazes nesto na godisnjici Srebrenice,umjesto sto vjelicas genocidnu tvorevinu i slavis sa dodikom,dali i takvo ponasanje dolikuje jednom vjerskom velikodostojniku?

    • 24. februar 2016 | 14:20

      Jasna

      @polat

      Na svoje portale, dosta vise uljeza.

    • 24. februar 2016 | 14:49

      Alex

      @polat

      Tacno

    • 24. februar 2016 | 15:16

      Republika Srpska

      @polat

      Pa je li trebao doci da ga kao i Vucica oni primitivni ljudi kamenuju. Ne odlazi u Srebrenicu jer treba da obidje Kravice i ostala srpska sela oko Srebrenice gdje je pocinjen masakr nad Srbima civilima 92-93.

  • Mire

    24. februar 2016 | 13:47

    Tako blizu a tako daleko.

  • Boris

    24. februar 2016 | 13:39

    Sreca pa nisam religiozan i ne moram da ga slusam. Mogu slobodno da nastavim da mrzim nase "drage" komsije.

  • obilic

    24. februar 2016 | 13:39

    PA PATRIJARH IRINEJ NIJE GLUP ALI SVE ZAVISI KAKO TUMACITE OVO VREME KOJE NAS CEKA. OVO JE NOVO DOBA KAD NEMOZETE NAJLEPSE VIDETI POLITICKO STANJE BALKANA I EVROPE. NIKADA NECETE NI NA TELEVIZIJI A I OD NOVINARA CUTI ONO STO BI HTELI. NESTO VISE ZNAJU NEKI ALI MORAJU DA PRICAJU NAOPAKO.

  • Нека хвала

    24. februar 2016 | 13:36

    Онда ће мо радије остати сами неко са њима , са хрватима никад више

  • Dragoljub

    24. februar 2016 | 13:29

    Blizi su nam, kao Narod, Norvezani nego Hrvati.

  • Simonida Puhalo

    24. februar 2016 | 13:24

    Oprosti mu boze nezna sta prica!!!

  • Krajisnik

    24. februar 2016 | 13:21

    Govori u svoje ime, a u ime proteranih Srba ne govori.

    • 24. februar 2016 | 16:00

      Dr Lune

      @Krajisnik

      Hm,hmm..ima i toga,preseljeni,pa raseljeni,pa razbijeni...drugi misli " za njih".. vladu RSK, ne priznaju,RSK ne priznaju u bilo kom vidu,stavili su " tocku"..

    • 25. februar 2016 | 17:14

      queue

      @Krajisnik

      Mislis valjda pobjegulja ;-)

  • @cicero

    24. februar 2016 | 13:13

    I jos nesto.za popadijinu informacij,imamo i nekog blizeg od genocidno-sizofrenicno-nacistickog hrvatskog "naroda".zovu se RUSI.

  • BRAVO

    24. februar 2016 | 13:09

    Poruka Njegove Svetosti je zasita poruka ljubavi jednog mudrog čoveka hrišćanskog episkopa. Istorijska činjenica je da smo mi i Hrvati Južni Sloveni, da se vekovima egzistencijalno preplićemo i da kao takvi nemamo bliže jedni drugima. Hrišćanstvo kao vera ljubavi propoveda praštanje u kome je jedini put spasenja.Jedino je tužno ako ovu izjavu koja je zaista izjava ljubavi i suštinskog shvatanja iste, neki kvazi teolozi i kvazi nacionalisti, koji svoja isprazna pisanija publikuju po raznim anticrkvenim sajtovima, ponovo izvrnu i daju joj drugačiju konotaciju. Svaka čast našem mudrom Patrijarhu.

    • 24. februar 2016 | 16:03

      Dr Lune

      @BRAVO

      Hm,hmm..problem je u tome,sto su prethodne garniture,podmuklo raskucili Srbe iz Hrvatske,raselili,pa nema ko da " podmetne drugi obraz".. ali,to je neka druga prica...srpsko- sr B ska prica.. ..

    • 24. februar 2016 | 18:26

      @cicero

      @BRAVO

      Bravo.zbog takvih nas ima vise pod zemljom nego na njoj.nikad vise jasenovac.nikad vise jadovno.idi kod njih pa zivi.da vidimo dokle.

    • 24. februar 2016 | 21:28

      kurkan

      @BRAVO

      cinjenica je da si ti prosao pored skole i ucio samo do slova e a kad je doslo dotle ti rekao ,,e do ..i bacio knjigu.isto tako i postupci ljudi oko tebe su lepi za [prvi pogled)oko ali reci pomirenja treba da pricaju oni koji su zlocin i napravili

  • Tanja

    24. februar 2016 | 13:04

    Na kojim drogama je ovaj?

  • Bob rock

    24. februar 2016 | 13:04

    Kao jedan od mnogih koji su ostavili svoje kuce i kosti u hrvatskoj i koji poslije toga nisu mogli da je prodaju ili su je prodali za bijedne pare a uz to bili i napadani i ponizavani poslije rata,stvarno nemogu da dijelim ovako misljenje uz svo duzno postovanje prema Irineju

    • 24. februar 2016 | 16:11

      Dr Lune

      @Bob rock

      Hm,hmmm..mislis,dok im je satiran identitet,otiman konstituitivan status,likvidacije i progoni...?

    • 24. februar 2016 | 16:50

      Jorga...

      @Bob rock

      Mi smo pozvani da dudemo sinovi Boziji, po blagodati, pa bi u slicnim situacijama trebali da se ponasamo kao i Gospod dok su ga optuzivali, mucili i razapinjali

    • 24. februar 2016 | 18:36

      @cicero

      @Bob rock

      Nasi najveci dusmanini smo mi sami.

  • Ma da kako da ne

    24. februar 2016 | 13:01

    Nemamo blizih od hrvata.Narocito ovih sto nas smaraju kao davezi po nasim portalima.Dosadni su za medalju.Nemoze ih covek otresti,zalepili se za nas ko govno na cipelu...Bas smo ko ludi bez njih...

  • Kimi

    24. februar 2016 | 12:56

    Ne slazem se sa patrijahom,ko je barem jednom odgledao ili procitao jasenovac bice mu jasno ko su hrvati,ja ih iskreno mrzim i to mnogo!!

  • Jovan

    24. februar 2016 | 12:52

    Hrvati su zaista naši najbliži ali neprijatelji :)

  • GRANIČAR

    24. februar 2016 | 12:50

    Vođa da izjavi tako nešto,bruka i sramota.

  • GRANIČAR

    24. februar 2016 | 12:48

    On je dokaz da mi nismo normalan narod.Pa dokle više širiti razne gluposti.Kako može tako nešto izjaviti.Da li je neko čuo nekog of njihovih

    • 24. februar 2016 | 16:07

      Dr Lune

      @GRANIČAR

      Hm,hmm....Srbiji treba mir,trziste i sve sto ide uz to, a Srbi iz Hrvatske su samo jedna od " kolateralnih steta", kako to biva,steta bez makar materijalne nadoknade ,a, braca Sirijci,prolaze kroz slican uzas,imperijalnih obracuna.

    • 24. februar 2016 | 17:36

      Jorga...

      @GRANIČAR

      Do dokazuje nas obraz, da je Obraz Boziji, da se molimo i za neprijatelje svoje da i oni sa nama slave Ime Bozije, i da se Bozijom Blagodacu nauceni vrate na put Gospodnji, put Ljubavi

  • MNE

    24. februar 2016 | 12:48

    Hahaha. Show must go on!

    • 24. februar 2016 | 17:15

      топлистанадреалиста

      @MNE

      Све иде својим током!!!

  • Dag

    24. februar 2016 | 12:47

    Pitajte - Hrvate... (Lepe zelje, su jedno,stvarnost, ne odgovara, Vasim - recima.)...

  • Baltazar

    24. februar 2016 | 12:38

    Irineju idi kod doktora,tebi nije dobro.....

  • @cicero

    24. februar 2016 | 12:36

    Nikad zaboravljeno,nikad oprosteno.

  • Bosanac

    24. februar 2016 | 12:34

    Pope, pa reče ti ministar da je musliman. BTW, bliži su vam Turci.

    • 24. februar 2016 | 14:52

      major Milan Tepic RSK

      @Bosanac

      Bosanac i ti sam znas da Hrvati jako mrze Srbe a to od djetinjstva uce u crkvama i kuci sto je isti slucaj sa vama Muslimanima. Neznam dali postoji nesto slicno u svjetu da tako bliska tri naroda imaju takovu mrznju. Irinej ocigledno nezna sa kime ima posla pa zeli mir i slogu sto je njegova uloga.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA