TITO JE IZ KUKAVIČLUKA UDARIO NA DRAŽINE ČETNIKE I RAZBIO IH! Ovu tajnu BITKE NA NERETVI partizani su čuvali kao OČI U GLAVI

- Bitka na Neretvi je najhumanija oružana borba za čoveka i primer je ljudskosti i etičnosti prema ranjenim saborcima - kaže predsednik Odbora za obeležavanje godišnjice Bitke na Neretvi

Komentari

  • Miro

    11. februar 2019 | 23:59

    Pa ovo je nevjerojatno,otkud nekome ideja da je rušenje mostova bila tajna u SFRJ? Zaista svašta. I zamisli, mostovi su srušeni "iz kukavičluka". Gospodo, bitka na Neretvi se proučava na svjetskim vojnim učilištima, čak su njemački oficiri i sam Hitler jasno odali priznanje Titu za njegovo umijeće ratovanja i hrabrost (proučite malo stvar prije nego pišete). Da je Tito bio kukavica poslušao bi mnoge iz njegove okoline koji su željeli da se ranjenici ostave. Na Sutjesci je sam držao glavu u torbi ne želeći krenuti prije nego pristignu ranjenici. Ali, što ćemo, ako ne možemo promijeniti istinu, promijenimo tumačenje. Bitno da Tito ispadne kukavica. Eto, pa razmislite, iako sam siguran da ovo nećete objaviti.

  • Ivo

    8. jun 2017 | 16:19

    Što reći, svatko danas vuče na svoju stranu,ali nepobitna je činjenica da su partizani izašli kao pobjednici.Da su i oni radili zločine i to stoji,da je netko trebao za to odgovarati i to stoji,ali u 2017g.reči da su četnici u Srbiji bili antifašisti ili u Zagrebu ustaše to je smiješno,još ću za koju godinu čuti da je 2+2=3,ali dobro ovo je Balkan nije se ništa za čuditi

  • UOU"Sima požarevac

    12. februar 2016 | 06:21

    Ne bi reko da je neko od nas rođen pre1945. Sve komentare koji se nalaze ispod teksta su,, reko mi deda,,pričao mi tata,,.retko koji tekst može da bude korektan na događaj koji je bio-kozara,sutjeska, neretva i sve veće ili manje bitke pre ili posle njih do dana današnjeg. Samo je tačno da je u svim tim bitkama nastradalo mnogo naroda bez obzira na versku ili nacionalnu pripadnost koji nikad ali nikad ne može da se nadoknade, naročito dečiji životi i njihove patnje gde je mnogo dece ostalo bez oba roditelja i smijali se svud i neznam gde.

  • Feniks1

    11. februar 2016 | 01:23

    Bila je to jedna od rijetkih prilika da na jednom mjestu , na zemlji , nadjes tolike hiljade cetnika . Uglavnom su se sakrivali po jazbinama i zemunicama , u rupama u zemlji . Zato i jesu bili bradati i cupavi jer se nije niti vidjelo niti imalo s cim brijati i sisati . Toliko ih je bilo strah partizana da su vani izlazili samo iz teske potrebe . Macke su od njih naucile kako da zadnjim sapama zatrpavaju izmet .

    • 11. februar 2016 | 14:05

      Partizan!

      @Feniks1

      Bili su kao posrani jazavci. Tako mi je otac pričao a kad popiju rakiju od prebijenih domaćina i siluju mu ženu i nejač onda su bili drčni i glasni. Seme im se trebalo zatreti!

    • 12. februar 2016 | 02:35

      Milos

      @Feniks1

      Kakav smrad

    • 12. februar 2016 | 02:35

      BrukoMilos

      @Feniks1

      Bruko

    • 12. februar 2016 | 10:57

      Ramboid

      @Feniks1

      Zato su hrvati odmah okrenuli dupe nemcima, kako tada tako i u mladjoj povijesti. Setimo se "danke dojcland"!

  • beduin

    10. februar 2016 | 13:14

    moj pokojni dida je bio i na Neretvi i na Sutjesci. Za Neretvu kaze kako su ih izvanzemaljci, tocnije Vulkanci, savijetovali. a na Sutjesci su im Klngonci aktivno pomagali.........

    • 10. februar 2016 | 15:50

      топлистанадреалиста

      @beduin

      Они славе неретву а ви олују!!! Они филм а ви стварност!!

  • panto

    10. februar 2016 | 11:36

    Pa ko onda spasi 500 savezničkih pilota i zašto su Amerikanci baš Njemu dali najveće priznanje, "Legiju časti", od tadašnjeg predsednika Amerike Harija Trumana 1948. godine koje je uručeno 2005. godine kćerki Gordani. To je najveće priznanje jednom strancu. I sad odjednom On ispade saradnik okupatora. Ljudski je reći gdje Mu se kosti nalaze!

    • 10. februar 2016 | 12:15

      beduin

      @panto

      al su vam ga ucerali, ha?

    • 10. februar 2016 | 12:59

      Jeretik

      @panto

      Ostao je u " zemunici" samo su je okrecili .

    • 11. februar 2016 | 14:13

      Lune

      @panto

      Hm,hmm...uocili su da je ta kategorija, sklona saradnji, sto ona cini danas,i pored "bombardirovke" SRJ,..izzdajstvo,slugeranjstvo,pa su dali orden,posadili pelcer,dobili od SPO, slobodan prola borbenoj tehnici, bez nadoknade za ostecenja, koje ce Ljubisa Buha da poravlja !

    • 11. februar 2016 | 23:05

      Tito

      @panto

      Kada je on u pitanju nije ljudski ništa!

  • Khalid Ibn Al-Walid

    10. februar 2016 | 11:31

    Tito je "kukavicki"napao a cetnici hrabro pobjegli...kakva formulacija

  • Nebojsa

    10. februar 2016 | 10:39

    Posle ti ranjenici zauzeše stanove u Beogradu,a vlasnike proglasiše četnicima i streljaše.To je kraj te priče o bitkama.

    • 10. februar 2016 | 11:30

      Jeretik

      @Nebojsa

      Pa kada bi sada izbila revolucija , sta mislis sta bi bilo sa novo komponovanim milionerima , koji se obogatise na lopovskoj privatizaciji , vratili bi sve do poslednje parice .

    • 10. februar 2016 | 14:38

      Savica

      @Nebojsa

      I NA KRAJU TEBI OSTA RUPA U MOZGU. SRAM DA TE BUDE ZA KOMENTAR O RANJENICIMA.

    • 11. februar 2016 | 22:03

      Boro

      @Nebojsa

      Vlasnike tih stanova u Beogradu je pobio Nedic,bili su vec prazni

  • Cccc

    10. februar 2016 | 10:14

    Četnici su najveće zlo i sramota za Srbe. Prvo bili sluge Englezima potom Švabama i ustašama a posle opet Englezina i Amerikancima. Bili i ostali strane sluge.

    • 10. februar 2016 | 12:29

      SRB IN

      @Cccc

      To se ti Hrvat tesis ali vas nema vecih uvlakaca i sluga na kugli zemaljskoj. U istorijo nikada niste imali Hrvata za drzavnika dok nije Njofra postao predsed ik. Pa i onda ste bili u Nemackoj guzici a sad u EU guzicetini. I ti nesto kazes za Srbe.

  • Janez

    10. februar 2016 | 10:00

    Tito je kukavicki udario na cetnike a cetnici su se hrabro razbezali na sve strane. I do 90-te niko nije cuo za njih.

  • beduin

    10. februar 2016 | 09:54

    svasta sam iscitao ovdje. ono sto me veseli jest veliki broj komentara koji jasno rade razliku izmedju izdajice (kolabracionista, kvislinga...zovite ih kako hocete) i boraca za slobodu (mada je taj pojam nakon 50 godina stavljen pod znak pitanja). da budem jasan, partizanski pokret na celu s Titom je bio antifasisticki i osloboditeljski. no, svi zaboravljate da je on bio jos nesto. a to je revolucionaran. zaboravljate kako je tito i kpj istovremeno sprovodila i socijalisticku revoluciju (no, to je pak neka druga tema i nema veze s antifasizmom osim u tome sto se nekako vremenski poklopila s borbom protiv fasista). dakle, 2 glavne i izdajnicke oruzane formacije su bile ustase i cetnici. ne lazimo se, to su izdajnici i previse je dokaza o njihovoj uskoj suradnji kako bi ih zvali medjusobno zaracenim stranama. e sad, ajmo probati zamisliti situaciju kako su ustase i cetnici, uz pomoc svojih gospodara, razbili partizanski pokret. sta bi se onda dogodilo? da, fasizam u evropi bi bio porazen. to je neupitno. no, kakva bi sudbina zadesila bivsu yugu? mislite da bi se kralj vratio i nastavio gdje je stao??? e pa ne bi. bivsu yugu bi zadesila cizma staljivoga represivnog komunizma. e, to bi se dogodilo. stoga, jedini i iskljucivo jedini pokret koji je bio antifasisticki je bio partizanski i nijedan osim njega. nazalost, komunisti su poprilicno slicni fasistima. tko ne misli kao oni, on je neprijatelj s kojim se brutalnio obracunavalo. ali, kao sta rekoh, socijalisticka revolucija je ipak neka druga tema.

  • ???

    10. februar 2016 | 09:54

    Ne razumem pre par dana ste dizali Drazu i Nedica u nebesa kao srpske spasioce koji su se usprotivili okupatoru, a sad pisete kako je Draza bio saveznik Nemaca i Italijana.Ko je ovde lud i ko koga laze?Kao drugo ko sto pise cetnici su partizane opkolili sa svima ostalima i sad su partizani kukavicki napali cetnike sto su se borili da prezive.Koliko znam u ratu su dozvoljeni faktori iznenadjenja i zasede, ratovali su jedni protiv drudgih.To sto cetnici nisu bili spremni verovatno razlog je sto su bili pijani ko u svakom ratu pa i ovom poslednjem kojeg smo izgubili.Vise ostavite mrtve da pocivaju u miru.Drzava se raspada vi jurite sta je bilo pre 50, 100god...

  • Vavilonac

    10. februar 2016 | 09:44

    Sta je povmpirenih komunjara i titoljubaca..Znate li za posleratni zenski zatvor na Srebrnom jezeru?

  • majka i baka sofijina

    10. februar 2016 | 09:36

    rat je svima ostavio rane u dusi.filozofi vode rat a narod je topovsko meso. unistiti oruzje i svi da budemo jedinstveni a ne amerikanci i rusi isprobavaju oruzje ginu ljudi ostaju majke bez sinova deca bez oceva z a s t o....

  • Lemi

    10. februar 2016 | 09:04

    Izgleda da su četnici stvarno bili slabi i jadni, na Neretvi ih razbili partizani,a nedavno sam čitao kako su i ustaše zgazile četnike pred kraj rata na Lijevče polju.

    • 12. februar 2016 | 00:16

      Dr Lune

      @Lemi

      Hm,hmm..dobar deo cetnika su bili mobilisani seljaci,i odvedeni " na sremski front neretva"... isprepadani,unezvereni,neobuceni na nepoznatomterenu,nisu znali da citaju mape,koriste kompas, cekali su da Draza vikne " ono cuveno zamnom junaci"... kad ono prdac.

  • ANTE BAN

    10. februar 2016 | 08:52

    Ali- zato su ČETNICI bili sila od vojske u 90-tima! Npr. FERAL TRIBUNE je pisao tekstove sa naslovom- "Junački Nikšićki korpus JNA nezadrživo napreduje prema Nikšiću!" Takodjer- nepravedno je ne pohvaliti i četnike koji su branili Knin, itd. Svi znamo za onaj stari napjev; "Oj Grahovo u daljini, četnici te opkolili", itd.

    • 10. februar 2016 | 09:56

      beduin

      @ANTE BAN

      Antisa, ti opet iz vedra neba pa u rebra. 'cetnici' i 'ustase' 90ih nemaju apsolutno nikakvih dodirnih tocaka s ustasama i cetnicima iz 40ih.

  • Nina Jerković

    10. februar 2016 | 08:38

    Ма да. Тито и партизани су били најача сила на свету која је убила више немаца него комплетна Руска армија, енглеска, француска и САД (али само по партизанским лажним пропагандним филмовима) Једино ментално поремећени могу да верују комунистичкој "историји" која је све урадила да би уништила Српски народ по плану из Дрездена су дате државе словенцима, усташма, турцима, шиптарима, бугарима, нато-милогорцима, а сада је на реду војводина. Тито и комунисти су били само експонент нацистичке немачке политике за Српски народ после првог светског рата јер им се сви потези историјски подударају. Само фукара која се одрекала Српства и православља и прешла у забрањену терористичку антисрпску комунистичку партију хрватског бандита тита, слави овог крвника Српског народа, доказујући да Српски народ мора да изврши лустрацију и казни све комунистичке злочинце од 1941 до данас, јер их је превише и даље у Србији.

    • 10. februar 2016 | 11:33

      Jeretik

      @Nina Jerković

      Opet te muci promaja u glavi ?

    • 10. februar 2016 | 20:34

      Савица

      @Nina Jerković

      П У С Т И. В. О. Д. У ,!!!!!!

    • 11. februar 2016 | 23:18

      Dr Lune

      @Nina Jerković

      Kusuj, dobili ste po usima, imate pravo da se ljutite i po krijete usima !

  • Tesla

    10. februar 2016 | 08:33

    Vecna slava generalu Drazi Mihajlovicu!

    • 10. februar 2016 | 10:12

      Cccc

      @Tesla

      Kaže "Tesla" nad čijem su narodom i rodbinom ustaše napravile genocid a Draža sve to mirno posmatrao ne ratujuć sa NDH.

  • Zoks 1

    10. februar 2016 | 08:32

    Da li ga je trebalo rehabilitovati.?

  • Gale

    10. februar 2016 | 08:31

    Znaci Tito je iz kukavicluka krenuo u rat sa Nemcima. Zatim je iz kukavicluka isao iz bitke u bitku sa Nemcima, ustasama, cetnicima, balistima, Italijanskim fasistima. Pa je iz kukavicluka bio na Sutjesci, Neretvi. Pa je kao kukavica pobegao na Vis. Iz kukavicluka je oslobadjao Beograd, Srem, Zagreb, Ljubljanu. Iz kukavicluka je jurio maja 1945 sav nacisticki i fasisticki olos. Iz kukavicluka je rekao NE Staljinu i uradio jos mnogo sta. Josip Broz i partizani su sve u svemu bile najvece kukavice na svetu. Vrlo interesantan clanak.

  • Bosnausrcu

    10. februar 2016 | 07:55

    Živio Tito, najveći sin naroda i narodnosti Jugoslavije...vidi Švaba, i oni dižu tri prsta kao neki...

  • ATIMUS

    10. februar 2016 | 07:46

    Nezna se ko je bio gori

  • beduin

    10. februar 2016 | 07:01

    prije citanja ovih komentara sam mislio kako u Hrvatskoj postoje veliki problemi s 'ostavstinom crvenih i crnih' ali, koliko gos 'crni' sutili o svojim zlocinima, jos nisu poceli teze zamjenjivat. opasno je to.....jako opasno. dovodi do podjela u narodu...ne samo u narodu, nego i u obitelji. jedan brat tamo drugi ovamo..... e bem li ga

  • Feniks1

    10. februar 2016 | 06:35

    Jasenovac su drzali ustase . Cetnici nikad nisu napali Jasenovac jer su se rame uz rame borili sa ustasama protiv Tita , u svim ofanzivama . A poslije rata zapomazu da ih je poginulo preko milion u Jasenovcu . Ako je bilo tako, koja je logika da zajedno trce u svim ofanzivama zajedno sa tim istim ustasama , protiv Tita , na istoj strani . Zar nisu trebali da ih mrze ? Ne , oni su sa ustasama napadali partizane i kasnije sa istima bjezali prema Blajburgu . Nisu im smetali . Niti su se izmedju sebe po inostranstvu proganjali zbog Jasenovca . Znaci, voljeli su te iste cuvare u logorima . Kasnije , 90-tih su i sami pravili logore i drzali ljude u njima u 20-tom vijeku . Kako cetnicima ustase iz 1941-45 mogu biti saborci i prijatelji a danas nazivaju Hrvate ustasama po portalima ? Ljude koji nisu ni bili rodjeni prije 1945 ? Znaju reci "Tito nije oslobodio Jasenovac koji su drzali ustase " , isti oni sa kojima su isli zajedno u ofanzive protiv Tita . Zasto cetnici nisu rekli ustasama na Neretvi i Sutjesci , pa vi drzite Srbe u Jasenovcu i radite to i to ? Vec su jeli iz istog kazana i dobijali puske i municiju od Nijemaca .

    • 10. februar 2016 | 09:56

      SRB IN

      @Feniks1

      Kako ti fino menjas teze i prekrajas istoriju. O saradnji komunista i ustasa postoji pisani dokument potpisan od strane Mose Pijade i Mila Budaka. Cilj se bio unistiti sve srpsko i pravoslavno. Eto ti odgovora zasto partizani i njihov genijalni vodja nikada nisu napali Jasenovac. A ti meni daj dokaz da su cetnici saradjivali sa ustasama.

  • eskobar

    10. februar 2016 | 02:52

    Bitka na Neretvi bila je brilijantna taktika velikog vojskovodje J.B.Tita

    • 10. februar 2016 | 09:13

      Србољуб Русољубић

      @eskobar

      Мислиш :ВЕЛИКОГ ПРЕВАРАНТА И ОБМАЊИВАЧА,КАКАВ СЕ НЕ МОЖЕ ВИШЕ ПОНОВИТИ ОСИМ,САМОГ АНТИХРИСТА!!!

  • Bob

    10. februar 2016 | 00:53

    Moj deda,bog da mu dušu prosti,je bio ravnogorac pod komandom Čičinom i iz njegovih priča niste mogli da vidite pravog četnika sa ustašom osim na nišanu. A ovo su gluposti! Kao "Pričao Mujo komunista".

    • 10. februar 2016 | 08:50

      Nada

      @Bob

      Moja baka,bog da joj dusu prosti podjednako je tamo u Bosni bezala i od ustasa i od cetnika. Ustase su klale jer si Srbin,a cetnici zato sto si sa partizanima.

    • 10. februar 2016 | 09:29

      Србољуб Русољубић

      @Bob

      Подршка брате! Причао ми доктор у пензији из Ваљева: Кад је био дете,дошли комунисти са пуштеним брадама и у четничка одела да,траже храну по кућама...његов отац их препознао и, за мало да изгуби главу...Кад је било бомбардовање /99. Ја сам био војник па смо били у његовом подруму и,сатима ми причао како је све банда комунистичка манипулисала људима...Само брате,онда бејаху комунисти сад се зову екуменисти и,сад на духовној бази(окупирали СПЦ) ударају на честите Владике (Артемија...) као онда на Дражу...!!!

  • Draca

    10. februar 2016 | 00:22

    Ostavi te se vi tite i netrtve

  • nikola - london

    9. februar 2016 | 23:54

    Danas kada su najvece patriotske vrjednosti ,,ratnici,, farme dvora i slicnih ovodanasnjih ,ofanziva naravno da ovakvi dogadjaji izazivaju nevjericu, podsmijavanje i svakakv komntare. Ali sam siguran da neovisno o tome kome danas propadamo svi oni koji su se zrtovali ili izvukli iz ovog opkoljenja zavrjedjuju puno postovanje.

  • топлистанадреалиста

    9. februar 2016 | 23:49

    Док усташлук слави бљесак и олују, "србија" слави титу и јул бринера!!! Шта је филм, шта је истина?? Док Србистан пјева како аустроугарски војник иде преко Романије и убија Србе, томпсон пјева у хрватској и слави олују..... ПАШАЛУК!!! Истина је да су само "срби" вољели ту творевину!!! "Срби" не воле истину!

    • 10. februar 2016 | 04:23

      .

      @топлистанадреалиста

      Nije ubijao Srbe nego izdajnike Srbije, takozvane cetnike.

    • 10. februar 2016 | 06:49

      beduin

      @топлистанадреалиста

      u cemu je razlika izmedju Oluje i Neretve? i u jednoj i drugoj su jedni 'kukavicki' oslobadjali svoju zemlju od uzurpatora, domacih i uvezenih.

    • 10. februar 2016 | 07:40

      Boro

      @топлистанадреалиста

      Zivis u Stbiji pa pevaj i ti Srpske pesme,istina je da nesmes,dok hrvatima to niko ne brani,idtina je da dmo sve svoje heroje poslali u Hag,a hrvati svoje cuvaju i uvelicavaju

    • 11. februar 2016 | 23:25

      Dr Lune

      @топлистанадреалиста

      Hm,hmm..istina je da su Partizani, borci odabrani, i dasu sredili cetnike ko svinja masnu cetnicku sufericu ,,,!!

  • IVAN

    9. februar 2016 | 22:56

    pricao mi deda pokojni kako su u dalmaciji uhvatili 10 ustasa i oko 3-4cetnika skupa.prije toga isti ti su poklali jedno selo.malo su se kaze poigrali njima i ostavili ih onako lijepo unakazene da ih drugi cetnici i ustase vide.zivio moj deda ratni zlocinac prema cetnicima i ustasama prema izdajnicima

  • Djordje

    9. februar 2016 | 22:39

    BezljutnjeDok je zivo zafnje KOMUNISTICKO pokolenje srbija ce I DALJE BITI smetliste gde ce SVAKO drugi da vlada samo ne SRBI ovo je tako kako je pomirite SE SRBI SA svojom katastrofom. Citam komentare O ih kono nista neznaju O SRBIJI I njenoj pra oj istoriju kad svi saznamo BICE to I suise kasno Ali sta SE moze

    • 10. februar 2016 | 04:26

      ???

      @Djordje

      E ti ces da nas naucis srpskoj istoriji, a ni jezik srpski ne znas? Kako to? Da nisi jedan od onih koji zive ko zna gde i pljuju po Srbiji ceo zivot? To su cetnici radili posle rata. Pljuvali i sve najgore pricali o Jugoslaviji i Srbiji. Pricali izdajnici po svetu kako su Jugosloveni zlocinci. I sada nastavljaju, samo to pricaju o Srbima. Jednom izdajnici uvek izdajnici. Titova najveca greska je sto ih pustio da pobegnu.

    • 10. februar 2016 | 07:11

      BOSNA

      @Djordje

      Tebi ako je Hitler i zabar bolji od vlastitig naroda, koji ti je napao kucni prag, zapitaj se gdje i u kom vijeku zivis.

  • DM

    9. februar 2016 | 22:33

    Nestalo gibanice pa se cetnici razbezali. To je pravi razlog sto su presli u crnu goru i sandzak.

  • Mire

    9. februar 2016 | 21:59

    @pitanje. Hrvatski film ili(ustaski) isto je to.

  • Jovan

    9. februar 2016 | 21:09

    A sve ovo opisuju Nijaz Skenderagić i Ekrem Durić... mislim da je svaki komentar suvišan

    • 9. februar 2016 | 22:02

      Република Српска

      @Jovan

      Па видиш да то није била српска војска већ српски непријатељи

    • 10. februar 2016 | 05:39

      Mile

      @Jovan

      Jovane kako te nije sramota. Ceo svet zna za Bitku na Neretvi.

    • 9. maj 2017 | 22:00

      Gegula

      @Jovan

      Slovo "J" visak u imenu

  • Pravda za Jacu!

    9. februar 2016 | 20:57

    Zlo I naopako.

  • Kiza

    9. februar 2016 | 20:46

    Lazu te svi. Neretva je ostala Jugoslovenski film.

  • Bosna

    9. februar 2016 | 20:37

    I nije za neku pohvalu! Jer nista lakse nije ni bilo nego razvaliti te bradate, pijane gibanicare! Pukne petarda, oni svi u zemunice! Ko misevi! Ha, ha!

    • 9. februar 2016 | 21:06

      rh

      @Bosna

      A sad su srbi, 25 godina posle, doziveli preporod i zivimo u drzavi kakva se samo pozeleti moze.

    • 9. februar 2016 | 21:40

      Република Српска

      @Bosna

      Најлакше је било разбити џиxадисте Насера Орића који су онако кукавички као пацови и штакори из Сребренице побегли у Тузлу xаxаxаxаxаxаxаxа.

    • 9. februar 2016 | 23:11

      Република Српска

      @Bosna

      Ви потурчени срби сте гори од правиx турака

  • Савица

    9. februar 2016 | 20:08

    ЧЕТНИЋКИ ЛЕЛЕМУДИ ПРОЧИТАЈТЕ ПА ОНДА КОМЕНТАРИШИТЕ ВАШ НАЈВЕЋИ ПОРАЗ

    • 9. februar 2016 | 20:36

      Mire

      @Савица

      @savica .od kude znades da su lelemudi.

    • 9. februar 2016 | 20:45

      Mire

      @Савица

      @savica. Za svako stradanje srba ti likujes moda ti se svidja film KOSIDBA.

    • 9. februar 2016 | 20:51

      Nikolas

      @Савица

      SAVICE STARA KOMUNJARO ZIVSI -JA SE VEC UPLASIO DA SI KOD JOSKE-FALI MI ONO TVOJE CETNICI LELEMUDI!!!

    • 9. februar 2016 | 21:12

      žorž

      @Савица

      Moj Mladjo da mi je tvoj mozak pa da odmorim malo Pa ko pobi đake u Kragujevcu zbjegova na Kozari Kadinjaci Uzicu i ostalim stratištima Partizani Ma nemoj mi reci Pobili su ih isti ti tvoji i moji Srbi u suradnji sa Ustašama domobranima Njemcima Italijanima i ostalom bratijom a ti sad pričaš pričine price Sramota Shvati već jednom da smo mi Srbi najveći neprijatelji sami sebi

  • mladjo

    9. februar 2016 | 19:58

    Комунисти су од једне обичне вермахтове потјере створили мит,наравно у дневнo-политичке сврхе.Послије сваке њихове акције и бјекства пред Нијемцима, дебљи крај увијек је извлачило српско цивилно становништво. Козара и Крагујевац примјери су у мору других истих страдања Срба због комунистичке непромишљености и лудости.Оваквим биткама послије рата замајавали су народ,а озбиљне проблеме у држави гурали под тепих.На крају су 90 тих државу одвели у пропаст,а српски народ у расуло.Само луд Србин може данас подржавати комунистичке тековине.Богу хвала у Српској их има да могу стати под једну омању шљиву!

    • 9. februar 2016 | 20:32

      Boze sacuvaj

      @mladjo

      Cista laz. Cetnici su se povukli sa cuka, u jednom momenti su se cetnicke starjesine posvadjali nisu htjeli da pucaju posto su mnogi imali rodjenu bracu na drugoj strani. Niko nije mogao to osvojiti to istinu je ispricao djed jer je njegov brat bio jedan od cetnickih komandanata,istoriju su pisali comunisti sve laz do lazi.Dedov komsija ne zelim da govorim o imenima bio je sa druge strane u ranjenicima.Kad je pocela premijera filma Bitka na Neretvi mislim u Sava centru komsija moga dede je poslije izvjesnog vremena napustio premijeru filma,govorio je poslije mome djedu da ga je sramota od neistina i lazi toliko o velikoj pobjedi.

    • 10. februar 2016 | 04:32

      ???

      @mladjo

      Jugoslaviju su unistili cetnici ne komunisti. Nije Neretva bila potera nego velika nemacka ofanziva. Cetnici su izdajnici koji su mirno sedali i sluzili Nemce dok su isti ti Nemci ubijali Srbe na Banjici. Cetnici su jeli i pili sa ustasama dok su ustase klale Srbe u Jasenovcu. Ko god voli cetnike voli izdajnike Srba i Srbije.

    • 10. februar 2016 | 11:39

      Jeretik

      @mladjo

      Ko li je tebe zamajavao ?

  • LIK

    9. februar 2016 | 19:54

    Pitate li se šta je bilo sa tim ranjenicima kad su iz obruča uspeli pobeći (ili su ih ovi iz sažaljenja pustili) ?

  • Jeretik

    9. februar 2016 | 19:53

    Poraz na Neretvi , cetnici pravdaju strahom od vode, i sapuna .

    • 9. februar 2016 | 20:38

      Bosna

      @Jeretik

      Ha, ha!

    • 10. februar 2016 | 09:32

      Србољуб Русољубић

      @Jeretik

      Баш си прави јеретик-нема шта!!!

  • Југословенска Војска у Отаџбини

    9. februar 2016 | 19:43

    Док комунисти још увек живе у носталгији јапанци од следеће године производе летећа аута

    • 9. februar 2016 | 21:08

      Slobodan

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Mislis automobile? Tako se srpski kaze. Bosanski pisi u vasem Avazu.

    • 9. februar 2016 | 23:32

      Cccc

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Republikosrpski Mlađo pod koliko to nikova pišeš? Dok je takvih balavaca četničkih Srbima se dobro ne piše. Toliko mrziš sve koji ne misle kao ti da prosto štipa za oči. A što ste se borili rame uz rame sa ustašama u Nemcima republikosrpski Mlađo ni da spomene.

    • 10. februar 2016 | 04:36

      ???

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      I naravno, ko o cemu, cetnik o Nemcima, Italijanima i Japancima... Ne zive komunisti od nostalgije nego od slave. Da su cetnici uspeli da pobede u nekoj bitci slavili bi, ovako se samo crvene zbog svojih poraza i svoje izdaje.

  • WILSON

    9. februar 2016 | 19:36

    Da ubio trojicu ustasa a 800 cetnika.

  • Mire

    9. februar 2016 | 19:27

    Jos uvek se ponose i zive i hrane se komunjare od ovog montiranog laznog scenarija koji se zove bitka na neretvi.

    • 10. februar 2016 | 04:39

      ???

      @Mire

      Razbili partizani cetnike na Neretvi, pa to je slavna istorija koju niko ne spori, osim naravno cetnika, izdajnika srpskog naroda. To je takvo ponizenje za cetnike pod komandom samozvanih oficira. Nalupao ih bravar kao malu decu. Cetnici uz podrsku nemacke armije i ustaskih koljaca opet dobili po nosu. Naravno da i njihovu decu bole te batine, ponizenje koje su doziveli trajace vecno.

  • Nikola

    9. februar 2016 | 19:21

    Bosanski

  • Dražo

    9. februar 2016 | 19:19

    Nismo zaboravili " STATISTIKU " i morat ćemo to ispraviti u skoroj budućnosti. Oko za oko , zub za zub !!!!

    • 9. februar 2016 | 19:34

      kralj

      @Dražo

      Cekamo te!!!

    • 9. februar 2016 | 20:04

      Jeretik

      @Dražo

      Nije problem , bar kreca ima dovoljno .

    • 10. februar 2016 | 04:40

      ???

      @Dražo

      Hahahahaha, to su i drazine bradonje pricale pa uvek dobijale po nosu. Sto pobegose onako kukavice najvece? Sto nisu ostali da se bore protiv partizana nego utekose izdajnici zajedno sa ustasama!?

  • Dragan

    9. februar 2016 | 19:19

    Hrvatski film - provjereno ....

  • Ja

    9. februar 2016 | 19:13

    Živeo tito

  • A.Vuletic

    9. februar 2016 | 18:57

    Bitka na neretvi je NAJNEHUNAJA bitka partizana protiv Srba. To je obracun satanistickih partizanskih jedinica sa uz pomoc Ustasa, Nemaca i mudzahedina protiv regularnih jedinica pod komandom Draze Mihajlovica. Istina je i da su partizani u kanjonu Neretve ne spasili vec ostavili nekoliko hiljada ranjenika koji su poumirali sto od gladi i bolesti. Sve sto se do sada pisalo o toj "velikoj" bitki jeste totalna laz koja je kostala i sada kosta samo Srbe i Srbiju!

    • 9. februar 2016 | 20:08

      Basho

      @A.Vuletic

      Al si bre historicar.Nauci pisati!

    • 9. februar 2016 | 20:40

      Bosna

      @A.Vuletic

      Ne mogu od sege ni procitati ovu tvoju glupost do kraja!

    • 9. februar 2016 | 20:54

      Савица

      @A.Vuletic

      ДА ЛИ СИ ТИ НОРМАЛАН ДА ПОВЕРУЈЕШ У ОВУ ТВОЈУ НЕБУЛОЗУ?

    • 9. februar 2016 | 21:06

      Boro

      @A.Vuletic

      Ajde nelupaj,moj deda je bio ucesnik i nepricaj iz mrznje

    • 10. februar 2016 | 04:43

      ???

      @A.Vuletic

      Bitka na Neretvi je poraz cetnika, ustasa i Nemaca. Ceo svet priznao je tu bitku kao jednu od najvecih i najgenijalnjih. Cetnici proglaseni izdajnicima. Svi smatraju cetnike izdajnicima. Na spiskovima Hitlerovih saveznika stoje cetnici i ustase. U svacijoj istoriji. Engleskoj, Ruskoj, americkoj... A genijalna taktika kojom je Tito nalupa cetnike proucava se na najprestiznijim vojnim skolama.

    • 10. februar 2016 | 06:58

      beduin

      @A.Vuletic

      nije tebi dobro..... opet terapije preskaces?

  • Zbbz

    9. februar 2016 | 18:52

    Udri bandu!

  • Republika Srpska

    9. februar 2016 | 18:38

    Tito je ustasa majmun

    • 9. februar 2016 | 20:32

      kralj

      @Republika Srpska

      A ti nisi srbin!

    • 9. februar 2016 | 20:38

      BOSNA

      @Republika Srpska

      Nauka tvrdi, ljudi nisu dokazali.

    • 9. februar 2016 | 21:19

      Mile

      @Republika Srpska

      Zato vas iz RS niko ne voli.

    • 9. februar 2016 | 22:48

      ??

      @Republika Srpska

      Takvi ste vi iz RS-a

    • 10. februar 2016 | 04:45

      a

      @Republika Srpska

      Da ste vi znali ratovati kao Tito ne bi izdali Srbe iz Krajine onako. Nego ste se ugledali na cetnike i bezali, cekali da vas neko drugi spasava.

  • Krajinac

    9. februar 2016 | 18:25

    Na sve ove lazi ne zaboravite da je radio moskva iz tiflisa javila da je partizanska flotila usla u ibar I zapadnu moravu

    • 9. februar 2016 | 21:10

      Boro

      @Krajinac

      Tosu oni javili dase kralj vratio iz Londona i usidrio se,nisi dobro razumeo vest

  • Stevica

    9. februar 2016 | 18:17

    Dal netko može da navede jednu jedinu ratnu bitku 2. Svetskog rata , koju su vodili šumski banditi zvani partizani protiv Hrvatske Vojnice hrvatske vojske , a da su pobedili ?!? Uglavno mu udarili , pobili i oplja;kali civile i beeeeeežiu bre u šumu ! Da im nisu došli Rusi oslobodit Srbiju , bili bi još pod Nemcima ! ..... a u ove dve bitke , na Sutjesci i Neretvi , doživeli su ogromne poraze , pola ih pobijeno i bežali su ko zečevi !

    • 9. februar 2016 | 18:48

      BOSNA

      @Stevica

      Na Neretvi su izvisie ustase sa klosarima a na Sutjesci cetnici, tako da probas malo ohladit i prihvatit pusionu skuoa sa fasistima. Zivio NOB, uvjek vasim idejama. mudroscu .

    • 9. februar 2016 | 19:08

      @

      @Stevica

      U svim bitkama su ih partizani potamanili. Bezali su kao zadnje kukavice, smlatili ih partizani i jos skoro dokrajcili kod Blajburga. Jadnici mali, pa uz svu podrsku koju su imali od Hitlera i Musolinija opet su porazeni od partizana. Sto nisu krenuli za partizanima u sumu? Prpa a?Krvi im se Tito napio, steta samo sto je prema cetnicima bio popustljiviji pa ih nije sve potamanio kao ustase.

    • 9. februar 2016 | 19:16

      Kimi

      @Stevica

      Velika je hrabrost ustaske vojske klati po logorima goloruke. Tu su se ustase pokazale kao vesti ratnici.

    • 9. februar 2016 | 20:32

      Dr Lune

      @Stevica

      Hm,hmm..bez Rusa,bila bi evropa pod nemcima,a nije lepo ponistavati uspehe NOR,

    • 9. februar 2016 | 21:12

      Boro

      @Stevica

      Stevice pisi Srpski ili nemoj pisati ustaski

  • ero

    9. februar 2016 | 17:50

    Dobro jutro...

  • Sever

    9. februar 2016 | 17:49

    Koji ste vi tupani, vi Srbi koji se lozite na komunisticku propagandu! A sad vam ne smeta sto se AMERIKANCI slazu sa Titovom verzijom istorije ???

    • 9. februar 2016 | 19:10

      @

      @Sever

      Ceo svet se slaze sa Titovom verzijom istorije. Amerikanci, Rusi, Englezi, Kinezi.... ceo svet. Cak i nekadasnji cetnicki gospodari Nemci. Samo se cetnicki potomci ne slazu, ali oni ionako nisu vazni. Gubitnicima ostaje samo da kmece, kao sto su i cetnici kmecali i bezali kao kukavice.

    • 9. februar 2016 | 20:34

      Dr Lune

      @Sever

      Hm,hmm..cetnicima, ne zasluzeni vise politicki orden, a Titu zasluzeno priznanje i vecna slava !!!

  • Sarajevo

    9. februar 2016 | 17:44

    Dok je svijeta i vjeka na ovim prostorima je razdor.Samo se okrenite oko sebe i vidite kako živite, pa recite kada ste bolje živjeli ili sada ili prije.

    • 9. februar 2016 | 17:54

      BOSNA

      @Sarajevo

      Neretvu i Sutjesku nikad niko nece moc da promijeni jer postoje dokazi pravi u arhivama , tako da mlatite praznu slamu.

    • 9. februar 2016 | 19:18

      eskobar

      @Sarajevo

      Jednostavno receno a cijela istina u tome.Ne razumijem ko moze reci da za vrijeme SFRJ nije valjalo a sada je dobro.Narod nema cestito gaća na g@zici

    • 9. februar 2016 | 19:47

      LEON

      @Sarajevo

      A kad je tako zašto ste onda glasali za razdir ? Kada smo jedini hteli da očuvamo Jugoslaviju svi ste bili protiv.

  • Nikolas

    9. februar 2016 | 17:06

    JOSKINA JUGOSLAVIJA JE STVORENA U JAJCU -A SVE STO JE STVORENO U JAJCU MORALO JE NAKRAJU DA ODE U KU... !!?!! MEDICINSKI DOKAZANO!!!

    • 9. februar 2016 | 17:19

      Dr Lune

      @Nikolas

      Hm,hmm.kao i ti!

    • 9. februar 2016 | 17:29

      Dr Lune

      @Nikolas

      prrrrd prrrrd,prrrrc prrrrrc skljoc ?

    • 9. februar 2016 | 17:47

      Kiza

      @Nikolas

      Joskina Jugoslavija je bila ozbiljna drzava a ne banana drzava u kojoj sada zivite

    • 9. februar 2016 | 18:41

      Sulejman Veličanstveni

      @Nikolas

      I ti si stvoren u jajcu (u dva jajca), I jesi li otiš'o u k...c?

    • 9. februar 2016 | 19:28

      Jesen

      @Nikolas

      E dragi Nikolas,sad ste vi na k'rcu,vec godinama

  • doberman

    9. februar 2016 | 17:00

    tito je imao ustasku legitimaciju, sa nemcima se sastajao najmanje 3 puta, dragoljub samo jednom, 90% ustasa i handzaraca su 44 presli u partizane da izbegnu blajburg, retko koji kraljev vojnik je postupio po naredjenju i pridruzio gologuzim boljsevicima. to su cinjenice ne titove istorijske slikovnice.

    • 9. februar 2016 | 17:32

      Dr Lune

      @doberman

      Hm,hmm...i sa Drazom dva puta...

    • 9. februar 2016 | 17:48

      Kiza

      @doberman

      Hahahaha....sta sve moze da napise um od 15-ak godina....

    • 9. februar 2016 | 18:19

      Ljubusav prstic

      @doberman

      Hvala ti za istinu

    • 9. februar 2016 | 18:30

      kralj

      @doberman

      Radi ti mozak bas kao u dobermana, jedi,j....,kolji,spavaj

    • 9. februar 2016 | 19:00

      Sulejman Veličanstveni

      @doberman

      Ne verujem da bas toliko ne znas, svima je opste poznato da su 44 I 45-e četnici "listom" presli u partizane jer su shvatili da im gazda (Hitler) gubi na svim frontovima, a Draza I ostali "djenerali" su bili nesposobni bez gazde da vode bilo kakav rat protiv partizana (nisu mogli ni uz pomoc Nemaca, Italijana) tako da su se "prestrojili" veoma uspesno, čak su I godinama dobijali boračke penzije (komsija mi je primao do kraja života), a na TV-u kada bi ugledao četnike (partizanski filmovi) on bi skočio od sreće I povikao: eno ih moji (četnici). Nadsm se da I ti imas bezbroj takvih primera.

    • 9. februar 2016 | 19:12

      @

      @doberman

      Sve laz. Draza se sastajao sa Nemcima na redovnoj bazi, sluzio im kao pravi podanik. Ustasama se ulizivao jer su mu bili saveznici. Na kraju su cetnici i ustase zajedno bezali.

  • kralj

    9. februar 2016 | 16:49

    A razbio ih je zato sto su nacionalisti i zato sto nisu htjeli da u toj srbiji zivi niki drugi osim srba, zato sto mrze sve sto nije srbsko i zato sto su mislili da njihova govna mirise kao ruze e zato ih je razbio i samo mi zao sto ih ocigledno nije sve razbio ja bi uh sve razbio!i neblatite tog gospodina ovako! Zivjeo valter vjecno!!!!!

    • 9. februar 2016 | 17:46

      Anonimus

      @kralj

      Ako zelire da saznate pravu istinu ,procitajte knjigu od Kuresa M. Pace te se uvjeriti u neutralan stav cetnika u toj bitci, pacak i vise, da ne pisem o pojedinostima

  • miki

    9. februar 2016 | 16:47

    Menja se istorija vidim ja da ce biti da su četnici ratovali protiv Nemaca a partizani saradjivali sa švabama

  • Miki

    9. februar 2016 | 16:45

    Po ovoj prici je Tito sa partizanima zaboravio da oslobodi Evropu i Staljingrad. Kolika mu je bila vojska. Pobednici i dalje pisu Istoriju.

    • 9. februar 2016 | 16:59

      .

      @Miki

      Nije njega zanimala Evropa, on je oslobadjao Jugoslaviju. Za razliku od cetnika koji su pomagali Nemcima i ustasama da okupiraju Jugoslaviju i ubijaju Srbe.

    • 9. februar 2016 | 17:08

      Djordje

      @Miki

      Pisite KO jeorganizovao SREMSKI FRONT sutjesku NERETVU drvar I OSTALI pa gledajte dokumentarce nemacke I engleske a tamodjer I ruske pa ce TE videti O komunidtima FASISTIMA KOJI SU VLADALI SRBIJOM

    • 9. februar 2016 | 18:28

      Dr Lune

      @Miki

      dHm,hmm..u pravu je ministar Stefanovic, deca i omladina su pod udarom nacionalista i fasista poput cetnika peko internet tehnologije !!!

  • Oluja 95

    9. februar 2016 | 16:44

    Iz kukavicluka vas pobijedio.stvarno glupost vecu nisam cuo odavno.i mene Tyson istukao jer me se bojao.

    • 9. februar 2016 | 19:05

      Sulejman Veličanstveni

      @Oluja 95

      Hahahahahahaha, Tito ih razbio u param-parčad, pa lude od toga.

  • Mito

    9. februar 2016 | 16:41

    Zna se da su četnici uz blagoslov Ćića Draže sadejstvovali fašistima u borbi protiv partizana na Neretvi, što je matematičkim rečnikom rečeno, kao što je 2 +2 jednako 4, tako se i četnici kao saradnici okupatora bili na strani fašističkih sila. Sve ostale floskule padaju u vodu. Za neobaveštene u partizanskm jedinicama na celoj teritoriji Jugoslavije, procentualno prema broju stanovništva najviše je bilo Srba,Crnogoraca i Dalmatinaca.

  • dobi

    9. februar 2016 | 16:41

    Citam ove komentare i pitam se dali su ovi ljudi normalni : da TITO nije bio dobar a ovi danas su super i sve funkcionise odlicno nema problema samo sto osamdeset posto ljudi koriste BROMAZEPAM i jos pricaju o bittci na neretvi pa onda ih TITO navukao kao majmune !!!

  • Bub

    9. februar 2016 | 16:40

    Kako covek komentarise primitivno sad sve najgore za Tita treba vas biti sramota imali ste svi lepo djetinstvo dali je bilo toliko kriminala djeca su mogla ici u skolu roditelji nisu morali mislit oce mu neko djete silovat otet ili ce djete samonapusit se trave ili biti ovisnik od droge stariji ljudi su se postivali respekta je bilo prema roditeljima to nas je ucilo titovo drustvo a danas djeca ubijaju roditelje bracu sestre razmislite koja su vremena bila bolja pustite vi Drazu sta imte od tog busanj cetnik tamo ili vamo otog nema zivota gledaj te buducnost mislim da se draza moze vratit vise tih busadija nebi prihvatijo za cetnike cetnici su nekad bili sad morate moja gospodo neko novo ime smisliti

    • 9. februar 2016 | 17:29

      Zeljko

      @Bub

      Sve je to bila jedna velika laz i prevara.Ko je u ratovima devedesetih cinio zlocine,ubijao,palio kuce komsijama,protjerivao,silovao itd.?To su radili ljudi koji su rodjeni i odgojeni u vrijeme najveceg bratstva i jedinstva.Eto cemu ih je Titova Juga naucila da cim im se ukaze prilika ubiju svog komsiju druge nacije.

  • Lune

    9. februar 2016 | 16:36

    Hm,hmm..potpuno sam te razumeo,zato i navodim satiranje drugog sv rata, i navodim paradu koja obelezava dan pobede u Drugom ratu, a podmetnuti vojnici prvog rata ispod tribine,vidi negede youtube,,,deda mi je bio solunac, a otac i stricevi partizani.

  • Pat

    9. februar 2016 | 16:34

    U prevodu! Cetnici Domobrani Ustase i Nemci(i ostala bagra) drze Partizane u obrucu? Jel tako? Pa kada su se to Cetnici borili protiv Fasista? U proslom zivotu? Pritom je najveci broj Cetnika posle bitke na Neretvi presao u partizane....i posle dobijali penzije,spomenice uz dva svedoka. E to je nejveca greska tih Partizana, najmanje su partizani vladali ovom zemljom od 45. Ono sto je valjalo je poginulo po ofanzivama,unisteno na golom otoku a vladali su oni Komunisti iz redova Cetnika,Balista,Ustasa i ostalih koji su posle debakla 1943 presli u partizane i postali najveci komunisti.To su tzv: Komunjare i banda crvena....

    • 9. februar 2016 | 19:25

      Dragan

      @Pat

      Bravo ....to je napribliznije istini ....kvazi komunisti (bivse ustase , cetnici, bjelogardejci, ljoticevci, domobrani i drugi)....

  • milan

    9. februar 2016 | 16:24

    Tito se svetio Srbima na najrazlicitije moguce nacine, najvise zbog toga sto ga Srbi nikada nisu prihvatli. Nikada nije ni bio u Srbiji, vec je sa crvenom armijom usao u Beograd 45

    • 9. februar 2016 | 16:43

      Maki23

      @milan

      Citaj malo vise. Radio je kao radnik u Srbiji, boravio je u Beogradu I otisao odatle u partizane. Jasa Rajter ga je odvezao.

    • 9. februar 2016 | 16:48

      miki

      @milan

      Aj ne lupaj

    • 9. februar 2016 | 16:50

      Djordje

      @milan

      Tako je kada kada SU RUSI sve odradili tada SE pojavio

  • kralj

    9. februar 2016 | 16:18

    Razbio ih jeste iz kukavicluka nije!!!!!

  • Kiza

    9. februar 2016 | 16:15

    Toliko se Tito uplasio od cetnika da ih je kukavicki masakrirao. Sta je trebao herojski da ih pusti da ga pobede.

    • 9. februar 2016 | 22:23

      BOSNA

      @Kiza

      Njima smeta Titova mudrost, i sam Hitler je zelio ga upoznat, muka mu bila, uz toliku armiju Tito i vojska su ih prasili a slabije bili naoruzani. Kakvi bi bili ljudi da zaboravimo poginule borce pa i strane ratnike koji su branili i nase krajeve i Evropu od tog zla. Mene bi bilo sram se javit da sam bio ja il neko iz Familije u tim zlotvorima.

  • Beli Orao

    9. februar 2016 | 16:14

    Kukala nam majka Srbi kad nam posle 70 i kusur godina komunjare i srboubice imaju pravo da slave neke pobjede!Pa uzmite se u pamet vise ljudi pa ti isti komunisti su na ovim prostoriima pobili i prognali vise Srba nego i Hitler,Pavelic i Musolini zajedno!

    • 9. februar 2016 | 16:53

      kralj

      @Beli Orao

      Zasto su vam komunjare svi oni koji ne mrze nesrbsko stanovnistvo! Ako to odgovoris iskreno razumjeces sto vas je valter razbio!

    • 9. februar 2016 | 17:02

      @

      @Beli Orao

      Slave pobjede nad fasistima, nacistima i izdajnicima. I zauvek ce to slaviti. Nije Tito ubijao Srbe nego izdajnike cetnike koji su Srbiju prodali nacistima a Srbe nacistima i ustasama.

    • 9. februar 2016 | 17:38

      Dr Lune

      @Beli Orao

      pokislo ti perje,mora da su te izujedale zute ose ?

    • 10. februar 2016 | 08:52

      beduin

      @Beli Orao

      pa 'druze beli orle' kukala ti majka ako jis ne znas razliku izmedju komunista i partizana. evo, pokusat cu ti to zorno nacrtat. fasizam=komunizam partizan=antifasist ukratko, nisu svi partizani bili komunisti ali su se svi komunisti predstavljali antifasistima. jel jasnije sada?

    • 10. februar 2016 | 11:49

      Jeretik

      @Beli Orao

      , Beloglavi sup , lesinar , cetnik ?

  • Marko

    9. februar 2016 | 16:04

    Je l ima neki komunista da je odgovarao za zlocine nad srpskim naraodom?

    • 9. februar 2016 | 17:03

      @

      @Marko

      Za zlocine nad cetnicima i ostalim izdajnicima se ne odgovara.

    • 9. februar 2016 | 17:39

      Dr Lune

      @Marko

      srpski narod,al je bombastooo,osim tebe nema nigde srba

  • .

    9. februar 2016 | 16:04

    Kako ih je tamanio Marsal, pa to ce zauvek da se prepricava. Jadni mali nesposobni cetnici i njihovi saveznici ustase.

  • Nikola

    9. februar 2016 | 15:51

    Mnogo je komunistickih zlocina nad srpskim narodom koje niko nije osudio.

    • 9. februar 2016 | 16:53

      kralj

      @Nikola

      Nije nad srbskim narodom nego nad cetnicima!

    • 9. februar 2016 | 19:34

      Jeretik

      @Nikola

      Brijanje na suvo nije zlocin .

    • 9. februar 2016 | 22:34

      BOSNA

      @Nikola

      Pravi Srbi Hrvati Muslimani su bili u Partizanima i sa Amerima Rusima Englezima Francuzima Holandjanima itd a ne sa Hitlerom Zabarima Sramite se,

  • zlatibor

    9. februar 2016 | 15:43

    Kako se moze spojiti KUKAVIČLUK I HUMANOST, ajde bre da su toliko jaki isti dan su trebali da udare na berlun, prznajem samo KUKAVIČLUK

  • Baki

    9. februar 2016 | 15:43

    I nek je

  • bg

    9. februar 2016 | 15:36

    Nije Hitler bez razloga cetnike nazivao budalama i pijandurama. Pa oni su sve bitke protiv partizana izgubili, i pored podrske Nemaca i ustasa. Jedine pobede ostvarili su u bitkama protiv srpskih baba, zena, dece i staraca.

    • 9. februar 2016 | 16:54

      kralj

      @bg

      Hahahaha bravooo!!!

    • 9. februar 2016 | 17:27

      Dr Lune

      @bg

      Hm,hmm..rekao je da nevoli kraljeubice,i da je imaotuce marsalakao Tito pobedio bi svet

  • Miile sa dva i

    9. februar 2016 | 15:36

    hej,sloveni..još ste živi?

    • 9. februar 2016 | 16:23

      Lune

      @Miile sa dva i

      Hm,hmmm..naravno, i gde god Jugosloven kroci i stane nogom to je Jugoslavija sve do Blajburga i Kocevskog Roga !!

    • 10. februar 2016 | 08:35

      sinbal

      @Miile sa dva i

      Nego šta? Hvala bogu da smo još živi ali kao "kukavice" nikako da oteramo fašističke bagre koje trenutno vladaju u EX-YU

  • @

    9. februar 2016 | 15:35

    Pa ovi cetnici su najnesposobnija "vojska" koja je postojala u istoriji covecanstva! Imali podrsku Nemaca, najmocnije armije onog vremena, uz to im saveznici bile ustase, Italijani i svi ostali okupatori i izdajnici, i opet ih vojska pod komandom bravara mlatila gde je stigla. Pa ako je Draza general, Tito je ne Marsal, nego vojskovodja ranga Napoleona :) Cetnici ostaju upamceni kao najveci izdajnici u istoriji srpskog naroda i kao najnesposobniji ratnici i najvece kukavice.

    • 9. februar 2016 | 15:55

      Djordje

      @@

      0a ako si pisao znaj da SU CETNICI i jedino cuvali srpski NAROD OD partizanskih cetnika preobucenih koljasa KOJI SU klali u IME draze I ostalih KOJI SU branili SVOJU zemlju. KOMUNISTI SU SVE SILOM KUPILI KLALI I SLALI U SIGURNU SMRT A SVAKA OFANZIVA JE PLANSKO NAVODJENJE SRBA PRED NEMCE I USTASE. U KOMUNISTE SU GLAVNI BILI CELNICI USTASE POD PEROKRAKOM I KOMANDOM KOS A

    • 9. februar 2016 | 15:58

      Srbin

      @@

      Iseli se odmah iz SRBIJE

    • 9. februar 2016 | 16:17

      NIKOLA

      @@

      Ni Turci nas nisu toliko pobili koliko Tito i komunisti

    • 9. februar 2016 | 16:33

      Djordje

      @@

      Tacno tako. Najgora i naj nesposobnija vojaka tog vramena. Cak sa tim bradama nisu ni licili na vojsku. Zlo

    • 9. februar 2016 | 17:45

      Nešo

      @@

      Sta lupate coveku minuse sve je tacno sto je napisao !

    • 9. februar 2016 | 18:04

      Milos

      @@

      Istoriju pisu pobednici.

    • 9. februar 2016 | 18:22

      Istina

      @@

      Bravo, ja nisam komunista, ne volim Tita, ali nemojmo da se stavljamo na stranu cetnika, SARADNIKA okupatora, NEMOJMO!!! Svako ko SARADJUJE sa okupatorom, je IZDAJNIK!!! Tako se stavljamo na stranu ZLA, tako se stavljamo na stranu Hrvata koji i dan danas slave NDH i slave POKOLJ? Ja verujem da Srbi nisu takvi, negujmo ANTI-FASISTICKU tradiciju, ne dozvolimo da nas ova luda vremena promene!!!

    • 9. februar 2016 | 18:52

      asum

      @@

      Sad lazete i sebe uzdizete samo bi to rekao a oni koji jesu ti zna se.

    • 9. februar 2016 | 20:18

      dragan

      @@

      Decko, ti blage veze sa zivotom nemas :D Pa u tim istim cetnicima je bilo gro oficira onih istih koji su proneli slavu srpskog vojnika u Ww1, strasno :D Mani se komunjarske istorije, nisu oni bili nista bolji od cetnika

    • 9. februar 2016 | 23:49

      Ako

      @@

      Ma kakvi bre partizani to je bila neka banda po šumama.nemci da su hteli sravnjali bi nas sa zemljom.kad su se nemci povukli glupi partizani glume neku pobedu.

    • 10. februar 2016 | 08:56

      micko

      @@

      Prijatelju dragi kako stoje stvari ni ti uzevsi u obzir komentar koji si uploudovao kao ni autor teksta ne poznajete istoriju onakvu kakva ona zapravo jeste. Istina je da je saradnja cetnika i ustasa nesto totalno nezamislivo, kao i sa nemcima. Cilj borbe cetnickih odreda je bio zastita srpskog naroda i od metka nemackog i od noza ustaskog. Sam vodja pokreta,Cica Draza je zavrsio vojnu akademiju kod nas i u Francuskoj i bio je specijalista je bio za gerilsko ratovanje i istu tezu je odbranio na vojnoj akademiji u Francuskoj.

    • 10. februar 2016 | 09:13

      omg

      @@

      partizanske priče. ljudi koji su prošli golgotu prvog svetskog rata nazivaš kukavicama. za komuniste ne postoji istorija pre 1945 Kada tako olako pljunemo po istoriji pre 1945 onda danas dobijemo ovo što imamo. Totalni raspad i odsustvo bilo kakvog patriotizma. Srbija je danas zemlja u kojoj je patriotizam potrošena reč toliko nam se ogadila da bi radije da je menjamo za neko drugo parče zemlje. Ono što je neko krvario vekovima olako prodajemo svakom ko hoće. Taj bolesni komunističi duh koji nas je savladao polako nas melje i uništava. Danas vladaju neokomunisti potomci komunista.

    • 10. februar 2016 | 11:20

      Igor

      @@

      Uopste ali uopste ne poznajes cetnicki pokret! U mnogim krajevima su spasili srpski zivalj od bioloskog istrebljenja koje se, recimo, dogodilo na Kozari. Da nije bilo cetnika pod vodjstvom Cvijetina Todica na Ozrenu ne bi ostalo Srba a posledicno ta planina danas ne bi bila u sastavu RS. Isti posao je odradio I Vojvoda Momcilo Djujic na Dinari. Ovakvih primera je bilo puno tokom 2. S.R.

    • 10. februar 2016 | 11:34

      pera

      @@

      A da li si razmisljao koliko su ljudi koji su bili u cetnicima zeleli da se bore i pucaju u druge srbe. Partizani nisu imali tu dilemu.

    • 21. januar 2019 | 11:43

      mehmed

      @@

      Turci vas nisu ni ubijali 500 godina da su vas milovali izlizali bi se.A cetnicu su vise pobili Srba saradjujuci sa kim su stigli na Banjici su streljali sve Srbe Hrvata nije bilo.To su fasisti kukavice ubijali iz zasede i podmuklo u pravim bitkama bezali i bacali oruzije i prelazili na stranu jacega.

  • doberman

    9. februar 2016 | 15:34

    setam sa dedom kroz selo u sumadiji, obrez, i pitam onako mali sta su to komunisti proleteri, i deda anta kaze, vidis ove sto vazdan sede ispred zadruge, piju pivo i ne rade nista i hoce da svi imamo isto, to su komunisti- proleteri. tako da je nama autohtonim srbima, neshvatljiv taj hrvatsko- bosanski koncept komunizma i parazitiranja koji je danas i gori od `47. god.

    • 9. februar 2016 | 16:08

      9

      @doberman

      Cetnici su koljaci izdajnici i saradnici okupatora, komunisti su izgradili Srbiju, cetnicka deca je opet opljackala devedesetih. Kad se vrate komunisti, cetnickoj deci nece biti dozvoljeno da pobegnu kao cetnici, morace da vrate sta su pokrali.

    • 9. februar 2016 | 16:12

      Jela23

      @doberman

      To je ruska verzija komunizma.

    • 9. februar 2016 | 16:50

      Ja

      @doberman

      A vidis,taj 2.svetski rat,ne samo da je zasejao seme mrznje izmedju nas i Hrvata i muslimana,koji ,koliko god"novopeceni sovinisti"zele da prikazu da je oduvek..zapravo mrznja je pocela tinjati posle genocida iz2.sv.rata nad nasim narodom u tzv.tvorevini,zvanoj"NDH"..Mrznja se zasejala i medju nama,Srbima.Kapiram ja tvog dedu.Vi, i kada bi se napravio"beogadski pasaluk"bi bili Srbija.A ostali Srbi?Shvati,ostali Srbi su imali Madjare,Bugare,ustase,itd.A vi,Nemce kao okupatore,i Nedica kao nazovi premijera.Pa lako je bilo tvojima.Ostali su morali"u sumu",pa na koga naidju,dal'na cetnike,ili parizane..Nije se puno biralo..Samo da se prezivi..

    • 9. februar 2016 | 21:40

      Jeretik

      @doberman

      , pas koji laje ne ujeda .

  • zoran

    9. februar 2016 | 15:29

    nikad oni nisu razbili cetnike, da nije bilo crvene armije nikad ne bi okupirali Srbiju. partizani su kroz ceo rat samo sa cetnicima vodili borbe, a sa svabama I ustasama su sklapali sporazume

    • 9. februar 2016 | 16:09

      9

      @zoran

      Da nije bilo nacista i ustasa, nikada se cetnici ne bi ni odrzali. Bili su glupi i nesposobni. Ali pomagali su im Nemci i ustase. Nista im nije vredelo.

    • 9. februar 2016 | 16:10

      Савица

      @zoran

      КАД ЈЕ ЦРВЕНА АРМИЈА ДОШЛА ОНИ СУ БЕЋ БИЛИ ГОТОВИ НА БЛАЈБУРГУ

    • 9. februar 2016 | 16:14

      Mare

      @zoran

      Tito je imao dva susreta sa Drazom I ni jedan sa Pavelicem.

    • 9. februar 2016 | 16:30

      Milovan

      @zoran

      Jok dobili pozivnicu da posmatraju kako se partizani biju sa Nemcima,Italijanima i Ustasama.Slucajno se tu zatakli.

    • 9. februar 2016 | 18:50

      kralj

      @zoran

      Evo jos jedno dete koje uci novi istoriju, delija ili??)))

  • Laf

    9. februar 2016 | 15:27

    Istorija koju smo ucili kroz skolstvo nije dobra ni za klozet jer je papir suvise krut,doduse slova bi ostala na pravom mestu sto se tice relevantnosti podataka.

    • 9. februar 2016 | 17:44

      Dr Lune

      @Laf

      i pise trede mark ?

    • 9. februar 2016 | 21:46

      Jeretik

      @Laf

      E, pa taj papir bi, posle klozeta, bio savrsena podloga, za ovu novu istoriju cetnika , i ostalih fasista .

  • Sa verom u Boga sloboda ili smrt

    9. februar 2016 | 15:08

    Tito se u dva svetska rata borio protiv Draže Mihailovića u pravom svetskim ratu je izgubio a na veliku srpsku tragediju u drugom svetskom ratu je pobedio na prevaru

    • 9. februar 2016 | 15:38

      bg

      @Sa verom u Boga sloboda ili smrt

      Borio se samo jednom na ravnopravnim osnovama. I ponizio ga. Nalemao ga kao malo dete. Draza bio i ostao jedan od najnesposobnijih komandanata u istoriji ratovanja. Uz to i najveci izdajnik svog naroda.

    • 9. februar 2016 | 16:13

      Lune

      @Sa verom u Boga sloboda ili smrt

      Hm,hmmm...imali smo srece u Prvom sv ratu nije komandovao !

  • Iskreno

    9. februar 2016 | 15:00

    tito je u prvom sv.ratu ratovao protiv Srbije, svesnom ljudskom bicu dovoljno ostalima kako hoce.

    • 9. februar 2016 | 15:21

      Mika

      @Iskreno

      Sra ste navalili na Tita. Pa oko 60000 Srba je ratovalo u Austrijskoj vojsci. Mnogo je bilo I poznatih licnosti. Na primer jedan od najvecih pisaca Milos Crnjanski. Takva su bila vremena. Mladi I sposobni se regrutujuvu svakoj drzavi.

    • 9. februar 2016 | 15:39

      bg

      @Iskreno

      Draza u II svetskom ratu ratovao protiv Srbije. Izdao svoj narod i ubijao za racun Nemaca, Italijana i ustasa.

    • 9. februar 2016 | 18:51

      Antifamo.

      @Iskreno

      Pa koliko je to bilo ofanziva u Srbiji u 2 sv .ratu.Bosna je krvarila u ovom ratu,kao i u onom prije.U mom rodnom gradu Mostaru,koji je tada imao oko 18.000 stanovnika/41-45/ proglaseno je 15 narodnih heroja/11 Muslimana,3 Hrvata i 1 Srbin/ovo je provjerljiva informacija.Vi u Srbiji vrlo malo znate istorijske cinjenice .Mitovi, mitovi i samo mitovi su vasa istorija.

  • Cetnik-Srbin ali iz RS-a

    9. februar 2016 | 14:56

    Draza je srbski otac

    • 9. februar 2016 | 15:22

      Mika23

      @Cetnik-Srbin ali iz RS-a

      Draza je srpska sramota.

    • 9. februar 2016 | 16:21

      Vaske

      @Cetnik-Srbin ali iz RS-a

      Moj nije.

    • 9. februar 2016 | 20:52

      Dr Lune

      @Cetnik-Srbin ali iz RS-a

      Hm,hmm..Dobrica Cosic je otac srpskog naroda,partizan...

  • svakako

    9. februar 2016 | 14:56

    istorija je potpuno netacna i lazno prikazana. za 50+ godina i danasnja vremena ce biti istorija pa ce se ono koji budu zivi cuditi lazima. al ok, to je zivot, tako treba da bude.

    • 9. februar 2016 | 16:58

      kralj

      @svakako

      Halo bre rodjak deda mi pricao baba mi pricala kakve knjige kakva laz ?? Klali ste sve ko nije hteo da kolje sa vama!!! Halo bree!!tako i u ovom proslom ratu ista bagra kao i one ustase i mudzehedini svi ste vi ista nacija! Sramota naroda!! Halo bree,..

  • clan biblioteke

    9. februar 2016 | 14:46

    Gnusna komunisticka laz!!12000 cetnika na neretvi zaustavili su nemci i brozovi banditi,ovi cetnici su posli u pomoc popu Djujicu ali nisu presli Neretvu.. Broz je uspesno manipulisao javnost pricom "bitka za ranjenike"

    • 9. februar 2016 | 16:35

      Gavran

      @clan biblioteke

      Ma slucajno zalutali.Posli na piknik.

    • 9. februar 2016 | 21:53

      Jeretik

      @clan biblioteke

      Nemci cetnike koristili kao biolosko oruzje , vaske iz njihovih bradurina sirile pegavi tifus ...., i ovo je istinitije od tvojih gluposti .

  • Max Benser

    9. februar 2016 | 14:40

    PO JEDNOM LJUDSKOM IZRODU KAKAV JE BIO DRAZA, moze se lako okarakterisati danasnja Srbija! Jer Drazu vidim na Slici sa Decom, dakle bio je notorni Separatist. Jer klao je Decu u Selu Vra nic, a to su bila srpska Deca, ali nisu bili na strani Okupatora, njih je trebalo Kamom pobiti to Koljevke, zatrti! Ali je Izrod imao "lju bavi" prema drugoj srpskoj Deci, koja su bila uz Okupatora, koji je vesao Srbe u Pancevu!!! To je danasnji duh Srbije! Covek da pljune na takvu Drzavu!!!

  • Dr Lune

    9. februar 2016 | 14:38

    Hm,hmm..sram ga bilo, mladi gorani po sumama i gorama, brali pecurke, i biljke za caj, a komunisticki banditi ih napali i zamislite bezobrazluka pobedili .

  • Milan

    9. februar 2016 | 14:37

    Podmuklo ili vojničkom dovitljivošću-jesu li možda oni (četnici)tamo roštiljali. Saradnja sa fašistima-nek se zove saradnja-a što je veće civilizacijsko zlo neka kaže ISTORIJA

    • 9. februar 2016 | 16:20

      Lune

      @Milan

      hm,hmm..nego sta su,morala je nemacka i ustaska vojska nesto da jede, a Djujic je krenuo sa tovarom dalmatinskog vina...Draza se odmice a Tito primice, pa dotera Drazu do duvara..

  • Max Benser

    9. februar 2016 | 14:33

    PROCITAJMO CLANAK O CETNICKOM POKOLJU SRBA U SELU VRANIC! Da bi ostali bez teksta i reci, i da bi shvatili, ko su ti, koji pisu o Titovom kukavicluku!!! A kako cemo okarakterisati ponocno klanje ne duznih Srba u Vranicu, mozda cetnicko-krvnickim herojstvom, kao i si lovanje Devojcica, da bi nakon silovanja bile zaklane! Lepa je to bre rabora Drazinih Koljaca, koji su rezali Grkljane vlastitom Narodu, u ime tudjih interesa, Okupatora, koji je vesao Srbe u Pancevu!!! Ovaj Clanak, govori sve o sadasnjoj Srbiji, koja pljuje po Titu, a hvali Koljace!!!

    • 9. februar 2016 | 16:15

      NIKOLA

      @Max Benser

      PROCITAJ O POKOLJU MUSLIMANSKIH PARTIZANA NAD SRBIMA U BOSNI KOD FOCE

  • Mlj1228

    9. februar 2016 | 14:30

    Pa ljudi boziji !!! Kako to da svi osudjuju cetnike , koji su se borili protiv komunizma i fasizma , a niko ne osudi amerikance za Vijetnam , gde su otisli boriti se protiv komunista , i gde su oni (ameri) bili fasiti.

    • 9. februar 2016 | 15:27

      E

      @Mlj1228

      E, pa sad. A kako niko da osudi spanskog kralja I crkvu sto su I ime kralja I boga pobili I opljackali pola Juzne Amerike. Ovde je tema borba za spasavanje 4000 ranjenika. U svetskim akademijama se uci kao velika I uspesna humana bitka.Hvala borcima koji su u teskim uslovima nadljudskim naporima spasavala ranjene drugove.

  • Zevs

    9. februar 2016 | 14:30

    Kakav bre kukavicluk ,nemojte da lupetate,to je bio genijalan plan koji je prevario i nemce i ostale fasiste.nemoj te vise omalozavati tita i sve postene ljude koji su se junacki borili protiv fasizma nije u to lepo ni posteno prema poginulima

  • Nele

    9. februar 2016 | 14:25

    Ne moze se meriti kraljeva vojska i vucibatine iz sume.

    • 9. februar 2016 | 15:30

      Tika

      @Nele

      Tacno. Ovi iz sume su se 4 godine u teskim uslovima borili protiv tada najjace sile na svetu i pobedili. Tako kazu jos zivi svedoci, a I svetska istorija. Naravno, bice uvek dezurnih kriticara. Tako su rodeni.

    • 9. februar 2016 | 16:26

      Vaske

      @Nele

      Misliš kraljeve jajare ko što im je i kralj bio.

    • 9. februar 2016 | 17:51

      Dr Lune

      @Nele

      Kraljevu vojsku su deportovali u nemacke logore, a banditi su se preobukli u njihove uniforme razbacane pored puta i glumili kraljevu vojsku u sumi !

    • 9. februar 2016 | 18:03

      Boro

      @Nele

      U pravu si...i nemoze se meriti,vidi se koje pobedio

  • Max Benser

    9. februar 2016 | 14:22

    TITO JE IZ KUKAVICLUKA UDARIO NA DRAZINE KOLJACE!!! Koji su iz cetnicke hrabrosti izvrsili pokolj nad Srbima u Selu Vranic! Poklali Stanovnistvo, silovali Devojcice i klali Bebe u Koljevci. To su Drazini Cetnici, Majstori od Kame i silovanja Dece!!!

  • Kiza

    9. februar 2016 | 14:20

    Razbismo bandu bradatu za sva vremena, ali nedovoljno. Trebali smo da ih satremo sve do jednog.

  • Max Benser

    9. februar 2016 | 14:19

    POGLEDAJMO INTERNETSKI VIDEO FILM, VESANJE SRBA U PANCEVU! Da bi shvatili, na cijoj je strani bio Draza Mihajlovic, taj veliki srpski SIN-Izdajica, na koga se danas pozivaju Nikolic, Draskovic, Vucic, Bora Corba i ostali iz cetnicke Elite! Da bi mogli da shva timo, o kakvoj je danasnjoj Srbiji rec, nista boljoj, nego iz vremena Draze Mihajlovica, Koljaca srpskog Naroda!!!

    • 9. februar 2016 | 14:40

      Dr Lune

      @Max Benser

      Hm,hmm..pridrzavali su i hoklicu, Stjepanu Filipovicu,neravno pa da se ne klima dok drzi govor ?

    • 9. februar 2016 | 15:12

      Rki

      @Max Benser

      Nemaš pojma lupaš ko maksim

  • doberman

    9. februar 2016 | 14:16

    bajke, dzaba vam komunisti sve, nemacka arhiva je davno otvorena, belezili su pedantno kad su igla, cigareta, repete... izdate, tako da sam skloniji da verujem njima nego nepismenim proleterima, strvinarima.

    • 9. februar 2016 | 15:00

      Dr Lune

      @doberman

      sarplaninac ? dalmatiner ? balkanski gonic? hitlerova pudlica ?

    • 9. februar 2016 | 15:05

      @

      @doberman

      Belezili Nemci sve, zabelezili su i koliko su pusaka dali cetnicima, zabelezili i svu kuknjavu cetnika dok mole Nemce da kazu ustasama da ih ne psuju dok zajedno patroliraju gradovima, zabelezena i klanja Srba od strane cetnika. Sve zabelezeno i to vas bradonje boli.

    • 9. februar 2016 | 18:59

      kralj

      @doberman

      A sad verujes nemcima?? Jos ih volite a??

    • 9. februar 2016 | 19:32

      .

      @doberman

      Cetnici su uvek verovali nacistima i verno im sluzili, nema tu nista cudno sto i ti verujes samo njima.

  • Max Benser

    9. februar 2016 | 14:14

    CEMU JE DANAS VICNA CETNICKA SRBIJA, kojom vlada cetnicka Elita iz prosloga Rata, govori najbolje ovaj Clanak, kojim se Cetnik Draza smatra Herojem Srbije, uz napomenu da je klao srpski Narod iz izdajnicke naklonosti prema Nemcima! Srbija i Hrvatska neumorno blate Tita i njegovu NOB, kojom je stvorio jednu Drzavu za sve Narode, i koju su srusili ovakvi, koji blate Tita Drazom i Pavelicem!!!

  • Југословенска Војска у Отаџбини

    9. februar 2016 | 14:11

    Комунисти су победили на Неретви због помоћи коју су добили од немаца и усташа да униште четничке трупе и пробију се у Србију и Црну Гору,а зашто су немци и усташе комунистима дали оружије и муницију да би поразили четнике?Комунисти су на територији БиX основали Фочанску Републику а након њеног пада отишли су у Крајину и тамо су основали Биxаћку Републику а са обзиром да су немци БиX 1941 год. ставили у састав НДX немцима и усташама никако није одговарало да се устаничке борбе воде на територијо НДX и жељели су да се те устаничке борбе преселе из НДX у централну Србију и Црну Гору које су биле под контролом ЈВуО да би се управо у централној Србији и Црној Гори изазвао грађански рат између четника и партизана и на тај начин спречили припрему ЈВуО за коначну офанзиву против окупатора.У овом чланку сте требали да наведете да се Јосип Броз Тито и врx партизанског покрета састао 1943 год. у Загребу са нацистима и усташама а договарали су заједничку борбу против савезничке војске уколико се трупе САД и Велике Британије искрцају на обалу Југославије и уништење ЈВуО као јединог Америчког савезника а у овом чланку није наведено да је Јосип Броз Тито у битку на Неретви стигао из Загреба у немачком блиндираном возу и то у нацистичкој униформи!

    • 9. februar 2016 | 14:47

      Dr Lune

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Hm,hmm..te trupe, koje su htele da se iskrcaju,a Draza pohitao sa crvenim tepihom da ih doceka,sa trubacima, dobile su depesu od " kukavice Tita".. " ako se iskrcate sateracemo vas u more".. nisu se iskrcali, nije imao ko da ih doceka sa rakijicom,hlebom i solju..kasnije, neki su,sacuvali taj zaplenjeni tepih, i pokusali su da ga prostru 1948 Rusima, pa i otuda price o Golom otoku,Grguru itd..itd

    • 9. februar 2016 | 15:14

      Šatobrjan

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      *Jugoslovenska vojska u otadžbini@ * sve si u pravu, a ostali lupaju gluposti, i bolje da ne pišu ništa.

    • 9. februar 2016 | 15:22

      Ja

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Alo bre,partizani su bili 1pravi,gerilski pokret otpora.U babinoj familiji,svi,njena sestra(Narodni heroj)i sva3 brata(svi rezervni kraljevski oficiri,porucnici u Gardi,1 od njih isto je1953.proglasen Narodnim herojem,sto je retkost,da1porodica ima 2Narodna heroja).Ubio im oca,koji je pomagao partizane neki lokalni ustasa,i svi"u sumu".Iz borbe za opstanak.Sa 2,strane,deda moj,kaze mi:"Sta sam ja znao o komunizmu,ja sam pobegao u partizane,boreci se za goli,bioloski opstanak".Tako da sumiramo,do 1941,pokret otpora su bili partizani i cetnici,os 1942.,samo su partizani,1i pravi pokret otpora na tlu Balkana.I to je jedina,prava istina.

    • 9. februar 2016 | 15:34

      Jela23

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Tito nije bio tada u Zagrebu. Ili si ga mozda tamo ti video?

    • 9. februar 2016 | 16:58

      Djordje

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Tako je

    • 9. februar 2016 | 17:13

      bg

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Vojska u otadzbini zbrisala iz otadzbine 1945 zajedno sa ustasama. Posle razbili drzavu njihovi sinovi dok i oni ne zbrisu.

    • 9. februar 2016 | 18:08

      Boro

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Jugoslovenska vojska u otadzbini kralj u Engleskoj,cija je to vojska kad joj vodja nije bio sa njima

    • 9. februar 2016 | 19:01

      kralj

      @Југословенска Војска у Отаџбини

      Svagde ste samo ne u srbiji!! I nek niste!

  • Miki

    9. februar 2016 | 14:05

    Cetnici su proslost a to kako su izgubili rat kogabriga istoriju pisu pobednici

  • Decak

    9. februar 2016 | 14:01

    Eto vam obraza četnici, pogledajte sta ste radili

  • Monarhista

    9. februar 2016 | 13:57

    TITO je i iz kukavičluka mnoge bitke i mnoge uspehe srpske nacionalne istorije sakrio. Boj na kosovu je jedna od njih. SMRT KOMUNIZMU SLOBODA NARODU.

    • 9. februar 2016 | 15:40

      Cile

      @Monarhista

      Ala lupas. Verovatno nisi isao u skolu. Ja sam u doba Tita ucio o kosovskom boju. Ucio sam u doba Tita kao ucenik skole Vojvoda Misic. Gledao sam tada snimljen film Mars na Drinu. Kao mladic sam se nalazio sa devojkom ispred spomenika Knezu Mihajlu. Posetio sam groblje u Solunu. Otac mi je roden u Sarajevu u ulici Vojvode Stepe. Slavili smo slavu. Toliko o tom rezimu.

    • 9. februar 2016 | 17:54

      Dr Lune

      @Monarhista

      a kolike su tek kukavice koje je pobedio ? cetnicke bande preimenovane u kraljevu vojsku !!

    • 9. februar 2016 | 22:38

      BOSNA

      @Monarhista

      Smrt fasistima sloboda Partizanima.

  • топлистанадреалиста

    9. februar 2016 | 13:55

    Хахахаха.... БиХ под ндх! Читате ли ви шта је све пишем? Е, моји Срби! Комуњаре се сјаргале и 6 офанзива убијали Србе по босни!! Преобраћивање у 6 офанзива и насилно превођење у југословенштину. Док је јожек преваспитавао Србе, усташе су вагонима одвозили Србе за Јасеновац а у Србији се убијали између себе!!! јожек против драже у два рата и овај пут јожек је потпомогнут личанима, далматинцима, рватским крајишницима...... све исти они који су починили геноцид у Мачви првом рату у Србији, они који су Србију протјерали и отјерали у другу држави, са србендом јожеком исти они који су већ тада 1814-18, њих 40% је тада прешло на католичанство! По филмовима они су требали и Косово ослободит...... а храброст се видјела!!! Ко је Србин а ко није!!!! Шта је са усташама у свему томе?

    • 9. februar 2016 | 14:46

      Racky

      @топлистанадреалиста

      Aj napisi ponovo ...nesto nisam shvatio

    • 9. februar 2016 | 15:25

      @

      @топлистанадреалиста

      Kako sta je s ustasama? Pa oni sa svojim saveznicima cetnicima hrabro smugnuli na kraju rata. Pavelic garantovao svom savezniku nesmetanu bezaniju preko NDH. Patriota Draza sa svojim cetnicima sluzio Nemce i ustase, nisu mu smetali ni Jasenovac ni Sajmiste. Vidi kako je lepo sa ustasama zajedno ratovao. Nikada ih nije napao, Nemce jos manje. Slikao se sa oficirima Rajha dok su oni ubijali Srbe na Banjici.

    • 9. februar 2016 | 15:42

      Caki

      @топлистанадреалиста

      Smiri se I citaj vise. Komentarisi kada ti adrenalin nije visok.

    • 9. februar 2016 | 15:59

      Lune

      @топлистанадреалиста

      hm,hmm..vagonima kraljevske zeleznice i pruga..?ooo,zar se i to moze ??

    • 9. februar 2016 | 16:57

      Reks

      @топлистанадреалиста

      Mozete svasta sad da komentarisete ali ja kao srp nacionalist kazem da je tito bio spas od svih budala koji su tada ratovvali i postujem icenim tita i partizane

  • Partizan

    9. februar 2016 | 13:44

    Da nam je jos takvih kukavica i dobri stari Goli otok, za stare nove "heroje"

  • Nikolas

    9. februar 2016 | 13:42

    JOSKA AUSTRIJANAC JE SVE POBEDIO -SVE OFANZIVE I STRADANJE 1,7 MILIONA SRBA JE CENA STRAVE I UZASA RATA -SVI SU DOBILI SVOJE DRZAVE NAKRAJU A SRBI KUCU CVECA I PO DRSKU .....!!!!!!! SRBIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 9. februar 2016 | 14:55

      Dr Lune

      @Nikolas

      Velimirovic, hm,hmm..nisu dobili,i sta bi ti sa tim narodom i prostorom..od Kerlobaga do vecnosti ? Mani se proslosti, brukate se ponovo, Srbi su kao i drugi, bacili petokraku,zajedno sa drzavom u kojoj su ziveli zajedno,shodno odluci " nove vlade u egzilu"..Stojadinovic-Pavelic kod Gigu u supu,samo sada u Argentini 1954 godine..nosite taj gubitnicki teret " dostojanstveno" i ne cackaj te mecku,ne izazivaj te ponovo krvoprolice !

    • 9. februar 2016 | 15:27

      @

      @Nikolas

      Normalno, 1.7 miliona Srba ubili Drazini saveznici, Nemci i ustase. Sta ce Joska, on kao Austrijanac bio veci Srbin od Draze i njegovih bradonja. On se borio protiv ustasa, a Draza im bio saveznik. Joska se borio protiv Nemaca, a Drazica im bio sluga.

    • 9. februar 2016 | 15:44

      Caki22

      @Nikolas

      Kritikujete Tita sto se borio protiv okupatora sto je to izazvalo zrtve. Kao I svaki rat. A hvalite Principa I Kralja gde su takode izazvane zrtve. Dogovorite se vec jednom.

    • 9. februar 2016 | 16:59

      Djordje

      @Nikolas

      Tako je Mon Nikolas Ali vidis sta osta OD srbije

    • 9. februar 2016 | 19:35

      .

      @Nikolas

      Ma jok, trebao je kao Draza da se slika sa Nemcima dok oni ubijaju po Banjici a ustase u Jasenovcu.

  • Lune

    9. februar 2016 | 13:40

    Hm,hmmm...tako je i Staljin iz "kukavicluka" napao Nemce kod Kurska...?

  • gemathegreat

    9. februar 2016 | 13:37

    Da li ovo vama lici na kukavicluk ? Pet na jednog ? Nakon teških gubitaka na Neretvi, koje je posebno pretrpela divizija Murđe, italijanska komanda je pozvala četnike i Nemce u pomoć. Četnički vođa Dragoljub Draža Mihailović je, uz pomoć Italijana, postavio "mišolovku" u kanjonu Neretve sa namerom da dokrajči partizane. E zato mu je Krcun vratio kusur posle rata. Ili si sa mnom ili protiv mene, sredine nema.

  • Ćato

    9. februar 2016 | 13:36

    Kako je sad komična situacija. Ha ha ha... Draža i četnici i zvanično antifašisti,.. a evo priznaje se da su napadali zajedno sa Nemcima.. ha ha ha... Sve je rečeno i o sudstvu i o četnicima... Tako će biti i sa Nedićem.. Kako vas nije sram i stid takvih prekrajanja istorije.. Fuj....

  • Partizan

    9. februar 2016 | 13:34

    Da nam je sad jos jednu takvu kukavicu i stari Goli otok, pa da ove heroji imaju sta da rade!

  • Zakumi

    9. februar 2016 | 13:25

    Zanima me hoce li biti obelezavanja ove bitke kao i onih iz 1.sv.rata?

    • 9. februar 2016 | 14:58

      Dr Lune

      @Zakumi

      Hm,hmm..tesko,a Putinu su na paradi,ispred bine, postrojili " partizane iz Prvog sv rata"..a, u pitanju je Drugi,veci i slavniji veliki rat,u komecsu ucestvovali brojni Srbi.

    • 9. februar 2016 | 15:48

      Mujo

      @Zakumi

      Ova bitka se obelezava svake godine. I 75 godina igmanskog marsa je obelezena pre par nedelja na Ilidzi kod Sarajeva. Bilo je puno jugoslovenskih zastava. Bio je tu I jedini zivi ucesnik Albin iz Slovenije star 92 godine. Nazalost, sem sarajevske stampe niko to nije objavio.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA